Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Apr 2024, 17:15

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 16 februari, RS 80 Woerden
BerichtGeplaatst: 21 Feb 2019, 22:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
Hilarisch verhaal van Angelique. En het was geen grapje, ik zou mee gaan om pijlen op te halen ware het niet dat er bijna geen pijlen waren opgehangen maar dat wist je al.
En als ik DAT had geweten, was ik met Annika Sylvia, Maike en Jan meegelopen.
Jammer dat je zo hebt lopen zoeken naar pijlen, waren die krijtpijlen dan ZO onopvallend???

Als op een cruciaal punt een auto over een pijl parkeert kan je blijven zoeken.
Beter om niet op de weg maar op een trottoir voet- of fietspad te krijten. Ook altijd handig om b.v. aan 2 kanten van de weg te krijten bij een afslag en NA een afslag een extrapijl te zetten. Soms mis je gewoon wel eens een pijl, altijd handig als je b.v. een afslaande weg op pad in kijkt en dan alsnog een pijl ziet.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16 februari, RS 80 Woerden
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2019, 10:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
Ineke61 schreef:
Hilarisch verhaal van Angelique. En het was geen grapje, ik zou mee gaan om pijlen op te halen ware het niet dat er bijna geen pijlen waren opgehangen maar dat wist je al.
En als ik DAT had geweten, was ik met Annika Sylvia, Maike en Jan meegelopen.
Jammer dat je zo hebt lopen zoeken naar pijlen, waren die krijtpijlen dan ZO onopvallend???

Als op een cruciaal punt een auto over een pijl parkeert kan je blijven zoeken.
Beter om niet op de weg maar op een trottoir voet- of fietspad te krijten. Ook altijd handig om b.v. aan 2 kanten van de weg te krijten bij een afslag en NA een afslag een extrapijl te zetten. Soms mis je gewoon wel eens een pijl, altijd handig als je b.v. een afslaande weg op pad in kijkt en dan alsnog een pijl ziet.

De routes worden heel goed nagekeken en nagelopen, gisteren heb ik de route nagelopen van Pijnacker dus ik weet nu hoe e.e.a. gaat. Ik zal jouw tips doorgeven maar volgens mij houden ze daar wel rekening mee. Ik heb de tochten heel vaak gelopen en ben nooit fout gegaan. Ja, als je zelf niet oplet, dan kan het wel eens mis gaan. En er wordt duidelijk met een “R” aan de pijl gepijld, en soms nog een extra “S”. Dat ze pas na 40 minuten erachter komt dat het krijtpijlen zijn........ :x

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 16 februari, RS 80 Woerden
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2019, 11:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4934
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Ineke61 schreef:
Cornelia schreef:
Ineke61 schreef:
Hilarisch verhaal van Angelique. En het was geen grapje, ik zou mee gaan om pijlen op te halen ware het niet dat er bijna geen pijlen waren opgehangen maar dat wist je al.
En als ik DAT had geweten, was ik met Annika Sylvia, Maike en Jan meegelopen.
Jammer dat je zo hebt lopen zoeken naar pijlen, waren die krijtpijlen dan ZO onopvallend???

Als op een cruciaal punt een auto over een pijl parkeert kan je blijven zoeken.
Beter om niet op de weg maar op een trottoir voet- of fietspad te krijten. Ook altijd handig om b.v. aan 2 kanten van de weg te krijten bij een afslag en NA een afslag een extrapijl te zetten. Soms mis je gewoon wel eens een pijl, altijd handig als je b.v. een afslaande weg op pad in kijkt en dan alsnog een pijl ziet.

De routes worden heel goed nagekeken en nagelopen, gisteren heb ik de route nagelopen van Pijnacker dus ik weet nu hoe e.e.a. gaat. Ik zal jouw tips doorgeven maar volgens mij houden ze daar wel rekening mee. Ik heb de tochten heel vaak gelopen en ben nooit fout gegaan. Ja, als je zelf niet oplet, dan kan het wel eens mis gaan. En er wordt duidelijk met een “R” aan de pijl gepijld, en soms nog een extra “S”. Dat ze pas na 40 minuten erachter komt dat het krijtpijlen zijn........ :x



"Ze" liep 40 minuten heen en weer omdat er een auto op de eerste pijl stond.. (En ik in eerste instantie op de stoep liep ipv op de weg, leek me nl veiliger.) En een kleine moeite om op de routebeschrijving te vermelden dat men met krijtpijlen pijlt. Ik kijk nl altijd op ooghoogte als dit niet op de routebeschrijving wordt vermeld. Je zegt het zelf al: Jij loopt regelmatig met deze vereniging, maar hoe moet iemand die geen ervaring met deze vereniging dat weten?!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16 februari, RS 80 Woerden
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2019, 13:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2460
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Is het niet zo dat als je de deur uitloopt, de eerste pijl al zichtbaar moet zijn? Dus als je dan al geen pijl ziet voor links of rechtsaf kijk je rond naar een pijl, desnoods op de grond. Dus dan weet je meteen hoe er gepijld is. En als je niet weet waar je heen moet loop je even weer naar binnen. Je gaat niet willekeurig ergens heen? Kan me niet voorstellen dat je in het begin al 40 minuten moet zoeken...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 16 februari, RS 80 Woerden
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2019, 16:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4934
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Carola schreef:
Is het niet zo dat als je de deur uitloopt, de eerste pijl al zichtbaar moet zijn? Dus als je dan al geen pijl ziet voor links of rechtsaf kijk je rond naar een pijl, desnoods op de grond. Dus dan weet je meteen hoe er gepijld is. En als je niet weet waar je heen moet loop je even weer naar binnen. Je gaat niet willekeurig ergens heen? Kan me niet voorstellen dat je in het begin al 40 minuten moet zoeken...



De eerste pijl was op ooghoogte, dus geen krijtpijl. De routebeschrijving had het over een straatnaam die niet vindbaar was, dan blijf ik net zolang zoeken tot ik die straatnaam gevonden heb. En als me dst te lang duurt, zal ik idd terug gaan. Ik ging niet willekeurig ergens heen, heb de straat een paar keer op en af gelopen. Geen pijl betekent rechtdoor, dus zou de straat vast verderop liggen. Ik had op de grond kunnen kijken, heb ik ook gedaan, ware het niet dat ik op de stoep liep en de pijl op de weg stond, met een auto erop. Ik ga echt niet onder alle verkeerd geparkeerde auto,s kijken hoor!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.