Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:09

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Avondvierdaagse
BerichtGeplaatst: 26 Mei 2006, 13:06 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mrt 2005, 14:59
Berichten: 698
Woonplaats: Nijkerk
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 8
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Asics Gel Cardio
Een aantal van W4W waaronder ik, loopt een of meerdere avondvierdaagses. In dit topic kun je je ervaringen kwijt over de avondvierdaagse,

dus:

- waren het leuke routes
- nieuwe mensen of bekende ontmoet
- nog leuk publiek gezien
- was je na 5 minuten de weg al kwijt
- had je bonkende hoofdpijn van het "overal waar we heen gaan"
- Waren er teveel POKU punten (Pas Op Kijk Uit)
-enz
-enz

Lucht je hart en vertel wat je avondvierdaagse-ervaringen zijn

_________________
Geen weg is te lang als je in een goed gezelschap bent !!!

Grenzen moet je niet altijd stellen, je moet ze soms verleggen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Mei 2006, 16:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Leuk! Ik ga ook weer lopen voor de 14e keer en dan 4 x 10 km.

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2006, 18:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Morgen begint hier de a4d, eens kijken of de afstanden wat beter kloppen dan vorig jaar. Toen deden we 15, maar waren na een km of 7 al weer terug 2 van de 4x. :roll: . Nu hebben ze een andere startlocatie, wellicht ook andere routes :?:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 09:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
De eerste dag zit er weer op. De afstand klopte precies en het was niet druk. Alleen de eerst 2,5 km liep er een groepje luiddruchtige kids achter ons. Nou vind ik het niet erg dat er gezongen word onderweg, maar dit was geen zingen meer maar "wie kan er het hardst gillen". En liedjes als "een potje met vet" en "het hondje van de slager" kunnen mij ook niet echt bekoren!
Maar ja, na een tijdje verloren zij hun snelheid en wij wonnen aan snelheid dus waren we snel van ze af.
We hebben twee miezerbuitjes gehad en verder een prima wandelweertje. En we hebben weer lekker bij kunnen kletsen, dus de tijd ging ook supersnel!
Het aantal deelnemers viel tegen volgens de krant, toch nog zo'n 3000 wandelaars.
10.25 km
840.7 kcal
14556 stappen

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 10:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Mijn eerste dag zit er ook op. Een paar foto's vind je hier


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 10:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Leuke foto's Carola! Ik zal vanavond ook een paar foto's maken. Loop je 4x 10 of 15?

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 15:18 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Jan 2006, 22:56
Berichten: 222
Woonplaats: Hoogvliet
Leeftijd: 57
Loopnummer 2024: geen
Kilometers gelopen: 3315
Aantal N4D volbracht: 4
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: op zoek
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
Het aantal deelnemers viel tegen volgens de krant, toch nog zo'n 3000 wandelaars.


Ook mijn 1e dag zat er op. Ik liep ook in Spijkenisse, maar dan de 4 x 15 km. Van die genoemde 3000 liepen er slechts 28 wandelaars de 15 km.
Om 18:45 uur startkaart gehaald en wat schetste mijn verbazing, de 15 km was een heeeeeeel ander parcour dan de 10 km , dus na ongeveer 100 m (straat uit) liepen we alleen. Aan de ene kant best jammer wat je heb echt niet het gezellige gevoel van een 4daagse maar elk nadeel heeft ook een voordeel, zo konden we wel ons eigen tempo lopen.
Via de Spijkenissebrug naar Hoogvliet (?) richting de Botlekbrug, deze over en vervolgens de Hartelbrug (alweer een brug, kreeg echt gevoel dat we op een eiland wonen) over.
Gelukkig bleef het, ondanks de donkere wolken, bijna de hele tocht droog, 2 minuten spetteren was alles.

Om 20:45 zaten de 15 km er op en om 21:00 uur weer thuis. Eenmaal thuis.......... ja hoor, REGEN !!!

_________________
Je kunt beter naast elkaar wandelen, dan over elkaar heen lopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: A4D
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 16:30 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Feb 2005, 19:36
Berichten: 503
Woonplaats: Zutphen
Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: 25
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Ook ik heb de eerste dag goed doorstaan. Gelukkig is het droog gebleven tijdens het lopen, want rond 21.00 uur barstte de lucht uit z'n voegen. Toen was iedereen al lang binnen. Ik loop 10 km. Eerder had je ook 15 km, maar de animo was daar te gering voor dus is het afgeschaft. Elke avond maak ik foto's die ik na afloop van de gehele 4D in mijn fotoalbum zal zetten. In Zutphen is de animo van scholen en verenigingen altijd zeer groot. Zo rond de 2500 wandelaars. Het lijkt me nu minder geworden, maar dat weet ik niet zeker. De intocht is net een Nijmeegse 4D in het klein. Zwart van de mensen en rijen dik.

