Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:17

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008, 17:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
johnnywalker schreef:
Danyell schreef:
Volgens mij hebben we het hier toch duidelijk over de W4W Voetstappentocht. Ik heb je toen niet over de naam GGG Voetstappentocht gehoord. De Voetstappentocht is verleden jaar geboren als W4W-tocht. Als je nu als GGG een tocht wilt organiseren, zoals ik al zei: prima, maar noem hem dan juist geen Voetstappentocht.


Blijkbaar is dit toch een misverstand, want zoals ik al zei: ik heb de naam Voetstappentocht er niet aangehangen, sterker nog, ik had nog nooit van "voetstappentocht" gehoord voordat mensen hier dat etiket op "mijn" tocht plakten. Pas toen heb ik het overgenomen omdat ik van mening was dat ik hiermee tegemoet kwam aan een blijkbaar bestaande en hier gewaardeerde traditie (hoe vaak is de Voetstappentocht al georganiseerd??)
Het spijt mij dat ik dit verkeerd heb begrepen en daardoor blijkbaar mensen heb geërgerd. Dat was niet mijn bedoeling, zomin als het mijn bedoeling was en is om een naam "in te pikken" die blijkbaar een andere lading behoort te dekken.
Verder, zoals ook al gezegd, vind ik die hele naam niet interessant en gaat het mij gewoon om een leuke tocht met leuke mensen in een mooie omgeving. Met als mogelijke extra's chinezen met elkaar en eventueel de mogelijkheid om te blijven overnachten.
Ik heb de tocht hier gepromoot en op voorstel van w4w deelnemers georganiseerd dus ik heb er geen enkele moeite mee om het de W4W voetstappentocht 2008 te noemen.
Ik zal het topic nog een keer openen onder deze naam met het lijstje voorzover het nu is ingevuld. Ik hoop hiermee duidelijk te hebben gemaakt dat ik vanuit onbekendheid heb gehandeld en zeker niet vanuit "boze" opzet en dat hiermee de ergernis voorzover aanwezig is weggenomen.


Hè, gelukkig maar dat het is opgelost! Het heeft me de hele dag toch niet lekker gezeten … Ik wilde helemaal niet met ongenoegen het nieuwe jaar in gaan, er is al genoeg ellende op de wereld en dat wil ik zéker niet op ons superforum! Ik heb misschien ook een beetje fel gereageerd, maar ja … 't is nou eenmaal zo, dat als je aan W4Wkomt, dan kom je aan mij … :oops:

Ik heb nog een mooi "officieel" :wink: Voetstappentochtstempeltje voor in de wandelboekjes, neem jij nou die stickers van GGG mee, dan kunnen we aan onze wandelboekjes zien dat we best in harmonie samen kunnen leven, toch?

Ik ga me even aanmelden in het andere topic, VTM moet het after all dan toch maar zonder mij stellen! :D

=D> =D> =D> =D>

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008, 17:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Danyell schreef:
johnnywalker schreef:
Danyell schreef:
Volgens mij hebben we het hier toch duidelijk over de W4W Voetstappentocht. Ik heb je toen niet over de naam GGG Voetstappentocht gehoord. De Voetstappentocht is verleden jaar geboren als W4W-tocht. Als je nu als GGG een tocht wilt organiseren, zoals ik al zei: prima, maar noem hem dan juist geen Voetstappentocht.


Blijkbaar is dit toch een misverstand, want zoals ik al zei: ik heb de naam Voetstappentocht er niet aangehangen, sterker nog, ik had nog nooit van "voetstappentocht" gehoord voordat mensen hier dat etiket op "mijn" tocht plakten. Pas toen heb ik het overgenomen omdat ik van mening was dat ik hiermee tegemoet kwam aan een blijkbaar bestaande en hier gewaardeerde traditie (hoe vaak is de Voetstappentocht al georganiseerd??)
Het spijt mij dat ik dit verkeerd heb begrepen en daardoor blijkbaar mensen heb geërgerd. Dat was niet mijn bedoeling, zomin als het mijn bedoeling was en is om een naam "in te pikken" die blijkbaar een andere lading behoort te dekken.
Verder, zoals ook al gezegd, vind ik die hele naam niet interessant en gaat het mij gewoon om een leuke tocht met leuke mensen in een mooie omgeving. Met als mogelijke extra's chinezen met elkaar en eventueel de mogelijkheid om te blijven overnachten.
Ik heb de tocht hier gepromoot en op voorstel van w4w deelnemers georganiseerd dus ik heb er geen enkele moeite mee om het de W4W voetstappentocht 2008 te noemen.
Ik zal het topic nog een keer openen onder deze naam met het lijstje voorzover het nu is ingevuld. Ik hoop hiermee duidelijk te hebben gemaakt dat ik vanuit onbekendheid heb gehandeld en zeker niet vanuit "boze" opzet en dat hiermee de ergernis voorzover aanwezig is weggenomen.


Hè, gelukkig maar dat het is opgelost! Het heeft me de hele dag toch niet lekker gezeten … Ik wilde helemaal niet met ongenoegen het nieuwe jaar in gaan, er is al genoeg ellende op de wereld en dat wil ik zéker niet op ons superforum! Ik heb misschien ook een beetje fel gereageerd, maar ja … 't is nou eenmaal zo, dat als je aan W4Wkomt, dan kom je aan mij … :oops:

Ik heb nog een mooi "officieel" :wink: Voetstappentochtstempeltje voor in de wandelboekjes, neem jij nou die stickers van GGG mee, dan kunnen we aan onze wandelboekjes zien dat we best in harmonie samen kunnen leven, toch?

Ik ga me even aanmelden in het andere topic, VTM moet het after all dan toch maar zonder mij stellen! :D


Bedankt Danyell, ik ben ook blij dat het zo is opgelost. Als nou het weer ook nog een beetje meezit wordt het vast een prima tocht in algehele harmonie.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008, 18:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
johnnywalker schreef:
Als nou het weer ook nog een beetje meezit wordt het vast een prima tocht in algehele harmonie.


Ha, we gaan ZINGEN! (Nollie, je bent toch wel van de partij he?)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Jan 2008, 18:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
johnnywalker schreef:
Als nou het weer ook nog een beetje meezit wordt het vast een prima tocht in algehele harmonie.


Ha, we gaan ZINGEN! (Nollie, je bent toch wel van de partij he?)

Dat komt wel goed hoor, ze kan ons allemaal niet missen. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008, 07:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Nollie schreef:
Bill de oud naut schreef:
Voy con Dios schreef:
johnnywalker schreef:
Als nou het weer ook nog een beetje meezit wordt het vast een prima tocht in algehele harmonie.


Ha, we gaan ZINGEN! (Nollie, je bent toch wel van de partij he?)

Dat komt wel goed hoor, ze kan ons allemaal niet missen. :wink:



Ik ga een vrije dag regelen, dat zal niet makkelijk zijn....kep pas een heule waslijst vrije dagen ingeleverd.... :roll:


Als 8.8.8. er maar bij zit, Nollie...

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.