Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Feiten en cijfers bij de 92ste Vierdaagse
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2008, 18:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Alicia schreef:
de Haagse Règâh schreef:

Hij blijft tenslotte een hagenees ook al woont hij er al heel lang niet meer.... :wink:
Was lekker afgelopen vrijdag Fredje, beetje Haags schelden op jou aan die viskar in Grave!
:lol:


Ben je bij Cora geweest met de lekkere kibbeling? :o *just jalous*


Ik denk het. Als je Grave inloopt, direct rechts, dus aan het begin van de markt.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Feiten en cijfers bij de 92ste Vierdaagse
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2008, 18:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
de Haagse Règâh schreef:
Alicia schreef:
de Haagse Règâh schreef:

Hij blijft tenslotte een hagenees ook al woont hij er al heel lang niet meer.... :wink:
Was lekker afgelopen vrijdag Fredje, beetje Haags schelden op jou aan die viskar in Grave!
:lol:


Ben je bij Cora geweest met de lekkere kibbeling? :o *just jalous*


Ik denk het. Als je Grave inloopt, direct rechts, dus aan het begin van de markt.


En inderdaad heerlijke kibbeling!

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Feiten en cijfers bij de 92ste Vierdaagse
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2008, 19:11 
de Haagse Règâh schreef:
Alicia schreef:
de Haagse Règâh schreef:

Hij blijft tenslotte een hagenees ook al woont hij er al heel lang niet meer.... :wink:
Was lekker afgelopen vrijdag Fredje, beetje Haags schelden op jou aan die viskar in Grave!
:lol:


Ben je bij Cora geweest met de lekkere kibbeling? :o *just jalous*


Ik denk het. Als je Grave inloopt, direct rechts, dus aan het begin van de markt.


Op de hoek van de twee markt straatjes op aan het einde van de markt?
Cora staat op de hoek :mrgreen:


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Feiten en cijfers bij de 92ste Vierdaagse
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2008, 21:21 
Citaat:
Hij blijft tenslotte een hagenees ook al woont hij er al heel lang niet meer.... :wink:
Was lekker afgelopen vrijdag Fredje, beetje Haags schelden op jou aan die viskar in Grave!
:lol:


Ik ook van jou, Maarten. O:)


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Feiten en cijfers bij de 92ste Vierdaagse
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008, 08:39 
Auto gaat sneller schreef:
Ik heb een geweldige week gehad, ook al was het wel alle ochtende vroeg je bed uit.
Heb 4 dagen langs het parcours gestaan met drinken en wat te snoepen voor een ieder van het forum die dat wilde.
Ontzettend veel foto's gemaakt en vandaag de tekst erbij geschreven.
Dennis kwam alle dagen aan voor een kopje koffie of thee net zo als Ruud en Manon.
Ook Ton en Cock alle dagen gezien en wat gegeven, net als zoveel andere.
Heb echt genoten ondanks de regen van jullie allemaal en in het bijzonder van het wandelgezin en dan vooral van Carolien, die het tot een goed einde heeft gebracht.

Nadat ik vrijdagmiddag om 15.30 uur uit Mook vertrok, vlug de spullen op het logeer adres gebracht en weer als een speer door de regen naar de Wedren.
Hier mochten wij er niet op, maar er moet een goede zijn die mij tegen houd. Dus op zoek naar een plek waar we er door konden.
Ziet Eric mij in eens lopen en roept me, hek opzij gezet en met Eric mee in de stroom naar de beeldjes om jullie allemaal te kunnen feliciteren.

Even over 18.00 uur Bill gebelt of hij het nog gehaald had. Bleek hij te laat binnen te zijn gekomen en dus geen beloning.
20 minuten later belt hij terug dat hij de beloning als nog had gekregen.


Voor de foto's kijk hier. http://auto_gaat_sneller.mijnalbums.nl/
Ik ben er volgend jaar weer bij.


