Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:42

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007, 14:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Vier maal raden ... :lol:

Hier op Vlie begint maandag de Avond4Daagse! En stom toevallig heb ik m'n rugzak, m'n platypus, m'n wandelsokken, m'n wandelschoenen en m'n wandelboekje bij me!

Dusssssssssssss, 't zal de 7e keer worden ... ik ben niet zo'n A4D tiepje. :?

JaJa toevallig. :)

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007, 12:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
pronkie schreef:
Ook ik heb maandag t/m donderdag meegedaan aan de A4D in Den Haag. 4x10 en gisteren als een verzopen kat over de finish geklapt door een stel ouders die vast nog een uur op hun koters moesten wachten. Ik heb maar niet de moeite gedaan om te wachten op de muziek, anders had je me helemaal op kunnen dweilen...


Waar was jouw start? Ook bij de Bosjes van Pex aan de Savornin Lohmanlaan?
wij hebben ook niet gewacht op de muziek vanwege de regen....

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007, 14:02 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Danyell schreef:
Vier maal raden ... :lol:

Hier op Vlie begint maandag de Avond4Daagse! En stom toevallig heb ik m'n rugzak, m'n platypus, m'n wandelsokken, m'n wandelschoenen en m'n wandelboekje bij me!

Dusssssssssssss, 't zal de 7e keer worden ... ik ben niet zo'n A4D tiepje. :?

JaJa toevallig. :)


Toevallig wel, ja!!!! :wink:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007, 07:54 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 15 Aug 2006, 17:47
Berichten: 864
Woonplaats: Zoetermeer
De Haagse Régâh schreef:
pronkie schreef:
Ook ik heb maandag t/m donderdag meegedaan aan de A4D in Den Haag. 4x10 en gisteren als een verzopen kat over de finish geklapt door een stel ouders die vast nog een uur op hun koters moesten wachten. Ik heb maar niet de moeite gedaan om te wachten op de muziek, anders had je me helemaal op kunnen dweilen...


Waar was jouw start? Ook bij de Bosjes van Pex aan de Savornin Lohmanlaan?
wij hebben ook niet gewacht op de muziek vanwege de regen....

Volgens mij was die muziek er ook helemaal niet. Althans in Scheveningen. Om 8 uur zou die in het Westbroekpark op volle sterkte gaan. Nou, ik was daar precies om 8 uur, ik heb niks gezien of gehoord...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007, 16:49 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
cornelia schreef:
Avond 4-daagse Hoorn 11 t/m 14 juni 2007.

Ook al is het inmiddels een bekende omgeving als je alleen wandelt en een fototoestel bij je hebt en even de tijd neemt dan zie altijd weer andere/nieuwe dingen.
Veel mooie huizen en vergezichten. Molen de Krijgsman blijft een markant punt om naar toe te lopen (2x).
Het rooien van de tulpenbollen met de nieuwste techniek (netten) en het bij elkaar brengen van het hooi (ouderwets met de hand).
Een foto van het vaste startlokaal in Westerblokker (Het Gouden Hoofd) en een kijkje op de rails van de stoomtram Hoorn-Medemblik en bij het gemeentehuis de vlaggen ter gelegenheid van 650 jaar Hoorn.
De Grote Waal is de richting van dinsdag. Schouwburg het Park steekt met de toneeltoren boven de dijk uit.
Door het dwaalpark met z'n wiebelige bruggetjes. Ik ben blij dat ik er alleen overheen ga want ze wiebelen echt.
Kinderen nemen hun rust op de steigers en bij de kanovereniging.
Achter de Sterflats langs richting het "Park" en daar gaan we langs het Markermeer naar de haven en komen langs de voormalige gevangenis (Krententuin). Natuurlijk een foto van de Hoofdtoren op verzoek van Trudy en van de brug tussen Grote en Kleine Oost wordt met goed weer altijd vanaf gesprongen wat een mooie "bommetjes" foto opleverd.
Richting de voliëre en een stukje over de vesting. Via de Koepoortsweg en de Risdammerhout weer naar het gemeentehuis.
Woensdag is de zon er weer volop dus ook nu in m'n hemdje gelopen. Zo loop je tegen SUNNY HOME op (alleen de kleur is niet goed).
Na het oversteken van de provincialeweg door Schellinkhout. Ook hier weer prachtige huizen en tuinen. Het is alleen jammer dat ze er zo skoftig hard rijden dus oppassen geblazen.
Na het kerkje de dijk op waar aan het Markermeer druk gerecreërd wordt. Richting Hoorn gaat het en op het heiige water zoeken schepen een veilige haven op.
De foto met al die bulten zand en grond is het zanddepot waar Eric voor z'n werk regelmatig komt om vracht te laden of te lossen.
Via een dure buitenwijk en langs de oude startlokatie terug naar het gemeentehuis.
Donderdag begint bewolkt en nadat we de IJsbaan zijn gepasseerd en over de A7 zijn begint het te regenen en dat blijft het grotendeels de rest van de avond doen. Via Berkhout, waar aan het Oosteinde de laatste hand wordt gelegd aan een gigantische woning (dubbel) gaan we onder de A7 door weer richting hoorn waar voor het ziekenhuis een bloembed is geplant met 650 jaar Hoorn.
Via eerder genoemde dure buitenwijk richting de dijk en op weg naar de Nieuwe Wal waar vanaf het parkeerterrein het defilé zal vertrekken met de Show Band Hoorn voorop.
Het is even droog geweest maar we zijn nog niet van start of het begint te regenen en het is niet meer droog geweest. Wat zeg/schrijf ik? Op de laatste 250 meter hadden ze zeker nog een badkuipje over boven dus het resultaat was dat iedereen zeiknat over de eindstreep gaat. Gelukkig geen onweer dus geen afgelasting.
Foto's zijn te zien op: http://wandelcornelia.web-log.nl/


