Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 18:21

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Apr 2005, 01:07 
De 4daagse van Odoorn is erg mooi (1x gelopen), :o en ook de 4daagse in Diever is prachtig (2x gelopen) :shock: maar met hemelvaart is er ook nog een hele mooie 3daagse in Goes, :!: aanrader voor mensen in het zuidwesten, zelf loop ik em dit jaar ook :P

Groeten Danny


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Apr 2005, 17:18 
Beste Danny,
Aangezien ikzelf in de organisatie van de Drentse Wandelvierdaagse in Odoorn zit, kan ik dus niet meepraten over Goes. Die zal ook ongetwijfeld goed zijn. Maar, er zijn heel veel mooie meerdaagsen, elk met hun eigen voor- en nadelen en charmes. Er wordt dan wel veel gepraat over Nijmegen, maar wat te denken van Odoorn, Diever, Vilt, de nieuwe vierdaagse in augustus in Doetinchem en de vierdaagse in Barchem die volgend jaar van start gaat, de Kempische Wandeldagen in Geldrop, enz. enz. Laten we in ieder geval waardering hebben voor al die vrijwilligers, die zich jaar na jaar inzetten voor hun eigen evenement.
Esselien


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2005, 11:13 
Vanmorgen heb ik mijn startkkaart voor de Drentse vierdaagse gekregen . Dus over twee weken mag ik daar de vier keer dertig kilometer lopen . Dit weekend nog maar even goed trainen .


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2005, 15:27 
De vierdaagse van Diever moet inderdaad heel mooi zijn. Wij gaan hem ook lopen dit jaar alleen 2 i.p.v. 4 dagen, want die mogelijkheid is er ook.
Het is soms wel eens lastig om al die leuke, mooie tochten in te plannen.

Vanmorgen reden we per toeval van Hattem ( bij Zwolle) naar Olst. Je komt daar langs prachtige plekjes aan de IJssel. Ook heel mooi om eens een stuk te lopen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2005, 16:34 
Beste Cato,

Even ter verduidelijking: er zijn twee wandelvierdaagsen in Drenthe:

De Drentse Wandelvierdaagse in Odoorn (www.dw4d.nl), dit jaar van 5 tot en met 8 mei
De Drents-Friese Woudvierdaagse in Diever (walk.to/diever), dit jaar van 26 tot en met 29 mei

Groeten, Esselien de Groot
Bestuurslid Drentse Wandelvierdaagse Odoorn


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2005, 17:56 
Cato schreef:
De vierdaagse van Diever moet inderdaad heel mooi zijn. Wij gaan hem ook lopen dit jaar alleen 2 i.p.v. 4 dagen, want die mogelijkheid is er ook.
Het is soms wel eens lastig om al die leuke, mooie tochten in te plannen.

Vanmorgen reden we per toeval van Hattem ( bij Zwolle) naar Olst. Je komt daar langs prachtige plekjes aan de IJssel. Ook heel mooi om eens een stuk te lopen.


Nederland is sowieso mooi als je het bij een wandeltempo bekijkt van 5 tot 10 km per uur :o . Een stuk mooier dan bij 120 km (auto) of 140/160 km (trein) :P


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2005, 18:15 
Beste Esselien,

Ik ben op de hoogte. En inderdaad er zijn nog zoveel mooie niet ontdekte plekjes. We zijn nog lang niet uitgewandeld.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2005, 00:30 
Maar laten we dan toch even heel eerlijk zijn , Drente is wel heeeeeel erg mooi om te lopen .


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2005, 09:59 
Ik kan hier niets meer aan toevoegen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 05 Mei 2005, 15:07 
Vandaag de eerste dag van de Drentse wandelvierdaagse gelopen . Omdat ik er al niet al te fit aan ben begonnen ging het laatste stukje van 5 km. wel heel erg moeilijk . Morgen weer een dag en dan maar kijken hoe het dan gaat .


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 05 Mei 2005, 18:32 
Nou Jeroen, dan wens ik je heel veel succes voor de komende dagen.
Afbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Mei 2005, 17:39 
Vandaag de tweede dag van de Drentse wandelvierdaagse gelopen . Voor mij ging het vandaag super . Ik was weer helemaal fit , alleen mijn maat heeft vandaag uitgelopen , maar zal morgen niet meer starten . Ik ga morgen gewoon weer voor de volgende dertig kilometer .


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2005, 05:29 
En Jeroen, gehaald? Het was af en toe wel zwaar met al die regenval. Kijk eens op onze site www.dw4d.nl, die is nu aangepast
Esselien de Groot


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2005, 17:51 
esgroot schreef:
En Jeroen, gehaald? Het was af en toe wel zwaar met al die regenval. Kijk eens op onze site www.dw4d.nl, die is nu aangepast
Esselien de Groot


Ik heb het gehaald , mijn maat niet die is er de tweede dag mee gestopt . Het was soms wel erg zwaar . Mooie route's , maar soms erg slechte paden . Als het volgend jaar weer zulk weer is dan loop ik niet weer mee . Maar ik zit er ook aan te denken om volgend jaar de Kennedy mars te gaan lopen .


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.