Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 06:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Titel: winterwandeltocht noord holland
BerichtGeplaatst: 18 Nov 2006, 19:52 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Sep 2006, 21:17
Berichten: 27
Woonplaats: doesburg
Leeftijd: 46
hoi lieve mensen
het was weer een pittig dagje vandaag,wand ik zou vandaag gaan wandelen met mijn maat.een winter wandeltocht uitgezet door de nhwb(noord holandse wandelbond vereneging) je kon verschillende km lopen wij hebben gekozen voor de 25 km.nou vanmorgen was het dan zover ik wert om 9 uur opgehaald we moesten naar abbekerk niet ver hier vandaan.het weer zat goed mee er kwam alsmaar meer blauwe lucht aan zetten.we waren er op half 10 ik heb mijn maar meteen ingeschreven voor nog 3 tochten hierna 1 in heregowaart 1 in schagen en 1 in medemblik maar eerst deze tocht maar ff doen.nou en toen gingen we onderweg het was stil weer geen wind dat viel erg mee,en de pas zat er goed in bij 10 km kon ja al een kopje koffie doen,maar dit hebben we niet gedaan wand dit vald erg af je zit zo weer 15 min stil en dat is niets hoor dus we zijn verder gegaan er kwam ook meer wind maar het zonnete was heerlijk,het waren prachtige paatjes waar ik nog nooit bend geweest dwars door het weilend over een schelpe paatje erg leuk.en het eind kwam weer in zicht nog nog 5 nog 2 en ja wel hoor om 13.35 waren we weer binnen we hebben 4 uur overgedaan zonder te stoppen ook weer netjes hoor........je kon ook onderweg niet zomaar ff stoppen dan koel je zo af.de volgende tocht is 16 dec in schagen bij alle 4 de tochten krijg je op het eind een medalie
gr marcel

_________________
ik vind wandelen helemaal top en geniet van de natuur maar
ook fietsen vind ik erg leuk om te doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.