Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 09:11

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Ook vandaag leven de thuisblijvers mee!
BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008, 19:47 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1122
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Carola schreef:
Vandaag wederom half 7 gestart, half 4 binnen. Het ging heerlijk!
De enkel gaat alles prima mee, laatste 10 km nog een blaartje gelopen, gelukkig geen last van.
En wat ik ook zo heerlijk vind: nog steeds geen spierpijn/stijf/stram/opstartproblemen. :D
Nog 1 dagje dan is het feest weer voorbij :cry:


Carola, succes met de laatste dag en geniet ervan.

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Ook vandaag leven de thuisblijvers mee!
BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008, 22:38 
Nou, dag 3 voor de boeg.
De korte nachten beginnen hun tol te eisen, de pijn onder de voeten blijft en de benen worden stijver.
Maar desondanks gaan we vol goede moed op weg naar de wedren.
De eerste uren loop ik als een zombie en zit enorm met mezelf in gevecht.
Daarna besluit ik om mijn zussie dr tempo te laten lopen. Wetende dat marsvrouwtje nog achter me aankomt, bel ik haar weer even op maar helaas de telefoon verbinding is zeer slecht en krijg haar niet te pakken.
Nou, dan is er maar 1 oplossing om niet steeds met mezelf te vechten de mp3 aan en blik op oneindig.
Na een aantal km alleen te hebben gelopen wordt ik gebeld door de herbergier met de vraag waar ik ben op dat moment loop ik net in plasmolen, hij heeft de lus van de 50 erop zitten en zijn ouders staan rechts voor de splitsing van de 40 en 50 in milsbeek. Daar gaat hij op me wachten. Na voor mijn gevoel nog een uurtje te hebben gekuijert kom ik eindelijk op de plaats van bestemming. Na een kleine pauze gaan we samen verder, maar al snel genoeg verlaten zussie en herbergier me en zijn ze uit het zicht. In Groesbeek zie ik een bekende zitten waar ik gebruik kan maken van toilet en die me spontaan een kop soep aanbieden. Daarna ben ik helemaal opgeknapt en ben ik in een straf tempo de 7heuvelen opgegaan.
Net voordat ik nijmegen weer in ga wordt ik geroepen en sta ik even te kletsen met een wandelkennis, waarop ineens zussie en herbergier achter me staan. Samen lopen we verder naar de finisch, voor het eerst in twee dagen heb ik wat beter gelopen en minder pijn gehad aan de voeten.


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.