Nieuwe site; http://cornelia-wandelt.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2007, 13:47 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Nou, twee avonden zitten erop! Strakkies nummer 3. De deelname is gigantisch, 90 wandelaars, da's bijna de complete schooljeugd van Vlieland! 8) Verder doen er 8 "gasten" mee, waaronder 1 hele vreemde: die loopt de 15! :wink: Ben nu al de bikkel van het eiland: " Kijk, dat is die mevrouw die de 15 loopt." :lol: Maar gelukkig maar voor de parkoersbouwster, zou toch sneu zijn als ze die parkoersen voor niks had gemaakt!

De eerste dag ging een stukje door het dorp, een lus langs de jachthaven en een groot stuk door de duinen. Afstand was aan de korte kant: 13,7.

De tweede dag gingen we helemaal naar de andere kant van het eiland, voor de bekenden: naar het Posthuis, over het eindeloos golvende fietspad door de duinen heen en toen een stukje over de Postweg terug. Op de helft het bos in en verder door het bos en de duinen terug naar het dorp. Dat was wel een lange afstand: 17,3 km!

Vanavond wordt het (heb ik me laten vertellen door de parcoursbouwster) 14,5 en morgen iets van 13 + dan de intocht. De afstanden in totaal kloppen dus wel redelijk!

Ik weet niet of ik morgen of overmorgen nog verslag doe, anders volgt de rest zaterdag als ik weer thuis ben!

Bij de weg: het is hier prachtig mooi weer, vannacht geregend en gestormd, maar nu weer heerlijk!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2007, 14:43 
Danyell schreef:
Nou, twee avonden zitten erop! Strakkies nummer 3. De deelname is gigantisch, 90 wandelaars, da's bijna de complete schooljeugd van Vlieland! 8) Verder doen er 8 "gasten" mee, waaronder 1 hele vreemde: die loopt de 15! :wink: Ben nu al de bikkel van het eiland: " Kijk, dat is die mevrouw die de 15 loopt." :lol:


Voor je het weet richten ze nog een standbeeld voor je op!! Klasse! :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2007, 14:53 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2005, 15:46
Berichten: 145
Woonplaats: Enschede
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 50 km
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Meindl
Danyell schreef:

...

De tweede dag gingen we helemaal naar de andere kant van het eiland, voor de bekenden: naar het Posthuis, over het eindeloos golvende fietspad door de duinen heen en toen een stukje over de Postweg terug. Op de helft het bos in en verder door het bos en de duinen terug naar het dorp. Dat was wel een lange afstand: 17,3 km!

...


Sinds eerder dit jaar ben ik er dus een beetje bekend, en dit lijkt veel op de route die wij de eerste dag ook hebben gelopen. Bij het Posthuis werden we inderdaad ook wat vreemd aangekeken toen we zeiden dat we helemaal naar het dorp terug gingen lopen... Het zijn blijkbaar niet van die wandelaars op dat eiland. Volgens mij ligt het Posthuis trouwens halverwege het eiland, helemaal aan de andere kant is het puntje van de Vliehorst. (Het lijkt me trouwens niet makkelijk om vier verschillende routes van 15 km op het eiland uit te zetten zonder te veel dubbele stukken ...)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2007, 18:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ahaha schreef:
Danyell schreef:

...

De tweede dag gingen we helemaal naar de andere kant van het eiland, voor de bekenden: naar het Posthuis, over het eindeloos golvende fietspad door de duinen heen en toen een stukje over de Postweg terug. Op de helft het bos in en verder door het bos en de duinen terug naar het dorp. Dat was wel een lange afstand: 17,3 km!

...