Marja

_________________
Afbeelding
Hand in hand wandelen we door het ganse land!

http://sangers.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: A4D
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 19:31 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Feb 2005, 19:36
Berichten: 503
Woonplaats: Zutphen
Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: 25
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Terug van de 2e avond. Vlak voor de start begon het te regenen en zag het er donker uit, maar gelukkig werd het rond 18.00 uur toen we mochten starten droog en ondanks een aantal zéér dreigende luchten onderweg bleef het toch tot het eind toe droog. Gelukkig maar en zeker voor die kleintjes. Met de zon was het namelijk wel lekker, maar zodra de zon weg was werd het door de wind toch wel frisjes. Dus na mijn regenjas onderweg uitgedaan te hebben deed ik het na een poosje toch maar weer aan. Niet voor de regen, maar wel voor de kou. Nog één avond 10 km en de laatste avond lopen alle afstanden dezelfde route en daarna dan nog de intocht. Ook vanavond weer mooie foto's gemaakt.

Marja

_________________
Afbeelding
Hand in hand wandelen we door het ganse land!

http://sangers.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 20:16 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Jan 2006, 22:56
Berichten: 222
Woonplaats: Hoogvliet
Leeftijd: 57
Loopnummer 2024: geen
Kilometers gelopen: 3315
Aantal N4D volbracht: 4
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: op zoek
Mood: Gewoon
Ook ik heb de 2e avond van 15 km er op zitten. Om 18:35 uur de startkaart opgehaald, om 18:40 uur de eerste druppels en om 18:45 uur toch het regenjasje maar tevoorschijn gehaald :( :( :(
Gelukkig werd het na een minuut of 10 toch weer droog en kon het jasje weer terug in de heuptas. De wolken bleven wel donker maar het bleef verder droog. Het zonnetje kwam zelfs even door en het trainingsjack kon zelfs het grootste deel an de avond uit.
De tocht ging vanavond langs de oost kant van Spijkenisse. Voor de bekende via de Maaswijk naar de Beereplaat en vervolgens terug naar de Maaswijk en via Waterland naar het start/finish bureau. Om 20:25 uur konden we ons weer afmelden.

_________________
Je kunt beter naast elkaar wandelen, dan over elkaar heen lopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 20:33 
Edwin schreef:
Ook ik heb de 2e avond van 15 km er op zitten. Om 18:35 uur de startkaart opgehaald, om 18:40 uur de eerste druppels en om 18:45 uur toch het regenjasje maar tevoorschijn gehaald :( :( :(
Gelukkig werd het na een minuut of 10 toch weer droog en kon het jasje weer terug in de heuptas. De wolken bleven wel donker maar het bleef verder droog. Het zonnetje kwam zelfs even door en het trainingsjack kon zelfs het grootste deel an de avond uit.
De tocht ging vanavond langs de oost kant van Spijkenisse. Voor de bekende via de Maaswijk naar de Beereplaat en vervolgens terug naar de Maaswijk en via Waterland naar het start/finish bureau. Om 20:25 uur konden we ons weer afmelden.


Maaswijk had je gisteren moeten hebben, was leuker geweest voor je dochter :!:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2006, 20:44 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Jan 2006, 22:56
Berichten: 222
Woonplaats: Hoogvliet
Leeftijd: 57
Loopnummer 2024: geen
Kilometers gelopen: 3315
Aantal N4D volbracht: 4
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: op zoek
Mood: Gewoon
walkwithasmile schreef:
Edwin schreef:
Ook ik heb de 2e avond van 15 km er op zitten. Om 18:35 uur de startkaart opgehaald, om 18:40 uur de eerste druppels en om 18:45 uur toch het regenjasje maar tevoorschijn gehaald :( :( :(
Gelukkig werd het na een minuut of 10 toch weer droog en kon het jasje weer terug in de heuptas. De wolken bleven wel donker maar het bleef verder droog. Het zonnetje kwam zelfs even door en het trainingsjack kon zelfs het grootste deel an de avond uit.
De tocht ging vanavond langs de oost kant van Spijkenisse. Voor de bekende via de Maaswijk naar de Beereplaat en vervolgens terug naar de Maaswijk en via Waterland naar het start/finish bureau. Om 20:25 uur konden we ons weer afmelden.


