Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:27

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 19:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
johnnywalker schreef:
Bill de oud naut schreef:
johnnywalker schreef:
Bill de oud naut schreef:
Gery schreef:
Bill de oud naut schreef:
Gery schreef:
despier schreef:
Gery schreef:
Mooie leider is die Marc dan... We konden nog net aan hallo en succes zeggen en weg was ie... :wink:

Een echte leider loopt voorop en dat heb ik dan ook gedaan 8)


Ha ha ha, je hebt helemaal gelijk!

Ik vind van niet hoor hij of zij hoort achteraan te lopen. :lol: :lol: :wink:


Maar dan is het waarschijnlijk een leider met lange ij :wink:

Nee hoor dat is om het overzicht te behouden, degene die het moeilijk krijgt komt vanzelf bij de leider en andersom nooit meer.


De leider moet stimulerend en motiverend temidden van zijn groep voortgaan. Bier halen op de rustplaatsen. De zwakken opmonteren en als voorzanger optreden. Als hij/zij dan ook nog kan masseren en tapen, dan heb je een goeie

O is dat alles, op dat voorzingen na wil ik daar wel voor gaan. :lol:


Hmmm, als jij het bier haalt wil ik wel voorzingen :P

Moet er wel eerst gelapt worden want daar zorgt een leider ook voor. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 20:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Bill de oud naut schreef:
johnnywalker schreef:
Bill de oud naut schreef:
johnnywalker schreef:
Bill de oud naut schreef:
Gery schreef:
Bill de oud naut schreef:
Gery schreef:
despier schreef:
Gery schreef:
Mooie leider is die Marc dan... We konden nog net aan hallo en succes zeggen en weg was ie... :wink:

Een echte leider loopt voorop en dat heb ik dan ook gedaan 8)


Ha ha ha, je hebt helemaal gelijk!

Ik vind van niet hoor hij of zij hoort achteraan te lopen. :lol: :lol: :wink:


Maar dan is het waarschijnlijk een leider met lange ij :wink:

Nee hoor dat is om het overzicht te behouden, degene die het moeilijk krijgt komt vanzelf bij de leider en andersom nooit meer.


De leider moet stimulerend en motiverend temidden van zijn groep voortgaan. Bier halen op de rustplaatsen. De zwakken opmonteren en als voorzanger optreden. Als hij/zij dan ook nog kan masseren en tapen, dan heb je een goeie

O is dat alles, op dat voorzingen na wil ik daar wel voor gaan. :lol:


Hmmm, als jij het bier haalt wil ik wel voorzingen :P

Moet er wel eerst gelapt worden want daar zorgt een leider ook voor. :wink:


Ik neem wel een collectezakje mee.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 21:40 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sunny schreef:

Ik ben blij te horen dat Suus en Marc voor jou gedaan hebben wat jij vorig jaar voor mij deed!!! Goed werk!


Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik me niet helemaal kon voorstellen dat het scheelt, maar dat doet het inderdaad wel!

Nog even een aanvulling op mijn verhaal. Het was niet alleen zwaar, maar ook leuk. Was even de positieve dingen vergeten te melden. Het was inderdaad leuk om samen te lopen. De gezelligheid onderweg met al die feestende mensen. De goede verzorging, vooral het drinkontbijt was prettig. Op een bepaald moment heb je eigenlijk geen trek om te eten, maar zo'n bekertje drinkontbijt is makkelijk weg te krijgen en op die manier krijg je toch de nodige energie binnen. Ook al die mensen langs de weg op de laatste paar honderd meter was geweldig. En uiteindelijk de voldoening als je over de finish komt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 21:54 
Een paar weken geleden werd ik door Wolfje getipt dat ik op 7-7-7 mijn 7e KM ging lopen, het zou wel een speciale worden, in Someren werd voor de 45e x de KM gelopen en uitgerekend dit weekend zou ik dus 45 worden.
Voor de rest nix bijzonders, alleen moest ik natuurlijk wel gebak meenemen, helaas was er geen koffie te krijgen, dus dan maar bier en cola met gebak.

Trouwens het eerst KM SMS je kwam Zaterdag morgen al vroeg: Tante Wilma vroeg of de pootjes nog heel waren, gelukkig wel de start was over 12 uur, :lol: het arme mensie was door de zenuwe van de 4 daagse een daggie in de war, gelukkig heeft ze het later allemaal goed gemaakt zelfs om 2 uur s'nachts zat ze nog vast aan haar mobieltje.

