Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Apr 2024, 15:58

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Pantein Wandeltocht Cuijk
BerichtGeplaatst: 14 Mei 2005, 13:36 
Een aanvulling op het LWP, zag ik staan op een flyer bij een andere tocht. Ik heb de tocht zelf niet eerder gelopen, maar ben dit dit jaar wel van plan (lekker dichtbij huis). Misschien een idee voor andere W4W'ers?

ps: als je hem gaat lopen en je vind het een verschrikkelijke tocht, kom dan niet bij mij klagen... Ik ben in dit geval ook maar de boodschapper! Afbeelding

Pantein Wandeltocht
Zaterdag 4 juni 2005

Voor het derde jaar wordt de Pantein Wandeltocht georganiseerd.

De 40 km route loopt door het Maasheggen langs de Maas en vervolgens door het natuurgebied de Vilt en de Plasmolen.

De 25 en 20 km route loopt eveneens door het Maasheggen en de Plasmolen.

Starttijd
7.00 - 9.00 uur -> 40 km
7.00 - 10.00 uur -> 25, 20 en 10 km

Startplaats
Zorgcentrum Maartenshof
Deken vd Ackerhof 29
5431 DP Cuijk

Vrij parkeren bij Maartenshof, langs de Maas, marktterrein en bij het station.


Laatst gewijzigd door marianka op 14 Mei 2005, 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 14 Mei 2005, 15:50 
Hmm, is misschien ook wel wat voor mij, alleen de dag erna heb ik weekend dienst, dus ik kijk eerst hoe het morgen met de 30 km gaat. En anders kan ik ook de 25 ofzo lopen :) Is wel lekker dichtbij voor mij :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Mei 2005, 10:24 
Ja, thanx. DIe ga ik wsl wel lopen als ik geen andere verplichtingen heb. dat wordt dan wel de 40km, want ik ben de 25 a 30km zo ondertussen wel zat :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Jun 2005, 21:34 
Weet iemand iets meer over deze tocht, want ik was op zoek naar extra informatie en ik kan helemaal niks vinden. het is toch geen grap ofzo!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Jun 2005, 12:32 
Het was echt geen grap... ik ben net terug.

Het is een heel onbekende tocht omdat hij niet vermeld staat in het LWP. Ik heb nog gesproken met de inschrijvers en die vertelden mij dat dat komt omdat ze heel vroeg de data moeten aanleveren bij de organisatie die het LWP drukt. En omdat ze eerst willen uitzoeken of er nog andere tochten in de omgeving zijn, kunnen ze de data niet op tijd aanleveren. Vorig jaar was de tocht de zaterdag voor moederdag, maar de planning is nu om de tocht ieder jaar het eerste weekend van juni te organiseren (dat is nl een "loos" weekend voor wandeltochten in de omgeving). Het inschrijfgeld wordt trouwens gebruikt voor een goed doel voor het verzorgingstehuis. Dit jaar was dit een meerpersoonsfiets (een soort Jan Plezier). Afbeelding

Overigens was het een mooie tocht, hoewel helaas het laatste stuk verregend. Erg rustig: als ik 10 andere wandelaars onderweg ben tegengekomen is het veel. Eerst ging het door het Maasheggengebied richting Gennep (de 40 km maakte hierna een lus naar Boxmeer) en via Middelaar zou het via de pont teruggaan naar Cuijk. Maar het pontje lag er door een technische storing uit (kabel was gebroken) en dus werden we met busjes terugvervoerd naar het startpunt. De organisatie had het netjes opgelost. Afbeelding

Een echte aanrader voor volgend jaar!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Jun 2005, 15:37 
Marianka, het is helemaal niet goed als je wandelaars bij zo'n tocht tegenkomt hoor. Zou aleen maar betekenen dat of jij of zij de verkeerde kant oplopen ... :lol: :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Jun 2005, 15:41 
Hundje schreef:
Marianka, het is helemaal niet goed als je wandelaars bij zo'n tocht tegenkomt hoor. Zou aleen maar betekenen dat of jij of zij de verkeerde kant oplopen ... :lol: :wink:


Dan zijn zij het geweest. Ik heb me keurig aan de routebeschrijving gehouden en ben ook weer thuisgekomen, dus ik kan niet verkeerd gelopen hebben... :wink:

Het was gewoon een onbekende wandeltocht die niet in het LWP stond vermeld... en dat terwijl ik het nog op het W4W-forum heb aangekondigd!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Jun 2005, 22:47 
Ja, ik vond het ook een leuke tocht en ben er zeer blij mee dat ik ben gegaan. Ik liep de 40km en begon om 7.45u. ER waren in totaal 50 mensen die de 40km liepen, hoeveel mensen andere afstanden liepen weet ik niet. De verzorging was super! Door steeds naar verzorgingstehuizen te lopen was er iedere keer een paar goede stoelen, wat lekkere soep en anders te eten en de sfeer was ook prima. ook waren er nog tussenposten tussen de grote posten in waar men stond met wat de drinken. Super!!
Doordat wij (ik en een paar mannen met wie ik mee liep) vrij laat bij de laatste rustpost voor de pont kwamen bleek dat de pont alweer gerepareerd was en dat wij gewoon de normale route konden lopen.
De afstand viel mij toch nog wel een beetje tegen, net zoals het weer (moeilijk in te schatten qua kleding; dan weer zon en dus hitte, dan opeens een stortbui waarin je echt drijfnat kon worden)


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.