Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:10

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: De inschrijving is begonnen, kunt u nog wel slapen?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 13:48 
We hebben de mail weer binnen!

Dus we kunnen ons weer massaal gaan inschrijven voor de vierdaagse.

Het vierdaagse gevoel kruipt weer door mijn lichaam, mijn voeten beginnen te tintelen, ik krijg weer dorst, mijn keel gaat zich vormen en op bed kan ik maar slecht de slaap vatten, vele dingen spoken door mijn hoofd.
De volgende dag:
Ik sta moe op en wandel slaapdronken door het huis en na het ontbijt stap ik op de fiets om nog een staatslot te halen.
Op het tochtige plein voor het gemeentehuis, vlak bij de fontein, stond een bed met krokussen.
Alle krokussen hadden de strijd met de wind en de kou moeten staken. Ze lagen met omgevallen kopjes dood opzij.
Op één na. Eén was er behouden gebleven.
Zij strekt zich fier naar de zon die haar geboren had doen worden. De milde zon die de kou en de harde wind had weggevaagd en nieuw leven bracht.
Ook voor de eenzame krokus.
Lenig rekte zij zich naar de zon, met trillende lila blaadjes. En de mensen die voorbijgingen, keken er vertederd naar.
Met mijn staatslot in de binnenzak ging ik weer huiswaarts, wel trappend, maar nog steeds moe. De hele dag kwam er niets uit mijn handen, even kijken bij mijn Hattrick team, maar ook dat kon mijn concentratie niet vast houden.
Moe ga ik om twaalf uur op bed en val in slaap, een diepe slaap!

Ik droom!

Het is nacht …..en ik lig te woelen in mijn bed, klam van het zweet ben ik in gevecht met mijn dekbed.
Nare gedachten en hersenspinsels hebben mij in hun greep, kruizen met zwarte smet doen mij verstikken en geheel buiten adem schrik ik wakker.
Mijn mond is droog en met mijn voeten over de rand van het bed, glijden er dikke parels zweet van mijn voorhoofd en deze ijlen zich in een vrije val naar de grond.
Met een kletsend geluid komen ze terecht op het laminaat, waar ze in kleine druppels uitéén spatten.
Vermoeid een glas water drinkend, realiseer ik me, dat ik een droom had.
Niet zomaar een droom, maar een echte nachtmerrie!

Een wanhopig gevoel krijgt mij in zijn greep, ik sta op en been me met spoed naar mijn kantoor, doe daar het licht aan en zoek naar mijn medailles van de 4daagse. De schrik slaat mij om het hart, op al mijn medailles zit een smet, een zwart vlekje, niet groot maar toch groot genoeg om de aandacht te trekken.
Ik haast me naar de kast en haal daaruit het wonderdoekje, hiermee wrijf je elk vuil van je sieraden, werkelijk geweldig dit doekje.
Gewapend met dit doekje begin ik te wrijven en te wrijven, medaille na medaille behandel ik met dit wapen tegen corrosie en vuil, maar niets helpt, het vlekje komt steeds weer terug.
De druppeltjes zweet sluiten zich aaneen en beginnen een tocht over mijn lijf richting de vloer, langzaam uitgroeiend tot kleine stroompjes, banen zij zich een weg over mijn huid. Angstzweet, schiet er door mijn hoofd, ja, dit is angstzweet.
Ik draaf naar de medicijnenkast en pak wat kalmerende middelen, en neem wat in met wat water.
Langzaam keert de rust weer terug in mijn lijf, en de beelden van mijn enge droom beginnen langzaam maar zeker een geheel te vormen en nemen een duidelijke vorm aan.
Beetje bij beetje begin ik me te herinneren wat er in mijn nachtmerrie gebeurde.

Het gaat over een persoon die uitgevallen is op de derde dag, laten we hem voor het gemak “Lossoâ€


Omhoog
   
 
 Titel: Re: De inschrijving is begonnen, kunt u nog wel slapen?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 13:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
DriesdeFries schreef:
We hebben de mail weer binnen!



=D> =D> =D> =D> =D>

Welcome back Dries! :lol:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Laatst gewijzigd door De Haagse Règâh op 08 Feb 2008, 14:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 13:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Goeie quote Maarten, daar is Maas blij mee.
Overigens sterk verhaal Dries. =D>

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 14:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Beste Dries de Fries.

