Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 01 Mei 2024, 19:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2020, 18:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ineke61 schreef:
[
Ps: ik zag pas aan het eind van de dag dat ik zwarte make-up vlekken onder mijn ogen had. Het lijkt net een klap-op-het-oog.....


Ja, en jullie leken zo gezellig op het strand. :-)
Er zit ook in de fotoserie van de tweede dag een plaatje van jullie bij om te stelen.
https://photos.app.goo.gl/i336gR7girpmby7w8
Superleuke dag gehad weer, en het lijkt wel alsof ik een week met vakantie ben geweest. Heerlijk uitgewaaid en genoten van allerlei bijzonder gezelschap.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2020, 18:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4939
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Jammer dat ik je niet hebt gezien, Maaike. Waren jullie om 8u al gestart?

Ik heb gister bar genoten! Mensen, bedankt weer voor de gezelligheid!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2020, 18:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Voy con Dios schreef:
Ineke61 schreef:
[
Ps: ik zag pas aan het eind van de dag dat ik zwarte make-up vlekken onder mijn ogen had. Het lijkt net een klap-op-het-oog.....


Ja, en jullie leken zo gezellig op het strand. :-)
Er zit ook in de fotoserie van de tweede dag een plaatje van jullie bij om te stelen.
https://photos.app.goo.gl/i336gR7girpmby7w8
Superleuke dag gehad weer, en het lijkt wel alsof ik een week met vakantie ben geweest. Heerlijk uitgewaaid en genoten van allerlei bijzonder gezelschap.

Gedaan, bedankt voor het maken van de foto’s ook namens mijnheer Ineke (Hans werd zo genoemd door iemand van “de groentjes”)

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2020, 23:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Voy/Maike: leuke foto's! Dank je wel!
Voor jou een primeur, aan je foto's te zien was het net zo leuk als vorige edities!
Fijn voor jullie dat het goed wandelweer was en dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 08:23 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Mei 2010, 12:44
Berichten: 100
Woonplaats: Laren
Leeftijd: 70
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 60
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: meindle/lowa
Mood: Gewoon
Wat een leuke foto's. Was ook heerlijk weer.
Egmond voelt voor mij altijd als de start naar Nijmegen :inlove:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 10:50 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Leuke foto's Maike!
En we hebben heerlijk gelopen gisteren, goed weer, goed gezelschap, goede drank, goed eten, op naar Nijmegen.. :vague:

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 11:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7555
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
ontzettend leuk om jullie avonturen te lezen van Egmond aan zee en de foto's te bekijken

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 11:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Even genieten van de foto's en verslagen.
Over 2 jaar Flal-vrij, misschien dan die kant maar weer eens op ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 11:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Even genieten van de foto's en verslagen. :yo:
Over 2 jaar Flal-vrij, misschien dan die kant maar weer eens op ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 21:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11199
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
De 2de dag van deze wandelmarathon ga ik weer op mijn stalen ros de Noord Hollandse duinen onveilg maken.
Nu van Egmond aan zee naar Castricum aan zee.
Gewapend met Glühwein wacht ik de 10 km. lopers op als ze over het duin komen, waar zij het strand verlaten hebben.
Op de rustpost aan de Middenweg tref ik een bekende dus even bijpraten voor ik ga delen.
Tina wil wel, Charlotte drinkt geen alcohol en Anneke durft het in eerste instantie niet aan maar gaat toch overstag als de fles open gaat en de heerlijke, warm geur uit de fles komt. Het smaakt haar beter dan verwacht.
Als ze weer op pad gaan stap ik op om richting Castricum aan zee te gaan.
Dat werd ff doortrappen want verder dan verwacht.
Meermaals steken wandelaars het fietspad over. Niet dat zij kriskras door de duinen gaan, dat doe ik.
Ik herken het pad richting het uitkijkpunt en het pad naar de rust op camping Bakkum.
Maar Ik moet door anders mis Ik de gezamenlijke koffie met wat lekkers rust.
Ze zitten al binnen als ik aankom. Koffie met iets lekkers is vlot geregeld. Lekker ff doorwarmen want tegen wind was toch wel fris.
Als de wandelaars weer vertrekken ga ik richting uitkijkpunt. Ik sta daar net als Hans en Ineke van de andere kant aan komen lopen. Ze hadden nog nooit de trap genomen want de officiële route loopt beneden langs.
Vanaf het hoogste punt zie je de wandelaars door het duin lopen en aan de andere kant richting camping Bakkum gaan.
Hans en Ineke zijn net weg als de eersten van de groep omhoog komen.
Ate en Elly laten het uitkijkpunt aan zich voorbij gaan en omdat we dan niet compleet zijn wordt er besloten de Glühwein op de camping te nuttigen.
Ik fiets tot daar met ze op en dan word het proviand uit de rugtassen gehaald.
Glühwein, chips, tucjes en mama Jacquelien haar inmiddels befaamde wafels. Wat een buffet weer, alles komt niet op dus wat over is gaat weer in de tassen voor de volgende post op de Middenweg.
Op m'n gemak ga ik ook die kant op. Het is genieten in de duinen, ja ook in de winter is het hier de moeite waard.
Op de middenweg raak ik aan de praat met een hulpverlener van het Rode Kruis. Ze hebben weinig te doen. Goed wandelweer doet goed wandelen.
Na mijn fiets weggezet te hebben en een toilet bezoek koop ik een broodje worst, hmmmmmm.
Ik vind een plekje tussen de gezellige wandelaars en dan duurt het wachten niet lang.
Hier vandaan is het nog een uurtje naar Egmond aan zee waar we in Santiago verzamelen voor een finishdrankje want na het afstempelen in de sporthal gaat ieder zijn eigen weg.
Ik zet eerst de fiets bij het appartement en ga lopend naar Santiago waar Charlotte al staat te wachten en Tina net aan komt lopen.
Al snel is de groep compleet en is er plek genoeg voor ons allemaal.
Met de super bediening heeft iedereen binnen de kortste keren zijn of haar drankje variërend van thee, warme chocolade melk, koffie of Irish Coffee.
Het is 15.30 uur als Tina en ik bij het appartement terug zijn.
Na een heerlijke douche heeft Tina thee en vermaken ons tot etenstijd met lezen of een spelletje.
Weer lopend naar Santiago waar lekker gesmikkeld wordt van soep en een biefstuk.
Terug in het appartement maken we de fles Port nog even leeg.

