Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:01

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 1e keer Nijmeegse 4daagse lopen in 2008!
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:11 
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje mee zitten lezen en volgens mij hebben jullie hier al een heel gezellig clubje, nou ja clubje......een grote groep is misschien beter gezegd.
Waarschijnlijk staat het hier niet op de goede plaats want dit gaat over de 4daagse van 2007, maar ik wist niet goed waar ik het dan bij moest zetten.
Na jaren roepen van de 4 daagse wil ik ooit nog eens lopen (volgens mijn zusje riep ik dit al toen ik nog niet kon lopen) heb ik nu besloten om in 2008 echt eens mee te lopen. Het lijkt me een hele belevenis.
Dus als jullie nog tips over trainen, aanschaf van schoenen of over wat dan ook hebben. Ik hoor het graag van jullie als ervaringsdeskundigen.

Groetjes Margo


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 1e keer Nijmeegse 4daagse lopen in 2008!
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:14 
Margo schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje mee zitten lezen en volgens mij hebben jullie hier al een heel gezellig clubje, nou ja clubje......een grote groep is misschien beter gezegd.
Waarschijnlijk staat het hier niet op de goede plaats want dit gaat over de 4daagse van 2007, maar ik wist niet goed waar ik het dan bij moest zetten.
Na jaren roepen van de 4 daagse wil ik ooit nog eens lopen (volgens mijn zusje riep ik dit al toen ik nog niet kon lopen) heb ik nu besloten om in 2008 echt eens mee te lopen. Het lijkt me een hele belevenis.
Dus als jullie nog tips over trainen, aanschaf van schoenen of over wat dan ook hebben. Ik hoor het graag van jullie als ervaringsdeskundigen.

Groetjes Margo


Tip? Maak boven alles veel lol, en zorg dat je lachend binnen komt :lol: zelfs als je met gebroken teen en twee zwembaden in je schoenen loopt


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 1e keer Nijmeegse 4daagse lopen in 2008!
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:24 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Margo schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje mee zitten lezen en volgens mij hebben jullie hier al een heel gezellig clubje, nou ja clubje......een grote groep is misschien beter gezegd.
Waarschijnlijk staat het hier niet op de goede plaats want dit gaat over de 4daagse van 2007, maar ik wist niet goed waar ik het dan bij moest zetten.
Na jaren roepen van de 4 daagse wil ik ooit nog eens lopen (volgens mijn zusje riep ik dit al toen ik nog niet kon lopen) heb ik nu besloten om in 2008 echt eens mee te lopen. Het lijkt me een hele belevenis.
Dus als jullie nog tips over trainen, aanschaf van schoenen of over wat dan ook hebben. Ik hoor het graag van jullie als ervaringsdeskundigen.

Groetjes Margo


Neem de tijd, loop even alle topics op dit forum door, tegen de tijd dat je klaar bent is het juli 2008 en kun je van start :wink:

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Margo,welkom op het forum denk even na over "rugzak of heuptas". 8)

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:36 
Hoi Margo, je hebt één ding van dit forum al meteen door! :shock: De dingen plaatsen waar ze NIET thuishoren! :wink: Welkom!
Kijk eens onder "Training en verzorging," daar heb je kans om wat tips te vinden. Verder kom je hier op de meest gekke plekken de meest nuttige, onzinnige en hilarische dingen tegen. Dus zoek ze! :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:48 
Ed schreef:
Margo,welkom op het forum denk even na over "rugzak of heuptas". 8)


[font=Comic Sans MS]Of allebeide, als de een volstroomt met water van boven heb je altijd nog een droge andere, het blijven 4 dagen!

Maar WELKOM

Stockie[/font]


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 1e keer Nijmeegse 4daagse lopen in 2008!
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 16:52 
Margo schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje mee zitten lezen en volgens mij hebben jullie hier al een heel gezellig clubje, nou ja clubje......een grote groep is misschien beter gezegd.
Waarschijnlijk staat het hier niet op de goede plaats want dit gaat over de 4daagse van 2007, maar ik wist niet goed waar ik het dan bij moest zetten.
Na jaren roepen van de 4 daagse wil ik ooit nog eens lopen (volgens mijn zusje riep ik dit al toen ik nog niet kon lopen) heb ik nu besloten om in 2008 echt eens mee te lopen. Het lijkt me een hele belevenis.
Dus als jullie nog tips over trainen, aanschaf van schoenen of over wat dan ook hebben. Ik hoor het graag van jullie als ervaringsdeskundigen.

Groetjes Margo


Vooral veel bier drinken Margo in Nijmegen, het medicijn. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 17:02 
Hoi Margo

Je bent er vroeg bij met je plannen. Rustig beginnen, alle tijd voor een goede voorbereiding.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 17:03 
Wow, dat is niet verkeerd. Nu al reacties. Nou in elk geval allemaal al bedankt voor de reacties die er tot nu toe gegeven zijn en ook voor de reacties die nog komen gaan. Want ik blijf natuurlijk niet steeds bedanken..........dat doe ik nu gewoon in 1 keer (of is dat acosiaal?????).
Despier, hihi daar was ik al achter ja, heb al een hier en daar wat rond gekeken en vraag me af of ik het wel red voor juli 2008.
Nou Ed ik dacht zelf aan een heuptas omdat een rugtas me vreselijk irritant lijkt, volgens mij heb ik dan vanaf de 1e kilometer al een kletsnatte rug. Maar krijg ik alles in een heuptas gepropt?????
Nou Joepie ik vres dat ik dan een groot probleem heb, want als er iets is wat ik niet lust dan is het wel bier. Brrrr moet er niet aan denken, of...nou een rosebiertje wil er nog wel in gaan, maar daar doe ik dan ook wel even over. Oepsie nu ik dit verteld heb........zou het dan nog lukken denken jullie om toch mee te lopen. :)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 17:06 
Ja Erik je hebt helemaal gelijk, maar zoals ik al eerder zei ik roep het al jaren en wil hem nu echt gaan lopen. Denk dat ik nu meer tijd heb om te trainen, heb sinds eind mei een zoontje en ga strakjes voor 24 uur aan het werk ipv 36. Haha.....volgens mij heeft iedereen het altijd drukker met van die kleine prutsen. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Maar hier dus weeral gelijk een vraag. Wanneer begin ik met trainen???? Loop, nou ja wandel nu af en toe wel een eindje (5km) met de kleine man, maar wanneer moet ik nou echtbeginen met trainen. Had zelf rond januari in mijn gedachten.

