Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:15

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Vierdaagse wil lopers meer tegemoet komen
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2008, 21:30 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Bill de oud naut schreef:
Maaike schreef:
Volgens mijn calculatie en mijn kristallenbol..... loopt IEDEREEN van ons mee !

En volgens mijn bol ook.


En volgens mijn bol ga jij over 13 dagen het 10.000ste berichten plaatsen! :lol:

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Vierdaagse wil lopers meer tegemoet komen
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2008, 21:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Maas schreef:
Bill de oud naut schreef:
Maaike schreef:
Volgens mijn calculatie en mijn kristallenbol..... loopt IEDEREEN van ons mee !

En volgens mijn bol ook.


En volgens mijn bol ga jij over 13 dagen het 10.000ste berichten plaatsen! :lol:

Mooie bol heb jij. :lol:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Vierdaagse wil lopers meer tegemoet komen
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2008, 06:34 
Maas schreef:
Bill de oud naut schreef:
Maaike schreef:
Volgens mijn calculatie en mijn kristallenbol..... loopt IEDEREEN van ons mee !

En volgens mijn bol ook.


En volgens mijn bol ga jij over 13 dagen het 10.000ste berichten plaatsen! :lol:


Wedden van niet :lol: :lol: :lol:


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Vierdaagse wil lopers meer tegemoet komen
BerichtGeplaatst: 18 Jan 2008, 21:02 
Danyell schreef:
Mochten Elly en ik onze "voorrang" maar overdragen, hè!


Ik doe de mijne er graag bij, maar helaas is het nie mogelijk.... :? :?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008, 09:53 
Ik heb de hoge hoed al weer voor de dag gehaald !! Kunnen we weer ouderwets loten !!
Geeft natuurlijk wel wat extra spanning...mag ik...............................................of niet !!
Je kunt natuurlijk altijd nog als begelijder meegaan :idea: .................maar of ze daar nog instinken als je al in de 30 bent ??? :wink:

Peter ©


Omhoog
   
 
 Titel: Inschrijving als groep
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008, 20:16 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 06 Jan 2008, 15:37
Berichten: 32
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 56
Loopnummer 2024: 40 G 504
Kilometers gelopen: 50
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: new balance lowa
Mood: Gewoon
Hallo,

Is het ook mogelijk om als groep(forumgebruikers bv) in te schrijven en weet iemand wat de voorwaarden zijn die aan een groep gesteld worden.Misschien is het mogelijk dat de eerste jaargangers zo kunnen meeliften.

Groeten Merdeka


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijving als groep
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008, 21:04 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
walktogetthere schreef:
Hallo,

Is het ook mogelijk om als groep(forumgebruikers bv) in te schrijven en weet iemand wat de voorwaarden zijn die aan een groep gesteld worden.Misschien is het mogelijk dat de eerste jaargangers zo kunnen meeliften.

Groeten Merdeka


Hoi,

Welkom op ons forum!

Misschien heb je wat aan deze informatie.

Reglement voor burgergroepen 2008

1. Algemeen
Het is mogelijk om met een groep deel te nemen aan de Vierdaagse en daarbij tevens in aanmerking te komen voor de groepsmedaille. Dit is echter gebonden aan nadere voorwaarden, die hieronder aan de orde komen. Op deelnemers in groepsverband zijn alle Vierdaagsereglementen onverkort van toepassing, met uitzondering van het Limiteringsprotocol 2008.

2. Voorwaarden voor een groep
Een groep bestaat bij de start uit minimaal elf op naam ingeschreven deelnemers.
Alle leden van de groep lopen, als groep herkenbaar gekleed, in groepsverband gedurende de gehele Vierdaagse dezelfde afstand. Voor sommige deelnemers kan dit betekenen dat niet de reglementaire afstand, maar de keuzeafstand wordt gelopen.
Het is voor burgergroepen niet mogelijk 40 kilometer met bepakking te lopen. Dit is alleen voorbehouden aan militaire detachementen, behorende tot de Nederlandse of een buitenlandse krijgsmacht1.

