Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 00:27

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 00:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4656
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Sunny schreef:
Hij was nog wat andere forummers tegengekomen (Julia en Suus, maar niet de rastahobbit Suus...hoeveel Suusen hebben we hier eigenlijk tegenwoordig, niet BIJ te houden!).



Sorrie; foutje van mij. Het waren Carola en 4suus? Aangezien de dames liepen als kievitten neem ik aan dat ze ook gehaald hebben.

Dames, laat eens wat van je weten :!: :!: :!:
Bosso begint ongerust te worden.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 04:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2461
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Jaja het waren CAROLA EN JULIA! Maarja aangezien jij erg vermoeid keek toen we je voor t eerst tegenkwamen en je mij zelfs niet herkende met mn w4w-shirtje aan kan ik het je niet kwalijk nemen :wink: Deze dames hebben hem ook helemaal uitgelopen, en wel in 18 uur en 39 minuten. Helaas is de zoon van Julia uitgevallen, niet door zn voeten maar door zn oren...Hij had zon oorontsteking dat het op zijn hoofd sloeg en bij elke stap die hij zette bonkte het aan alle kanten.Maar goed wij hebben doorgestampt en zijn er wel gekomen. Bosso kwamen bij de post op 38 km voor t eerst tegen en daarna elke keer als wij bij een post weggingen kwamen hun er net aan. Behalve bij de laatste, daar hebben we ze helemaal niet meer gezien. Trouwens er stond hier iets in de krant over Bosman en Rungen, dat waren jullie zeker???
De nachtmarathon was prachtig mooi, vooral omdat het voor mij de eerste keer was dat ik snachts liep. En precies toen het licht werd begonnen we aan de dagmarathon en die vond ik zelf wat minder, het regende nog een uurtje, er waren ontzettend lange wegen tussen en zelfs nog enkele met van die kiezelsteentjes, lekker voor de blaar (jaja ik had 1 blaar). Tegen de middag ging het allemaal wat minder, tempo ging omlaag, pauzes omhoog. Al met al was het ontzettend leuk en gezellig, veel promotie gemaakt voor w4w, veel mensen leren kennen, ontzettend veel geouwehoerd, vooral snachts.
Volgend jaar doe ik m weer denk ik.....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 22:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4656
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Goed het waren dus Carola en Julia die ik ontmoet heb tijdens de Kennedymars van Haaksbergen.

De start begon voor ons (Johan, Torsten en Bosso) goed. Tijdens de voorbereidingen in en om de startplaats hebben we al 7 bier genuttigd, en daar het te druk werd om nog meer bier te halen zijn we maar liedjes gaan zingen uit het Blarentrappers repetoire. Je moet toch wat als je nog een half uur moet wachten. Dit trok gelijk de aandacht van omstanders die dan ook begonnen mee te zingen. Zo was er ook een verslaggeefster van de plaatselijke TV (RTV OOST) die ons kwam interviewen. Hella van der W. (KRO) liet ons liever links liggen wegens eerdere ervaringen :oops: .

Om tien uur 's avonds was er de start, eerst een rondje door Haaksbergen zelf en daarna de nacht in. In de loop van de nacht is Johan twee keer gestruikeld, en ging daardoor steeds moeizamer lopen. Op den duur liepen we nog maar 2,5 a 3 km per uur. Zo zijn we op het 38 km punt gekomen waar Johan wijselijk afgehaakt is. Ondertussen waren Torsten en ikzelf zo moe van het geslenter dat ik Carola en Julia niet eens herkende toen ze me riepen, gelukkig had Carola haar W4W T-shirt aan om me een verdere afgang te besparen. Julia heb ik zelfs helemaal niet herkend, dit kwam later op de dag pas bij een van de andere rustposten.