Sinds eerder dit jaar ben ik er dus een beetje bekend, en dit lijkt veel op de route die wij de eerste dag ook hebben gelopen. Bij het Posthuis werden we inderdaad ook wat vreemd aangekeken toen we zeiden dat we helemaal naar het dorp terug gingen lopen... Het zijn blijkbaar niet van die wandelaars op dat eiland. Volgens mij ligt het Posthuis trouwens halverwege het eiland, helemaal aan de andere kant is het puntje van de Vliehorst. (Het lijkt me trouwens niet makkelijk om vier verschillende routes van 15 km op het eiland uit te zetten zonder te veel dubbele stukken ...)


Daneyll komt al langer op Vlieland en ik ben eigenlijk benieuwd of ze ook nog op onbekende plekjes is gekomen 8)

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2007, 13:07 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Ahaha schreef:
Danyell schreef:

...

De tweede dag gingen we helemaal naar de andere kant van het eiland, voor de bekenden: naar het Posthuis, over het eindeloos golvende fietspad door de duinen heen en toen een stukje over de Postweg terug. Op de helft het bos in en verder door het bos en de duinen terug naar het dorp. Dat was wel een lange afstand: 17,3 km!

...


Sinds eerder dit jaar ben ik er dus een beetje bekend, en dit lijkt veel op de route die wij de eerste dag ook hebben gelopen. Bij het Posthuis werden we inderdaad ook wat vreemd aangekeken toen we zeiden dat we helemaal naar het dorp terug gingen lopen... Het zijn blijkbaar niet van die wandelaars op dat eiland. Volgens mij ligt het Posthuis trouwens halverwege het eiland, helemaal aan de andere kant is het puntje van de Vliehorst. (Het lijkt me trouwens niet makkelijk om vier verschillende routes van 15 km op het eiland uit te zetten zonder te veel dubbele stukken ...)


Er zitten inderdaad wel wat dubbele stukken in, maar de ene keer loop je van a naar b en de andere keer omgekeerd, dan lijkt het pad toch heel anders! En Cornelia heeft gelijk, ik kom inmiddels al 15 jaar op Vlie en nee, ik ben nog geen onbekende plekjes tegengekomen :lol: :lol: :lol:

En het Posthuis ligt inderdaad halverwege, maar aan het eind van het "bewoonde" deel van het eiland. De Vliehors (zonder T) 8) is militair oefenterrein en doordeweeks niet toegankelijk voor publiek. Ik ben vanmorgen over het reddingbootpad (de laatste duinovergang voor de Vliehors) naar het strand gegaan en vandaar richting Vliehors gelopen. Na zo'n 500 meter kom je dan bij waarschuwingsborden dat je niet verder mag als de rode vlag uit hangt. En die hing uit ..., ik ben dus maar netjes teruggegaan!

Overigens was de afstand gisteren prima aan de maat: 15,2 km. Met als moeilijkheidsgraad op het eind de beklimming van het Vuurboetsduin waar de vuurtoren op staat. De 10 km-lopers hadden die klim al op de 2e dag gehad! Ik moet zeggen: de parcoursen zijn leuk uitgezet, als je niet bekend zou zijn op het eiland, krijg je door deze A4D een hele goede indruk van het eiland!

PS Er zijn hier hele grote bungalows te huur, 12-15 personen, maken we er volgend jaar een W4W midweek van!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2007, 19:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Danyell zei: Er zijn hier hele grote bungalows te huur, 12-15 personen, maken we er volgend jaar een W4W midweek van!

Ik zei van de week tegen Eric dat het een prachtige locatie is om eens een A4D te lopen dus wellicht ga ik er volgend jaar rekenong mee houden :)

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007, 21:43 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Ik ben begonnen aan het verslag van de A4D! De eerste dag staat erop, morgen volgt hoop ik de rest!

Danyell*s Wandelsite

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007, 22:04 
Danyell schreef:
Ik ben begonnen aan het verslag van de A4D! De eerste dag staat erop, morgen volgt hoop ik de rest!

Danyell*s Wandelsite


Mooie foto's Daan en vooral het Google kaartje geeft een goede indruk van de route.
En een beetje voortmaken met de andere 3 dagen he. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007, 23:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Ed wandelgezin schreef:
Danyell schreef:
Ik ben begonnen aan het verslag van de A4D! De eerste dag staat erop, morgen volgt hoop ik de rest!

Danyell*s Wandelsite


Mooie foto's Daan en vooral het Google kaartje geeft een goede indruk van de route.
En een beetje voortmaken met de andere 3 dagen he. :wink:

Drammer. :twisted: :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007, 10:20 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Ed wandelgezin schreef:
Danyell schreef:
Ik ben begonnen aan het verslag van de A4D! De eerste dag staat erop, morgen volgt hoop ik de rest!

Danyell*s Wandelsite


Mooie foto's Daan en vooral het Google kaartje geeft een goede indruk van de route.
En een beetje voortmaken met de andere 3 dagen he. :wink:

Drammer. :twisted: :wink:
Die moeten er ook zijn.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.