Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:22

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 20:46 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Bosso schreef:
(...) Op dat moment heb ik ingegrepen, Willie wat tegengehouden en groenshirtje verzocht rap door te lopen.


Zo! Da's bijna nog dreigender. Vierde dag, redelijk in de achterhoede, en dan een loper verzoeken rap door te lopen...
Voor veel lieden was dat een mission impossible geweest, haha!
Anderzijds heb je waarschijnlijk de situatie vantevoren even ingeschat, en zou je in een voorkomend geval de man verzocht hebben wat trager te lopen zodat hij achter jullie terecht zou komen.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 20:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Master C schreef:

Zo! Da's bijna nog dreigender. Vierde dag, redelijk in de achterhoede, en dan een loper verzoeken rap door te lopen...
Voor veel lieden was dat een mission impossible geweest, haha!
Anderzijds heb je waarschijnlijk de situatie vantevoren even ingeschat, hebben wat trager te lopen zodat hij achter jullie terecht zou komen.


Was ook een mogelijkheid, dan had ik gelijk kilometers lang door de megafoon kunnen zeggen hoe ik over 'm dacht. :wink:
Nee, zo erg ben ik nou ook weer niet. Hoewel...............

Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 02 Dec 2007, 17:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 21:00 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Bosso schreef:
De man in het groene shirt betitelde onze vlag en megafoon met een ziekte waar velen aktie tegen voeren. (...)
Baai the weej; hij liep in een shirtje waarvan ik er ook een paar heb, en die wandelingen heb ik 3 keer helemaal uitgelopen! Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.


Kanker bedoel je neem ik aan.
In ieder geval een bevestiging van mijn constatering dat de vierdaagse is afgeladen met mafketels en gestoorden. Dat die gast een shirt van de dodentocht droeg helpt daarbij ook niet echt.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 21:44 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jan 2006, 11:39
Berichten: 586
Woonplaats: innut-hartsie-vaaan't-lánd
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50B046
Kilometers gelopen: 2650
Aantal N4D volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
Master C schreef:
Bosso schreef:
De man in het groene shirt betitelde onze vlag en megafoon met een ziekte waar velen aktie tegen voeren. (...)
Baai the weej; hij liep in een shirtje waarvan ik er ook een paar heb, en die wandelingen heb ik 3 keer helemaal uitgelopen! Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.


Kanker bedoel je neem ik aan.
In ieder geval een bevestiging van mijn constatering dat de vierdaagse is afgeladen met mafketels en gestoorden. Dat die gast een shirt van de dodentocht droeg helpt daarbij ook niet echt.


Ho HO HO dat kanker en de do(o)d[en(tocht)] in elkaars verlengde KUNNEN liggen, die snap ik zeker... maar niet gaan generaliseren nou hè...

publiekelijk nog wel...!

:shock:

_________________
Het loopt soms een beetje uit...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 21:48 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Maup schreef:
Master C schreef:
Bosso schreef:
De man in het groene shirt betitelde onze vlag en megafoon met een ziekte waar velen aktie tegen voeren. (...)
Baai the weej; hij liep in een shirtje waarvan ik er ook een paar heb, en die wandelingen heb ik 3 keer helemaal uitgelopen! Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.


Kanker bedoel je neem ik aan.
In ieder geval een bevestiging van mijn constatering dat de vierdaagse is afgeladen met mafketels en gestoorden. Dat die gast een shirt van de dodentocht droeg helpt daarbij ook niet echt.


Ho HO HO dat kanker en de dood in elkaars verlengde KUNNEN liggen, die snap ik zeker... maar niet gaan generaliseren nou hè...

[size=Font Size]publiekelijk nog wel...![/size]

:shock:


Holahola mister Maup. Je begrijpt me totaal verkeerd. Ik heb het over het lopen van de dodentocht an sich. Ik heb vaker gezegd dat je daar gek voor moet zijn, en er zijn me hier toch een hoop gekken die dat doen. De Règah, Sunny, Bosso, etcetera. Dat die tocht zo heet daar kan ik niks aan doen, maar ik wilde uiteraard niet die associatie maken.