Om 12 uur 's nachts begonnen Gery, Syl, Carola,Yvonne, Erik en Pinqu lang zal ie leven te zingen en gelijk kregen ze een groot aantal wandelaars mee, en ik werd door hun versierd met slingers.
Tijdens de KM hebben ze 3x een fanfare zover weten te krijgen dat ze lang zal ie leven begonnen te spelen.

Deze KM was weer perfect verzorgd, de wegen waren speciaal voor de wandelaars afgezet, op die ene x na dan dat we tussen de akkers terecht kwamen.
De vezorging onderweg was ook uitstekend, en met de duizenden toeschouwers langs de kant is dit toch wel de gezelligste van Nederland.

Na 39 kilometer hebben we uiteindelijk ook Wolfje opgepikt zodat we met 8en verder konden lopen.

Hierbij wil ik al mijn wandelmaatjes bedanken voor deze fantastische KM, julie waren weer TOP.
En ook iedereen die ons gesteund heeft met telefoontjes en SMSjes, helaas heb ik niet iedereen terug kunnen SMSen, het is niet zo erg dat je ouder word maar de lettertjes op het mobieltje worden ook steeds kleiner. :cry:

Afbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 22:04 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Dat wist ik nog niet, dat je je 7de KM liep op 7-7-7. Dus het was dubbel leuk!
Leuke foto trouwens! Ben is nu bezig met de foto's die hij heeft genomen. Hij zet ze in mijnalbums.nl en maakt er een link naar toe.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 22:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Ed wandelgezin schreef:
Een paar weken geleden werd ik door Wolfje getipt dat ik op 7-7-7 mijn 7e KM ging lopen, het zou wel een speciale worden, in Someren werd voor de 45e x de KM gelopen en uitgerekend dit weekend zou ik dus 45 worden.
Voor de rest nix bijzonders, alleen moest ik natuurlijk wel gebak meenemen, helaas was er geen koffie te krijgen, dus dan maar bier en cola met gebak.

Trouwens het eerst KM SMS je kwam Zaterdag morgen al vroeg: Tante Wilma vroeg of de pootjes nog heel waren, gelukkig wel de start was over 12 uur, :lol: het arme mensie was door de zenuwe van de 4 daagse een daggie in de war, gelukkig heeft ze het later allemaal goed gemaakt zelfs om 2 uur s'nachts zat ze nog vast aan haar mobieltje.

Om 12 uur 's nachts begonnen Gery, Syl, Carola,Yvonne, Erik en Pinqu lang zal ie leven te zingen en gelijk kregen ze een groot aantal wandelaars mee, en ik werd door hun versierd met slingers.
Tijdens de KM hebben ze 3x een fanfare zover weten te krijgen dat ze lang zal ie leven begonnen te spelen.

Deze KM was weer perfect verzorgd, de wegen waren speciaal voor de wandelaars afgezet, op die ene x na dan dat we tussen de akkers terecht kwamen.
De vezorging onderweg was ook uitstekend, en met de duizenden toeschouwers langs de kant is dit toch wel de gezelligste van Nederland.

Na 39 kilometer hebben we uiteindelijk ook Wolfje opgepikt zodat we met 8en verder konden lopen.

Hierbij wil ik al mijn wandelmaatjes bedanken voor deze fantastische KM, julie waren weer TOP.
En ook iedereen die ons gesteund heeft met telefoontjes en SMSjes, helaas heb ik niet iedereen terug kunnen SMSen, het is niet zo erg dat je ouder word maar de lettertjes op het mobieltje worden ook steeds kleiner. :cry:

Afbeelding

Mooi verhaal Ed maar ben jij pas 45?????? :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007, 22:49 
Bill de oud naut schreef:
Ed wandelgezin schreef:
Een paar weken geleden werd ik door Wolfje getipt dat ik op 7-7-7 mijn 7e KM ging lopen, het zou wel een speciale worden, in Someren werd voor de 45e x de KM gelopen en uitgerekend dit weekend zou ik dus 45 worden.
Voor de rest nix bijzonders, alleen moest ik natuurlijk wel gebak meenemen, helaas was er geen koffie te krijgen, dus dan maar bier en cola met gebak.

Trouwens het eerst KM SMS je kwam Zaterdag morgen al vroeg: Tante Wilma vroeg of de pootjes nog heel waren, gelukkig wel de start was over 12 uur, :lol: het arme mensie was door de zenuwe van de 4 daagse een daggie in de war, gelukkig heeft ze het later allemaal goed gemaakt zelfs om 2 uur s'nachts zat ze nog vast aan haar mobieltje.