Mijn excuses hiervoor :oops:

Toen we verder moesten (de rustpost sloot af) zat het tempo er al gauw weer in, en hebben we afgesproken bij elke rustpost tot de sluiting te blijven zitten, onder het genot van een paar biertjes. Hierdoor kwamen we Julia en Carola nog enkele keren tegen, behalve bij de laatste rustpost. Hier heb ik een blaar laten behandelen waardoor we zelfs royaal te laat weggingen. Kwart over 4, terwijl de post om 4 uur al gesloten was.
Om kwart over 10 's ochtends belde Sunny me op, hoe het met ons ging? Nou prima dus, ik heb gezegd dat we wel moe waren, maar eigenlijk hadden we 'm een beetjuhhhh..... juist ja. :wink: we hadden toen al een paar rustposten zien sluiten :shock:

Tijdens de laatste km's naar de finish kwamen we nog een wagenrust tegen waar we een J?germeister aangeboden kregen en een lekkere koele Grolsch afijn, die konden er ook nog wel bij.
Toen we om 17.00 uur Haaksbergen weer inliepen zat de auto met de bordjes-opruimers ons al een hele tijd op de hielen, en zijn we gaan helpen met het weghalen van de route bordjes. dit tot grote pret van de laatste toeschouwers en de mannen van de Kennedymars zelf. een van hun heeft dit zelfs nog op de foto gezet.

Bij de finish werden we als laatsten van de mars door de lokale radio ge?nterviewd, toen we de Bouwmeesterhal zelf inliepen begonnen de laatste aanwezige wandelaars en de organistie voor ons te juichen en kregen we zelfs een bos bloemen de man aangeboden, Geweldig wat een feest voor ons, afijn nog een biertje genomen op de goede afloop, Danny nog even gebeld, en dan toch maar eens op huis aangegaan.

Verder wil ik Carola en Julia hartelijk VEEliciteren met het behalen van de Kennedymars van Haaksbergen, ik hoop dat Julia d'r zoon snel van zijn oorontsteking geneest. En een welgemeend DANK U voor de mensen van de organisatie, het was in een woord perfect.


Afbeelding

Torsten en Bosso krijgen hun laatste stempel in Haaksbergen. In mijn linkerhand heb ik nog een van de bordjes die we weggehaald hebben.
Ik heb 'm nog, dat mocht van de jury.

Links achter Torsten een van de mannen die de bordjes moest weghalen.

Afbeelding
Hella van der Wijst laat weten hoe ze over de Blarentrappers denkt. :wink:

Kijk ook even op; http://www.haaksbergen-wandel.nl/KM_uitdekrant.htm



Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 17 Sep 2005, 13:39, in totaal 8 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 22:39 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Jou had ik al gefelicibierteerd. Maar Carola en Julia nog niet. :oops: Bij deze dan nog DAMES. Errug knap hoor. 8) :D

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 22:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4656
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Carola schreef:
Bosso kwamen bij de post op 38 km voor t eerst tegen en daarna elke keer als wij bij een post weggingen kwamen hun er net aan. Behalve bij de laatste, daar hebben we ze helemaal niet meer gezien. Trouwens er stond hier iets in de krant over Bosman en Rungen, dat waren jullie zeker???



Goed gezien, dat waren wij. Typefoutje van de krant; het is Runge ipv. Rungen. uitspreken als Roenge.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2005, 22:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4656
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
opaMartin schreef:
gefelicibierteerd.



Mmmmm..... deze is nieuw voor me. :lol: :lol: :lol:


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2005, 08:21 
Hoe het ook zij. Jullie hebben het allemaal gehaald, ook al was het zwaar. TOPklasse alom. Gefeliciteerd!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2005, 17:05 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Heeeeeeyyyyyy, ik heb alle lol gemist, geloof ik! :cry:

In ieder geval iedereen die deze 80 heeft uitglopen van harte proficiat!! Als ik al die berichten over die lange afstanden lees, gaat er na jaren weer iets kriebelen .... :shock:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2005, 17:16 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
He Danyell, ook weer terug van de lapjes??? :?: :P Hoezo gemist :?: Het is hier toch altijd feest. :)

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2005, 17:23 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
opaMartin schreef:
He Danyell, ook weer terug van de lapjes???


Nee hoor ik ben nog niet terug, ik zit hier in Steinkjer in het hotel achter de computer (Steinkjer lig zo'n 100 km boven Trondheim, zoek maar op in de Bosatlas, goed voor je aardrijkskundekennis, tjeeeemig wat een woord is dat!)

