Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 07:22

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Apr 2005, 11:23 
Ook ik heb gisteren de bloesemtocht gelopen (25 km.). Het weer was in ieder geval heerlijk koel.... :?
De bloesem heb ik niet echt kunnen ontdekken,jammer hoor!
Maar ik kan me voorstellen dat het een hele mooie tocht moet zijn wanneer het wat beter weer is!

Dit kwam op sommige momenten over als survival. Ik heb verschillende mensen goed onderuit zien gaan. Bahalve dat je ongelukkig kunt vallen, zaten de meesten dan ook vreselijk onder de modder.
Helaas werkte dat bij mijn vreselijk op de lachspieren :D

Het wandelen(glibberen) is me meegevallen,ondanks de regen. Jammer genoeg zijn mijn voeten veranderd in een blarenveld.
En daar baal ik vreselijk van. Heel toepasselijk is het spreekwoord; de moed zakt me echt even in de schoenen! Snik :cry:

Groeten Mireille


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Apr 2005, 11:55 
Ja, de bloesem die heb ik wel gezien, maar door het natte weer let je er veel minder op.
En ik zie ook wel positieve kanten ervan in hoor. Maar dit is al de zoveelste keer dat ik in de modder loop te stampen. Okee, ik weet nu dat mijn nieuwe schoenen idd niet 100% waterdicht zijn, en dat het dwars door mijn buideltasje heen ging, en de rugzak ook wel iets nat werd van binnen en ja dat mijn regenjas en broek het wel goed hielden.
Maar de volgende keer loop ik toch liever in het mooie weer.

Hebben jullie trouwens nog iets gehoord/gezien van die man die een hartinfarct kreeg onderweg? Blijkbaar liep hij iets achter mij, want tijdens de rust werd er opeens druk over gepraat.
groetjes


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Apr 2005, 14:52 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Nee Cynthia, heb ik niks over gehoord. Ik hoop dat het goed met hem gaat. :( En ik loop ook liever met mooi weer. :lol: Volgende keer beter zullen we maar zeggen. :D

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Apr 2005, 15:45 
idd het natte weer was wat minder, met het stralende zonnetje had ik vast meer genoten van al die "bloeiende" bloesems. Maar goed we hebben m?t de modder onderweg nog een hoop schik gehad. Een aantal mensen, kon je aan hun broeken aflezen, hadden flinke uitglijders gemaakt. En ons mam had een leuke actie dat ze haar voet niet hoog genoeg optilde waardoor een lading modder door de lucht vloog. H??l wat mensen kregen dus een lekkere modderregen over zich heen. Gelukkig konden ze het waarderen en hebben we flink in een deuk gelegen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Apr 2005, 18:06 
Ja met die modder voel ik mij af en toe net een klein kind. Ik vind het best grappig en omdat ik mijn regenbroek aanhad, heb ik ook niet zo veel problemen met de was. Het is weer eens wat anders, en idd sommige mensen hebben flinke glijers gemaakt.
Wat ik dan ook niet zo slim was mensen met broeken vaneen lichte kleur. Ik ken nederland ondertussen goed genoeg en draag alleen lichte broeken als het weer ook echt goed is.
groetjes


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Apr 2005, 11:17 
cynthia schreef:
Wat ik dan ook niet zo slim was mensen met broeken vaneen lichte kleur.


haha ik was dus ??n van die slimmerikken :D . ik heb nog maar ??n fijne wandelbroek en dat is een lichte dus weinig keus had ik. Maar de wasmachine heeft zijn werk prima gedaan, hij is weer helemaal schoon 8)
By the way, het maakte niet veel uit wat voor een kleur broek je aan had, mijn vader had een donker groene en mijn vriendin een donker blauwe en we zagen er alle drie even bruin uit :lol:


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.