Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 03:23

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 21:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4386
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Cornelia schreef:
Ik probeer in te loggen in de App maar accepteert mijn wachtwoord niet.
Anderen ook problemen?


Even geprobeerd, maar nee... ik heb geen problemen met inloggen. Heb je het wachtwoord uit je bevestigingsmail gebruikt?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 21:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11215
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
Cornelia schreef:
Ik probeer in te loggen in de App maar accepteert mijn wachtwoord niet.
Anderen ook problemen?


Even geprobeerd, maar nee... ik heb geen problemen met inloggen. Heb je het wachtwoord uit je bevestigingsmail gebruikt?

Yep, wat onduidelijk of het een 1 of een I is maar het is een 1.
Het kan zijn dat hij het niet doet omdat ik de startkaart gedownload heb.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 21:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
Sammie6306 schreef:
Cornelia schreef:
Ik probeer in te loggen in de App maar accepteert mijn wachtwoord niet.
Anderen ook problemen?


Even geprobeerd, maar nee... ik heb geen problemen met inloggen. Heb je het wachtwoord uit je bevestigingsmail gebruikt?

Yep, wat onduidelijk of het een 1 of een I is maar het is een 1.
Het kan zijn dat hij het niet doet omdat ik de startkaart gedownload heb.

Ik heb hem net ook voor de 2e keer gedownload dus dat is het probleem niet. Misschien moet je hem even knippen en plakken ipv overtypen, dan weet je zeker dat hij goed is. En idd, degene uit de mail, niet het oude wachtwoord.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 21:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4386
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Cornelia schreef:
Sammie6306 schreef:
Cornelia schreef:
Ik probeer in te loggen in de App maar accepteert mijn wachtwoord niet.
Anderen ook problemen?


Even geprobeerd, maar nee... ik heb geen problemen met inloggen. Heb je het wachtwoord uit je bevestigingsmail gebruikt?

Yep, wat onduidelijk of het een 1 of een I is maar het is een 1.
Het kan zijn dat hij het niet doet omdat ik de startkaart gedownload heb.


Ik heb ook de startkaart gedownload, maar geen problemen met inloggen. Vervelend, hopelijk kan de organisatie je nog helpen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 21:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Geen probleem met de app, kun je het wachtwoord niet kopieren en plakken


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 25 Sep 2018, 21:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11215
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Jeltsje schreef:
Geen probleem met de app, kun je het wachtwoord niet kopieren en plakken

Gedaan en gelukt \o/
Raar dat hij het met kopiëren en plakken wel doet.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2018, 08:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Iedereen een mooi en gezellig wandelweekend gewenst in het Hoge Noorden. :marche:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2018, 16:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Iedereen heel veel plezier en succes.

Mocht ik volgend jaar ook eens mee willen doen, wie weet er dan een overnachtingsplekje voor mij en of Johan? Ik weet dat alles heel snel vol zit..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2018, 16:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Iedereen heel veel plezier en succes.

Mocht ik volgend jaar ook eens mee willen doen, wie weet er dan een overnachtingsplekje voor mij en of Johan? Ik weet dat alles heel snel vol zit..

Dat hangt van de startplaats af. Ik heb vorig jaar op de maandag al geboekt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2018, 17:35 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2013, 01:07
Berichten: 613
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 69
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 17
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 14
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Blij
Tina, 26 + 19 (groep 6 starttijd 07:50 en groep 22 starttijd 07:45)
Carla, 26 + 19 (groep 11 starttijd 09:10 en groep 27 starttijd 09:15)
Liana, 40 + 37 groep 1 en groep 18 starttijd 6.00 uur
Aike, 40 + 37 (maar ik houd een slag om de arm, even kijken of mijn kuit goed hersteld)
Carola,
Truus, 26 + 19 (groep 9 starttijd 08:35 en groep 25 starttijd 08:40)
Esther, 26 + 19 (idem als Truus, als groep ingeschreven)
Conny, 40 + 37 groep 2 en 19 start 6.20
Kenneth, 26 + 19 (restgroep)
Elly, 40 + 37 groep 2 en 19 start 6.20
Louise, 40 + 37 groep 2 en 19 start 6.20


