Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 16:06

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 25 & 26 augustus Bostocht in Apeldoorn
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 13:03 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mrt 2005, 14:59
Berichten: 698
Woonplaats: Nijkerk
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 8
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Asics Gel Cardio
Vorig jaar heb ik deze tocht gedaan, om mezelf er van te overtuigen dat ik voldoende in vorm was om een kennedymars te gaan lopen

Boswandeltocht

afstanden: 5,10,15,20,30 en 40 km, starttijd vanaf 08:00 afhankelijk van de te lopen afstand

Waar: Clubgebouw Excelsior, Oranjestraat 54 in Apeldoorn

Voor inlichtingen: 055-5215711

Dit is een vrij onbekende tocht, maar zeker de moeite waard om te lopen, de langere afstanden komen o.a. over het Kootwijker Zand en de Buurlose heide. De verzorging is prima met voornamelijk wagenrusten.

_________________
Geen weg is te lang als je in een goed gezelschap bent !!!

Grenzen moet je niet altijd stellen, je moet ze soms verleggen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Bostocht in Apeldoorn 25 & 26 augustus
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 13:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
henrike23 schreef:
Vorig jaar heb ik deze tocht gedaan, om mezelf er van te overtuigen dat ik voldoende in vorm was om een kennedymars te gaan lopen

Boswandeltocht

afstanden: 5,10,15,20,30 en 40 km, starttijd vanaf 08:00 afhankelijk van de te lopen afstand

Waar: Clubgebouw Excelsior, Oranjestraat 54 in Apeldoorn

Voor inlichtingen: 055-5215711

Dit is een vrij onbekende tocht, maar zeker de moeite waard om te lopen, de langere afstanden komen o.a. over het Kootwijker Zand en de Buurlose heide. De verzorging is prima met voornamelijk wagenrusten.

Welke langere afstanden?

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2007, 13:35 
Omdat er weinig reacties zijn op deze tocht denk ik maar dat ik deze zondag 26 aug. ga doen. Vindt het zo zielig voor de organisatie dat er weinig W4W aanmeldingen zijn :wink: :wink: :wink: .
Dichter bij Enschede in de buurt is er ook niet wat georganiseerds dus dan maar Apeldoorn, tenzij.......... er iemand is die een leuke tocht weet van 25 km / 25km plus en nog een wiewauw maatje zoekt.


Gr. Stockie


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2007, 13:39 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mrt 2005, 14:59
Berichten: 698
Woonplaats: Nijkerk
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 8
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Asics Gel Cardio
GM Stockentree schreef:
Omdat er weinig reacties zijn op deze tocht denk ik maar dat ik deze zondag 26 aug. ga doen. Vindt het zo zielig voor de organisatie dat er weinig W4W aanmeldingen zijn :wink: :wink: :wink: .
Dichter bij Enschede in de buurt is er ook niet wat georganiseerds dus dan maar Apeldoorn, tenzij.......... er iemand is die een leuke tocht weet van 25 km / 25km plus en nog een wiewauw maatje zoekt.


Gr. Stockie


'Tis een mooie maar onbekende tocht, heel misschien ben ik er ook bij ...

_________________
Geen weg is te lang als je in een goed gezelschap bent !!!

Grenzen moet je niet altijd stellen, je moet ze soms verleggen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007, 10:20 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
GM Stockentree schreef:
Omdat er weinig reacties zijn op deze tocht denk ik maar dat ik deze zondag 26 aug. ga doen. Vindt het zo zielig voor de organisatie dat er weinig W4W aanmeldingen zijn :wink: :wink: :wink: .
Dichter bij Enschede in de buurt is er ook niet wat georganiseerds dus dan maar Apeldoorn, tenzij.......... er iemand is die een leuke tocht weet van 25 km / 25km plus en nog een wiewauw maatje zoekt.


