Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:46

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 19:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Dries,er schuilt een begenadigd schrijver in U.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: De inschrijving is begonnen, kunt u nog wel slapen?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 20:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
DriesdeFries schreef:
We hebben de mail weer binnen!

Dus we kunnen ons weer massaal gaan inschrijven voor de vierdaagse.

Het vierdaagse gevoel kruipt weer door mijn lichaam, mijn voeten beginnen te tintelen, ik krijg weer dorst, mijn keel gaat zich vormen en op bed kan ik maar slecht de slaap vatten, vele dingen spoken door mijn hoofd.


Zeg Dries, nu je toch weer uit winterslaap bent -weer op Bali overwinterd?- doe je op 8 maart nog mee? Diverse mensen zien er naar uit om je eens te ontmoeten. Zie onder wandelmarsen binnenland - 8 maart w4w voetstappentocht.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: De inschrijving is begonnen, kunt u nog wel slapen?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 22:01 
johnnywalker schreef:
DriesdeFries schreef:
We hebben de mail weer binnen!

Dus we kunnen ons weer massaal gaan inschrijven voor de vierdaagse.

Het vierdaagse gevoel kruipt weer door mijn lichaam, mijn voeten beginnen te tintelen, ik krijg weer dorst, mijn keel gaat zich vormen en op bed kan ik maar slecht de slaap vatten, vele dingen spoken door mijn hoofd.


Zeg Dries, nu je toch weer uit winterslaap bent -weer op Bali overwinterd?- doe je op 8 maart nog mee? Diverse mensen zien er naar uit om je eens te ontmoeten. Zie onder wandelmarsen binnenland - 8 maart w4w voetstappentocht.


Als het goed is staat hij ook in mijn avatar, eerst volgende wandeltocht.
Toen 8 maart bekend werd, heb ik die gelijk vast gezet. Daar moet ik zeker bij zijn.
Dus ik loop zeker mee.
Kom net terug uit de jury van de playback show, dus weer genoeg zang meegemaakt.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 22:33 
Ik dacht eerst dat dit verhaal van Dries de Fries niet echt was, maar bij verder lezen begrijp ik dat er eea is voorgevallen. Hoef ik allemaal niet te weten. Maar ik geef de complimenten aan Dries, er schuilt een waar schrijvers talent in u (of mag ik 'jou' zeggen?) Heb je nog meer verhalen?


Omhoog
   
 
 Titel: Re: De inschrijving is begonnen, kunt u nog wel slapen?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 23:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
[quote="DriesdeFries"]Vox populi vox dei (de stem van het volk, is de stem van God. Blesensis )
Laten we het er maar op houden dat elke gelijkenis met werkelijk bestaande personen op louter toeval berust.[/quote]
Ik heb al en paar keer geprobeerdom hier een antwoord op te geven, maar ik heb het iedere keer weer gewist omdat het te hard was en misschien krengkend. Maar ik vind dat je behoorlijk verkeerd bezig bent om B(L)osso zo aan de schandpaal te nagelen, in jouw relaas proef ik een beetje kerk achtergrond en die zijn toch vergevingsgezind, je gebruikt een citaat van iemand over de stem van het volk, nou ik ben ook een deel van het volk maar mijn stem is niet die van god. En die laffe uitspraak over louter toeval vind ik helemaal van de zotte.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Feb 2008, 10:43 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Ik ben het wel een beetje met Bill eens, hoewel nog niet eens over die "stem van God". Maar verleden jaar is dit al uitgebreid ter sprake geweest en hebben we Bosso al min of meer publiekelijk aan de schandpaal genageld. Iedereen heeft toen kunnen zeggen hoe hij daarover dacht in een door Bosso zelf geopend topic, waarin hij zelf de kwestie openbaar maakte. Iedereen weet dat ik het helemaal niet eens was met Bosso's handelwijze, maar ik vind ook dat je de zaak daarna moet laten rusten en niet ten eeuwigen dagen op moet blijven rakelen.

