Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Apr 2024, 06:13

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 08:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1051
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Wat goed van je Margo! Helaas is het idee om veters te verkopen tijdens wandelingen al vergeven... :wink:

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 09:44 
Hoi Margo,

Zelf heb ik jaren New Balance schoenen! Die bevallen me echt heel erg goed. Toch moet je je goed laten adviseren. Mijn nichtje liep de vierdaagse voor het eerst. Had Lowa schoenen en liep steeds blaren. Ook in nijmegen. Moest dus uitvallen helaas. Ze gaat nu toch maar eens New Balance schoenen proberen.

Schoenen zijn dus erg belangrijk!!

Wat de veters betreft......ze zijn paars en ze zijn er voor het goede doel dankzij Sunny...................Wij lopen allemaal met paarse veters die wel ergens aanhangen of zo!!


Ons vierdaagse verslag kun je lezen op www.niezoznel.nl
Groetjes,

Rolf


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 14:56 
Wow Rolf, ziet er ook weer toppie uit.
Ben trots op iedereen!! Jullie zijn allemaal kanjers.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 17:34 
despier schreef:
Margo schreef:
Wanneer begin ik met trainen????


Dat is dus de eerste fout die je maakt, je traint niet voor de 4daagse.
Er zijn drie mogelijkheden:
1. de vreemde vogels die het hele jaar door lopen
2. figuren die 1 a 2 wandelingen doen voor de 4daagse om te kijken of ze nog kunnen lopen
3. personen die alleen de 4daagse lopen


het is ook geen trainen wat je doet maar gezellig een wandeling maken
tainen dat doe je: de eerste dag van de 4 daagse voor de 2e dag
de 2e dag voor de derde dag
de 3e dag voor de 4e dag
en de 4e dag train je weer voor het volgende jaar de 1e dag

voor de rest van het jaar maak je gewoon af en toe eens een gezellige wandeling en kom je wat forum leden of bekende tegen

maar in ieder geval margo welkom bij het forum


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 17:51 
Haha, oke ik snap hem

Zag het ook niet echt als trainen hoor. Het blijft natuurlijk iets voor de lol doen he. Nou ja weet neit hoe ik praat de vrijdag van de 4daagse, maar dat zien we volgend jaar wel weer.

En allen bedankt voor julie hartelijk welkom trouwens.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 19:33 
Margo schreef:
Haha, oke ik snap hem

Zag het ook niet echt als trainen hoor. Het blijft natuurlijk iets voor de lol doen he. Nou ja weet neit hoe ik praat de vrijdag van de 4daagse, maar dat zien we volgend jaar wel weer.

En allen bedankt voor julie hartelijk welkom trouwens.


Weet je als je eenmaal het wandelvirus te pakken hebt..........tja dan wandel je...................en weet je wij zijn allemaal één grote wandelfamilie.....dus welkom!!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 19:38 
Ben benieuwd hoor!!!
Maar wil ik jullie eigenlijk wel in het echt leren kennen????????????
(Grapje)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 19:41 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Margo schreef:
Ben benieuwd hoor!!!
Maar wil ik jullie eigenlijk wel in het echt leren kennen????????????
(Grapje)


Ik denk het niet 8)

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 19:59 
Margo schreef:
Ben benieuwd hoor!!!
Maar wil ik jullie eigenlijk wel in het echt leren kennen????????????
(Grapje)


Dat kan.....................gewoon gaan wandelen bij de Airborne Wandeltocht te Oosterbeek op 1 september a.s.!

Ik loop er met mij gele Niezoznel.nl t-shirt....................Ik moet nog de blauwe aanschaffen van dit forum! Dat zal ik volgende week eens doen.

Ik laat dan niet niezoznel.nl achterop printen maar gewoon Rolf...................Ik hoop toch dat iedereen nu zo langzamerhand weet dat ik de razende reporter van niezoznel.nl ben??


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 20:03 
Douwine schreef:
Wat goed van je Margo! Helaas is het idee om veters te verkopen tijdens wandelingen al vergeven... :wink:


Tjeempie,

Ik ken de helft nog niet van ons forum. Douwine...........wat een leuke naam. Moet haast wel en gezellige wandelvriendin zijn!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 20:31 
niezoznel.nl schreef:
Douwine schreef:
Wat goed van je Margo! Helaas is het idee om veters te verkopen tijdens wandelingen al vergeven... :wink:


Tjeempie,

Ik ken de helft nog niet van ons forum. Douwine...........wat een leuke naam. Moet haast wel en gezellige wandelvriendin zijn!