Om 12 uur 's nachts begonnen Gery, Syl, Carola,Yvonne, Erik en Pinqu lang zal ie leven te zingen en gelijk kregen ze een groot aantal wandelaars mee, en ik werd door hun versierd met slingers.
Tijdens de KM hebben ze 3x een fanfare zover weten te krijgen dat ze lang zal ie leven begonnen te spelen.

Deze KM was weer perfect verzorgd, de wegen waren speciaal voor de wandelaars afgezet, op die ene x na dan dat we tussen de akkers terecht kwamen.
De vezorging onderweg was ook uitstekend, en met de duizenden toeschouwers langs de kant is dit toch wel de gezelligste van Nederland.

Na 39 kilometer hebben we uiteindelijk ook Wolfje opgepikt zodat we met 8en verder konden lopen.

Hierbij wil ik al mijn wandelmaatjes bedanken voor deze fantastische KM, julie waren weer TOP.
En ook iedereen die ons gesteund heeft met telefoontjes en SMSjes, helaas heb ik niet iedereen terug kunnen SMSen, het is niet zo erg dat je ouder word maar de lettertjes op het mobieltje worden ook steeds kleiner. :cry:

Afbeelding

Mooi verhaal Ed maar ben jij pas 45?????? :wink:


Wat ken jij toch domme vragen stellen ouwe :roll: :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 01:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Gery schreef:
<snip>
Ben is nu bezig met de foto's die hij heeft genomen. Hij zet ze in mijnalbums.nl en maakt er een link naar toe.

Ok dan. Hier mijn fotoverslag van een heerlijk weekendje weg.
Ik heb het wandelgebeuren eens als toeschouwer meegemaakt en ik moet zeggen dat ik het fantastisch vond.
Iedereen van harte gefeliciteerd met een prestatie van formaat. Bedankt voor de gezelligheid, tot ziens en voor hen die naar Nijmegen gaan veel succes.

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 06:24 
De Spier
Afbeelding
Suus & Marc Link
Afbeelding
Erik
Afbeelding
Erik & Gery
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Trudy
Afbeelding

Helaas heb ik Syl, Carola en Pinqu niet kunnen vinden, maar hier is de link.
Foto Someren


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 06:31 
Ben schreef:
Gery schreef:
<snip>
Ben is nu bezig met de foto's die hij heeft genomen. Hij zet ze in mijnalbums.nl en maakt er een link naar toe.

Ok dan. Hier mijn fotoverslag van een heerlijk weekendje weg.
Ik heb het wandelgebeuren eens als toeschouwer meegemaakt en ik moet zeggen dat ik het fantastisch vond.
Iedereen van harte gefeliciteerd met een prestatie van formaat. Bedankt voor de gezelligheid, tot ziens en voor hen die naar Nijmegen gaan veel succes.


Mooie foto's en een heul leuk verslag Ben, bedankt voor je Support.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 08:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
En Yvon heb je ook even over het hoofd gezien? :shock:
Afbeelding

Ik heb Carola en Syl wél gevonden :wink:

Afbeelding

Afbeelding

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 08:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
En Gery en Cor kwamen OOK lachend over de finish! (Cor vergat alleen even zijn duim op te steken :wink:)

Afbeelding

Afbeelding

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 08:39 
Zie je wel je bent een KANJER van een speurneus. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 12:54 
Ed wandelgezin schreef:
Zie je wel je bent een KANJER van een speurneus. :wink:


En bovendien KENT ze ook nog eens iedereen! 8)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007, 13:52 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 Aug 2005, 20:26
Berichten: 300
Woonplaats: Mook
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Aantal N4D volbracht: 20¼
Merk wandelschoenen: Gore Tex en Meidl
Mood: Gewoon
Ed wandelgezin schreef:
Ben schreef:
Gery schreef:
<snip>
Ben is nu bezig met de foto's die hij heeft genomen. Hij zet ze in mijnalbums.nl en maakt er een link naar toe.

Ok dan. Hier mijn fotoverslag van een heerlijk weekendje weg.
Ik heb het wandelgebeuren eens als toeschouwer meegemaakt en ik moet zeggen dat ik het fantastisch vond.
Iedereen van harte gefeliciteerd met een prestatie van formaat. Bedankt voor de gezelligheid, tot ziens en voor hen die naar Nijmegen gaan veel succes.


Mooie foto's en een heul leuk verslag Ben, bedankt voor je Support.


Het is wel wervend hoor! Ik overweeg mijn wandelactiviteiten eens te verleggen in een andere omgeving dan Nijmegen.
Een KM daar moet het ooit eens van komen....

_________________
Wie had vroeger ooit gedacht dat men per vliegtuig, trein, auto en fiets bijeen kwam om te gaan lopen?


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.