Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 01 Mei 2024, 21:45

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2006, 09:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Grappig hè die pubers! Zoeentje heb ik er thuis ook rondlopen en die bakt er ook wel eens wat van hoor! Zeggen de je de eerste twee uur vrij ben en later horen van school dat hij alleen het eerste vrij was bijvoorbeeld, zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Maar zo te lezen gaat de vierdaagse lekker, ondanks het warme weer? Vandaag valt het gelukkig mee met de warmte.
Ik probeer iets te schrijven in jouw gastenboek maar krijg het niet verzonden!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2006, 23:15 
Vanavond alweer de 3e avond en weer hadden ze er een mooie route van gemaakt, door de parken Velserbeek en Beeckensteijn, een rondje door het oude dorp Velsen, Santpoort en Driehuis waar we bij het Verpleeghuis ons jaarlijkse lolly kregen helaas waren de oudjes al naar binnen wegens het slechte weer.
Mede door de regen was het ook niet zo druk als de avonden ervoor.


Omhoog
   
 
 Titel: Weer
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 05:55 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Feb 2005, 19:36
Berichten: 503
Woonplaats: Zutphen
Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: 25
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Ed van het wandelgezin schreef:
Vanavond alweer de 3e avond en weer hadden ze er een mooie route van gemaakt, door de parken Velserbeek en Beeckensteijn, een rondje door het oude dorp Velsen, Santpoort en Driehuis waar we bij het Verpleeghuis ons jaarlijkse lolly kregen helaas waren de oudjes al naar binnen wegens het slechte weer.
Mede door de regen was het ook niet zo druk als de avonden ervoor.


Je had bij ons moeten gaan lopen, hier hebben we geen regen gehad.

Marja

_________________
Afbeelding
Hand in hand wandelen we door het ganse land!

http://sangers.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 10:39 
Gisteravond was alweer de derde avond. Er stond een mooie route op het programma. We (ja, de puber was er nog steeds en de wat oudere mevrouw ook) zijn echter gelijk verkeerd gelopen, waardoor we de route uiteindelijk tegen de klok in hebben gelopen. Dat was eigenlijk wel leuk, want nu konden we zien wie er nog meer de 15 km liepen. De eerste 2 avonden liepen we namelijk achteraan.

Helaas was er ook regen.. vanaf dat we het startbureau verlieten tòt het moment dat we weer binnenstapten. Maar dat mag de pret niet drukken. De laatste 7 kilometer waren langs de zeedijk met wind tegen, dus we waren tot op het bot doorweekt!

En het mooiste van alles is, dat als je onder de douche vandaan komt alles allemaal opeens een stuk minder erg is. Waarom maakte je je ook alweer druk?

Maar goed, vanavond laatste avond, een rondje rond de kerk. Makkie :!: 8)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 13:55 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Jan 2006, 22:56
Berichten: 222
Woonplaats: Hoogvliet
Leeftijd: 57
Loopnummer 2024: geen
Kilometers gelopen: 3315
Aantal N4D volbracht: 4
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: op zoek
Mood: Gewoon
walkwithasmile schreef:
zijn echter gelijk verkeerd gelopen, waardoor we de route uiteindelijk tegen de klok in hebben gelopen.


walkwithasmile schreef:
Helaas was er ook regen.. vanaf dat we het startbureau verlieten tòt het moment dat we weer binnenstapten. Maar dat mag de pret niet drukken. De laatste 7 kilometer waren langs de zeedijk met wind tegen, dus we waren tot op het bot doorweekt!


Dus als je goed gelopen had, had je op de 7 km lange dijk windje mee gehad?? :roll:

_________________
Je kunt beter naast elkaar wandelen, dan over elkaar heen lopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 21:09 
Helaas het zit er weer op evengoed een mooie route en nog een stukkie achter de muziek aan met al die blije kinderen.
Het was gelukkig droog dat maakt het feest alleen maar groter voor die kids.
weer een jaartje wachten op het volgende nummertje :cry:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 21:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Zo, de laatste avond is weer achter de rug. Vreemd weer gehad deze week. Maandag snikheet en de andere dagen een beetje mottig weer.
De kids zijn erg gelukkig met hun medailles.

Ook nog grappig. Op weg van de naschoolse opvang naar huis zei ik tegen de kids: nog één avondje, hopen dat jullie het volhouden anders krijg je geen medaille.
Dus de Règâhdochter zegt: oh, dat red ik wel hoor! De laatste meters tot de finish loop ik zo: ze neemt 5 grote passen alsof ze op haar laatste reserve's loopt, gaat aftellen, en bij de vijfde stap glijd ze uit op de natte straat.
Ze valt keihard op haar bil en loopt mank naar huis! :lol:

Gelukkig heeft ze er verder weinig last van gehad.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 21:55 
De Haagse Règâh schreef:
Zo, de laatste avond is weer achter de rug. Vreemd weer gehad deze week. Maandag snikheet en de andere dagen een beetje mottig weer.
De kids zijn erg gelukkig met hun medailles.

Ook nog grappig. Op weg van de naschoolse opvang naar huis zei ik tegen de kids: nog één avondje, hopen dat jullie het volhouden anders krijg je geen medaille.
Dus de Règâhdochter zegt: oh, dat red ik wel hoor! De laatste meters tot de finish loop ik zo: ze neemt 5 grote passen alsof ze op haar laatste reserve's loopt, gaat aftellen, en bij de vijfde stap glijd ze uit op de natte straat.
Ze valt keihard op haar bil en loopt mank naar huis! :lol:

Gelukkig heeft ze er verder weinig last van gehad.