Bij het inschrijven (vandaag om 13.17 uur) heb ik aangegeven dat ik voor de 9e keer ipv. 10e ga, zodoende was ik je dus voor. geeft niets hoor, mosterd na de maaltijd kan ook lekker zijn.
Wat de 15km extra van 2006 aangaat, die hebben we op de vrijdag van Cuijck naar Nijmegen gelopen als een soort van alternatieve intocht. ook daarvan is een hele discussie over te vinden op W4W.

Verder mijn complimenten over de kwaliteit van jouw betoog, stukken beter dan de 5 woorden quote's die hier tegenwoordig te vinden zijn.
Ik hoop dat je me nu het een en ander kan vergeven, en dat jouw nachtrust de komende tijd weer van het oude nivo is.

Moge de vlekjes op jouw medailles bij deze verbleken zodat wij allen een zonnebril moeten dragen op de komende "Blauwe maandag"
Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 09 Apr 2008, 23:10, in totaal 5 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 14:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
despier schreef:
Goeie quote Maarten, daar is Maas blij mee.
Overigens sterk verhaal Dries. =D>


Okay, jij je zin! En Maas slaapt dit jaar wel erg dicht bij me in de buurt dus kan ik maar beter voorzichtig zijn.... :shock: :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 14:06 
Bosso schreef:
Beste Dries de fries bij het inschrijven heb ik aangegeven dat ik voor de 9e keer ipv. 10e gaat. Nietemin een mooi stukje proza, maar a.u.b. toch weer Bosso in het vervolg. :wink:

Bosso. :mrgreen:



Heb nog veel niet gelezen, maar zal nu wel weer veel beter kunnen slapen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 14:23 
Bosso schreef:
Beste Dries de Fries.

Bij het inschrijven heb ik aangegeven dat ik voor de 9e keer ipv. 10e ga, zodoende was ik je dus net even voor.
Wat de 15km extra van 2006 aangaat, die hebben we op de vrijdag van Cuijck naar Nijmegen gelopen als een soort van alternatieve intocht. ook daarvan is een hele discussie over te vinden op W4W.

Verder mijn complimenten over jouw betoog, echt stukken beter dan de 5 woorden quote's die hier tegenwoordig te vinden zijn.
Ik hoop dat je me nu het een en ander kan vergeven, en dat jouw nachtrust de komende tijd weer van het oude nivo is.

Moge de vlekjes op jouw medailles bij deze verbleken zodat wij allen een zonnebril moeten dragen op de komende "Blauwe maandag"
Bosso. :mrgreen:



Ben blij dat je deze keuze hebt genomen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 14:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Bosso schreef:
Beste Dries de Fries.

Bij het inschrijven heb ik aangegeven dat ik voor de 9e keer ipv. 10e ga, zodoende was ik je dus net even voor.
Wat de 15km extra van 2006 aangaat, die hebben we op de vrijdag van Cuijck naar Nijmegen gelopen als een soort van alternatieve intocht. ook daarvan is een hele discussie over te vinden op W4W.

Verder mijn complimenten over jouw betoog, echt stukken beter dan de 5 woorden quote's die hier tegenwoordig te vinden zijn.
Ik hoop dat je me nu het een en ander kan vergeven, en dat jouw nachtrust de komende tijd weer van het oude nivo is.

Moge de vlekjes op jouw medailles bij deze verbleken zodat wij allen een zonnebril moeten dragen op de komende "Blauwe maandag"
Bosso. :mrgreen:


=D> =D> =D> =D> Om het maar eens bij een 5 woordenquote te houden.... :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 15:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Beste J Bosman,

Hartelijk dank voor uw inschrijving. Hieronder staan de gegevens die wij van u ontvangen hebben.

Wilt u een wijziging doorgeven, schrijf dan niet opnieuw in, maar stuur een e-mail met vermelding van uw naam, inschrijfnummer en geboortedatum naar: administratie@4daagse.nl

Uw gegevens:
Naam : J Bosman
Geslacht : M
Nationaliteit : Nederland
Adres : Ja.
E-mailadres : Heb ik ook.
Telefoonnummer(s) 2 zelfs.
Afstand : 50
Beloning : 9
IML wandelaar : nee
Lid KNBLO-NL : nee
Lid NWB : nee
Certificaat : nee
Inschrijfgeld : 35,- Euro
Rekeningnummer : Jazeker.
T.n.v. rekeninghouder : J Bosman
Te : Woonplaats.

