Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 00:54

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 19:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
GM Stockentree schreef:
Minimaal 18 november in Nijmegen meelopen, onder het oog van de nodige "controleurs", wiewauwers, forummers. Ideeetje?

Stockie

Wat is er 18 november dan? :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 19:39 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Danyell schreef:
Jan Woordes schreef:
Gejoco2 schreef:
Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:
Hoef je dan niet verder te lopen?

Inderdaad, ze HOEFT dan niet verder te lopen. Daar kan ze wel voor KIEZEN! :wink:


Zou ze dan nog wel de startkaart inleveren en de beloning in ontvanst nemen?


Jaaaaa, daar gáán we weer! :lol: Daar ben ik het dus niet mee eens. Als je je beloning wilt hebben, dan heb je geen keuze, dan moet je lopen. Dat wist je toen je je inschreef voor ... (vul maar in: 4Daagse, DoTo, KM). Niemand heeft je gedwongen om met die tocht mee te doen, je hebt vrijwillig die regels geaccepteerd.

En de vraag van André, of Bosso er iemand mee heeft geschaad, wel, misschien niet direct. Maar in ruimere zin schaadt hij wel het imago van de wandelsport. Ik ben er altijd trots op geweest (nou ja, trots is misschien een groot woord, ik heb het altijd leuk gevonden) dat er een soort erecode bestond onder wandelaars.
Als Annie Berkhout zegt dat ze 66 maal de 4Daagse heeft gelopen, dan hééft ze die ook gelopen. Als ik iemand in het shirt van de Dodentocht zie, dan hééft die persoon ook de Dodentocht gelopen! Ik vind het jammer dat Bosso zich niet aan die code heeft gehouden en ik had het eerlijk gezegd ook niet van hem verwacht. Er zullen best wel meer mensen zijn die met niet verdiende beloningen en T-shirtjes rondlopen, daar weet ik het dan niet van, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan van die personen wel goed keur. Ik denk ook niet dat mijn mening voor Bosso als een verassing komt.

En om terug te komen op Annie Berkhout, nou liep Bosso "pas" voor de 9e keer, maar als hij nou "in de race" was geweest om het record van Annie te breken? Was er dan anders over geoordeeld?

Uhhh, Jan, is dit voldoende antwoord op je vraag? :lol:
Ik ben het eens met je.Onverlet blijft mijn mening dat de Vierdaagseorganisatie mede verantwoordelijk is dat de Vierdaagseorganisatie frauderen toestaat.m.i. is de controle hierop onvoldoende.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 20:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Wat doen we dan met al die mensen die de trap nemen bij Lent en in Hatert het veld over kuieren, jaren geleden Jan haalde het al aan die gasten van de gebroken geweertjes wilde niet over de pontonbrug (want dat was militair) dat het van oorsprong een militaire mars is ging aan hun voorbij en de meeste liepen op militaire kisten. Maar zij liepen een brug verder en werden gediskwalificeerd, Maarten zijn actie vind ik prachtig, maar ook hij heeft de te lopen afstand niet afgelegd, in het verleden deden wat landmachters dit ook die rende dan terug om daarna de pontonbrug toch te voet over te gaan om diskwalifcatie te voorkomen, dus waar hebben we het over, ik denk dat je zelf raar tegen dat kruisje /nummertje aankijkt en altijd denkt heb ik die wel verdiend, het zij zo.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 20:33 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1883
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
despier schreef:
[Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:


Rust op 81,5 km coming up! No problemo! :D
Maar denk maar niet dat ik je in de auto laat stappen.


Helemaal juist Sunny!!! Ik kom net als jij met mijn autootje naar Bornem voor de Dodenmars en die is 100km.
Ik kan overal onderweg mijn auto neerzetten voor extra rustpunten voor al die kanjers, maar de medaille is er alleen voor degenen die het hele stukkie lopen :wink:
Danyell denkt er ook zo over, dus wat dat betreft zitten we wel weer op één lijn :wink:

Wat Bosso betreft zie ik het meer zoals degenen die onderstaande berichtjes plaatsten:

despier schreef:
Wat een gezever over niets eigenlijk, ik had het waarschijnlijk niet zo gedaan als het zo was voorgevallen. Je loopt tenslotte voor je eigeste ik en niet voor de Stichting 4daagse, toch?


erik schreef:
Hem gunnen of mezelf gunnen zijn twee verschillende vragen.
Ik zou vinden dat ik het niet verdiende als het mij betrof maar ik gun het hem.


