Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 18:48

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2005, 23:08 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Welkom Bernard, bij het zootje. :? :D

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Jul 2005, 18:18 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Net even de routeplanner geraadpleegd: het is van Rozenburg naar Oud Vossemeer 77,9 km! Van verleden jaar weet ik nog wel dat je daar best lang over doet, vooral het laatste stuk, dat is tweebaans.

Ik wil dus h??l vroeg weg (05.30) en ga dus de wekker op 04.45 Afbeelding zetten!

Goeie training alvast voor straks in de stad der steden!

Jos-Bosso, ik zal het bierbandje meenemen, misschien zien we elkaar, ik doe wel m'n W4W-shirtje aan!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2005, 19:58 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 554
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
De 7-Dorpentocht was mijn eerste 50 km dit jaar en het is mij al bij al heel goed meegevallen. Een leuk parcours en een heerlijk wandelweertje, enkel jammer dat ik de laatste 5 kilometers last kreeg van blaren maar die heb ik nadien vakkundig laten behandelen door het Rode Kruis. Van dit forum denk ik enkel Lauw (met zoon?) te hebben gezien.

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2005, 21:55 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Zo, weer heerlijk thuis en lekker gebadderd! Tholen was een erg leuke tocht vandaag, alleen was het wel errug warm! De verzorging en verdere organisatie was pico bello! Het inschrijfgeld was 4 euro, maar daarvoor kreeg je op de wagenrusten wel alles gratis! En er waren maar liefst 5 wagenrusten en 7 caf?rusten! Verder was er op iedere caf?rust EHBO aanwezig en niet zomaar een mannetje met een koffertje, nee echte Rode Kruis posten. Op drukke punten stonden ze het verkeer te regelen en de organisatie was de hele dag met de motor en de auto op het parcours te vinden. Het parcours zelf was mooi, maar je moet wel van een open polderlandschap houden, Ikzelf vind dat heerlijk lopen, maar er zaten wel een paar taaie lange stukken tussen.

Mijn traditionele dooie punt had ik vandaag tussen Scherpenisse en Poortvliet, een stukje van 3 kilometer, maar op een fietspad pal langs een provinciale weg en zonder een centje schaduw. Poooooeeeeeeh, afzien!

's Morgens vroeg was ik Lauw met z'n zoon al tegengekomen, maar die liepen veel te hard voor mij, dus die heb ik na anderhalve kilometer weer gedaggewuifd. Wel eerst even een fotootje gemaakt natuurlijk. Overigens is de zoon van Lauw de eerste die met een biertje-bandje om z'n pols liep, hij wilde er graag ??n hebben en ik had er toch 4 extra! Ik heb wel gezegd dat hij nu eigenlijk wel lid moet worden van het forum.

Bosso had inmiddels gebeld dat hij met Danny ook onderweg was, die liepen iets achter me. Bij de caf?rust op 26 km in St. Maartensdijk, kwamen ze aan terwijl ik net op het punt stond weer verder te gaan. Na even kennis te hebben gemakt en een babbeltje ben ik inderdaad verder gegaan, gezien dat ze me inhaalden was ik bang dat zij ook te hard voor me zouden gaan.

Eenmaal binnen heb ik Bosso weer even gebeld, ze zaten ongeveer een kwartier achter me. Dus heb ik eventjes op ze gewacht. Inmiddels kwam Nanda ook op m'n T-shirtje af, ze vallen inderdaad wel lekker op! En zo zaten we dus opeens met 4 W4W'ers aan de finish. Ook maar even een fotootje dus!

Hier zijn de fotootje: op de 1e sta ik met Lauw, Op de 2e poedelt Bosso lekker z'n voetjes, op de 3e staan we met z'n vieren bij de finish en op de 4e zit Bosso een beetje dwaas te doen.

En dan is er nog een 5e foto ? Waarom Danny geen medaille kreeg!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 00:29 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Lach?h!!!!! Leuke foto's!!
En Danyell als het zo warm was waarom had je dan een jas aan? Of was dit echt nog het aller- allereerste stuk???
Danny...... jij mag me even vertellen hoe je die mouwtjes zo netjes naar binnen vouwt en je kan ze nieteens onder je bh-bandje stoppen :roll: .... bij mij blijft dat meestal hooguit 5 minuten zitten :roll:
Oh ja... wassen jullie de T-shirts met de hand of kan die gewoon in de machine en de droger (i.v.m. de opdruk)....
Ik heb er namelijk maar ??n voor 5 dagen, dus dat wordt waarschijnlijk alleen maandag en het stuk St. Annastraat.... of zoiets.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 09:52 
Leuke foto's!!!