Vanmorgen het appartement gekuist, de fiets ingeleverd en nog heerlijk ontbeten bij Pompadoer.

Voor herhaling vatbaar maar volgend jaar, hopelijk, weer lopend.

Iedereen bedankt voor weer een geslaagd wndelweekend.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 27 Jan 2020, 22:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Carla, leuk verslag.
Het is elk jaar hetzelfde en toch weer anders. Het lijkt de Nijmeegse Vierdaagse wel (ook bijna elk jaar hetzelfde met toch genoeg variatie).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 28 Jan 2020, 08:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
"Je moet erbij geweest zijn" zegt een bekende Forummer wel eens. En ook "wonderlijke groep, die Walkers. Als je ze bij elkaar probeert te zoeken, krijg je dat niet voor elkaar".
Het plezier over de kleine dingen die zo gewoon lijken, dat is bijna niet na te vertellen.
Allemaal bedankt voor het lachen en de vreterij. :marche:

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 28 Jan 2020, 11:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
De 2de dag van deze wandelmarathon ga ik weer op mijn stalen ros de Noord Hollandse duinen onveilg maken.
Nu van Egmond aan zee naar Castricum aan zee.
Gewapend met Glühwein wacht ik de 10 km. lopers op als ze over het duin komen, waar zij het strand verlaten hebben.
Op de rustpost aan de Middenweg tref ik een bekende dus even bijpraten voor ik ga delen.
Tina wil wel, Charlotte drinkt geen alcohol en Anneke durft het in eerste instantie niet aan maar gaat toch overstag als de fles open gaat en de heerlijke, warm geur uit de fles komt. Het smaakt haar beter dan verwacht.
Als ze weer op pad gaan stap ik op om richting Castricum aan zee te gaan.
Dat werd ff doortrappen want verder dan verwacht.
Meermaals steken wandelaars het fietspad over. Niet dat zij kriskras door de duinen gaan, dat doe ik.
Ik herken het pad richting het uitkijkpunt en het pad naar de rust op camping Bakkum.
Maar Ik moet door anders mis Ik de gezamenlijke koffie met wat lekkers rust.
Ze zitten al binnen als ik aankom. Koffie met iets lekkers is vlot geregeld. Lekker ff doorwarmen want tegen wind was toch wel fris.
Als de wandelaars weer vertrekken ga ik richting uitkijkpunt. Ik sta daar net als Hans en Ineke van de andere kant aan komen lopen. Ze hadden nog nooit de trap genomen want de officiële route loopt beneden langs.
Vanaf het hoogste punt zie je de wandelaars door het duin lopen en aan de andere kant richting camping Bakkum gaan.
Hans en Ineke zijn net weg als de eersten van de groep omhoog komen.
Ate en Elly laten het uitkijkpunt aan zich voorbij gaan en omdat we dan niet compleet zijn wordt er besloten de Glühwein op de camping te nuttigen.
Ik fiets tot daar met ze op en dan word het proviand uit de rugtassen gehaald.
Glühwein, chips, tucjes en mama Jacquelien haar inmiddels befaamde wafels. Wat een buffet weer, alles komt niet op dus wat over is gaat weer in de tassen voor de volgende post op de Middenweg.
Op m'n gemak ga ik ook die kant op. Het is genieten in de duinen, ja ook in de winter is het hier de moeite waard.
Op de middenweg raak ik aan de praat met een hulpverlener van het Rode Kruis. Ze hebben weinig te doen. Goed wandelweer doet goed wandelen.
Na mijn fiets weggezet te hebben en een toilet bezoek koop ik een broodje worst, hmmmmmm.
Ik vind een plekje tussen de gezellige wandelaars en dan duurt het wachten niet lang.
Hier vandaan is het nog een uurtje naar Egmond aan zee waar we in Santiago verzamelen voor een finishdrankje want na het afstempelen in de sporthal gaat ieder zijn eigen weg.
Ik zet eerst de fiets bij het appartement en ga lopend naar Santiago waar Charlotte al staat te wachten en Tina net aan komt lopen.
Al snel is de groep compleet en is er plek genoeg voor ons allemaal.
Met de super bediening heeft iedereen binnen de kortste keren zijn of haar drankje variërend van thee, warme chocolade melk, koffie of Irish Coffee.
Het is 15.30 uur als Tina en ik bij het appartement terug zijn.
Na een heerlijke douche heeft Tina thee en vermaken ons tot etenstijd met lezen of een spelletje.
Weer lopend naar Santiago waar lekker gesmikkeld wordt van soep en een biefstuk.
Terug in het appartement maken we de fles Port nog even leeg.