Maar ik vind het wel goed dat je voor de 9 gaat, Jos! Zo ben je mijn Bossootje weer! :wink:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Feb 2008, 11:15 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Danyell,ik ben het met je eens.Gisteren heb ik voor het eerst op de inschrijving van Bosso van dit jaar gereageerd met het stellen o.a. van een vraag.
Het is beter om de organisatie aan de kaak te stellen,dat bureauhouders controlekaarten accepteren die niet de verreiste knippen hebben.Bovendien stelt de controle onderweg niets voor. Ik vraag mij af waar de vrijwilligers voor dienen,niet alleen op onze kosten bij de Vierdaagse feest te vieren en te drinken.Mijn mening is dat bij overtredingen van de bepalingen van het reglement van de Vierdaagse de vrijwilligers hier dienen op te treden. M.i wordt hier ook te vaak naar de eigen verantwoordelijkheid van de deelnemer gewezen.Te pas en te onpas wordt dit modewoord tegenwoordig te vaak gebruikt en worden misstanden te vaak met de mantel van de liefde bedekt.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Feb 2008, 20:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Nollie schreef:
Danyell schreef:
Maar verleden jaar is dit al uitgebreid ter sprake geweest en hebben we Bosso al min of meer publiekelijk aan de schandpaal genageld.


Wat dacht je Dries....beter laat dan nooit....?
Beetje jammer.... :roll:


+1 :roll:

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008, 08:33 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1884
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
cornelia schreef:
Nollie schreef:
Danyell schreef:
Maar verleden jaar is dit al uitgebreid ter sprake geweest en hebben we Bosso al min of meer publiekelijk aan de schandpaal genageld.


Wat dacht je Dries....beter laat dan nooit....?
Beetje jammer.... :roll:

+1 :roll:

idem

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008, 17:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Het is hier alweer een paar dagen stil, dus ik zal eens wat olie in het hoenderhok en een knuppel op het vuur gooien. :wink:

Na het vurig betoog van Dries de Fries dat helaas wat valselijke insinuaties bevat.
(Ik vergeef 't hem, grootmoedig als ik ben, want ik was 'm al voor door bij mijn inschrijving 9 ipv. 10 aan te geven.)
Zijn er bij jullie weer wat vragen gerezen, het zal niet waar zijn. Ik zal ze hier zo goed mogelijk zien te beantwoorden, maar kan het niet voorkomen als weer er nieuwe vragen bij jullie oprijzen, laat staan dat iemand anders weer met nieuwe beschuldigingen aankomt.

johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
Sunny schreef:
Zouden ze dat wel accepteren Bosso? Je hebt vrijdag toch gewoon je medaille opgehaald? Van de adminsitratievelingen van de Vierdaagse zou je dus een mail moeten ontvangen dat je niet voor de 9e maar voor de 10e keer gaat lopen.....

Sunny,daar ben ik ook benieuwd naar.Hij heeft vrijdag het cijfer 9 opgehaald.Als het goed is dient de organisatie dit te corrigeren in 10 e keer.Of heeft Bosso zijn cijfer 9 van 2007 al ingeleverd?


Ha, dat wordt nog een interessante ontwikkeling. Benieuwd hoe dat gaat lopen.
Klasse Jos, dat je het zo hebt opgelost!


Voor Sunny, Jan en Johnny Walker.

Ik weet niet wat de stichting wel of niet accepteerd in dit geval. Feit is; op het inschrijf formulier staat achter 'beloning' een getal. In mijn geval was dat dus een 10. Simpele jongen als dat ik ben, heb ik het aangeklikt, verwijderd, en er een 9 voor ingevuld. Zo heb ik het spul opgestuurd, en even later komt de bevestigingsmail binnen, waar dan ook een 9 opstaat. Mij best, ik liep er al een tijd over te piekeren hoe ik het e.e.a. moest rechtzetten. En het werd me op deze manier wel erg makkelijk gemaakt. Het hele gedoe van vorig jaar heb ik al die tijd als een goede grap beschouwd, maar grappen moeten niet te serieus worden. De 9 van vorig jaar heb ik nog steeds, ik zal er wel een stukje vanaf zagen, ook goed?
Hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen weet ik ook niet, maar dat zie ik dan wel weer. Voorlopig ga ik ervan uit dat als ik een 9 invul, dat het voor de stichting dan ook een 9 is.

Gon schreef:

@Bosso: wat goed van je dat je toch voor de 9 gaat. Menig ander zou dit niet hebben gedaan! Hopelijk kun je de vierdaagse dit jaar wel helemaal goed uitlopen!