Auto gaat sneller schreef:
De organisatie heeft hier ook een grote fout gemaakt door niet zijn startkaart in te nemen op het moment dat Jos terug is gebracht naar De Wedren.
Ik keur het niet goed van het gebeuren zoals is gegaan, maar het blijkt dat de personen bij het afmelden niet goed geluisterd hebben naar wat Jos heeft gezegt.
Als de vraag gesteld word van waar de controles op het parcour hebben gestaan, kan je altijd wel plaatsen bij benadering aangeven waar dat zou kunnen.
Dus niet alleen Jos maar ook de organisatie heeft gefaald in dit hele gebeuren. Het verdient geen schoonheidsprijs.


Tja.... en dan krijgen we deze nog....

Danyell schreef:
Als Annie Berkhout zegt dat ze 66 maal de 4Daagse heeft gelopen, dan hééft ze die ook gelopen.

En om terug te komen op Annie Berkhout, nou liep Bosso "pas" voor de 9e keer, maar als hij nou "in de race" was geweest om het record van Annie te breken? Was er dan anders over geoordeeld?


Bestaat er in de verre toekomst een kans dat Jos Annie Berkhout voorbij zal streven? :shock:
Volgens mij is die kans te verwaarlozen en komen we nooit voor dat probleem te staan.......
Mocht dit wel gebeuren dan bestaat er een grote kans dat ik alsnog mijn huidige mening zal herzien 8)

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 20:55 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Wat doen we dan met al die mensen die de trap nemen bij Lent en in Hatert het veld over kuieren, jaren geleden Jan haalde het al aan die gasten van de gebroken geweertjes wilde niet over de pontonbrug (want dat was militair) dat het van oorsprong een militaire mars is ging aan hun voorbij en de meeste liepen op militaire kisten. Maar zij liepen een brug verder en werden gediskwalificeerd, Maarten zijn actie vind ik prachtig, maar ook hij heeft de te lopen afstand niet afgelegd, in het verleden deden wat landmachters dit ook die rende dan terug om daarna de pontonbrug toch te voet over te gaan om diskwalifcatie te voorkomen, dus waar hebben we het over, ik denk dat je zelf raar tegen dat kruisje /nummertje aankijkt en altijd denkt heb ik die wel verdiend, het zij zo.
Bill,degenen die in Hatert het veld over kuieren,sneden niet af.Bij een driehoek zijn de 3 zijden even lang.Dit was in Hatert het geval.met het grasveld.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:04 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
erik schreef:

De recente geschiedenis kent ook genoeg voorbeelden van dat we mensen publiekelijk aanspraken op zake die ze voor zichzelf beslissen (geloof, politieke vrijheid....). Ieder zijn eigen weg laten, eigen verantwoordelijkheid voor je daden, niet het collectief die recht spreekt omdat we ons blindstaren op de dramatische dingen die kunnen gebeuren en ondertussen iemands vrijheid aantasten. Ik zeg niet dat dat nu gebeurd met Bosso, ik draai de vergelijking van Gejoco slechts om omdat er een keerzijde zit aan publiekelijk aanspreken door een collectief. Zo daar komt de autonoom even in me op.


HAHAHA! Het gaat hier om de vierdaagse hoor, niet om een wereldprobleem. Je kunt er de klok op gelijkzetten. Bij een fraaie discussie is er altijd iemand die de proportionaliteit uit het oog verliest. Vaak is dat Erik :wink:
Benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand de oorlog erbij gaat halen. Of 9-11. Of misschien is het wel allemaal de schuld van Bush, haha!

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:06 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
andré schreef:
Citaat:
Bosso heeft er zèlf voor gekozen om zijn verhaal hier te vertellen.


Dat klopt, maar op basis van welk recht mogen wij hem publiekelijk veroordelen?. Stuur hem een PB-tje en start een polemiek in een voor Bosso veilige omgeving.