3. Inschrijven uitsluitend met groepsformulier
Voor de inschrijving van groepen dient gebruik te worden gemaakt van het digitale inschrijfformulier groepen 2008. Dit digitale formulier wordt op aanvraag toegezonden, en dient tijdig, correct en volledig ingevuld in de inschrijfperiode te zijn ontvangen door de Centrale Administratie. Van alle deelnemers in de groep dienen onder meer de naam, voorletters, geslacht, geboortedatum en beoogde beloning te worden opgegeven.

4. Groepsleider en/of Contactpersoon
De eerst ingeschreven deelnemer is de groepsleider. Deze deelnemer fungeert voor de organisatie als aanspreekpunt en is tevens eerstverantwoordelijke voor de groep.
Is niet de groepsleider degene met wie de contacten dienen te worden onderhouden, dan kan op het inschrijfformulier een contactpersoon worden vermeld. Correspondentie over de inschrijving verloopt dan uitsluitend via deze contactpersoon. Voor de reglementaire gang van zaken tijdens de Vierdaagse in of rond de groep, blijft de groepsleider de eerst verantwoordelijke.

6. Inschrijfperiode
Inschrijving is mogelijk in de periode tussen maandag 4 februari 2008 (00.00 uur) en vrijdag 11 april 2008 (24.00 uur).

7. Wijzigen en aanvullen
Gedurende de inschrijfperiode is het toegestaan wijzigingen in de samenstelling van een ingeschreven groep te doen aanbrengen en/of nieuwe deelnemers aan de groep toe te voegen.
Gedurende de inschrijfperiode kan de inschrijving van iemand die in de groep was ingeschreven worden omgezet in een individuele inschrijving. Op deze individuele inschrijving is het Limiteringsprotocol 2008 van toepassing. Omgekeerd kan een reeds als individueel ingeschrevene aan de groep worden toegevoegd.
De bevoegdheid tot het doen van verzoeken om mutaties komt uitsluitend toe aan de groepsleider of de contactpersoon.

8. Mutaties na sluiting van de inschrijving
Na de sluiting van de inschrijving is het tot 1 juli 2008 (24.00 uur) toegestaan nieuwe leden aan de groep toe te voegen, maar alleen onder gelijktijdige doorhaling van een of meer eerder in de groep ingeschreven deelnemers. Tevens is het mogelijk een individuele ingeschrevene om te zetten in een inschrijving voor de groep. Indien voor de individuele inschrijvingen geen loting heeft plaatsgevonden, is het ook toegestaan een inschrijving in de groep om te zetten in een individuele inschrijving.
De bevoegdheid tot het doen van verzoeken om mutaties komt uitsluitend toe aan de groepsleider of de contactpersoon.

9. Betalen voor de 92e Vierdaagse
Het aantal ingeschrevenen op 11 april 2008 (24.00 uur) is bepalend voor de hoogte van de inschrijfgelden. De betaling voor de gehele groepsinschrijving dient met vermelding van het betalingskenmerk vóór 1 juni 2008 te zijn bijgeschreven op rekeningnummer 53 21 49 319 (ABN AMRO) ten name van stichting DE 4DAAGSE, postbus 1296, 6501 BG Nijmegen. Het niet (tijdig) betalen geldt als ontbindende voorwaarde voor de inschrijving.

10. Afvallers
Tot 11 juli 2008 (24.00 uur) kunnen afvallers worden gemeld. Hieronder worden ingeschrevenen in de groep bedoeld, die niet zullen deelnemen, en waarvoor op uiterlijk 1 juli 2008 (24.00 uur) geen toevoeging van een nieuw lid aan de groep mogelijk was. Afvallers gelden voor de toekenning van de groepsmedaille niet als ‘uitvallers’.
De bevoegdheid tot het melden van afvallers komt uitsluitend toe aan de groepsleider of de contactpersoon.

