Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 10:36

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 07:49 
moontje schreef:
Ed van het wandelgezin schreef:
moontje schreef:
is oke ik bemoei me niet me de heuvels dan maar weet wat je zegt hoor ik hou je er aan mijn foon nummer heb je die dan kunnen we afspreken lijkt me wel gezellie


Ik heb geen foonnummertjes moest 'm ergens postten bij iemand maar weet niet meer bij wie?


danyell verzorgd de foon nummeers maar ed je hebt een pb van me :)


Oke Moontje ik heb hem de mijne is onderweg en Danyell zal ik ook ff lasigvallen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 08:04 
danyell verzorgd de foon nummeers maar ed je hebt een pb van me :)[/quote]

Oke Moontje ik heb hem de mijne is onderweg en Danyell zal ik ook ff lasigvallen.[/quote]


ik heb hem in mijn foon gezet we bellen nog en mijn huis afbreken ach dat doe ik zelf ook altijd gezellie hoor ik vverheug me op zaterdag hoeveel lopen jullie eigenlijk :)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 08:21 
Ik denk dat wij voor de 30 km gaan Moontje.
Maar ik herinner mij nog dat het vorig jaar zo vreselijk druk was bij de inschrijving toen heb ik een 1/2 uur in de rij gestaan ondanks dat er met alle respect zo'n 6 zeer hoogbejaarde dames achter de inschrijftafel zaten.
Dus daar moeten we ook nog rekening mee houden.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 08:23 
Ed van het wandelgezin schreef:
Ik denk dat wij voor de 30 km gaan Moontje.
Maar ik herinner mij nog dat het vorig jaar zo vreselijk druk was bij de inschrijving toen heb ik een 1/2 uur in de rij gestaan ondanks dat er met alle respect zo'n 6 zeer hoogbejaarde dames achter de inschrijftafel zaten.
Dus daar moeten we ook nog rekening mee houden.



ha ha ha oke mooie afstand is het meer dan 30 mag dat joch toch niet lopen van mij ;) ik bel ergens nog deze week om af te spreken LOL


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 08:39 
moontje schreef:
Ed van het wandelgezin schreef:
Ik denk dat wij voor de 30 km gaan Moontje.
Maar ik herinner mij nog dat het vorig jaar zo vreselijk druk was bij de inschrijving toen heb ik een 1/2 uur in de rij gestaan ondanks dat er met alle respect zo'n 6 zeer hoogbejaarde dames achter de inschrijftafel zaten.
Dus daar moeten we ook nog rekening mee houden.



ha ha ha oke mooie afstand is het meer dan 30 mag dat joch toch niet lopen van mij ;) ik bel ergens nog deze week om af te spreken LOL


Waarom mag ie niet meer lopen dan Moontje hij moet toch trainen en jij ook dus een keertje 40 km kan geen kwaad.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 11:39 
Waarom mag ie niet meer lopen dan Moontje hij moet toch trainen en jij ook dus een keertje 40 km kan geen kwaad.[/quote]

omdat ie het niet aan kan verlopig tis een lang verhaal ;) het is ook een apart kind LoL een schat maar soms


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 13:37 
moontje schreef:
Waarom mag ie niet meer lopen dan Moontje hij moet toch trainen en jij ook dus een keertje 40 km kan geen kwaad.


omdat ie het niet aan kan verlopig tis een lang verhaal ;) het is ook een apart kind LoL een schat maar soms[/quote]

daar heb ik er 2 van


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 16:02 
ja ik heb het gelezen ;) hij wil nu al niet meer met de achterhoeske vierdaagse meedoen was net op tijd om de betaling tegen te houden hoe het zaterdag gaat lopen weet ik niet maar we sprekene gewoon af en we zien wel of ie meegaat dwingen doe ik dus totaal niet


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 17:14 
moontje schreef:
ja ik heb het gelezen ;) hij wil nu al niet meer met de achterhoeske vierdaagse meedoen was net op tijd om de betaling tegen te houden hoe het zaterdag gaat lopen weet ik niet maar we sprekene gewoon af en we zien wel of ie meegaat dwingen doe ik dus totaal niet


gewoon dreigen Moontje niet lopen geen zakgeld haha :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 17:24 
Hallo allemaal,
De Noviomagumtocht was super heb veertig gelopen en alles ging goed zelfs
het klimmen ging goed hahahahaha en natuurlijk heel goed weer geweest.
Nu naar de volgende tocht de Zeven heuvelen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2006, 17:28 
weet je wat ie dan zegt dan maar geen zakgeld nee ik vraag het hem vrijdag nog en keer en anders zonder hem :) lopen moet ik toch


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.