Om eerlijk te zijn; dat was ook het meest gehoorde advies. gewoon doen alsof je neus bloed, en doorgaan. Ook van andere wandelaars, dus niet alleen "de mensen van langs de kant".

marsvrouwtje schreef:
Ik dacht eerst dat dit verhaal van Dries de Fries niet echt was, maar bij verder lezen begrijp ik dat er eea is voorgevallen. Hoef ik allemaal niet te weten.

Mag wel hoor, alles is na te lezen in; http://www.walkers4walkers.nl/phpBB/vie ... php?t=2527 .
@Danyell. Dit topic is niet door mij geopend, maar door gejoco

Jan Woordes schreef:
Het is beter om de organisatie aan de kaak te stellen,dat bureauhouders controlekaarten accepteren die niet de verreiste knippen hebben. Mijn mening is dat bij overtredingen van de bepalingen van het reglement van de Vierdaagse de vrijwilligers hier dienen op te treden.

Helemaal mee eens Jan, Een paar jaar geleden (2005) heb ik zelf gezien hoe 2 mensen in de lus van donderdag een stuk afsneden, d'r zijn daar in die lus mogelijkheden zat waar of niet. Nou stond er een stukje verderop een controllepost, dus die 2 hebben dat knipje niet ontvangen. Maaaaar....... ik heb er ook nooit wat van gehoord dat er die dag mensen gediskwalificeerd zijn. Het is dus wel degelijk mogelijk om de zaak opzettelijk te besodemieteren!




Al met al rijst er bij mijzelf wel een andere vraag op.
Wat zou er gebeurt zijn als ik ipv. van de 9, nu eens een 11 ingevuld had?
Niet dat ik dit uitgeprobeerd heb, maar ik vraag het me wel af. En om eerlijk te zijn, ik ben wel iemand die graag grenzen opzoekt. Het lijkt me dan te gek om volgend jaar 11 in te vullen, en in 2010 dan weer een 10. Puur en alleen maar om te kijken of echt iedereen daar zit te slapen! Verder zal ik de Titelgraaiers van W4W er een enorm plezier mee doen, want de discussies die daarop volgen, zullen dan nog maanden duren. :D

Ten slotte wil ik de mensen bedanken die me steunen na DdF zijn tirade, maar laten we Dries nou niet te hard aanpakken. Dries heeft er tenslotte 5 maanden werk aan gehad om dit in mekaar te schrijven. Wat wil je, met het opzoeken en vertalen van al die latijnse spreuken.
Sorry Dries, ik kon het niet nalaten. :wink:


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 07 Apr 2008, 14:42, in totaal 3 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008, 17:58 
Bosso schreef:
Het is hier alweer een paar dagen stil, dus ik zal eens wat olie in het hoenderhok en een knuppel op het vuur gooien. :wink:

Na het vurig betoog van Dries de Fries dat helaas wat valselijke insinuaties bevat.
(Ik vergeef 't hem, grootmoedig als ik ben, want ik was 'm al voor door bij mijn inschrijving 9 ipv. 10 aan te geven.)
Zijn er bij jullie weer wat vragen gerezen, het zal niet waar zijn. Ik zal ze hier zo goed mogelijk zien te beantwoorden, maar kan het niet voorkomen als weer er nieuwe vragen bij jullie oprijzen, laat staan dat iemand anders weer met nieuwe beschuldigingen aankomt.

johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
Sunny schreef:
Zouden ze dat wel accepteren Bosso? Je hebt vrijdag toch gewoon je medaille opgehaald? Van de adminsitratievelingen van de Vierdaagse zou je dus een mail moeten ontvangen dat je niet voor de 9e maar voor de 10e keer gaat lopen.....

Sunny,daar ben ik ook benieuwd naar.Hij heeft vrijdag het cijfer 9 opgehaald.Als het goed is dient de organisatie dit te corrigeren in 10 e keer.Of heeft Bosso zijn cijfer 9 van 2007 al ingeleverd?


Ha, dat wordt nog een interessante ontwikkeling. Benieuwd hoe dat gaat lopen.
Klasse Jos, dat je het zo hebt opgelost!


Voor Sunny, Jan en Johnny Walker.

