Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 22 Mei 2024, 14:44

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007, 21:45 
Marjanneke schreef:
Harriette schreef:
Helaas moest ik gister verstek laten gaan. De griep heeft toegeslagen.


O, vandaar dat ik je niet gezien heb. Beterschap dan maar. :P


Ja, bedankt. Gelukkig ben ik alweer uit bed. Heeft in iedergeval iets goeds opgeleverd. Ben spontaan 3 kilo lichter. De visite zat beneden aan de taart en de knabbels en ik lag te rillen van de kou. 'T was de leukste verjaardag ooit!

Tik de volgende keer even op m'n schouder, dan weet ik ook hoe jij eruit ziet.

Ik loop zondag as de Wateringse Veldtocht 25 km, jij ook? Daarna op de 17de de RS80 in Woerden.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007, 08:44 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 861
Woonplaats: Zoetermeer
Ik ben van plan zondag de Wateringse Veldtocht te lopen ja. Maar waarschijnlijk de 20. Ik verwacht rond half 10 op het startbureau te zijn...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007, 10:43 
Dan tref ik je waarschijnlijk wel aan het einde. Ik probeer om 8.00 uur te starten.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 02 Feb 2007, 08:44 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 861
Woonplaats: Zoetermeer
Yep. Dat gaat mij niet lukken, want de eerste trein vanaf Zoetermeer gaat pas om 8.22 uur... :(


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007, 14:20 
Nr. 8 op de planning.

17 februari 2007 WOERDEN

Start: GEBOUW "BREDIUSHONK", KIEVITSTRAAT 40, 3443 BG WOERDEN. Tel: 0348-420321.

Openbaar vervoer: Trein: r.d. vanuit station - STATIONSWEG-, r.d. bij 2 keer verkeerslichten; r.a. einde weg; na 20 m. l.a. fietspad voor dierenweide; l.a. na lantaarnpaal 034-083 - voetpad -. Totaal 600 m.

AUTOMOBILISTEN: Vanaf de A12 afslag 14 WOERDEN nemen; R.A. einde afrit; R.D. bij alle verkeerslichten; L.A. op de rotonde; (Vanaf hier geven onze borden de route aan.) R.A. op de volgende rotonde; later bocht naar rechts en links volgen; na de tunnel tot einde weg; L.A. bij de verkeerslichten; L.A. einde weg en meteen R.A. (is voor wit gebouw langs); R.A. tweede weg NA de brug KIEVITSTRAAT; aan het eind staat gebouw BREDIUSHONK.

LET OP MET PARKEREN. Parkeren op de grasstroken is zeer riskant: wegsleepregeling. Om te parkeren kan men beter bij de Kievitstraat nog even rechtdoor rijden naar parkeerplaats bij het zwembad.



Henk Keizer zette met het GPS-systeem deze route uit, waarbij de afstanden van punt naar punt met behulp van satellieten en positiemetingen worden bepaald. Het is een tocht geworden waarover we tijdens het voorlopen waardering hebben uitgesproken. Natuurlijk zult u als u alle 26 vorige tochten uit Woerden hebt meegelopen op bekende punten komen, maar de verbindingslijnen daartussen zijn verrassend. Dat is geen wonder als U weet dat Henk als vrijwilliger voor de ANWB routes samenstelt en bepijlt.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007, 14:57 
Marjanneke, ga jij nog aanstaande zaterdag?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 08:47 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 861
Woonplaats: Zoetermeer
Nee, ik doe het om en om: aanstaande zaterdag heb ik Barendrecht gepland, en bij Den Hoorn hoop ik er weer bij te zijn. Woerden heb ik vorig jaar gedaan en die is me toen best bevallen! Maar ik probeer een beetje afwisseling in mijn programma te brengen, dus dit jaar neem ik een kijkje in Barendrecht. :)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 09:08 
In den Hoorn ben ik afwezig; sta even een week op de lange latten. Wellicht tref ik je dan nog in Bleiswijk op de 23ste maart. Is dan gelijk de afsluiting van deze serie.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 12:34 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Marjanneke schreef:
Nee, ik doe het om en om: aanstaande zaterdag heb ik Barendrecht gepland, en bij Den Hoorn hoop ik er weer bij te zijn. Woerden heb ik vorig jaar gedaan en die is me toen best bevallen! Maar ik probeer een beetje afwisseling in mijn programma te brengen, dus dit jaar neem ik een kijkje in Barendrecht. :)


Barendrecht is een erg leuke tocht! verleden jaar ben ik daar samen met Elly geweest, voor het verslag (heb je lavast een voorproefje :wink: :

http://www.danyell.nl/teksten-w/2006/060218-sds.html

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 14:04 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 19 Jan 2006, 12:29
Berichten: 912
Woonplaats: De Meern
Leeftijd: 58
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg.
Aantal N4D volbracht: 18
Kennedymarsen volbracht: 25
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Vorig jaar deze tocht in Woerden gewandeld, staat nu ook weer op de planning voor a.s. zaterdag. :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 20:47 
Marjanneke schreef:
Nee, ik doe het om en om: aanstaande zaterdag heb ik Barendrecht gepland, en bij Den Hoorn hoop ik er weer bij te zijn. Woerden heb ik vorig jaar gedaan en die is me toen best bevallen! Maar ik probeer een beetje afwisseling in mijn programma te brengen, dus dit jaar neem ik een kijkje in Barendrecht. :)


Ik ben het met Danyell eens, Barendrecht is een hele mooie tocht, vooral door de grienden bij Rhoon.
ben dit jaar niet van de partij, geen tijd dit keer helaas, :cry:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 22:38 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 861
Woonplaats: Zoetermeer
Harriette schreef:
In den Hoorn ben ik afwezig; sta even een week op de lange latten. Wellicht tref ik je dan nog in Bleiswijk op de 23ste maart. Is dan gelijk de afsluiting van deze serie.


't Is toch wat, hè, zo lopen we elkaar telkens mis. Bleiswijk valt weer samen met de RET in Rotterdam, en die is vorig jaar de mist in gegaan voor mij, dus wil ik hem dit jaar gaan doen...maar je loopt toch niet alleen RS80?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007, 22:40 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 861
Woonplaats: Zoetermeer
Danny schreef:
Ik ben het met Danyell eens, Barendrecht is een hele mooie tocht, vooral door de grienden bij Rhoon.
ben dit jaar niet van de partij, geen tijd dit keer helaas, :cry:


Het was eigenlijk Danyells verslag dat me overhaalde...afgelopen najaar heb ik al eventjes in de Rhoonse Grienden gelopen en dat smaakte wel naar meer. :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Feb 2007, 11:27 
Marjanneke schreef:
Harriette schreef:
In den Hoorn ben ik afwezig; sta even een week op de lange latten. Wellicht tref ik je dan nog in Bleiswijk op de 23ste maart. Is dan gelijk de afsluiting van deze serie.


't Is toch wat, hè, zo lopen we elkaar telkens mis. Bleiswijk valt weer samen met de RET in Rotterdam, en die is vorig jaar de mist in gegaan voor mij, dus wil ik hem dit jaar gaan doen...maar je loopt toch niet alleen RS80?


Nee, niet alleen de RS. Ze zijn wel altijd lekker in de buurt. Straks gaan we weer alle kanten op.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Feb 2007, 20:57 
He Syl; nog lekker gelopen? Ik heb je niet meer gezien tijdens de tocht en de rusten.


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.