11. Aanmelden op zondag of maandag
Zo spoedig mogelijk nadat de inschrijving is geaccepteerd en de betaling van de inschrijfgelden is ontvangen, wordt per groep een bevestiging verzonden. Met deze bevestiging dient de groepsleider (of diens vertegenwoordiger) zich op zondag 13 juli 2008 of maandag 14 juli 2008 bij het registratiebureau voor groepen (Start- en Finishterrein, locatie Julianaplein) te melden om de controlekaart en de bescheiden voor de hele groep in ontvangst te nemen.
De groepsleider dient een correct afschrift van de deelnemerslijst te overleggen. In verband met de steekproefsgewijze uit te voeren controles op de identiteit van de deelnemers, dient de groepsleider te beschikken over fotokopieën van documenten waaruit de identiteit van de deelnemers blijkt.
Wijzigingen van welke aard dan ook zijn op de aanmelddagen niet (meer) mogelijk.

12. Met minder dan elf deelnemers van start?
Indien tussen 12 juli (00.00 uur) en de start op dinsdag wordt vastgesteld dat de groep met minder dan elf personen (op dinsdag) van start gaat, vervalt de status van groep en komen de uit dit reglement voortvloeiende gevolgen voor deelname in groepsverband te vervallen. De groepsleider of de contactpersoon dient zich tot de Centrale Administratie te wenden om ten behoeve van de ‘overgeblevenen’ de groepsdeelname om te laten zetten in een individuele deelname. Zij kunnen geen gebruik meer maken van de faciliteiten die voor groepen gelden. Zij gelden voor start- en afmelding als individuele deelnemers.

13. Starten en afmelden
Alle groepen starten en melden af op de Start- en Finishlocatie (de Wedren/Julianaplein). De exacte plaats waarvandaan groepen worden gestart is met een startpoort gemarkeerd. Bij de start stelt de groep zich volledig op. De startknip wordt eerst gegeven, nadat is vastgesteld dat de groep compleet is of uitvaller(s) zijn gemeld. Groepen die zich niet voor 17.00 uur (vrijdag 18.00 uur) correct afmelden, worden geacht in zijn geheel te zijn uitgevallen. Voor groepen geldt (anders dan voor individuelen) dat zij bij aankomst op de finishlocatie iedere dag een finishknip krijgen. De finishknip wordt eerst gegeven, zodra het aantal leden van de groep dat de finish heeft bereikt, is vastgesteld. Indien de groep de finish incompleet bereikt, worden de niet-aanwezige groepsleden geacht te zijn uitgevallen.

De start- en afmeldtijden voor groepen zijn:
Starten Afmelden
04.30 - 04.45 uur (50 km) 11.30 – 17.00 uur*
05.00 - 05.15 uur (40 km) 12.00 – 17.00 uur*
07.00 - 07.15 uur (30 km) 12.00 – 17.00 uur*
* op vrijdag is dit 18.00 uur.

Nadrukkelijk wordt erop gewezen dat deze speciale starttijden uitsluitend voor groepen gelden2.

14. Controle
De groepsleider is verantwoordelijk voor de controlekaart en de deelnemerslijst van de groep en dient deze tijdens het wandelen bij zich te dragen. Controleurs onderweg stellen vast of de groep compleet is. Alleen dan wordt de controlekaart ‘geknipt’. Er wordt op gewezen dat naast de aangekondigde controles onderweg, het mogelijk is dat een of meerdere niet-aangekondigde controles plaatsvinden, uitsluitend voor groepen. Ook bij deze controle(s) dient de groep compleet te zijn. Uitdrukkelijk wordt erop gewezen dat ook de deelnemers in de groepen zich desverzocht deugdelijk behoren te kunnen legitimeren.