Bij verwerking van uw inschrijving zal - indien van toepassing - het lidnummer KNBLO-NL of NWB met bijbehorende naam gecontroleerd worden. Wanneer dit overeenkomt met de ledenadministratie van de betreffende bond, wordt de korting van 5,- Euro of 2,50 Euro toegekend. Zodra het verschuldigde inschrijfgeld van uw rekening is afgeschreven, ontvangt u binnen 6 tot 8 weken per post een bevestigingskaart. Voor vragen of meer informatie zijn wij bereikbaar op werkdagen van 13:00-16:30 uur via 0900-4322473 (15 ct/m ).

Met vriendelijke groet,

Centrale Administratie
Stichting DE 4DAAGSE






Dit mailtje heb ik vandaag om 13.17, dus een half uur voordat Dries zijn tirade plaatste ontvangen. Zie ook het volgende http://www.walkers4walkers.nl/phpBB/vie ... &start=150 En let op de tijd van Plaatsing! Ik hoop dat hier alles mee gezegd is, en dat iedereen weer rustig kan slapen met glimmende medailles in de trofeeënkast.

Bosso. :mrgreen:

P.S. persoonlijke gegevens zijn gewijzigd, maar niet het nr. van de beloning.

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 08 Feb 2008, 15:27, in totaal 3 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 15:08 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
Adres : Ja.
E-mailadres : Heb ik ook.
Telefoonnummer(s) 2 zelfs.

Dat is veranderd :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 16:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Zouden ze dat wel accepteren Bosso? Je hebt vrijdag toch gewoon je medaille opgehaald? Van de adminsitratievelingen van de Vierdaagse zou je dus een mail moeten ontvangen dat je niet voor de 9e maar voor de 10e keer gaat lopen.....

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 16:35 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Sunny schreef:
Zouden ze dat wel accepteren Bosso? Je hebt vrijdag toch gewoon je medaille opgehaald? Van de adminsitratievelingen van de Vierdaagse zou je dus een mail moeten ontvangen dat je niet voor de 9e maar voor de 10e keer gaat lopen.....

Sunny,daar ben ik ook benieuwd naar.Hij heeft vrijdag het cijfer 9 opgehaald.Als het goed is dient de organisatie dit te corrigeren in 10 e keer.Of heeft Bosso zijn cijfer 9 van 2007 al ingeleverd?

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 18:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Jan Woordes schreef:
Sunny schreef:
Zouden ze dat wel accepteren Bosso? Je hebt vrijdag toch gewoon je medaille opgehaald? Van de adminsitratievelingen van de Vierdaagse zou je dus een mail moeten ontvangen dat je niet voor de 9e maar voor de 10e keer gaat lopen.....

Sunny,daar ben ik ook benieuwd naar.Hij heeft vrijdag het cijfer 9 opgehaald.Als het goed is dient de organisatie dit te corrigeren in 10 e keer.Of heeft Bosso zijn cijfer 9 van 2007 al ingeleverd?


Ha, dat wordt nog een interessante ontwikkeling. Benieuwd hoe dat gaat lopen.
Klasse Jos, dat je het zo hebt opgelost!

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: De inschrijving is begonnen, kunt u nog wel slapen?
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 18:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
DriesdeFries schreef:
We hebben de mail weer binnen!

Dus we kunnen ons weer massaal gaan inschrijven voor de vierdaagse.

Het vierdaagse gevoel kruipt weer door mijn lichaam, mijn voeten beginnen te tintelen, ik krijg weer dorst, mijn keel gaat zich vormen en op bed kan ik maar slecht de slaap vatten, vele dingen spoken door mijn hoofd.


Welkom terug friese vriend. Wat dacht je; ik heb een stukje in te halen, laat ik het maar gelijk goed doen?!

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008, 18:28 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Aug 2006, 19:18
Berichten: 944
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 41
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
Wat een voortreffelijk stuk! Ook dat Latijn ertussendoor.. wauw!

@Bosso: wat goed van je dat je toch voor de 9 gaat. Menig ander zou dit niet hebben gedaan! Hopelijk kun je de vierdaagse dit jaar wel helemaal goed uitlopen!

_________________
~ Tougher than the rest - Bruce Springsteen ~
https://youtu.be/_91hNV6vuBY?t=55s


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.