Vanmorgen het appartement gekuist, de fiets ingeleverd en nog heerlijk ontbeten bij Pompadoer.

Voor herhaling vatbaar maar volgend jaar, hopelijk, weer lopend.

Iedereen bedankt voor weer een geslaagd wndelweekend.

Leuk verslag Carla! Een correctie: ik heb deze heuvel wel eens beklommen, maar Hans niet. Daardoor wist ik, dat als je heuvel afloopt, je weer op de route komt!
Egmond is ieder jaar hetzelfde maar toch weer anders. Dit jaar liep ik hem makkelijker dan ooit, ondanks de doorwaakte nacht. En er blijven tradities die niet meer weg te denken zijn, zoals een appelgebakje bij de Deining op dag twee! Of de rust in Bergen aan Zee op dag 1. Die was dit keer verrassend anders, in plaats van de Zilte Zoen de ernaast gelegen mogelijkheid, ik weet alleen de naam niet meer. Maar die appeltaart was me toch lekker!
Kortom, ik heb ook genoten dit weekend en voor volgend jaar heb ik weer geboekt bij Cindy en haar bed and breakfast.
Mijn uitgebreide verslag staat op mijn blog plus een paar foto’s

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 28 Jan 2020, 12:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ineke61 schreef:
(...)de ernaast gelegen mogelijkheid, ik weet alleen de naam niet meer.


De Duinenrij.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wandelmarathon Egmond -25-26 jan. 2020, Egmond aan Zee
BerichtGeplaatst: 28 Jan 2020, 20:03 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1125
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Nou, ik had dus ook een enerverend weekend. Ik ben vrijdag al naar mijn vriendin Monique gegaan.. Ze wandelt nog niet zo lang, maar doet dat nu wel bijna elke dag... Als het weer het een beetje toelaat.

Zaterdagmorgen zijn we vroeg opgestaan en per trein vanuit Alkmaar naar de pendelbus gegaan waardoor we omstreeks 8 uur al bij de start stonden. En dus maar gaan lopen. Onderweg SMS-contact met Martin gehad en daaruit begrepen dat Cobie en hij ongeveer een uur achter ons liepen. We hebben toch echt bij bijna elke rust een pauze genomen, maar wij blijken nogal vlotte lopers te zijn en kort te pauzeren waardoor Cobie en Martin niet dichterbij kwamen. Toen we gefinisht waren zijn we vrijwel direct terug gegaan naar Alkmaar aangezien de anderen kennelijk een stuk achter ons lagen. 's avonds nog wel 2 blaren gevonden op mijn grote teen en de teen ernaast. Die doorgeprikt en zondagmorgen afgetapet en wat watten op de plek van de blaar.

Zondagmorgen gelukkig wat later en een leuke groep W4W'ers getroffen. Die vertrokken net wat voor ons, en wij wilden nog even bij de Jumbo langs, dus liep het W4W-peleton ineens voor ons. Nouja,geen probleem, zou je zeggen. Dus wij lekker doorlopen in de verwachting het peloton wel in te zullen halen, maar dat liep toch mis, omdat er ergens een ons onbekende tussenstop was. Dus ook de zondag weer lekker doorgelopen en weinig gerust, maar wel gevloekt op het strand en genoten van de duinen.

Het was mijn eerste keer hier. En ik vond het indrukwekkend om zo'n lange rij wandelaars over een strand te zien wandelen. 1 lange rij wandelaars, 8 kilometer lang. Op zaterdag was het strand goed te doen, maar was er door de duinen best wel veel los zand wat het wat lastig maakte. Toch nog 5 km per uur gehaald.. :-)

Op zondag viel de strandwandeling ons nogal tegen. Wind tegen, zand tegen, en dat meer dan 2 uur lang.. Maar die dag had wel weer het voordeel dat de duinen veel beter te lopen waren. Veel vastere grond meestal. Ook wel veel hellingen, maar daar ben ik aan gewend en Monique had erop geoefend een week daarvoor in het Reichswald bij Kleef. (en dat er op de camping goede WC's en krentenbollen waren hielp ook mee)

We hadden dus 2 leuke dagen, en dat dankzij de goede organisatie alles erg gesmeerd liep was ook prettig.

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.