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 01 Okt 2018, 12:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4386
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen weekend weer deelgenomen aan de Tocht om de Noord, 2x 40 km.
Mijn eerste editie van deze tocht was 2 jaar geleden en dat vind ik tot nog toe ook nog steeds de leukste editie. Er was toen zoveel variëteit in de route, het vertier, de gebouwen waar je doorheen liep etc. Dat heeft me enthousiast gemaakt om deze tocht vaker te lopen. Maar vorig jaar vond ik het al wat minder met alles, dit jaar helemaal. In sommige dorpjes was er zeker moeite gedaan om het de wandelaars naar de zin te maken, maar daartussen was het vooral niets, niets en niets.

Dat wil niet zeggen dat ik niet genoten heb: ik heb zaterdag bijna de gehele route samen met Robert gelopen en zondag met Carola en met beide bijgekletst, de wandeltocht was prima georganiseerd en verzorgd, voldoende rustposten, goede bepijling, prachtig wandelweer etc. Er zijn altijd wel punten die minder vlotjes verlopen (op zaterdag ging het vervoer met de bussen heel vlot, op zondag stagneerde het behoorlijk zonder dat daarover gecommuniceerd werd en op zondag moest de route kort voor de tocht nog aangepast worden vanwege een ontbrekende brug en daardoor klopte de routebeschrijving en m.n. de rustposten niet meer goed), maar ach... vlekkeloos is vrijwel onmogelijk en het blijft vrijwilligerswerk. Geen klachten van mij dus.

Ik blijf erbij dat dit geen tocht is geschikt voor afstanden van 40km als je wilt genieten van alles wat er onderweg aangeboden wordt aan vertier, zelfs al was dat dit jaar dus minimaal.
Op zaterdag desondanks in 9 uur de tocht volbracht, ruim op tijd binnen en prima gelopen. Carla, Carola en Conny nog gezien in de finishtent en onderweg Liana, Elly, Louise, Albert, Piet en Hilly tegengekomen. De sleutel van ons huisje liep met Louise mee en die hebben we aan het begin van Winsum met de fiets opgehaald zodat wij alvast konden douchen. En daarna hadden Carola en ik nog zoveel energie over dat we 's avonds nog ruim 3 uur op pad zijn geweest om caches te zoeken (en tussendoor in het buurthuis in Onderdendam gegeten hebben, gezellig).

Zondag door de stagnatie in het busvervoer bijna een uur later gestart en daardoor weer, samen met Carola, onze reputatie van hekkensluiters waargemaakt. Helaas wat minder lekker gelopen, het kostte mij wat meer moeite. De route was wel gevarieerder dan zondag, meer gebouwen waar je doorheen liep, leuk! Onderweg niemand tegengekomen maar in de finishtent vervolgens wel iedereen gezien, behalve Truus en Esther die al vroeg binnen waren. Helaas was ik zondag wel écht op, de laatste kilometers waren zoals gebruikelijk weer net een paar kilometer te ver, en daardoor was ik niet zo gezellig om met iedereen een praatje te maken. De aangeboden stamppot kreeg ik met moeite naar binnen. Na afloop terug naar het dorp fietsen was wel een zaligheid, even andere beweging. Nog 2 caches gezocht en daarna was het tijd voor een kop koffie in de Gouden Karper. Daar troffen we Liana en Jelle en later sloot ook Charlotte nog aan. Na 2 koppen koffie was ik weer voldoende opgeladen om de terugreis van 2,5 uur aan te gaan. Al zingend heb ik deze afgelegd en om 21.00 uur was ik veilig weer thuis :)

Al met al een prima weekend gehad, bedankt allemaal!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 01 Okt 2018, 12:28 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Volgend jaar dus in en om Veendam. Hopelijk gaat het mij eindelijk eens om deze tocht dan ook te doen.

