Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 12:21

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2006, 20:05 
Heb 30 km in een dip gezeten,tempo lager gaan lopen en Robert naast me.
Ben nu weer wat bijgekomen van tocht,bedankt allemaal .


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2006, 20:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Eppy schreef:
Heb 30 km in een dip gezeten,tempo lager gaan lopen en Robert naast me.
Ben nu weer wat bijgekomen van tocht,bedankt allemaal .


Heb die jonge gozer van 58 em toch uitgelope. :wink:

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2006, 14:02 
Ja dat wel Ed, geeft ook wel goed gevoel,en daarna 50 km geslapen.(ook wel goed gevoel)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2006, 19:14 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Jun 2005, 18:01
Berichten: 280
Woonplaats: 's-Gravendeel
Leeftijd: 52
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40-D-449
Kilometers gelopen: 8401
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: Weet het nog niet
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa, Meindl
Breda, Brecht, Breda. Dat was toch wel een tochtje. Er waren iets meer dan 200 wandelaars aanwezig. We vertrokken precies om 21.00 uur vanuit Breda, liepen al vrij snel door parkjes en buitenwijken en ongemerkt loop je dan ergens België in. Wij hadden eigenlijk verwacht volledig nat te gaan deze tocht, de weersvorspellingen beloofde alleen veel regen, hagel en windstoten, komend vanuit Belgie, richting Noord-Brabant (volgens mij moet Breda daar ergens in die buurt liggen, dacht ik :shock: ) dus we waren op het ergste voorbereid, maar wonderwel is het de hele tocht droog gebleven, sterker nog we konden 's-nachts zelfs een mooie sterrehemel bewonderen. Voor mij was het de tweede Kennedymars die ik liep, dus een beetje nerveus over de afloop ben je dan wel. Ook was ik een beetje bang dat de tocht nogal saai zou zijn, zeker in vergelijking met de verhalen en beelden van Someren, maar het is ook een beetje wat je er zelf van maakt. Publiek langs de kant die was er niet, had ik zeker ook niet verwacht. Je weet dat je die 80 kilometer toch min of meer alleen moet lopen dus gedragen worden door het publiek was er niet bij (nou ja alleen ik had natuurlijk wel mijn vaste wandelmaat Eppy naast me). De organisatie was overigens prima in orde. Bij het inschrijfgeld van 14 euro zonder beloning of 19 euro met beloning, hoorde behalve een T-Shirt van deze tocht, de komplete verzorging, genoeg drinken tijdens de vele wagenposten en twee lunchpakketten tijdens de grote caférusten. Bij de caférusten stonden de tassen keurig op je te wachten en werden later naar de volgende post gebracht. Ook bij de caférusten werd er verplicht gewacht op alle wandelaars, dat is jammer voor de hele snelle wandelaars die soms meer dan een uur moesten rusten, maar het heeft ons geen overdreven veel tijd gekost. Ik vond het prima en het verplichtte je echt om even de benen te strekken. Het dipje kwam zo rond 4.00 's-morgens, dan heb je al flink wat kilometers weg en de vermoeidheid en slaap tekort breken dan ook op. Je denkt dan echt "dit komt nooit meer goed" maar na de tweede grote rust werd het weer licht, de reflectiekleding en de kerstverlichting ging in de tas en eigenlijk heb je het gevoel dat je aan een nieuwe tocht begint. En wonderlijk genoeg is de vermoeidheid verdwenen. (behalve bij Eppie die vanaf dat moment niet meer helemaal uit het dipje terug kwam). Alhoewel een gesprekje met andere wandelaars wonderen doet. Inmiddels gaat het weer goed met hem heb ik begrepen. En hij heeft de tocht glansrijk uitgelopen. 's-morgens nog een telefoontje van Ed ontvangen en een sms-je van Sunny, bedankt hiervoor dat is altijd leuk en welkom. Om 12.00 uur waren wij weer in Breda terug, moe maar voldaan. Eppy naar huis gebracht, auto geparkeerd, o ja ik had zelf visite thuis, die wel eens wilde zien hoe je er uitziet na 80km. Douchen, en in bed kruipen om pas vele uren later weer wakker te worden. Er komt zeker nog een volgende Kennedymars en waarschijnlijk wordt dat dan de FF-anders in Maasland, ik heb er nu al weer zin in....! :lol:

_________________
Wandelen is in ieder geval steeds weer een stap vooruit!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2006, 21:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Robert en Eppy

Gefeliciteerd en hoe is het bling bling gehalte van de beker ???


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2006, 21:48 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Jan 2006, 22:56
Berichten: 222
Woonplaats: Hoogvliet
Leeftijd: 57
Loopnummer 2024: geen
Kilometers gelopen: 3315
Aantal N4D volbracht: 4
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: op zoek
Mood: Gewoon
Robert en Eppy,

PROFICIAAT met het uitlopen van deze KM

_________________
Je kunt beter naast elkaar wandelen, dan over elkaar heen lopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Aug 2006, 11:35 
Het was zo bling bling, dat ik hem niet hoefde.(en te groot)


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 11 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.