Jij probeert mij toch niet zwart te maken met valse insinuaties hè??? :evil:

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 21:56 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jan 2006, 11:39
Berichten: 586
Woonplaats: innut-hartsie-vaaan't-lánd
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50B046
Kilometers gelopen: 2650
Aantal N4D volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
Master C schreef:
Maup schreef:
Master C schreef:
Bosso schreef:
De man in het groene shirt betitelde onze vlag en megafoon met een ziekte waar velen aktie tegen voeren. (...)
Baai the weej; hij liep in een shirtje waarvan ik er ook een paar heb, en die wandelingen heb ik 3 keer helemaal uitgelopen! Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.


Kanker bedoel je neem ik aan.
In ieder geval een bevestiging van mijn constatering dat de vierdaagse is afgeladen met mafketels en gestoorden. Dat die gast een shirt van de dodentocht droeg helpt daarbij ook niet echt.


Ho HO HO dat kanker en de dood in elkaars verlengde KUNNEN liggen, die snap ik zeker... maar niet gaan generaliseren nou hè...

[size=Font Size]publiekelijk nog wel...![/size]

:shock:


Holahola mister Maup. Je begrijpt me totaal verkeerd. Ik heb het over het lopen van de dodentocht an sich. Ik heb vaker gezegd dat je daar gek voor moet zijn, en er zijn me hier toch een hoop gekken die dat doen. De Règah, Sunny, Bosso, etcetera. Dat die tocht zo heet daar kan ik niks aan doen, maar ik wilde uiteraard niet die associatie maken.

Jij probeert mij toch niet zwart te maken met valse insinuaties hè??? :evil:


fjew.... Ik had al zo'n vermoeden ;)

Ik denk dat dit gevalletje (4daagse-loper) van achterlijkheid überhaupt weinig te maken heeft met de/het zeer-gewaardeerde-o-zo-fantastisch-mooie dodentocht (-shirtje) 8)

En jou zwart maken met valse insinuaties?! Dat kàn toch bijna niet... ik zou ook niet durven :twisted:

_________________
Het loopt soms een beetje uit...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008, 23:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Ik heb even een passend topic moeten zoeken om mijn verdere avonturen te vertellen. En een topic dat 12 pagina's vrijwel enkel en alleen om mijn nietige persoontje draait kan ik dan niet negeren. Zeker niet omdat het e.e.a. het vervolg is van de hiervoor beschreven toestanden.

Wat doet er op?
Zoals ik jullie al eens verteld heb, heb ik bij het inschrijven dit jaar eigenhandig "beloning 10"in beloning 9 veranderd, waarna ik de bevestigingsmail kreeg met vermelding dat ik voor de 'beloning 9' zou deelnemen. Sunny, Jan Woordes en Johnny Walker vroegen me toen nog of de stichting dit nou wel zo makkelijk zou accepteren.

Het volgende is uit een topic van Dries de Fries.

johnnywalker schreef:
Jan Woordes schreef:
Sunny schreef:

Zouden ze dat wel accepteren Bosso? Je hebt vrijdag toch gewoon je medaille opgehaald? Van de adminsitratievelingen van de Vierdaagse zou je dus een mail moeten ontvangen dat je niet voor de 9e maar voor de 10e keer gaat lopen.....




Sunny,daar ben ik ook benieuwd naar.Hij heeft vrijdag het cijfer 9 opgehaald.Als het goed is dient de organisatie dit te corrigeren in 10e keer.Of heeft Bosso zijn cijfer 9 van 2007 al ingeleverd?


Ha, dat wordt nog een interessante ontwikkeling. Benieuwd hoe dat gaat lopen.
Klasse Jos, dat je het zo hebt opgelost!



Nou het was dus niet opgelost! Want op de bevestigingskaart die ik vorige week binnen kreeg, stond trots het getal 10 te pronken. Dus was uw aller Bosso nog niet van het gedoe af. Maar als ik eenmaal gezegd heb dat ik weer voor de '9' ga, dan doe ik dat ook.
Inmiddels gisteren (woensdag de 9e dus) heb ik dan maar de telefoon gepakt en keurig gevraagd of mijn beloning weer terug kon naar '9'. een griezelige stilte was mijn deel. Pas na 6a7 seconden kwam de vraag "hoe bedoelt u dat?" want dit was voor het eerst dat ze dit meemaakten. Over het algemeen willen de mensen namelijk een beloning hoger hebben.
Afijn ik heb het een en ander uitgelegd en verzwegen (ja zo ben ik ook wel weer), en werd in de wacht gezet voor overleg.
Daarna nog een stukje gesprek, en weer voor 5 minuten in de wacht (alles op mijn kosten nog wel, de centrale op het werk blokkeert 0900 nummmers), en weer 10 minuten aan de babbel om alles zo netjes mogelijk recht te breien. PFFFFFFFFFFFFFFFFF wat een gedoe zeg, ik kreeg al bijna spijt van dit gesprek.