Ah zielig maar ze heeft haar medaille knap hoor de mijnes hebben ze ook goed he die kids


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 21:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
dragonfly schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Zo, de laatste avond is weer achter de rug. Vreemd weer gehad deze week. Maandag snikheet en de andere dagen een beetje mottig weer.
De kids zijn erg gelukkig met hun medailles.

Ook nog grappig. Op weg van de naschoolse opvang naar huis zei ik tegen de kids: nog één avondje, hopen dat jullie het volhouden anders krijg je geen medaille.
Dus de Règâhdochter zegt: oh, dat red ik wel hoor! De laatste meters tot de finish loop ik zo: ze neemt 5 grote passen alsof ze op haar laatste reserve's loopt, gaat aftellen, en bij de vijfde stap glijd ze uit op de natte straat.
Ze valt keihard op haar bil en loopt mank naar huis! :lol:

Gelukkig heeft ze er verder weinig last van gehad.



Ah zielig maar ze heeft haar medaille knap hoor de mijnes hebben ze ook goed he die kids


Ik ben apetrots op ze! Volgend jaar wil ze de 7,5 zei ze, maar die is er helemaal niet. Ik zei: dan moet je samen met mij de 10 maar dat is helemaal niet zo leuk hoor want dan zijn alle kids van school er niet bij. Doe maar over twee jaar als je van school af bent....

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 22:01 
De Haagse Règâh schreef:
dragonfly schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Zo, de laatste avond is weer achter de rug. Vreemd weer gehad deze week. Maandag snikheet en de andere dagen een beetje mottig weer.
De kids zijn erg gelukkig met hun medailles.

Ook nog grappig. Op weg van de naschoolse opvang naar huis zei ik tegen de kids: nog één avondje, hopen dat jullie het volhouden anders krijg je geen medaille.
Dus de Règâhdochter zegt: oh, dat red ik wel hoor! De laatste meters tot de finish loop ik zo: ze neemt 5 grote passen alsof ze op haar laatste reserve's loopt, gaat aftellen, en bij de vijfde stap glijd ze uit op de natte straat.
Ze valt keihard op haar bil en loopt mank naar huis! :lol:

Gelukkig heeft ze er verder weinig last van gehad.



Ah zielig maar ze heeft haar medaille knap hoor de mijnes hebben ze ook goed he die kids


Ik ben apetrots op ze! Volgend jaar wil ze de 7,5 zei ze, maar die is er helemaal niet. Ik zei: dan moet je samen met mij de 10 maar dat is helemaal niet zo leuk hoor want dan zijn alle kids van school er niet bij. Doe maar over twee jaar als je van school af bent....


Ja Super he die kids die middelste van mij dacht dat die over de st.anna kwam hahaha


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 22:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
dragonfly schreef:

Ja Super he die kids die middelste van mij dacht dat die over de st.anna kwam hahaha


Ik ben van plan mijn dochter vanaf Malden dit jaar mee te laten lopen met de intocht. Maakt ze dat ook eens mee.
Alleen mw Règâh vind dat iets minder. Ik ga het toch een beetje doordrukken denk ik. Ze kan het wel en het lijkt me geweldig voor zo'n kind om daar tussen te lopen....

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2006, 22:05 
De Haagse Règâh schreef:
dragonfly schreef:

Ja Super he die kids die middelste van mij dacht dat die over de st.anna kwam hahaha


Ik ben van plan mijn dochter vanaf Malden dit jaar mee te laten lopen met de intocht. Maakt ze dat ook eens mee.
Alleen mw Règâh vind dat iets minder. Ik ga het toch een beetje doordrukken denk ik. Ze kan het wel en het lijkt me geweldig voor zo'n kind om daar tussen te lopen....


Jawel dat is natuurlijk het mooiste wat er is en dat samen met papa :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2006, 08:15 
Edwin schreef:
walkwithasmile schreef:
zijn echter gelijk verkeerd gelopen, waardoor we de route uiteindelijk tegen de klok in hebben gelopen.


walkwithasmile schreef:
Helaas was er ook regen.. vanaf dat we het startbureau verlieten tòt het moment dat we weer binnenstapten. Maar dat mag de pret niet drukken. De laatste 7 kilometer waren langs de zeedijk met wind tegen, dus we waren tot op het bot doorweekt!


Dus als je goed gelopen had, had je op de 7 km lange dijk windje mee gehad?? :roll:


Euhhh JA :oops: :oops:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2006, 08:20 
Gisteren de laatste avond gehad, met heeeeeerlijk wandelweer. Dit keer begonnen de 8 en de 15 niet gelijk, maar kwamen ze elkaar bij de laatste 3 km tegen. Daarna verzamelen in 8 blokken, met voor ieder blok een fanfare. Gezellig hoor, maar ze zouden er toch best wel verstandig aan doen om hetzelfde deuntje te spelen.. :wink:

Maar goed, de intocht door Zierikzee was leuk, langs de route stonden mensen te kijken en snoep en bloemen uit te delen. Daarna op het Havenplein het hele riedeltje aanhoren over sponsors, mensen die voor de 25e keer meeliepen en de organisatie blablablabla...

En toen was het afgelopen. Volgend jaar toch maar weer, vond het erg leuk om te doen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2006, 08:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Dit jaar voor het eerst in jaren geen avondvierdaagse gelopen: Heerlijk!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.