Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:23

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008, 12:32 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Beste forumleden,

Het Walkers4Walkersforum wordt gemaakt en dagelijks onderhouden door het Walkers4Walkers team. Op het ogenblik bestaat dit team uit 2 beheerders, (die ook de rol van Moderator vervullen) en 1 Global Moderator. Indien het in de toekomst nodig blijkt, kunnen nog één of meerdere global moderators worden aangesteld. In dit topic stellen de beheerders zich even voor.

Met vriendelijke groet,

Maas & Danyell

Beheerders Walkers4walkers

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Laatst gewijzigd door Maas op 26 Mei 2008, 13:43, in totaal 5 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008, 23:47 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Hallo mede Walkers!

Mijn naam is Danyell en ik ben op 13 februari geboren in die "mauie stad achtâh de dùine", Den Haag, om precies te zijn: in Scheveningen.

Ik ben vanaf het allereerste begin bij het forum betrokken geweest, eerst als gewoon lid, maar al gauw, toen het forum begon te groeien, als moderator. Uit die tijd stamt de bijnaam, bij welke vooral de leden "van het eerste uur" me nog wel kennen: The Motherator. Zo af en toe gooi ik er wel eens de kreet "Big Mother is watching you" tegenaan.

Rond augustus 2007 ben ik beheerder geworden, omdat beheerder en oprichter van het forum, Gideon, er steeds minder tijd voor kreeg. Sinds januari 2008 doe ik het beheer samen met Maas, die de functie van Gideon heeft overgenomen.

Voor mij persoonlijk is het forum een grote steun geweest in een heel donkere periode in mijn leven en ik beschouw dan ook alle Walkers als dierbare en lieve vrienden. Maar zoals de meesten inmiddels wel weten ben ik op wandelgebied een echte "Einzelgänger", ik wandel het liefst in m'n eentje, maar op de rusten en bij het nabieren verzamel ik graag al m'n vrienden om me heen!

Buiten het beheerderschap heb ik nog twee officieuze taken op me genomen, ik houd het zogenaamde "Donateurspotje" bij, waaruit de kosten van het forum zelf, maar ook attenties bij bruiloften, geboorten en overlijden worden betaald. Verder heb ik de telefoonlijst in beheer: iedere W4W'er die zijn 06-nummer aan me doorgeeft komt op een lijst te staan, die periodiek verspreid wordt onder alle W4W'ers die ook hun 06-nummer hebben doorgegeven. Via die lijst kunnen alle Walkers tijdens evenementen zoals de 4daagse met elkaar in contact komen.

Wel, dit was het wel zo'n beetje, ik hoop dat je je gauw thuis voelt op ons forum hebt en heb je vragen of suggesties, stuur dan even een PB'tje of een mailtje.

Groetjes,
Danyell Afbeelding


Afbeelding

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008, 23:49 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Hallo allemaal,

Mijn naam is Maas en ik ben geboren op 3 april in het mooie Gelderse Ede.
Vanaf 2005 ben ik actief op dit forum. Eerst een beetje lezen en kennis opdoen. Als beginnend wandelaar had ik erg veel aan de informatie op dit forum. Waarom je hoofd stoten als een ander dat al heeft gedaan! Ik weet zeker dat ik zonder dit forum allang was gestopt met wandelen. De gezelligheid onderweg is het sausje over de wandeling.

Vanaf januari 2008 mag ik het forum beheren. Aan de achterkant van het forum is ook altijd wel wat te doen. Ik vind het leuk om te doen en heb eigenlijk weinig omkijken naar het forum. Iedereen weet waar het forum voor staat en de sfeer is gemoedelijk.
Een tevreden beheerder dus. Voor vragen, ideeën en/of opmerkingen zie ik graag een mailtje. Aanspreken tijdens een wandeltocht mag natuurlijk ook.

Ik wens iedereen veel plezier op ons forum!

Maas

Afbeelding

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008, 21:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Hallo forummers!

Mijn naam is Sunny. Tenminste, zo noemen vrienden en familie me al jaren. Alleen mijn vader blijft me stellig noemen bij de naam die hij me zelf ooit gaf: Genevieve :wink: Jaren geleden ben ik geboren in Wijchen. Als klein blond krullenmeisje stond ik in juli altijd al langs de kant als de Vierdaagse-karavaan door ons dorp trok. Met tassen vol souvenirs kwam ik thuis. Later moedigde ik de wandelaars al bierdrinkend aan. Helaas heb ik tot 2004 gewacht om zelf als wandelaar deel te nemen.

Al in 2004 liet ik mijn Vierdaagsekilometers sponsoren voor KWF Kankerbestrijding. Door vrienden en familie. Maar in 2005 wilde ik hun portomonnees ontlasten en bedacht samen met wat wandelvriendinnetjes een SMS-actie die nog meer geld in het KWF laatje moest brengen. Op zoek naar een platform voor die actie stuitte ik op dit forum. Iedereen bood er spontaan aan de actie te steunen. En ondertussen deed ik mijn voordeel met de oneindige stroom aan tips en gezelligheid. Hier en daar ontmoette ik forummers in levende lijve en al snel was de verslaving een feit.

Het forum bracht niet alleen gezelligheid. Het dreef mij ook tot fantastische sponsor- en verkoopideeen waarvan de paarse veters het ultieme voorbeeld zijn. Maar niet alleen dat. Het bracht me tevens tot grote wandelhoogtepunten. Zonder de gezekerde steun van mijn forummende wandelvrieden had ik de stap naar de Belgische Dodentocht nooit durven maken. Mede dankzij de hulp en de aanwezigheid van enkele medeforummers is het me gelukt.

Wandelen is door de jaren heen een belangrijk deel van mijn leven geworden. Er gaat nauwelijks een dag voorbij dat ik niet online ben. En dan was er nog het paarse-veter-verkoop-succes. Waarschijnlijk was het door deze combinatie dat Maas en Danyell een ideale moderator en beheerder van de webshop in me zagen! :D Ik zal deze taken met liefde op me nemen.


Groetjes,
Sunny


Afbeelding

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.