Ik weet niet wat de stichting wel of niet accepteerd in dit geval. Feit is; op het inschrijf formulier staat achter 'beloning' een getal. In mijn geval was dat dus een 10. Simpele jongen als dat ik ben, heb ik het aangeklikt, verwijderd, en er een 9 voor ingevuld. Zo heb ik het spul opgestuurd, en even later komt de bevestigingsmail binnen, waar dan ook een 9 opstaat. Mij best, ik liep er al een tijd over te piekeren hoe ik het e.e.a. moest rechtzetten. En het werd me op deze manier wel erg makkelijk gemaakt. Het hele gedoe van vorig jaar heb ik al die tijd als een goede grap beschouwd, maar grappen moeten niet te serieus worden. De 9 van vorig jaar heb ik nog steeds, ik zal er wel een stukje vanaf zagen, ook goed?
Hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen weet ik ook niet, maar dat zie ik dan wel weer. Voorlopig ga ik ervan uit dat als ik een 9 invullen, dat het voor de stichting dan ook een 9 is.

Gon schreef:

@Bosso: wat goed van je dat je toch voor de 9 gaat. Menig ander zou dit niet hebben gedaan! Hopelijk kun je de vierdaagse dit jaar wel helemaal goed uitlopen!

Om eerlijk te zijn; dat was ook het meest gehoorde advies. gewoon doen alsof je neus bloed en doorgaan. Ook van andere wandelaars, dus niet alleen "mensen van langs de kant".

marsvrouwtje schreef:
Ik dacht eerst dat dit verhaal van Dries de Fries niet echt was, maar bij verder lezen begrijp ik dat er eea is voorgevallen. Hoef ik allemaal niet te weten.

Mag wel hoor, alles is na te lezen in; http://www.walkers4walkers.nl/phpBB/vie ... php?t=2527 .
@Danyell. Dit topic is niet door mij geöpend, maar door gejoco

Jan Woordes schreef:
Het is beter om de organisatie aan de kaak te stellen,dat bureauhouders controlekaarten accepteren die niet de verreiste knippen hebben. Mijn mening is dat bij overtredingen van de bepalingen van het reglement van de Vierdaagse de vrijwilligers hier dienen op te treden.

Helemaal mee eens Jan, Een paar jaar geleden (2005) heb ik zelf gezien hoe 2 mensen in de lus van donderdag een stuk afsneden, d'r zijn daar in die lus mogelijkheden zat waar of niet. Nou stond er een stukje verderop een controllepost, dus die 2 hebben dat knipje niet ontvangen. Maaaaar....... ik heb er ook nooit wat van gehoord dat er die dag mensen gediskwalificeerd zijn. Het is dus wel degelijk mogelijk om de zaak opzettelijk te besodemieteren!




Al met al rijst er bij mijzelf wel een andere vraag op.
Wat zou er gebeurt zijn als ik ipv. van de 9, nu eens een 11 ingevuld had?
Niet dat ik dit uitgeprobeerd heb, maar ik vraag het me wel af. En om eerlijk te zijn, ik ben wel iemand die graag grenzen opzoekt. Het lijkt me dan te gek om volgend jaar 11 in te vullen, en in 2010 dan weer een 10. Puur en alleen maar om te kijken of echt iedereen daar zit te slapen! Verder zal ik de Titelgraaiers van W4W er een enorm plezier mee doen, want de discussies die daarop volgen, zullen dan nog maanden duren. :D

Ten slotte wil ik de mensen bedanken die me steunen na DdF zijn tirade, maar laten we Dries nou niet te hard aanpakken. Dries heeft er tenslotte 5 maanden werk aan gehad om dit in mekaar te schrijven. Wat wil je, met het opzoeken en vertalen van al die latijnse spreuekn.
Sorry Dries, ik kon het niet nalaten. :wink:


Bosso. :mrgreen:


=D> =D> =D>


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008, 21:11 
Genieten, Genieten, Genieten.....


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008, 22:21 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1052
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Welkom terug Jos!

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 14 Feb 2008, 08:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Hahahaha! Je hebt je er weer niet makkelijk vanaf gemaakt.
Mooi verhaal.

Volgend jaar 11 invullen dus? :lol:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2008, 00:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
de Haagse Règâh schreef:
Hahahaha! Je hebt je er weer niet makkelijk vanaf gemaakt.
Mooi verhaal.

Volgend jaar 11 invullen dus? :lol:


Dat werkt dus niet zo, da's nu wel duidelijk. Zie W4W-ers gestopt!

Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.