Gr. Stockie


Zaterdag is er een wandeling in Rijssen. De Heidewandeltocht van de AWK.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007, 15:27 
Joachim schreef:
GM Stockentree schreef:
Omdat er weinig reacties zijn op deze tocht denk ik maar dat ik deze zondag 26 aug. ga doen. Vindt het zo zielig voor de organisatie dat er weinig W4W aanmeldingen zijn :wink: :wink: :wink: .
Dichter bij Enschede in de buurt is er ook niet wat georganiseerds dus dan maar Apeldoorn, tenzij.......... er iemand is die een leuke tocht weet van 25 km / 25km plus en nog een wiewauw maatje zoekt.


Gr. Stockie


Zaterdag is er een wandeling in Rijssen. De Heidewandeltocht van de AWK.


Ikmoet zaterdag werken anders was dat ook een optie en ik was anders wel met de auto naar Texel getufd, lekker uitwaaien tijdens het wiewauwen.
Dus alleen zondag beschikbaar!

Stockie


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007, 20:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Heidewandeltocht in omgeving Rijssen

RIJSSEN – Bloeiende heidevelden, groene bossen en prachtige vergezichten. Daar kunnen de deelnemers aan de jaarlijkse Heidewandeltocht, zaterdag 25 augustus, in de omgeving van Rijssen volop van genieten. De Almelose Wandel Kring heeft de wandeltocht georganiseerd samen met de wandelafdeling van Atletiekvereniging Rijssen. Bij het clubgebouw van de AV Rijssen aan de Arend Baanstraat kunnen de deelnemers beginnen aan de goed gemarkeerde routes van 5, 10, 15, 20 of 30 km. De routes zijn ook uitermate geschikt voor mensen die aan nordic walking doen en voeren langs onder meer grafheuvels uit de Bronstijd (40 eeuwen geleden) en het Rijssens Leemspoor, dat herinnert aan de tijd dat er in deze plaats een bloeiende baksteenindustrie was.
Speciaal ter gelegenheid van de Heidewandeltocht wordt de in Rijssen beroemde kueklkoare van Karel (van de notaris) Schőnfeld Wichers (de broer van schrijver Belcampo) tentoongesteld. De kueklkoare is normaliter niet te bezichtigen.
Inschrijving voor de Heidewandeltocht is mogelijk vanaf negen uur in het clubgebouw van AV Rijssen.


Jammer, ik ben er niet bij. Ze moeten het een keer zonder me doen.. :?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007, 20:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Afbeelding

En dit schijnt dus de Kueklkoare te zijn...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2007, 08:55 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 864
Woonplaats: Zoetermeer
Deze op zondag gelopen (20 km). Was wel een mooie tocht, alleen de eerste en laatste kilometers gingen door bebouwing. :?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2007, 10:25 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Sep 2006, 15:30
Berichten: 103
Woonplaats: Boekelo
Leeftijd: 54
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Carola schreef:
Heidewandeltocht in omgeving Rijssen

RIJSSEN – Bloeiende heidevelden, groene bossen en prachtige vergezichten. Daar kunnen de deelnemers aan de jaarlijkse Heidewandeltocht, zaterdag 25 augustus, in de omgeving van Rijssen volop van genieten. De Almelose Wandel Kring heeft de wandeltocht georganiseerd samen met de wandelafdeling van Atletiekvereniging Rijssen. Bij het clubgebouw van de AV Rijssen aan de Arend Baanstraat kunnen de deelnemers beginnen aan de goed gemarkeerde routes van 5, 10, 15, 20 of 30 km. De routes zijn ook uitermate geschikt voor mensen die aan nordic walking doen en voeren langs onder meer grafheuvels uit de Bronstijd (40 eeuwen geleden) en het Rijssens Leemspoor, dat herinnert aan de tijd dat er in deze plaats een bloeiende baksteenindustrie was.
Speciaal ter gelegenheid van de Heidewandeltocht wordt de in Rijssen beroemde kueklkoare van Karel (van de notaris) Schőnfeld Wichers (de broer van schrijver Belcampo) tentoongesteld. De kueklkoare is normaliter niet te bezichtigen.
Inschrijving voor de Heidewandeltocht is mogelijk vanaf negen uur in het clubgebouw van AV Rijssen.


Jammer, ik ben er niet bij. Ze moeten het een keer zonder me doen.. :?


