Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 05:06

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 23:02 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Zo, en na deze bespiegelingen ga ik eens even inhoudelijk op de zaak in, waarbij ik het nodig vind om het eens even over een heel ander boeg te gooien. Het wordt tijd voor knuppels in hoenderhokken. Bibbert en beeft Jos! :twisted:

Nog even een paar kleine zaken voor ik verder ga.
Hoewel ik de handelwijze van Jos afkeur vind ik niet dat hij het imago van de wandelsport schaadt. Dat imago is allang naar de vaantjes door snelwandelaars, zingende burgers, mensen die en groupe met dezelfde shirts lopen, SBS6, TV Gelderland, de KRO, zeurpieten, de Wegenwacht, Er Is Hoop, Heinz, etcetera.
Danyell zegt dat Annie Berkhout er echt 66 heeft gelopen. Dan zeg ik: dat zijn jóuw woorden.

Genoeg geïnsinueerd, terug naar de feiten.
Wij gaan er met zijn allen maar van uit dat het verhaal dat Jos hier heeft opgehangen ook WAAR is. Maar wie zegt dat? Jos heeft er immers alle belang bij om de zaak zo gunstig mogelijk voor te stellen. (sorry Jos, dit is te mooi om te laten liggen).
Ik ben zo vrij om mijn vraagtekens bij zijn verhaal te zetten. Het is vooral één strofe die mij speciaal aan het denken zet. Namelijk:

Bosso schreef:
Om kwart voor 5 zij er nog iemand dat ik me moest afmelden, ik dacht op dat moment nog "dat is wel zo netjes om dat kenbaar te maken" .


Wacht eens effe wacht eens effe. Bij de Dalai Loper gaat nu het belletje van de achterdocht luid rinkelen. Jos vindt het wel zo netjes om dat kenbaar te maken. Netjes hè? Hier klopt iets niet.

Wat gebeurt er eigenlijk als je dat níet kenbaar maakt. Raakt dan de organisatie in de war? Wis en waarachtig niet, die zal het worst wezen of je effe komt vertellen dat je bent uitgevallen. Die zien ´s avonds vanzelf dat Bosso zich niet meer heeft afgemeld, en dus is uitgevallen. De computer registreert het feilloos.
Je moet wel een heel heilig boontje zijn als je ook nog de moeite gaat nemen om je af te melden en aldus jezelf tegenover de officials te schande gaat zetten. Met gebogen hoofd loop je naar het afmeldloket. “Dag meneer, ik ben uitgevallen“.
Is Bosso zo´n heilig boontje? NO WAY!
Elementary my dear Watson. De Dalai Loper ziet een heel ander scenario. Bosso heeft geprofiteerd van de daasheid van die controlefiguren door een mooi verhaal op te dissen en heeft zo een nieuwe startkaart uit het vuur gesleept. Heel vilein Jos, een cunning plan! :twisted:
Hierbij vergeleken is de handsbal van Maradona tegen Engeland in 1986 een onschuldig akkefietje!

En daarna moest nog een mooi verhaal worden verzonnen om al die naieve Walkers4walkers zand in de goedgelovige ogen te strooien.
Het is toch al te gek dat het weer de Dalai Loper moet zijn die al die andere forummers wakker moet schudden.

(By the way: eindelijk weer eens een echte discussie op het forum, zalig. Thanx Jos! Hiervoor krijg je volgend jaar een biertje, ook al vind ik je een fraudeur.)

Iets heel anders nog Jos: bij de blarentrappers loopt ook altijd zo´n relikwie uit de jaren ´70, met een staart. Die zag ik vrijdag ter hoogte van Mook een andere wandelaar bedreigen. Dat vond ik wel boeiend want had ik nog nooit gezien. Over imago van de wandelsport gesproken, haha. What was that all about?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 23:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Jan Woordes schreef:
Bill de oud naut schreef:
Wat doen we dan met al die mensen die de trap nemen bij Lent en in Hatert het veld over kuieren, jaren geleden Jan haalde het al aan die gasten van de gebroken geweertjes wilde niet over de pontonbrug (want dat was militair) dat het van oorsprong een militaire mars is ging aan hun voorbij en de meeste liepen op militaire kisten. Maar zij liepen een brug verder en werden gediskwalificeerd, Maarten zijn actie vind ik prachtig, maar ook hij heeft de te lopen afstand niet afgelegd, in het verleden deden wat landmachters dit ook die rende dan terug om daarna de pontonbrug toch te voet over te gaan om diskwalifcatie te voorkomen, dus waar hebben we het over, ik denk dat je zelf raar tegen dat kruisje /nummertje aankijkt en altijd denkt heb ik die wel verdiend, het zij zo.
Bill,degenen die in Hatert het veld over kuieren,sneden niet af.Bij een driehoek zijn de 3 zijden even lang.Dit was in Hatert het geval.met het grasveld.