Nog heel eventjes, dan ga ik eten en daar na oogjes dicht en dan nog een weekje van m'n vakantie genieten!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Sep 2005, 13:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4656
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Danyell schreef:
opaMartin schreef:
He Danyell, ook weer terug van de lapjes???


Nee hoor ik ben nog niet terug, ik zit hier in Steinkjer in het hotel achter de computer (Steinkjer lig zo'n 100 km boven Trondheim, zoek maar op in de Bossoatlas :!: :!: :!: , goed voor je aardrijkskundekennis, tjeeeemig wat een woord is dat!)

Nog heel eventjes, dan ga ik eten en daar na oogjes dicht en dan nog een weekje van m'n vakantie genieten!



De Bosso altlas bestaat nog niet, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2005, 16:14 
Bosso schreef:
Sunny schreef:
Hij was nog wat andere forummers tegengekomen (Julia en Suus, maar niet de rastahobbit Suus...hoeveel Suusen hebben we hier eigenlijk tegenwoordig, niet BIJ te houden!).



Sorrie; foutje van mij. Het waren Carola en 4suus? Aangezien de dames liepen als kievitten neem ik aan dat ze ook gehaald hebben.

Dames, laat eens wat van je weten :!: :!: :!:
Bosso begint ongerust te worden.


Bosso. :mrgreen:


4Suus heeft dit x niet gesjouwd,...helaas te druk met andere bezigheden...


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2005, 16:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4656
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Je hebt helemaal gelijk 4suus, maar de raadselen rond de suus kwestie was al opgelost, het waren Julia en Carola. 's Ochtend vroeg toen ik de dames tegenkwam was ik al behoorlijk suf, vandaar mijn vergissing.
Bosso en Blarentrappersmaten waren iets te vroeg aan het nabieren begonnen :wink:

Tijdens mijn vakantie is de fotoreportage 2005 geplaatst. Bij die fotoreportage vond ik nog een paar foto's. Die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Afbeelding

Hier word Torsten als nieuwe medewerker genoemd.

Afbeelding

De rodelantaarndragers van de Kennedy, is het geen lekker stel? Ik zie wel dat ik eens wat kleinere T-shirt moet nemen ipv. XXL :wink: En m'n afritsbroek kan ik ook maar beter niet teveel afritsen :?


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 29 Sep 2005, 21:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2005, 20:14 
Bosso schreef:
.
Bosso en Blarentrappersmaten waren iets te vroeg aan het nabieren begonnen :wink:

Tijdens mijn vakantie is de fotoreportage 2005 geplaatst. Bij die fotoreportage vond ik nog een paar foto's. Die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Afbeelding

De rodelantaarndragers van de Kennedy, is het geen lekker stel? Ik zie wel dat ik eens wat kleinere T-shirt moet nemen ipv. XXL :wink: En m'n afritsbroek kan ik ook maar beter niet teveel afritsen :?


Bosso. :mrgreen:


Nou Jos ik moet zeggen dat die rooie sokken fantastisch staan, :shock: :shock:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2005, 21:44 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Bosso schreef:
Je hebt helemaal gelijk 4suus, maar de raadselen rond de suus kwestie was al opgelost, het was Julia. 's Ochtend vroeg toen ik de dames tegenkwam was ik al behoorlijk suf, vandaar mijn vergissing.
Bosso en Blarentrappersmaten waren iets te vroeg aan het nabieren begonnen :wink:

Tijdens mijn vakantie is de fotoreportage 2005 geplaatst. Bij die fotoreportage vond ik nog een paar foto's. Die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Afbeelding

De rodelantaarndragers van de Kennedy, is het geen lekker stel?

Ik zie wel dat ik eens wat kleinere T-shirt moet nemen ipv. XXL :wink: En m'n afritsbroek kan ik ook maar beter niet teveel afritsen :?


Misschien kan je maar beter helemaal geen foto's van jezelf meer op het forum plaatsen!!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Tenzij ze een h??l ander soort verkiezing gaan organiseren natuurlijk ... Afbeelding

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.