Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 01 Mei 2024, 06:34

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Mei 2005, 11:50 
Ik moet helaas afhaken aankomend weekend, dit om meerdere redenen, maar bij nader inzien is voor mij de afstand veels te groot. Ik weet niet of diegenen die wel wilden nog steeds van plan zijn te gaan, zo ja, willen diegenen even een PB naar me sturen?

Groet, Gideon


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Mei 2005, 16:42 
Bij een ander topic had ik ook al gemeld dat ik niet meega ... Sorry.
Ik ga wel de tocht in De Heilige Landstichting lopen a.s. zondag (kan ik mooi combineren met een feestje in Lent).
Misschien dat mensen zin hebben om daar te gaan lopen????


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Mei 2005, 21:18 
Tja, de animo is wel errug weinig. In principe is het voor mij veel beter om die tocht in Nijmegen te lopen, dat is 15min op de fiets.
Dus als ik nu kijk zijn we nog met z'n 3-en en dat vind ik wel weinig om daar zoveel geld aan uit te geven.
Dus als het idd maar met zo weinig is, dan ga ik liever in Nijmegen lopen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Mei 2005, 21:38 
Wat jammer, dat iedereen verhinderd is en ook ik moet me bij de lijst voegen :oops: :oops: .
Mijn man gaat 5 weken naar Noorwegen op oefening, en moet hem ''op weg'' brengen met de auto, dus helaas!!!!!! :cry: :cry: :cry:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 07:48 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Gut, ben ik opeens een ??nmansgoep :lol: !

Nee hoor, ik had ook al in een PB?tje naar Gideon gezegd, dat als er zo weinig mensen gingen, dat ik er dan ook vanaf zag. Het is een gigantisch end om te rijden voor mij en dat vond ik niet erg als we met een hele groep zouden zijn, maar voor een normale tocht zou ik het nooit gedaan hebben dus.

Ander woord voor deze tocht: AfHaaksbergen

PS Kitty, waar gaat je man heen in Noorwegen? Ik ben stikjaloers!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 08:38 
Tja op deze manier blijft er niet veel onze groep over. Dan heeft het geen zin om te gaan. Ik had wel een pb-tje gestuurd dta ik in principe wel zou, maar wie gaan dan nog meer...?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 09:40 
Het is wel errug jammer dat iedereen afhaakt.
Cato volgens mij ben jij de enige nog! :wink:
Misschien een plan om de tocht naar Nijmegen te sturen, aangezien ik al van meerdere mensen gehoord heb dat ze de novium magum tocht gaan lopen. 8)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 20:37 
Danyell, hij gaat naar Rygge, dat is een klein plaatsje, 40 ten N.O. van Frederikstad.
Hij heeft er ook zin in aangezien hij nog nooit in Noorwegen was.........en we hopen er ooit samen heen te gaan, het lijkt me ook inderdaad een prachtig land.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 20:44 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Kitty Dijkstra schreef:
en we hopen er ooit samen heen te gaan, het lijkt me ook inderdaad een prachtig land.


Pas maar op! Noorwegen is net zo verslavend als de 4daagse!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 20:53 
Wij zijn al jaren weg van landen als Noorwegen, Zweden maar ook Schotland en hebben samen ook de stille wens er over een tijdje als we weer wat meer samen er op uit gaan trekken , als eerste deze landen te bezoeken. Deze verslaving kan er ook nog wel bij!!!!!!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 21:03 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
In Schotland ben ik vroeger vaak geweest, heb er zelfs min of meer een half jaar gewoond, prachtig land met heel vriendelijke mensen (en van Schotse gierigheid heb ik ook nooit veel gemerkt!).

Dit jaar willen we weer naar het heel hoge noorden van Skandinavi? en we plannen nu om door Zweden omhoog te gaan, we hebben net vanmiddag kaarten en boekjes gekocht, krijg er alweer verschrikkelijke zin in, maar we moeten toch nog een tijdje wachten!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Mei 2005, 21:08 
Als ik jouw verhaal zo lees zijn er duidelijk mensen met voorkeur, natuur en wat koeler weer, en de mensen die graag bakken op het strand!!!!

Naar iets uitkijken duurt altijd lang, maar het is nog mooi dat we wat te wensen hebben...................


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2005, 11:56 
Nu besloten om ook de KRO wandeling NIET te gaan lopen. Als er toch niemand overblijft wordt het wel heel ongezellig om in m'n uppie W4W te gaan vertegenwoordigen. En zonder W4Wshirt valt het natuurlijk ook nog weer tegen.
Maar ik heb al weer een ander loopje, dus niet getreurd.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Mei 2005, 19:05 
Vandaag 30 km gelopenin de Wieden. Een van de mooiste natuurgebieden in Nederland. Schitterend weer, mooie omgeving en niet druk. Beter kun je je het eigenlijk niet wensen. Ik liep wel met 2 mannen die er aardig de sokken Afbeelding in hadden gezet, maar ik kon ze heel goed bijhouden. Voel m'n benen nu wel hoor, maar dat zal morgen wel over zijn.
Volgende week de Drents Friese Woud 4daagse in Diever ( loop zelf dan 2 dagen mee). Dan kunnen we eens zien hoever we in onze training zijn. Als het gaat zoals vandaag moet dat geen probleem worden.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2005, 08:26 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2005, 16:29
Berichten: 58
Woonplaats: Velserbroek
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 1000
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Grenslandpad
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: new balance
Mood: Gewoon
Ik weet t niet hoor, maar ik wil t toch even kwijt. Ik kon helaas niet naar Haaksbergen want ik ging al naar Diekirch. Ik was dus zeer benieuwd naar het verslag. Jullie hebben gemiddeld p.p. 200 berichten geplaatst, dus dat beloofde wat. En komt t puntje bij t paaltje, dan haken jullie collectief af. Weg unieke kans om op tv te komen en dan nog wel in "De Wandeling" en eeuwige roem voor de W4W club te vergaren. Ik hoop dat ik bij het maken van de groepsfoto maandagmiddag niet in mn eentje sta. Groeten. :cry: :wink:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.