Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:08

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar slapen na een Kennedymars?
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2010, 23:52 
Nou ik zie het nut er niet van in om op een dikke 2km afstand van mijn huis te gaan slapen, of om op 30min rijden van mijn huis te gaan slapen....vooral niet als ik weet dat er grapjassen met fluitjes zijn.
Nee, ik vind het belangrijk om goed te kunnen slapen als ik de dag erna moet presteren, of dat een KM zou zijn, of een sollicitatiegesprek of wat dan ook. En dan slaap ik toch liever in mijn eigen bed dan in een zaal met weet ik hoeveel mensen, dan zou ik niet prettig kunnen slapen hoor.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Waar slapen na een Kennedymars?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010, 07:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Jolan schreef:
Nou ik zie het nut er niet van in om op een dikke 2km afstand van mijn huis te gaan slapen, of om op 30min rijden van mijn huis te gaan slapen....vooral niet als ik weet dat er grapjassen met fluitjes zijn.
Nee, ik vind het belangrijk om goed te kunnen slapen als ik de dag erna moet presteren, of dat een KM zou zijn, of een sollicitatiegesprek of wat dan ook. En dan slaap ik toch liever in mijn eigen bed dan in een zaal met weet ik hoeveel mensen, dan zou ik niet prettig kunnen slapen hoor.


Ik heb het ook niet over slapen. Het is een beetje experimenteren met je vuil- en irritatietolerantiegrens :-). Met als toetje een toggie.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar slapen na een Kennedymars?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010, 09:50 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1884
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Voy con Dios schreef:
Jolan schreef:
Nou ik zie het nut er niet van in om op een dikke 2km afstand van mijn huis te gaan slapen, of om op 30min rijden van mijn huis te gaan slapen....vooral niet als ik weet dat er grapjassen met fluitjes zijn.
Nee, ik vind het belangrijk om goed te kunnen slapen als ik de dag erna moet presteren, of dat een KM zou zijn, of een sollicitatiegesprek of wat dan ook. En dan slaap ik toch liever in mijn eigen bed dan in een zaal met weet ik hoeveel mensen, dan zou ik niet prettig kunnen slapen hoor.


Ik heb het ook niet over slapen. Het is een beetje experimenteren met je vuil- en irritatietolerantiegrens :-). Met als toetje een toggie.

Dat is een mooie samenvatting van het geheel. :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar slapen na een Kennedymars?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010, 10:08 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2007, 11:01
Berichten: 369
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 40
Loopnummer 2024: 40-R-508
Kilometers gelopen: 521
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Adri schreef:
Voor mijn werk draaien we nog wel eens een nachtje door. en rijden dan weer naar huis. op het moment dat het licht wordt is het vechten tegen de slaap. Als je moe genoeg bent ga je LETTERLIJK SPOKEN ZIEN. Dus altijd stoppen en een tukkie doen.


Daar had ik tijdens de kennedymars al last van... ergens rond de 40km zag ik iemand op een bankje zitten, maar daar bleek helemaal niemand te zitten. M'n wandelmaatje dacht echt dat ik gek aan het worden was #-o Is toch allemaal nog goed gekomen gelukkig, we hebben 'm allebei uitgelopen.

_________________
Als de zon van binnen schijnt is het altijd mooi weer


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.