Nu waren de dames helemaal van slag, en werd mij gevraagd of ze me terug konden bellen, want dit was echt nog nooit voorgekomen. Ruim een half uur later kwam dan eindelijk het verlossende woord.

Mijn valse '9' van 2007 is nu officieel ongeldig verklaard !
En ik ga dit jaar voor de derde keer op pad voor mijn enige echte officieele '9'. Het zij zo, en niet anders!

Als ik straks naar mijn werk ga neem ik mijn valse '9' mee, ga hem wegen op een grammen weegschaaltje, en zal er dan 37/200ste wat overeen komt met 18,5 % vanaf slijpen.

Hoogachtend
De ouwe zeeuws (ex)crimineel
Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 12 Apr 2008, 12:38, in totaal 9 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008, 23:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Bosso schreef:
Nu waren de dames helemaal van slag, en werd mij gevraagd of ze me terug konden bellen, want dit was echt nog nooit voorgekomen. Na ruim een half uur kwam dan eindelijk het verlossende woord.

Mijn valse '9' van 2007 is nu officieel ongeldig verklaard ! En ik ga dit jaar voor de derde keer op pad voor mijn enige echte officieele 9. Het zij zo, en niet anders!

Hoogachtend
De ouwe zeeuws (ex)crimineel
Bosso. :mrgreen:


Dus dat was nog een keer zweten :lol: hahahaha je hebt wel wat teweeg gebracht.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008, 23:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2744
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Bosso schreef:
Ik heb even een passend topic moeten zoeken om mijn verdere avonturen te vertellen. En een topic dat 12 pagina's vrijwel enkel en alleen om mijn persoontje draait kan ik dan niet negeren. Zeker niet omdat het volgende eigenlijk het vervolg is van de toestanden van vorig jaar.

Wat doet er op?
Zoals ik jullie al eens verteld heb, heb ik bij het inschrijven dit jaar eigenhandig "beloning 10"in beloning 9 veranderd, waarna ik de bevestigingsmail kreeg met vermelding 'beloning 9'. Sunny, Jan Woordes en Johnny Walker vroegen me toen nog of de stichting dit wel zo makkelijk zou accepteren.

Enz.



Geweldig. Ik zie dat helemaal voor me, die consternatie bij de administratie.
Prima, dat je het zo gedaan hebt.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008, 23:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Ik zal het jullie maar gelijk bekennen, m'n collega's en ik hebben ons kapot gelachen om het krampachtige optreden van de administratie. Ze wisten daar echt niet hoe ze met deze situatie moesten omgaan. stel je voor, de een of andere krotenkoker belt met de vraag of zijn beloning teruggedraait kan worden. Zien jullie jezelf, een collega of wie dan ook naar de chef gaan om een lager salaris te vragen? Ik bedoel maar.

Verder heb ik al vaker gezegd dat ik van vette grappen hou, maar dat ik mezelf dan ook verantwoordelijk hou voor de gevolgen. Iets wat me wel vaker in de problemen brengt.

Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 10 Apr 2008, 00:03, in totaal 3 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008, 23:52 
Nou JOS,
Moet zeggen dat ik dit echt heel netjes van je vind!
Geweldig, dat je daar zelfs voor belt :D:D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2008, 06:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Grote klasse broeder! =D> =D> =D> =D>

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2008, 08:28 
Met een glimlach heb ik jou verhaal gelezen. Maar ik vind het wel klasse dat je dit voor jezelf heb gedaan. Veel plezier alvast toegewenst en niet uitvallen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2008, 09:49 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jan 2006, 11:39
Berichten: 586
Woonplaats: innut-hartsie-vaaan't-lánd
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50B046
Kilometers gelopen: 2650
Aantal N4D volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
:mrgreen: =D>

En nou niet stiekem je 'negentje' meenemen om ze ff helemaal gek te maken daar hè... ;)

_________________
Het loopt soms een beetje uit...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2008, 09:56 
Bosso, gefeliciteerd met je (voorlopige) ex-ouweZeeuwsecrimineelschap! :D Bravo! =D>


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.