Dit was een heel mooie wandeltocht. Ik heb de 30 km gedaan en het was dacht ik nauwelijks een kilometer asfalt, de rest onverhard. Verbaas me steeds weer wat een prachtige uitgestrekte natuurgebieden we hebben in Nederland.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2007, 16:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Marjanneke schreef:
Deze op zondag gelopen (20 km). Was wel een mooie tocht, alleen de eerste en laatste kilometers gingen door bebouwing. :?


Nou ja, hebben we weer een tocht samen gelopen :wink:
Het wordt toch tijd dat we elkaar eens leren kennen :D
Ik heb de 15km gelopen en mijn man Bertus de 40km. Ik heb net de foto's van de wandeltocht in mijn album gezet, dus die kan je weer bekijken, je weet wel, via de www onder dit bericht, en dan het laatste album.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Aug 2007, 16:50 
Truitje schreef:
Marjanneke schreef:
Deze op zondag gelopen (20 km). Was wel een mooie tocht, alleen de eerste en laatste kilometers gingen door bebouwing. :?


Nou ja, hebben we weer een tocht samen gelopen :wink:
Het wordt toch tijd dat we elkaar eens leren kennen :D
Ik heb de 15km gelopen en mijn man Bertus de 40km. Ik heb net de foto's van de wandeltocht in mijn album gezet, dus die kan je weer bekijken, je weet wel, via de www onder dit bericht, en dan het laatste album.


Het was zondag geweldig weer,
zelf 30 km gelopen, alleen de stad in en uit was bebouwde kom :? , verder 20 km natuur. Lekkere kneuterige rustposten waar je goed aan je trekken kon komen voor kleine prijsjes.
Misschien moet ik toch een keer een blauw W4Wshirt aan doen dan val ik op en kan ik met jullie kennis maken.

Stockie


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007, 07:45 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 864
Woonplaats: Zoetermeer
Truitje schreef:
Marjanneke schreef:
Deze op zondag gelopen (20 km). Was wel een mooie tocht, alleen de eerste en laatste kilometers gingen door bebouwing. :?


Nou ja, hebben we weer een tocht samen gelopen :wink:
Het wordt toch tijd dat we elkaar eens leren kennen :D
Ik heb de 15km gelopen en mijn man Bertus de 40km. Ik heb net de foto's van de wandeltocht in mijn album gezet, dus die kan je weer bekijken, je weet wel, via de www onder dit bericht, en dan het laatste album.


Ja zeg, inderdaad. :o :) Begrijp ik goed dat jullie voornamelijk in deze contreien (Gelderland/Veluwe) lopen?

Ik streef ernaar om in zoveel mogelijk gebieden te wandelen. 8)

Je foto's heb ik bekeken, ze brengen helemaal de sfeer van de wandeling terug!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007, 13:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Marjanneke schreef:
Truitje schreef:
Marjanneke schreef:
Deze op zondag gelopen (20 km). Was wel een mooie tocht, alleen de eerste en laatste kilometers gingen door bebouwing. :?


Nou ja, hebben we weer een tocht samen gelopen :wink:
Het wordt toch tijd dat we elkaar eens leren kennen :D
Ik heb de 15km gelopen en mijn man Bertus de 40km. Ik heb net de foto's van de wandeltocht in mijn album gezet, dus die kan je weer bekijken, je weet wel, via de www onder dit bericht, en dan het laatste album.


Ja zeg, inderdaad. :o :) Begrijp ik goed dat jullie voornamelijk in deze contreien (Gelderland/Veluwe) lopen?

Ik streef ernaar om in zoveel mogelijk gebieden te wandelen. 8)

Je foto's heb ik bekeken, ze brengen helemaal de sfeer van de wandeling terug!


We wonen in Ede en lopen meestal in plaatsen die met een autorit van maximaal een uur te bereiken zijn. Mijn man loopt elk weekend en dan vaak beide dagen (ik loop pas sinds een paar maanden weer) en als je dan ook nog een verre ritten gaat maken kost dat aardig wat benzinegeld :wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007, 14:12 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 864
Woonplaats: Zoetermeer
Ja, dat kan inderdaad oplopen, en niet alleen met de auto! Hebben jullie dan ook vorige week in Ede gelopen?


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.