Holahola, deze misvatting heeft wel eens eerder op dit forum de kop opgestoken. Het is een forum, en Jos vertelt zijn verhaal. En daar reageren dan weer mensen op, de één positief, de ander negatief. Zo gaat dat op een forum. En Jos is geen watje, die kan heus wel wat hebben.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:09 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
erik schreef:
Maar een mening is iets anders als met z'n allen, publiekelijk aanspreken op gedrag. Dat vind ik dwingender en voor mij een stap te ver. Als iemand over met z'n allen en publiekelijk begint moet ik altijd gelijk denken aan mezelf in een collectief tegen een ander maar vooral ook aan de mogelijke situatie mezelf buiten het collectief. Dan zou ik aanspreken op mijn gedrag een inbreuk vinden op mijn keuzevrijheid. Mag Bosso het lekker zelf uitmaken?


Aperte nonsens naar mijn mening. Iemand doet iets controversieels, en legt dat uit op een forum. Niks publiekelijk aanspreken, mensen geven hun verschillende meningen. En dat is nu eenmaal des forums. Toch?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:13 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
erik schreef:
Collectieve regels zijn vaak doorgevoerd met het argument van recente geschiedenis ter bescherming van het collectieve belang terwijl het individu zijn mening en keuze natuurlijk vrij moet zijn.


Het gaat maar door! Hahahahaha. Kostelijk! Word wakker Erik, het gaat om een gevalletje van vierdaagsefraude, niet om de val van de Berlijnse muur.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:18 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Gejoco2 schreef:
[
Sorry, maar dit volg ik ff niet. Je stelt dus dat iedereen de keuzevrijheid heeft om met ALLE collectief vastgestelde regels te doen wat hij wil, zonder consequenties c.q. represailles? Keuzes hebben nu eenmaal gevolgen; persoonlijke gevolgen en als het om regels gaat ook algemene en openbare. Heel veel collectieve regels zijn er volgens mij juist om het individu te beschermen. Ik wil hier niet de moraalridder zijn, burgelijke ongehoorzaamhied is mij niet vreemd 8) , maar is juist niet het gevolg van de keuze die Bosso heeft gemaakt dat hij erop gewezen wordt dat ie het niet helemaal volgens het 'boekje' heeft gedaan?


OOK GIJ GEJOCO? Mensen, terug naar wat er aan de hand is graag. Deze discussie hoort op het forum "De Franse revolutie en u".
Nog even en iedereen is vergeten dat het om Bosso gaat in plaats van Lenin. (Hij heeft er wel wat van weg trouwens, zelfde gezichtsbeharing).

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:19 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
erik schreef:
En over die recente geschiedenis, daarin zijn er even veel goede als slechte voorbeelden te noemen in de verhouding individu-collectief en vice versa. Ik vond het eenzijdig zoals je ertegenaan kijkt. En net zoals mijn omkering van de stelling misloopt bij generalisatie ook de tegenovergestelde doet dat.


Ik snap het: het is een grote grap van Erik! Schitterend, haha. Complimenten. Ik dacht echt effe dat dit serieus was bedoeld, maar die laatste zin verheldert alles.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:24 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 464
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ik zeg..... hij die zonder zonde is werpe de eerste steen...... 8)

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:27 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1883
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Maas schreef:
Ik zeg..... hij die zonder zonde is werpe de eerste steen...... 8)


Slik :?

Geldt dit alleen voor "hij"????? 8)

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:28 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 464
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ik zeg correctie... een ieder die zonder zonde is werpe de eerste steen..... 8)

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 22:29 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 201
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Bill de oud naut schreef:
Wat doen we dan met al die mensen die de trap nemen bij Lent en in Hatert het veld over kuieren


Jahoe!!! Het is gezegd! De Dalai Loper dient al zijn elf medailles in te leveren, vanwege het nemen van de trap bij Lent! Eindelijk snapt iedereen hoe die arrogante zak elf keer de Vierdaagse kon lopen zonder één keer uit te vallen. Op het moment dat hij wilde stoppen nam hij de trap! Had Henny Sackers die in de jaren 80 geweten dan had hij hem nooit een voldoende voor Bestuursrecht gegeven!

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Laatst gewijzigd door Master C op 06 Aug 2007, 23:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.