Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 00:57

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2018, 08:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Leuk om jullie verslagen te lezen!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2018, 09:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Leuk om jullie verslagen te lezen, kan ik toch een beetje meegenieten :-%
Wat hebben jullie geboft met het weer, dat maakt dat je op het eiland nog meer vakantiegevoel ervaart, vind ik altijd.

Ik tel nu al af naar ons tripje naar Texel over 5 weken... ook weer even heerlijk dat vakantiegevoel (maar eerst nog Zweden en België).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2018, 18:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Spatoes schreef:
Leuk om jullie verslagen te lezen!

+1 :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2018, 19:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Marko schreef:
Het laatste stuk bos (richting de finish) ging nu over verharde paden in plaats van over de oneffen ondergrond
Ik vond het in ieder geval een verbetering, minder risico om onderuit te gaan.


footloose schreef:
Het stukje door het bos vond ik erg zwaar omdat het zo oneffen was.
Steeds stapte je in een kuil of struikelde je bijna over een boomstronk.


Het lijkt wellicht tegenstrijdig. Ik bedoel hier de laatste 5 - 6 km en Truus bedoelt denk ik daarvan het allerlaatste gedeelte. Toen was ik echter zo vermoeid dat ik denk ik niet meer in de gaten had op wat voor een soort ondergrond ik liep. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2018, 21:54 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Genoten van Terschelling en de Fjoertoer!
Voor mij de eerste keer dat ik op Terschelling was en wilde dus zoveel mogelijk zien. Vrijdag om 17.00 uur gearriveerd en nadat ik mijn spullen gedropt had bij Stay Okay een rondje door West, hapje eten, een ander rondje West met een koffiestop en aansluitend naar dezelfde film als Ester en Truus. Na afloop nog een drankje in Stay Okay met andere bekenden die daar ook verbleven.
Zaterdag weer vroeg op pad omdat ik nog de zeehonden excursie en de strandbus excursie wilde doen.
Na de zeehonden, vond het heel leuk, terug naar Stay Okay om me om te kleden en daarna lopend naar West aan Zee. (ong 5 km) Strandbus ging naar het verlaten huisje, waar we een koffiestop hadden. Boven op het duin kon je zo naar Ameland kijken.
Na afloop hiervan met de bus naar Midsland voor de Fjoertoer. Eerst nog even een hapje doen en om 18.20 gestart met de andere Walkers. Genoten van het begin tot het eind. In het begin van het in het licht lopen, zodat ik nog wat van het eiland zag en later van alle licht en geluidsobjecten. Om even na 1 en kwam ik over de finish.
Nog even gezeten en daarna lopend naar de Stay Okay terug waar ik nog een drankje gedaan heb.
Zondagmorgen nog een rondje door West en rond 12 uur stapte ik weer op de boot, wat een geweldig weekend heb ik gehad !

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 11 Apr 2018, 08:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
longfield schreef:
Genoten van Terschelling en de Fjoertoer!
Voor mij de eerste keer dat ik op Terschelling was en wilde dus zoveel mogelijk zien. Vrijdag om 17.00 uur gearriveerd en nadat ik mijn spullen gedropt had bij Stay Okay een rondje door West, hapje eten, een ander rondje West met een koffiestop en aansluitend naar dezelfde film als Ester en Truus. Na afloop nog een drankje in Stay Okay met andere bekenden die daar ook verbleven.
Zaterdag weer vroeg op pad omdat ik nog de zeehonden excursie en de strandbus excursie wilde doen.
Na de zeehonden, vond het heel leuk, terug naar Stay Okay om me om te kleden en daarna lopend naar West aan Zee. (ong 5 km) Strandbus ging naar het verlaten huisje, waar we een koffiestop hadden. Boven op het duin kon je zo naar Ameland kijken.
Na afloop hiervan met de bus naar Midsland voor de Fjoertoer. Eerst nog even een hapje doen en om 18.20 gestart met de andere Walkers. Genoten van het begin tot het eind. In het begin van het in het licht lopen, zodat ik nog wat van het eiland zag en later van alle licht en geluidsobjecten. Om even na 1 en kwam ik over de finish.
Nog even gezeten en daarna lopend naar de Stay Okay terug waar ik nog een drankje gedaan heb.
Zondagmorgen nog een rondje door West en rond 12 uur stapte ik weer op de boot, wat een geweldig weekend heb ik gehad !


Zo, jij hebt het weekend écht ten volle benut! :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 april 2018: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 11 Apr 2018, 08:50 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Sammie6306 schreef:
longfield schreef:
Genoten van Terschelling en de Fjoertoer!
Voor mij de eerste keer dat ik op Terschelling was en wilde dus zoveel mogelijk zien. Vrijdag om 17.00 uur gearriveerd en nadat ik mijn spullen gedropt had bij Stay Okay een rondje door West, hapje eten, een ander rondje West met een koffiestop en aansluitend naar dezelfde film als Ester en Truus. Na afloop nog een drankje in Stay Okay met andere bekenden die daar ook verbleven.
Zaterdag weer vroeg op pad omdat ik nog de zeehonden excursie en de strandbus excursie wilde doen.
Na de zeehonden, vond het heel leuk, terug naar Stay Okay om me om te kleden en daarna lopend naar West aan Zee. (ong 5 km) Strandbus ging naar het verlaten huisje, waar we een koffiestop hadden. Boven op het duin kon je zo naar Ameland kijken.
Na afloop hiervan met de bus naar Midsland voor de Fjoertoer. Eerst nog even een hapje doen en om 18.20 gestart met de andere Walkers. Genoten van het begin tot het eind. In het begin van het in het licht lopen, zodat ik nog wat van het eiland zag en later van alle licht en geluidsobjecten. Om even na 1 en kwam ik over de finish.
Nog even gezeten en daarna lopend naar de Stay Okay terug waar ik nog een drankje gedaan heb.
Zondagmorgen nog een rondje door West en rond 12 uur stapte ik weer op de boot, wat een geweldig weekend heb ik gehad !


Zo, jij hebt het weekend écht ten volle benut! :D


Wilde eigenlijk nog wel meer maar helaas tijd tekort. Herkansing komt tijdens de eiland5daagse dit jaar.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.