:? :?
Het is waar hoor wat je over Douwine schrijft maar haal je dat alleen uit de naam?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 20:38 
Hundje schreef:
niezoznel.nl schreef:
Douwine schreef:
Wat goed van je Margo! Helaas is het idee om veters te verkopen tijdens wandelingen al vergeven... :wink:


Tjeempie,

Ik ken de helft nog niet van ons forum. Douwine...........wat een leuke naam. Moet haast wel en gezellige wandelvriendin zijn!


:? :?
Het is waar hoor wat je over Douwine schrijft maar haal je dat alleen uit de naam?


Weet je, ik zag ook haar foto.......dat gecombineerd met haar inbreng op Walkers4Walkers en haar naam?? Tja dan heb ik het idee dat ze een leuke wandelaar moet zijn....toch??


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 20:40 
niezoznel.nl schreef:
Hundje schreef:
niezoznel.nl schreef:
Douwine schreef:
Wat goed van je Margo! Helaas is het idee om veters te verkopen tijdens wandelingen al vergeven... :wink:


Tjeempie,

Ik ken de helft nog niet van ons forum. Douwine...........wat een leuke naam. Moet haast wel en gezellige wandelvriendin zijn!


:? :?
Het is waar hoor wat je over Douwine schrijft maar haal je dat alleen uit de naam?


Weet je, ik zag ook haar foto.......dat gecombineerd met haar inbreng op Walkers4Walkers en haar naam?? Tja dan heb ik het idee dat ze een leuke wandelaar moet zijn....toch??


Allemaal nog steeds waar.

Moet ik mijn avatar aanpassen? :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 20:58 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Sep 2005, 13:25
Berichten: 1813
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
Hundje schreef:
niezoznel.nl schreef:
Hundje schreef:
niezoznel.nl schreef:
Douwine schreef:
Wat goed van je Margo! Helaas is het idee om veters te verkopen tijdens wandelingen al vergeven... :wink:


Tjeempie,

Ik ken de helft nog niet van ons forum. Douwine...........wat een leuke naam. Moet haast wel en gezellige wandelvriendin zijn!


:? :?
Het is waar hoor wat je over Douwine schrijft maar haal je dat alleen uit de naam?


Weet je, ik zag ook haar foto.......dat gecombineerd met haar inbreng op Walkers4Walkers en haar naam?? Tja dan heb ik het idee dat ze een leuke wandelaar moet zijn....toch??


Allemaal nog steeds waar.

Moet ik mijn avatar aanpassen? :wink:

Nee, deze is leuk :wink:

_________________
Nuntius Transmittendus


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2007, 21:58 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Margo schreef:
Ondertussen heb ik al van enkele van jullie verslagen en foto's bekeken, het ziet er allemaal goed uit!!!! Super hoor.

Nog een vraagje? Hebben jullie nog tips voor schoenen ik weet dat dat echt per persoon verschilt en ik vrees dat het voor mijn brede pootjes toch al niet makkelijk zal zijn. Maar zou je voor hoge of juist voor lage kiezen?? Of nog andere tips.
Een van de belangrijkste dingen heb ik door (denk ik) ze behoren paarse veters te hebben, komt tegen die tijd zeker goed hoor Sunny.


Mijn tip: lichte lage loopschoenen kopen.
Mijn vriendin liep het eerste jaar op van die hoge bergschoenen. Ze liep hem wel uit, maar het viel nogal tegen. Twee jaar later ging ze op lichte lage loopschoenen (Asics) lopen. Een verademing, ze liep tien keer zo makkelijk. Zelf loop ik ook altijd op lage loopschoenen, toevallig ook Asics. Alle vierdaagses probleemloos mee uitgelopen. Voordeel van deze schoenen is dat je ze ook niet ellenlang hoeft in te lopen, want ze zijn erg soepel. Ik heb de mijne nooit ingelopen. Geen blaren gehad.
Voor dit soort schoenen hoef je ook niet naar zo'n outdoorwinkel. Ik heb ze gekocht bij Runnersworld.
Wel laten adviseren en laten aanmeten. Dat hoeft naar mijn mening geen halve dag te duren, te gek voor woorden zou dat zijn. Kan me niet voorstellen dat een verkoper een halve dag met één klant bezig is. Half uur moet genoeg zijn. Voeten meten, passen, stukje lopen. Je kunt nu eenmaal niet even een vierdaagse nabootsen.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.