Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 03 Mei 2024, 01:18

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: 1 september 2018: Airborne wandeltocht Oosterbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 12:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Spatoes schreef:
qltel schreef:
Voy con Dios schreef:
Wat was dit genieten in het heerlijke wandelweer!

Deze tocht is echter niet georganiseerd voor 40 km lopers, maar voor hooguit 25 km afstand. Op de 40-lus was er weinig te beleven, pas na 23 km een waterpost, en horeca. Voordien alle consumpties cash betalen (tja, ik was niet al te best voorbereid) dus denk na voordat je hier de 40 gaat lopen. Wil je met de auto komen, neem dan een tientje (!) mee voor je parkeerplaats en de pendelbus...

Verder veel gezelligheid ervaren en leuke, knappe forummers om de nek gehangen. Het is wel eens minder geweest op een toggie hoor. Affijn: https://photos.app.goo.gl/xk6XJXuTPsN8sUCK9


Mooi verslag en leuke foto's. En ik ben het met Aike eens, 25 km is ver genoeg met die drukte.. Het was voor mij in elk geval een leuke wandeling. 1 forummer tegengekomen, maar zie daarvoor "oude doos".

Aike heet Maike met een M ervoor. Of gewoon "Voy".
Leuke foto's Voy.

Aike had een opmerking gemaakt over de 25 km. maar is in de quote niet meegenomen.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 1 september 2018: Airborne wandeltocht Oosterbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 12:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
Spatoes schreef:
qltel schreef:
Voy con Dios schreef:
Wat was dit genieten in het heerlijke wandelweer!

Deze tocht is echter niet georganiseerd voor 40 km lopers, maar voor hooguit 25 km afstand. Op de 40-lus was er weinig te beleven, pas na 23 km een waterpost, en horeca. Voordien alle consumpties cash betalen (tja, ik was niet al te best voorbereid) dus denk na voordat je hier de 40 gaat lopen. Wil je met de auto komen, neem dan een tientje (!) mee voor je parkeerplaats en de pendelbus...

Verder veel gezelligheid ervaren en leuke, knappe forummers om de nek gehangen. Het is wel eens minder geweest op een toggie hoor. Affijn: https://photos.app.goo.gl/xk6XJXuTPsN8sUCK9


Mooi verslag en leuke foto's. En ik ben het met Aike eens, 25 km is ver genoeg met die drukte.. Het was voor mij in elk geval een leuke wandeling. 1 forummer tegengekomen, maar zie daarvoor "oude doos".

Aike heet Maike met een M ervoor. Of gewoon "Voy".
Leuke foto's Voy.

Aike had een opmerking gemaakt over de 25 km. maar is in de quote niet meegenomen.

Je hebt helemaal gelijk. :oops:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 1 september 2018: Airborne wandeltocht Oosterbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 19:36 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 644
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
[quote="Voy con Dios"]Wat was dit genieten in het heerlijke wandelweer!

Deze tocht is echter niet georganiseerd voor 40 km lopers, maar voor hooguit 25 km afstand. Op de 40-lus was er weinig te beleven, pas na 23 km een waterpost, en horeca. Voordien alle consumpties cash betalen (tja, ik was niet al te best voorbereid) dus denk na voordat je hier de 40 gaat lopen. Wil je met de auto komen, neem dan een tientje (!) mee voor je parkeerplaats en de pendelbus...

Verder veel gezelligheid ervaren en leuke, knappe forummers om de nek gehangen. Het is wel eens minder geweest op een toggie hoor. Affijn: https://photos.app.goo.gl/xk6XJXuTPsN8sUCK9[/quote
Als je de 40 loopt is er bij de start voldoende parkeergelegenheid ...parkeerplaatsen voor bus negeren en rijden tot je niet verder kunt


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 1 september 2018: Airborne wandeltocht Oosterbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 02 Sep 2018, 20:09 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1126
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
julia55 schreef:
Als je de 40 loopt is er bij de start voldoende parkeergelegenheid ...parkeerplaatsen voor bus negeren en rijden tot je niet verder kunt


Ik zag zelfs ergens een bord met een P en 40 eronder. Ik was daar wel verbaasd over (omdat ik er nergens iets over had gelezen), maar wel netjes.

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 1 september 2018: Airborne wandeltocht Oosterbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 03 Sep 2018, 12:15 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 294
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Blijft een van mijn favorieten, eergisteren alweer voor de achtste keer gelopen. Dit jaar maar eens voor de 40 gegaan, waarmee ik hier nu alle afstanden minimaal een keer gelopen heb! :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 1 september 2018: Airborne wandeltocht Oosterbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 03 Sep 2018, 12:29 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1126
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Ik was trouwens verbaasd. Had 1 blaar en gisteren nog gevoelige bovenbeenspieren en knieën terwijl ik toch een relatief korte afstand had gelopen. Of dat gekomen is doordat ik maar 1 pauze had genomen of door het onregelmatige lopen door alle drukte de laatste paar kilometer (vanaf de plek waar de 10 erbij kwam) zou ik niet weten.. Tijdens de vierdaagse deed ik wel een dun laagje watten rond de teen die nu een blaar had, en dat ben ik deze keer vergeten, dus dat zou de oorzaak van de blaar kunnen zijn. En meestal neem ik een paar korte pauzes (2 op 25 km, +/- 4 op 40) in plaats van 1 wat langere. Deze week wil ik zeker nog een oefenwandeling gaan maken en volgende week 36 km Prinsjesestafette (+ nog wat kilometers extra) dus oefening genoeg in elk geval. :-)%%

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.