Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 15:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Dam tot Dam wandeltocht 17 september 2005
BerichtGeplaatst: 12 Sep 2005, 14:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Sfeervol wandelen van Dam tot Dam

Op zaterdag 17 september 2005 vindt de 3e editie van de Dam tot Dam Wandeltocht plaats. Het sfeervolle en afwisselende evenement trok in 2004 maar liefst 7.000 wandelliefhebbers naar onze hoofdstad. Al na twee edities is de Dam tot Dam Wandeltocht met afstanden over 9, 17 en 26 km uitgegroeid tot een onderscheidend wandelfestijn. Een gevarieerd en aantrekkelijk parcours, gratis verzorging met versnaperingen, bandjes langs de kant en bij de finish, een wandelmarkt en een feestelijke maaltijd na afloop vormen slechts een greep uit datgene wat u ontmoet tijdens de Dam tot Dam Wandeltocht.


Natalia en ikzelf zijn erbij. Moeten we nog op zoek naar blauwe W4W-shirtjes of oude bekenden!??! Meer info op www.damtotdam.nl

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 12 Sep 2005, 14:46 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Ik zou graag met je meelopen, echter met de '80' van afgelopen weekend in mijn benen en de blaren :( die verschenen zijn na het uittrekken van mijn schoenen lijkt het me beter van niet :!:

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 12 Sep 2005, 15:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
26 kilometertjes Marc, daar maakt een zerevoet de veters toch niet eens voor vast.... zelf MET blaren niet!

Lekker even de spierpijn eruit trappen! Niet van dat nichterige, gewoon lekker meehobbelen (ik denk best dat Natalia en ik qua gezelligheid aan Douwine kunnen tippen!) :wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 08:18 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik en mijn zoon van 12 heleaas heb ik nog steeds geen ww t-shirt ik wil je anders wel mijn mobiel geven ;) en natuurlijk gaan we voor de 26 km


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2005, 20:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
26,5 km in 5,5 uur (inclusief pauze). Lang niet slecht voor een eerste snelheidstraining. Maar die op Vlieland verzwikte enkel zat me wel gigantisch dwars. Zo erg dat ik, toen ik vanmorgen mijn bed uit kwam, nauwelijks nog kon staan... auwauwauw. Misschien kan ik een zusterwebsite van de zere voeten openen: www.zereenkel.nl

Jammer alleen dat heb publiek nog voornamelijk gefocusd is op de hardlooptocht op zondag. Veel toeschouwers zijn er niet en slechts hier en daar was muziek te vinden. Verder waren er vooral vrouwelijke deelnemers en veel irritante Nordic Walkers. En de finish was helemaal een drama. Eerst kom je door een supergezellig Zaandam (met kermis en alles), maar dan moet je nog anderhalve km door om te finishen in eoa zzzzzzzzaaaie sporthal. Dramateus. Iedereen liep dus na het ophalen van de medaille terug naar het centrum. Wij zijn van ellende maar een biertje gaan drinken in Landsmeer bij de verkiezing van de Sterkste Man van Landsmeer (over dramateus gesproken, hahaha).
Maar verder was het wel een leuke tocht hoor. Heel bijzonder om door Amsterdam te lopen (mooi!) en het was natuurlijk prachtig wandelweer.

Ik had niet gezien dat je er ook zou zijn Moontje. Ik heb nog wel even naar je foto's gekeken en daar zaten wel een paar mooie exemplaren tussen (ik was zelf steeds te laat).

Een paar wandelvrienden troffen we bij de finish nog wel. Zij wisten dat ik er was omdat ze de hele weg overal mensen met m'n sticker op de rugtas hadden zien lopen. Hahaha, die truuk werkt dus!

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2005, 20:34 
toch maar eens foonnummers uitwisselen ben nu zo nieuwgierig naar jullie allemaal ;)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2005, 07:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1052
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Sunny schreef:
(ik denk best dat Natalia en ik qua gezelligheid aan Douwine kunnen tippen!) :wink:


Pardon???

Wat is dit??? Wordt ik van mijn zerevoeten-troon gestoten?? Is het gedaan met de liefde?? :?

Sunny, 11 maart 2006 lopen we de oud-Amsterdam tocht. Een rondje door hartje Amsterdam! Je kunt je nu een beetje voorstellen hoe dat loopt.. als je nou bovengenoemde opmerking even terugneemt dan mag je wel met ons mee..

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2005, 07:40 
nou sunny heeft gelijk eerst in zaandam in de pepertraat komen en dan nog daarna een stukkie moeten doorlopen naar een saaie sporthal verleden jaar wel gefinisht in de peperstraat enne dat stukke a'dam mag van mij ook langer ;)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2005, 08:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Douwine schreef:
Sunny schreef:
(ik denk best dat Natalia en ik qua gezelligheid aan Douwine kunnen tippen!) :wink:


Pardon???

Wat is dit??? Wordt ik van mijn zerevoeten-troon gestoten?? Is het gedaan met de liefde?? :?

Sunny, 11 maart 2006 lopen we de oud-Amsterdam tocht. Een rondje door hartje Amsterdam! Je kunt je nu een beetje voorstellen hoe dat loopt.. als je nou bovengenoemde opmerking even terugneemt dan mag je wel met ons mee..


Neeeeeeeeeeeeeee, integendeel!!! Natuurlijk ben jij VEEL gezelliger om mee te lopen dan Natalia en ik.... (voor Marc dan!). Hahhahahaha, oh jee, hoe red ik me nu weer uit deze situatie... Eh, ik neem ALLES terug! En ik loop graag met jullie mee in maart. En omdat ik zo onaardig was is het eerste finishbiertje dan van mij.... (zo beter?! :wink: )

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2005, 08:05 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1052
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
:D


Dan carpoolen we niet maar gaan we met de NS naar Amsterdam!!!

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2005, 09:16 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Sunny schreef:
Neeeeeeeeeeeeeee, integendeel!!! Natuurlijk ben jij VEEL gezelliger om mee te lopen dan Natalia en ik.... (voor Marc dan!). Hahhahahaha, oh jee, hoe red ik me nu weer uit deze situatie... Eh, ik neem ALLES terug! En ik loop graag met jullie mee in maart. En omdat ik zo onaardig was is het eerste finishbiertje dan van mij.... (zo beter?! :wink: )


Het wordt steeds leuker hier!!! :D

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2005, 09:23 
hey het is hier altyd een dolle boel oh yeaaaaaahh
Afbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Sep 2005, 21:33 
Sunny schreef:
26,5 km in 5,5 uur (inclusief pauze). Lang niet slecht voor een eerste snelheidstraining. Maar die op Vlieland verzwikte enkel zat me wel gigantisch dwars. Zo erg dat ik, toen ik vanmorgen mijn bed uit kwam, nauwelijks nog kon staan... auwauwauw. Misschien kan ik een zusterwebsite van de zere voeten openen: www.zereenkel.nl


Nou Sunny, dan loop je nu dus een gemiddelde van 4,41 km/h. :D :shock: :D dat is al hoog genoeg voor de doden tocht dus die tocht kan geen problemen meer opleveren voor jou :oops: :oops: :idea: :D


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.