15. Beloning
Groepen die bij de start op dinsdag bestaan uit ten minste elf personen (exclusief verzorgers), ontvangen na met goed gevolg de Vierdaagse te hebben voltooid, naast de persoonlijke beloningen, een vergulde groepsmedaille. Een uitvalspercentage van tien procent is toegestaan, zoals nader is omschreven in de Regeling Afstanden en Beloningen.
Iedere reglementair ingeschreven verzorger ontvangt eenmalig een verzorgersmedaille. Iedere eventuele volgende keer dat de verzorger hiervoor in aanmerking komt, wordt het desbetreffende bronzen cijfer uitgereikt.

16. Verzorger(s)
Groepen mogen gebruik maken van een verzorger die de groep begeleidt en tijdens het wandelen van verzorging voorziet. Wanneer een groep uit elf tot en met twintig deelnemers bestaat mag één verzorger de groep per rijwiel (zonder hulpmotor) vergezellen op het parcours, bij 21 en meer deelnemers zijn maximaal twee verzorgers toegelaten.
Verzorgers worden ook aangemeld via het digitale verzamelinschrijfformulier groepen 2008. Voor hen geldt het normale inschrijftarief.

17. Rustplaatsen zelf regelen
Het is mogelijk om op een vooraf zelf uitgekozen rustpunt verzorging aan te bieden aan de groep. Hiervoor dienen echter tijdig de noodzakelijke maatregelen te worden getroffen. Toestemming is nodig van de desbetreffende gemeente en van de eigenaar van de grond waarop de verzorgingspost zal worden ingericht. Indien toestemming is verkregen, kan bij stichting DE 4DAAGSE een verzorgingssticker worden aangevraagd waarmee een voertuig doorgang krijgt tot aan het parcours. Het aantal te verstrekken verzorgingsstickers is afhankelijk van de grootte van de groep. Voor deze vorm van verzorging bestaat geen beloning. Verzorgingsstickers kunnen vanaf dinsdag 3 juni 2008 schriftelijk worden aangevraagd bij stichting DE 4DAAGSE, postbus 1296, 6501 BG Nijmegen.

18. Parkeren rond het Start- en Finishterrein
Indien de groep gebruik maakt van een of meerdere voertuigen (geen personenauto’s) die de leden van en naar de Start- en Finishlocatie brengen, kan gebruik worden gemaakt van een parkeervoorziening in de directe omgeving van het Start- en Finishterrein. Deze voorziening is uitsluitend bestemd voor deelnemers in groepsverband. Het aantal te verstrekken parkeerkaarten is afhankelijk van de grootte van de groep. Parkeerkaarten kunnen vanaf dinsdag 3 juni 2008 schriftelijk worden aangevraagd bij stichting DE 4DAAGSE, postbus 1296, 6501 BG Nijmegen.

19. Vlaggenparade en Intocht
Groepen die deel wensen te nemen aan het defilé tijdens de Vlaggenparade, de officiële openingsceremonie van de Vierdaagse op zondag 13 juli 2008, kunnen zich hiervoor aanmelden via een formulier. Dit aanmeldingsformulier dient vóór 11 april 2008 in het bezit te zijn van stichting DE 4DAAGSE, postbus 1296, 6501 BG Nijmegen.
Groepen die zich op vrijdag ten behoeve van de intocht wensen te doen begeleiden door een muziekgezelschap, dienen hiervan melding te maken. De melding dient vóór 15 mei 2008 in het bezit te zijn van stichting DE 4DAAGSE, postbus 1296, 6501 BG Nijmegen.

20. Verbod reclamevoorwerpen
Op grond van het Vierdaagsereglement is het deelnemers verboden tijdens de Vierdaagse reclamevoorwerpen voorhanden te hebben, behoudens met toestemming van het bestuur van de Stichting De 4DAAGSE. Deze verbodsbepaling geldt ook voor groepen die al dan niet met een afvaardiging aan de Vlaggenparade deelnemen en deze verbodsbepaling geldt onverkort tijdens de intocht.

