Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 09:30 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1052
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Brechje schreef:
Ik krijg inmiddels van het KWF een informatiepakket opgestuurd over hoe ik tijdens de vierdaagse van Nijmegen voor hun kan lopen. (als ik door die loting kom....)
Zelfde doel...minder gedoe...


oh, daar hebben wij van w4w wel ervaringen mee!!! bel 0900-ASKSUNNY en je weet van de hoed en de rand! :wink:

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 10:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Douwine schreef:
Brechje schreef:
Ik krijg inmiddels van het KWF een informatiepakket opgestuurd over hoe ik tijdens de vierdaagse van Nijmegen voor hun kan lopen. (als ik door die loting kom....)
Zelfde doel...minder gedoe...


oh, daar hebben wij van w4w wel ervaringen mee!!! bel 0900-ASKSUNNY en je weet van de hoed en de rand! :wink:

En anders kijk maar op Sunny haar website www.sunnywalks.nl

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 12:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Douwine schreef:
Brechje schreef:
Ik krijg inmiddels van het KWF een informatiepakket opgestuurd over hoe ik tijdens de vierdaagse van Nijmegen voor hun kan lopen. (als ik door die loting kom....)
Zelfde doel...minder gedoe...


oh, daar hebben wij van w4w wel ervaringen mee!!! bel 0900-ASKSUNNY en je weet van de hoed en de rand! :wink:


Van de paarse hoed dan, welteverstaan..... :wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007, 08:58 
Ik heb dit , al wat oudere item , weer even opgediept daar ik een brief kreeg van een goede 4Daagse vriendin van mij .
Zij gaat deze tocht , samen met een andere (ook 4Daagse loopster ) lopen en ze verzocht om steun .
Misschien kunnen we , als forum , iets voor Marleis en Els betekenen met een kleine donatie :!:

Lieve 4Daagse vrienden,

Hierbij vraag ik graag jullie aandacht voor het volgende en hoop dat jullie me willen steunen in de strijd tegen borstkanker.

Op 6 en 7 oktober aanstaande, loop ik mee met vele anderen in A Sister’s Hope 60K,
een tweedaagse 60 kilometer lange wandeling, van Amersfoort naar Amsterdam. Ons doel is heel duidelijk: een groot geldbedrag ophalen om meer en beter onderzoek naar borstkanker mogelijk te maken. We proberen op deze manier een grote stap te zetten naar genezing.

Hopelijk kunnen jullie me steunen in deze uitdaging. Om deel te mogen nemen aan dit fantastische evenement heb ik toegezegd minimaal €1500,00 in te zamelen. Uiteraard probeer ik meer dan dit bedrag op te halen. Ik hoop het bedrag in de komende 2 maanden op te kunnen halen.

Twee dagen achter elkaar 30 kilometer lopen moet me lukken, zeker na het halen van de vierdaagse dit jaar! Het kost wat tijd en energie, maar dat heb ik er graag voor over. Het is een belangrijk doel voor mij, voor ons allemaal. Immers:
1 op de 9 vrouwen krijgt borstkanker. Van elke 200 borstkankerpatiënten is er één man. In de leeftijdscategorie 40 tot 55 jaar is bij vrouwen borstkanker doodsoorzaak nummer 1! Meer dan 1,2 miljoen mensen wereldwijd krijgen dit jaar de diagnose borstkanker. 3287 mensen krijgen die diagnose vandaag de dag te horen

Het opgehaalde geldbedrag door Stichting A Sister’s Hope 60K zal verdeeld worden over meerdere begunstigden binnen Nederland, allemaal met hetzelfde doel; onderzoek naar borstkanker. Daarom wil ik je vragen of je deze tweedaagse wandeling en daarmee onderzoek naar borstkanker zou willen ondersteunen. Je kunt je donaties en/of sponsorgelden overmaken naar Stichting A Sister’s Hope, postbank rekeningnummer 2947137 en onder vermelding van mijn deelnemersnummer 1228.

Meer informatie over de organisatie en het doel kan je vinden op de website: www.asistershope.org. De wandeling zal gehouden worden op 6 en 7 oktober 2007 in de oktober borstkanker awareness maand.

Ik voel me geroepen mijn bijdrage te leveren in deze strijd en doe dat door deel te nemen aan A Sister’s Hope 60K. Zou jij me hierin willen steunen?

Mocht je nog vragen hebben dan kan je mij telefonisch bereiken op 020-6420403/mobiel 06 52366531 of via e-mail, marlies.e.jansen@aexp.com

Hopende op jullie gulle steun voor de borstkankerbestrijding.

Met vriendelijke groet,
MARLIES JANSEN


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.