Eric, ik vond het prachtig dat je elke dag langs de kant stond voor iedereen van het forum. Echt heel bijzonder. De laatste dag wilde ik bij binnenkomst maar 1 ding: Naar huis!!!! Dus vandaar dat Ineke en ik niet bij de beeldjes waren. Ik moest ook wel naar huis, want ik werd 'savonds om 20.30 uur op het gemeentehuis verwacht voor de huldiging. En moe dat ik was.....maar goed. Gelukkig heb je me gebeld en wisten julie dat wij het gehaald hadden.

Ook heb ik van iemand, ik dacht wandelgidsje, die was op vakantie, vanuit Frankrijk smsjes gehad. (Neem me niet kwalijk als ik het mis heb) Ook haar wil ik erg bedanken. Nooit verwacht.
Misschien laat deze reactie, maar wel heel erg gemeend naar jullie toe. Ben de laatste tijd veel met mezelf bezig en niet zo vaak op het forum.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Feiten en cijfers bij de 92ste Vierdaagse
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2008, 16:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
lively schreef:
Auto gaat sneller schreef:
Ik heb een geweldige week gehad, ook al was het wel alle ochtende vroeg je bed uit.
Heb 4 dagen langs het parcours gestaan met drinken en wat te snoepen voor een ieder van het forum die dat wilde.
Ontzettend veel foto's gemaakt en vandaag de tekst erbij geschreven.
Dennis kwam alle dagen aan voor een kopje koffie of thee net zo als Ruud en Manon.
Ook Ton en Cock alle dagen gezien en wat gegeven, net als zoveel andere.
Heb echt genoten ondanks de regen van jullie allemaal en in het bijzonder van het wandelgezin en dan vooral van Carolien, die het tot een goed einde heeft gebracht.

Nadat ik vrijdagmiddag om 15.30 uur uit Mook vertrok, vlug de spullen op het logeer adres gebracht en weer als een speer door de regen naar de Wedren.
Hier mochten wij er niet op, maar er moet een goede zijn die mij tegen houd. Dus op zoek naar een plek waar we er door konden.
Ziet Eric mij in eens lopen en roept me, hek opzij gezet en met Eric mee in de stroom naar de beeldjes om jullie allemaal te kunnen feliciteren.

Even over 18.00 uur Bill gebelt of hij het nog gehaald had. Bleek hij te laat binnen te zijn gekomen en dus geen beloning.
20 minuten later belt hij terug dat hij de beloning als nog had gekregen.


Voor de foto's kijk hier. http://auto_gaat_sneller.mijnalbums.nl/
Ik ben er volgend jaar weer bij.


Eric, ik vond het prachtig dat je elke dag langs de kant stond voor iedereen van het forum. Echt heel bijzonder. De laatste dag wilde ik bij binnenkomst maar 1 ding: Naar huis!!!! Dus vandaar dat Ineke en ik niet bij de beeldjes waren. Ik moest ook wel naar huis, want ik werd 'savonds om 20.30 uur op het gemeentehuis verwacht voor de huldiging. En moe dat ik was.....maar goed. Gelukkig heb je me gebeld en wisten julie dat wij het gehaald hadden.

Ook heb ik van iemand, ik dacht wandelgidsje, die was op vakantie, vanuit Frankrijk smsjes gehad. (Neem me niet kwalijk als ik het mis heb) Ook haar wil ik erg bedanken. Nooit verwacht.
Misschien laat deze reactie, maar wel heel erg gemeend naar jullie toe. Ben de laatste tijd veel met mezelf bezig en niet zo vaak op het forum.

Ik vond het superleuk om elke dag effe bij je uit te hijgen en iets lekkers te drinken of eten. Hartstikke leuk vond ik dat en ik waardeer het zeer dat je dat voor ons over had. Jammer dat we dat op dag drie, mijn zwaarste dag, niet konden doen. We waren anders denk ik te laat binnen gekomen.
En de vierde dag wilde ik ook maar één ding: douchen en naar huis!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.