21. Slotbepaling
In gevallen waarin dit reglement niet voorziet beslist het bestuur van de stichting DE 4DAAGSE.

22. Citeerbepaling
Dit reglement kan worden aangehaald als Reglement voor burgergroepen 2008.

1 Onder militaire detachementen wordt verstaan een groep van militairen die bij of krachtens de toepasselijke militairrechtelijk wet- en regelgeving behoren tot leden van de Nederlandse of een buitenlandse krijgsmacht.
2 Individuele deelnemers die zich bij uw groep wensen aan te sluiten, kunnen geen gebruik maken van deze starttijden of van de speciale startplaats voor groepen.

Bron: 4daagse.nl

Mvg.

Maas

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008, 21:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Maas schreef:
Alle leden van de groep lopen, als groep herkenbaar gekleed, in groepsverband gedurende de gehele Vierdaagse dezelfde afstand.

De groepsleider is verantwoordelijk voor de controlekaart en de deelnemerslijst van de groep en dient deze tijdens het wandelen bij zich te dragen. Controleurs onderweg stellen vast of de groep compleet is. Alleen dan wordt de controlekaart ‘geknipt’.

Bij de start stelt de groep zich volledig op. De startknip wordt eerst gegeven, nadat is vastgesteld dat de groep compleet is of uitvaller(s) zijn gemeld.


Ik denk niet dat wij als W4W-groep aan alle voorwaarden kunnen voldoen.... :roll: :? :roll:
Ik schrijf in ieder geval tzt wel lekker op persoonlijke titel in! :D

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008, 21:26 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Aug 2006, 19:18
Berichten: 944
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 41
Afstand 2024: 40 km
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
Sunny schreef:
Maas schreef:
Alle leden van de groep lopen, als groep herkenbaar gekleed, in groepsverband gedurende de gehele Vierdaagse dezelfde afstand.

De groepsleider is verantwoordelijk voor de controlekaart en de deelnemerslijst van de groep en dient deze tijdens het wandelen bij zich te dragen. Controleurs onderweg stellen vast of de groep compleet is. Alleen dan wordt de controlekaart ‘geknipt’.

Bij de start stelt de groep zich volledig op. De startknip wordt eerst gegeven, nadat is vastgesteld dat de groep compleet is of uitvaller(s) zijn gemeld.


Ik denk niet dat wij als W4W-groep aan alle voorwaarden kunnen voldoen.... :roll: :? :roll:
Ik schrijf in ieder geval tzt wel lekker op persoonlijke titel in! :D


Dat is het mooie aan dit forum! Men kent elkaar maar is niks verplicht ten opzichte van een ander.. Samen en toch zelfstandig!

_________________
~ Tougher than the rest - Bruce Springsteen ~
https://youtu.be/_91hNV6vuBY?t=55s


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008, 21:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
Maas schreef:
Alle leden van de groep lopen, als groep herkenbaar gekleed, in groepsverband gedurende de gehele Vierdaagse dezelfde afstand.

De groepsleider is verantwoordelijk voor de controlekaart en de deelnemerslijst van de groep en dient deze tijdens het wandelen bij zich te dragen. Controleurs onderweg stellen vast of de groep compleet is. Alleen dan wordt de controlekaart ‘geknipt’.

Bij de start stelt de groep zich volledig op. De startknip wordt eerst gegeven, nadat is vastgesteld dat de groep compleet is of uitvaller(s) zijn gemeld.


Ik denk niet dat wij als W4W-groep aan alle voorwaarden kunnen voldoen.... :roll: :? :roll:
Ik schrijf in ieder geval tzt wel lekker op persoonlijke titel in! :D

Ik ook, de tijd dat ik in een groepje liep ligt ver achter me en dat wil ik graag zo houden. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008, 08:16 
Teeering Maas !!!!
Dat je dat zo even uit het toetsenbord weet te schudden !! Ik doe altijd gewoon wat de rest ook doet, en dat is al 5 keer gelukt !! Maar er zijn grenzen................ :wink:


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.