Zijn er trouwens meer Zeeus Vlamingen hier op het forum???????


Laatst gewijzigd door Margo op 07 Aug 2007, 17:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 17:08 
Hoi Margo,

je hebt van die geweldige rugzakken met een vrije rug, ja een vrije rug, Er zit een ademend net tegen je rug aan en de rugzak zit met een boog hier overheen, deuter o.a., er is dus ruimte tussen de rugzak en je rug. Heel goed bevallen. Na 6 jaar met een heuptas op mijn achterwerk was ik het zat, je zweet hieronder net zo goed met allerlei irritaties tot gevolg en plassen gaat met een rugzak op toch makkelijker. Je gaat gewoon zitten, jaaaaah uit het zicht, nadien broek omhoog en verder wiewauwen.

Stockie


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 17:08 
Margo schreef:
Wow, dat is niet verkeerd. Nu al reacties. Nou in elk geval allemaal al bedankt voor de reacties die er tot nu toe gegeven zijn en ook voor de reacties die nog komen gaan. Want ik blijf natuurlijk niet steeds bedanken..........dat doe ik nu gewoon in 1 keer (of is dat acosiaal?????).
Despier, hihi daar was ik al achter ja, heb al een hier en daar wat rond gekeken en vraag me af of ik het wel red voor juli 2008.
Nou Ed ik dacht zelf aan een heuptas omdat een rugtas me vreselijk irritant lijkt, volgens mij heb ik dan vanaf de 1e kilometer al een kletsnatte rug. Maar krijg ik alles in een heuptas gepropt?????
Nou Joepie ik vres dat ik dan een groot probleem heb, want als er iets is wat ik niet lust dan is het wel bier. Brrrr moet er niet aan denken, of...nou een rosebiertje wil er nog wel in gaan, maar daar doe ik dan ook wel even over. Oepsie nu ik dit verteld heb........zou het dan nog lukken denken jullie om toch mee te lopen. :)


Er zijn er wel meer zie op andere brandstof lopen dan bier, Margo! :wink:
In een heuptas kan meer dan je denkt! Bovendien is het grote voordeel van een heuptas dat je ook weer niet te veel mee gaat lopen sjouwen!
Denk eraan bij alle tips waarmee je wordt overstelpt. Lekker zelf uitproberen en kijken wat jij zelf prettig vindt! Wiewauw ze!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 17:26 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1884
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Margo schreef:
Ja Erik je hebt helemaal gelijk, maar zoals ik al eerder zei ik roep het al jaren en wil hem nu echt gaan lopen. Denk dat ik nu meer tijd heb om te trainen, heb sinds eind mei een zoontje en ga strakjes voor 24 uur aan het werk ipv 36. Haha.....volgens mij heeft iedereen het altijd drukker met van die kleine prutsen. Ach ja we zien wel hoe het loopt.
Maar hier dus weeral gelijk een vraag. Wanneer begin ik met trainen???? Loop, nou ja wandel nu af en toe wel een eindje (5km) met de kleine man, maar wanneer moet ik nou echtbeginen met trainen. Had zelf rond januari in mijn gedachten.

Zijn er trouwens meer Zeeus Vlamingen hier op het forum???????

Volgens mij niet, wel 1 Walchenaar, 2 Zuid-Bevelanders, 3 Schouwenaren. Dus je pas mooi in het rijtje "alle eilanden vertegenwoordigd" :wink: . Gelukkig kom je niet van Tholen, daar hebben er veel hun buik wel van vol na de 7-dorpen.
Welkom Margo!

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 19:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Margo schreef:
Wanneer begin ik met trainen????


Dat is dus de eerste fout die je maakt, je traint niet voor de 4daagse.
Er zijn drie mogelijkheden:
1. de vreemde vogels die het hele jaar door lopen
2. figuren die 1 a 2 wandelingen doen voor de 4daagse om te kijken of ze nog kunnen lopen
3. personen die alleen de 4daagse lopen

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 20:36 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
despier schreef:
Margo schreef:
Wanneer begin ik met trainen????


Dat is dus de eerste fout die je maakt, je traint niet voor de 4daagse.
Er zijn drie mogelijkheden:
1. de vreemde vogels die het hele jaar door lopen
2. figuren die 1 a 2 wandelingen doen voor de 4daagse om te kijken of ze nog kunnen lopen
3. personen die alleen de 4daagse lopen


Nou Marc (voor Margo: Despier heet eigenlijk Marc! :wink:), voor de eerste keer mag je toch nog wel gewoon trainen? Zo ben ik in ieder geval ook begonnen.... dat ik daarna tot de eerste categorie ben doorgedrongen, tja....

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.