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 01 Okt 2018, 12:46 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 19 Mrt 2010, 15:43
Berichten: 45
Woonplaats: Schoonhoven
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 55000
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Lowa
Dit weekend voor het eerst de Tocht om de Noord gelopen. Van wandelvrienden onderweg hoorde ik inderdaad dat het qua activiteiten dit jaar wat tegen viel. Zelf heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Ik vond het een bijzonder leuke tocht. Ik heb genoten van de vele leuke kleine dorpjes, de mooie gebouwen, de muziek onderweg Had voor een dag 40 en een dag 20 km ingeschreven. en het landschap. Er waren voldoende rustplaatsen en een prima bepijling. We hebben geen gebruik gemaakt van het busvervoer. Ik sliep in een pension vlakbij het NS station in Groningen. Zaterdag rechtstreeks met de trein naar Warffum en zondag naar Haren. Daardoor konden we veel vroeger starten. Had voor 1 dag 40 en 1 dag 20 km ingeschreven. Maar omdat het zaterdag zo goed ging op zondag toch maar weer 40 km gelopen. Ik had wel het idee dat de meeste activiteiten gepland waren op het routedeel waar beide afstanden samen liepen. Deze eerste keer smaakt zeker naar meer. Ik heb daarom vanochtend voor volgend jaar (als de start in Veendam is) maar alvast een kamer geboekt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 01 Okt 2018, 13:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4183
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Afgelopen weekend voor de 5e keer deze tocht gelopen en net als vorige keren genoten.
Zeker, het was (weer) anders dan vorige keren, maar dat zal ook aan het onderwerp van dit jaar gelegen hebben. Schilderkunst is nu eenmaal minder luidruchtig en uitbundig tot een feest om te bouwen.
De betrokkenheid van de dorpsinwoners was er niet minder om. Ivm knieproblemen links had ik uit voorzorg de afstand van 37/42 km om laten zetten naar 26/19 km en dat was maar goed ook.
Op zaterdag mijn vroege start aan Carla gegeven en zelf pas om 10 uur gestart. Met Kenneth, die met de trein naar Loppersum was gegaan zodat hij eerder kon starten.
Lekker gelopen, bijgepraat en genoten van de omgeving en de schildervariaties.
En toen kwam die plank (over een goot in de weg liggend, maar bijna even breed als die goot): ik stapte met de ene voet op de ene kant, waardoor de andere kant omhoog kwam en ik dus met de andere voet achter de nu rechtopstaande plank bleef hangen! Gevolg: een gevallen vrouw, een gedeukt ego, een smerige broek en een linkerknie die alweer mijn volle gewicht (helaas nog steeds te veel) met klap over zich heen kreeg.
Na de wederopstanding kon ik gelukkig wel doorlopen, maar wel met een knie die een stuk minder blij met me was als voorheen. Uiteindelijk was ik 16:15 uur binnen. 45 min na Carla, die onverwacht veel gemakkelijker had gelopen dan ze verwacht had.
Zondag zelf de vroege start (en dus de eerste bus) genomen. Gestart in Groningen om 8.16 uur. Het was nog fris, maar beloofde weer een mooie dag te worden. Genoten van de mooie route, uitzichten en regelmatig muzikanten langs de weg. Knie liep wel, maar was Wes gevoelig, dus zou ik vandaag “ oefenen op de rusten”. Nou, dat is gelukt. Carla, 1,5 uur na mij gestart in Groningen haalde me in Garnwerd (7,5 km voor de finish)in en die laatste km’s hebben we samen gelopen. Gefinished om 15:30 uur (als ik me goed herinner). Lekker stamppot gegeten en de gedeelde tafel met eerst 2 walkers groeide geleidelijk aan uit naar 2 tafels met een man/vrouw of 16!
Na gezellige afsluiting zijn Carla en ik weer teruggefietst naar ons slaapadres in Garnwerd voor een laatste ontspannen avond alvorens op maandagochtend na een meer dan uitstekend ontbijt terug te rijden naar Noord-Holland na een uitermate geslaagd weekend.
Voor mij is het niet de vraag of ik nog een keer de TodN loop mar eerder wanneer?
Het valt ieder jaar samen met de IML van Tsjechië in Brno en die wil ik ook graag nog een keer doen. En dan is er nog een knie die, in ieder geval nu, niet helemaal wenst te doen wat ik graag zou willen. Maar dit weekend is weer in de pocket. Nu op naar (als het lukt) Voetstappentocht Den Haag 14 okt en zeer zeker een weekend Ameland ( mei Tussen slik en zand) in het daaropvolgende weekend.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29+30 sept 2018: Tocht om de Noord Winsum (GR)
BerichtGeplaatst: 01 Okt 2018, 15:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11215
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
TodN gelopen tijdens de jubileumeditie.
Dit was zeker andere koek en was benieuwd hoe dat ten uitvoer zou komen. Stelde me er dus niets van voor.
Ja, minder uitbundig maar Geweldig genoten van het Groningse landschap.
Op vrijdag , op de fiets, de route naar de tent verkent.
Daarna een bakkie met wat lekkers op het terras van De Gouden Karper.
Net aan een borrel stapt Charlotte het terras op en spontaan gaan we daarna samen naar de Chinees om een hapje te eten.
Liana en Jelle treffen we nog in De Gouden Karper als ik afreken.
Zaterdag inderdaad de 1ste helft boven verwachting gelopen, de laatste 7,5 km. leek ik niet vooruit te komen.
Het laatste stukje door Winsum vond ik niet je dat maar de bewoners hadden zich uitgesloofd met het maken van schilderijen dus maar goed rondkijken.
In de tent trof ik Carola en Aike, Kenneth zie ik wel binnenkomen maar hoort mij niet roepen.
De pastasalade laten Tina en ik aan ons voorbij gaan. In de koelkast staat immers een bak vol op ons te wachten.
Deze was voor vrijdag bedoeld maar dat werd onverwachts Chinees.