Mijn shirt heeft al een keer de binnenkant van de wasmachine EN de droogtrommel gezien. En dat heeft ie prima overleefd!

Het oprollen van de mouwtjes wilde bij mij ook niet zo erg lukken. Kan nog wel wat tips gebruiken .. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 10:26 
Hoi hoi,

'T was inderdaad een gezellige tocht. Wij zijn aan de 30 gestart, maar ik ben na 20 km al uitgevallen helaas. :( Vreselijke kramp in mijn voet, waar ik al 5 km mee had gelopen en het er echt niet uit kreeg. De mensen van de ehbo adviseerden om echt te stoppen. Dit was ik eigenlijk niet van plan, maar ben achteraf toch blij dat ik het heb gedaan! Ga toch liever weer fit en zonder pijn naar Nijmegen!! De mensen van de ehbo waren zo vriendelijk om mij weer naar de finish te brengen, waar ik in de feeststemming (braderie, bandjes) op de rest heb gewacht! :) :)

Leuk dat ik Danny, Jos en Danyell heb ontmoet. De foto's zijn erg leuk!!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 10:35 
he das balen gaat het nu weer helemaal goed met he voet!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 10:58 
He Geertje,

Ik voel het jammergenoeg nog steeds, al is het wat minder! Misschien even goed los laten masseren van de week! Hebben jullie ook wel eens last van kramp in je voet?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 11:02 
Kramp in mijn voet ken ik niet. Massage lijkt me inderdaad een goed idee.
En deze week natuurlijk rustig aan doen maar dat doen we allemaal wel denk ik!

Sterkte!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 11:24 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 554
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
Op http://www.wandelmee.be vind je onder de rubriek "wandelverslagen" een verslag + fotoreportage van de 7-dorpentocht.

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 11:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4653
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Bernard schreef:
Op http://www.wandelmee.be vind je onder de rubriek "wandelverslagen" een verslag + fotoreportage van de 7-dorpentocht.


Dit zeker een mooi verslag van de 7 dorpentocht :!: Trouwens, na afloop heb ik nog met deze mensen zitten praten, en wat ze zeggen is helemaal de waarheid: Saai Zeeuws polderlandschap, maar een geweldig goede organisatie die veel goedmaakt.

Voor wat de foto's van Danyell aangaat; dit ben ik helemaal niet, die kale gozer met die rode sik is m'n tweelingbroer. :oops: Nee hoor Daan, echt leuke foto's :lol:


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 12:51 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Ik heb het stukje ook even gelezen en toen ik las dat het zo saai was, was ik heel benieuwd naar de foto's en die vond ik voor een saaie route toch wel erg mooi :wink:
Wel fijn dat het zo goed georganiseerd was want je kan nog zo'n mooie route hebben, als je steeds loopt te zoeken waar je heen moet is dat ook niet fijn.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 17:34 
Ik vindt de zevendorpentocht helemaal niet saai, :P ik heb wel saaiere route's gelopen b.v. oudenbosch of steenbergen :roll: :roll: .
En wat die mouwtjes betreft, ik pak ze bij de naad vast en druk dan de mouw in z'n geheel naar binnen, ik rol ze dus niet op.
dat gaat dan langzaam weer uitzakken maar blijft meestal wel 1,5 tot 2 uur redelijk goed zitten :D 8) .
Ook heb ik bij sommige shitrs de mouwen er domweg uit gehaald :roll:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2005, 20:16 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Danny schreef:
En wat die mouwtjes betreft, ik pak ze bij de naad vast en druk dan de mouw in z'n geheel naar binnen, ik rol ze dus niet op.
dat gaat dan langzaam weer uitzakken maar blijft meestal wel 1,5 tot 2 uur redelijk goed zitten :D 8) .
Ook heb ik bij sommige shitrs de mouwen er domweg uit gehaald :roll:

Dat mag je dan maandag even voordoen :lol: en natuurlijk geen mouwtjes uit je superdeluxe nieuwe blauw w4w T-shirt halen! :shock:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.