Maaswijk had je gisteren moeten hebben, was leuker geweest voor je dochter :!:


Het lijkt wel of de 10 km en de 15 km elkaar bijten, die houden ze strikt gescheiden. 15 km via hoofdingang van startbureau, de 10 km via de achterkant, elke afstand zit in een ander deel van het dorp.
De "kleine" had mazzel vandaag, (toevallig) in de buurt van huis:
HELP PLASSEN !!!!!.
En als er 1 gaat................................... terwijl het eigenlijk helemaal niet mocht

_________________
Je kunt beter naast elkaar wandelen, dan over elkaar heen lopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2006, 09:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2464
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Ik loop ook 4x15, en gisteren was ook voor mij de 2e avond. In de krant stond dat we vandaag een stuk langs het kanaal moesten, maar dat is vanavond. Gisteren zijn we voornamelijk in de bebouwde kom geweest, met een klein stukje door het nijreesbos. Het was een beetje haast en vliegwerk want om 10 over half 6 was ik pas terug uit Groningen, en om 6 uur kon je starten. Dus het was rap eten, omkleden en wegwezen. In alle haast het fototoestel vergeten, dus geen foto's dit keer. 10 over 6 gestart, 5 over 8 weer binnen, wat voor ons betekende dat de route maar 12 km was. Volgens het inschrijfbureau was het toch echt 15, en volgens de parcourbouwer was het 13,5...
Naja wij weten wel beter denk ik dan maar.... :roll: (niet dat we het erg vinden om eerder klaar te zijn hoor :wink: )


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2006, 10:32 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1052
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Edwin schreef:
walkwithasmile schreef:
Edwin schreef:
Ook ik heb de 2e avond van 15 km er op zitten. Om 18:35 uur de startkaart opgehaald, om 18:40 uur de eerste druppels en om 18:45 uur toch het regenjasje maar tevoorschijn gehaald :( :( :(
Gelukkig werd het na een minuut of 10 toch weer droog en kon het jasje weer terug in de heuptas. De wolken bleven wel donker maar het bleef verder droog. Het zonnetje kwam zelfs even door en het trainingsjack kon zelfs het grootste deel an de avond uit.
De tocht ging vanavond langs de oost kant van Spijkenisse. Voor de bekende via de Maaswijk naar de Beereplaat en vervolgens terug naar de Maaswijk en via Waterland naar het start/finish bureau. Om 20:25 uur konden we ons weer afmelden.


Maaswijk had je gisteren moeten hebben, was leuker geweest voor je dochter :!:


Het lijkt wel of de 10 km en de 15 km elkaar bijten, die houden ze strikt gescheiden. 15 km via hoofdingang van startbureau, de 10 km via de achterkant, elke afstand zit in een ander deel van het dorp.



[color=green]hebben ze bij jullie verkeersregelaars tevéél dan??!!

het is hier altijd een passen en meten om op alle 'gevaarlijke' punten op tijd een m/v in een oranje hesje te hebben staan..

ook jammer voor de wandelaars trouwens, het is juist leuk om zoveel mogelijk mensen te zien lopen onderweg toch?

Allen, veel succes en plezier vanavond!

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2006, 15:46 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Jan 2006, 22:56
Berichten: 222
Woonplaats: Hoogvliet
Leeftijd: 57
Loopnummer 2024: geen
Kilometers gelopen: 3315
Aantal N4D volbracht: 4
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: op zoek
Mood: Gewoon
Douwine schreef:
hebben ze bij jullie verkeersregelaars tevéél dan??!!

het is hier altijd een passen en meten om op alle 'gevaarlijke' punten op tijd een m/v in een oranje hesje te hebben staan..

ook jammer voor de wandelaars trouwens, het is juist leuk om zoveel mogelijk mensen te zien lopen onderweg toch?

Allen, veel succes en plezier vanavond!


Douwine,

We lopen met ongeveer 28 wandelaars, daar hebben ze geen verkeersregelaars voor beschikbaar.
We hebben dinsdag de groep in zijn geheel ontmoet en er zitten 2 kinderen bij die onder begeleiding lopen.
De rest zijn allemaal volwassenen.

Op dinsdag avond fietste er wel 2 E.H.B.O. ers met de groep op. Steeds gingen ze op een punt staan waar de lopers voorbij kwamen en als ze er allemaal voorbij waren, fietste ze de groep weer een eindje vooruit en begon het weer van voor af aan. Iedereen voorbij......... op naar het volgende punt.

Het is inderdaad jammer dat je een gewone verkeersdeelnemer ben en echt geen enkel gevoel van een avondvierdaagse heb (behalve bij de start en finish dan). Persoonlijk vind ik het wel lekker dat we zonder steeds voor de kids opzij te hoeven springen de 15 km kunnen lopen. Ik hoop alleen wel dat we de laatste avond wel een stuk door het centrum gelijk op lopen met de rest, daar is het altijd mega druk en dus gezellig.

_________________
Je kunt beter naast elkaar wandelen, dan over elkaar heen lopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.