Ook zondag verliep het prima. Lang gewacht om gebruik te kunnen maken van een toilet. Lang gewacht om koffie te kopen maar toen had ik ook KOFFIE en geen slootwater.
Mooie route die het water volgde, kronkelende weggetjes, doorloopjes bij kerkjes, boerderijen, een school en een doorrit.
Lekkere soep en wat drinken bij Garnwerd aan zee, mooie locatie.
Onderweg waren Kenneth en Conny mij al voorbij gelopen. Truus blies de W4W app nieuw leven in door te vragen waar iedereen was. leuk dat zovelen regaeerden.
Vanaf Garnwerd met Tina opgelopen en via een, voor ons inmiddels bekend, pad richting Wisum. De tent was het laatse stukje te zien en te horen maar we moesten helaas omlopen want zwemmen stond niet op het grogramma.
Na nog een lusje door Winsum naar de finish waar ik Truus en Esther toch nog even gedag kon zeggen. Ook Kenneth en Conny zijn er nog.
De groep werd steeds groter en altijd vonden Kenneth of Conny, en later zelfs Liana, een lege stoel die bijgeschoven werd. Een tafel die naast ons vrij kwam werd aangeschoven zodat de gene die nog wat moesten eten niet met het bord op schoot hoefden te zitten.
Een mooi koppel en als ik zo tel waren het er uiteindelijk een stuk of 16 (Truus en Esther waren toen al weg).
Lekker op de fiets richting slaapadres in Garnwerd.
Een luie avond met port en toastjes.
Geen vroeg ontbjt op maandagochtend, zo rond 8.30 uur was vroeg zat.
Daarna mijn huurfiets nog even in Winsum afgeleverd waar Tina mij weer oppikte om richting NH te rijden.
Weer een voldaan gevoel, weer lekker m'n hoofd leeg gelopen, wat rust in de kop. Op naar Ameland.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.