Moet je toch ff terug naar school Jan. Dat grasveld is geen driehoek.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 23:42 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Nou ja, ik vind een trapje of een grasveldje afsteken toch wel van een andere orde van grootte dan 37 kilometer niet lopen! Maar je hebt gelijk, en de organisatie heeft daar dan ook een stokje voor gestoken: bij de trap staat een agent en bij het grasveld staat rood-wit lint. En dan blijken wandelaars dus weer keurige mensen te zijn, die zich door een rood-wit plasticje de wet voor laten schrijven! 8)

Het overzwemmen van de Maas vind ik een heel ander verhaal. Normaal ligt daar geen brug, en in de oorspronkelijke route ging je met een pontje over. Op dat pontje kon je heerlijk gaan zitten, met je voeten in de lucht als je dat wilde. Die meters over de pontonbrug lopen we dus eigenlijk te veel! :lol:

En @Elly: Nee, natuurlijk breekt Bosso nooit meer dat record van Annie! Ik zei ook als hij nog in de race was geweest voor dat record. M.a.w., als het nu zijn 67e geweest was in plaats van z'n negende, zou er dan anders over gedacht zijn?

En @MasterC: Dat gezegde over Annie Berkhout haalde ik alleen maar aan als voorbeeld van die erecode die ik bedoelde, hoewel ik in het geval van Annie inderdaad geloof dat zij in al die jaren geen meter van het parcours is afgeweken!

En @Sunny: Dat over die beloning van de Dijktocht, dat was inderdaad het eerste wat je tegen me zei toen ik binnenkwam. En dat vond ik top!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 23:48 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Danyell schreef:
Nou ja, ik vind een trapje of een grasveldje afsteken toch wel van een andere orde van grootte dan 37 kilometer niet lopen! Maar je hebt gelijk, en de organisatie heeft daar dan ook een stokje voor gestoken: bij de trap staat een agent en bij het grasveld staat rood-wit lint. En dan blijken wandelaars dus weer keurige mensen te zijn, die zich door een rood-wit plasticje de wet voor laten schrijven! 8)


Maar op de terugweg staat die agent er gelukkig niet meer! Overigens blijf ik me afvragen wat de politie daar doet, en of het één van haar taken is om de naleving van de spelregels van een sportevenement te controleren. Maar dat is weer een andere discussie, die bovendien twee jaar geleden of zo al is gevoerd.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 07:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Nou ja, ik vind een trapje of een grasveldje afsteken toch wel van een andere orde van grootte dan 37 kilometer niet lopen! Maar je hebt gelijk, en de organisatie heeft daar dan ook een stokje voor gestoken: bij de trap staat een agent en bij het grasveld staat rood-wit lint. En dan blijken wandelaars dus weer keurige mensen te zijn, die zich door een rood-wit plasticje de wet voor laten schrijven! 8)

Het overzwemmen van de Maas vind ik een heel ander verhaal. Normaal ligt daar geen brug, en in de oorspronkelijke route ging je met een pontje over. Op dat pontje kon je heerlijk gaan zitten, met je voeten in de lucht als je dat wilde. Die meters over de pontonbrug lopen we dus eigenlijk te veel! :lol:

En @Elly: Nee, natuurlijk breekt Bosso nooit meer dat record van Annie! Ik zei ook als hij nog in de race was geweest voor dat record. M.a.w., als het nu zijn 67e geweest was in plaats van z'n negende, zou er dan anders over gedacht zijn?

En @MasterC: Dat gezegde over Annie Berkhout haalde ik alleen maar aan als voorbeeld van die erecode die ik bedoelde, hoewel ik in het geval van Annie inderdaad geloof dat zij in al die jaren geen meter van het parcours is afgeweken!

En @Sunny: Dat over die beloning van de Dijktocht, dat was inderdaad het eerste wat je tegen me zei toen ik binnenkwam. En dat vond ik top!

Ik begrijp wel dat 37 km heel wat anders is als die paar meter over het grasveld, maar waarom wel die gasten van die geweertjes de startkaart innemen omdat ze de route niet hebben gevolgd? Het blijft met twee maten meten. En verder dat pontje heb ik mijn wandelend 4-daagse verleden nooit meegemaakt, wel de route over Grave zodat je de laatste dag 5km meer liep.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 09:09 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Jan Woordes schreef:
Bill de oud naut schreef:
Wat doen we dan met al die mensen die de trap nemen bij Lent en in Hatert het veld over kuieren, jaren geleden Jan haalde het al aan die gasten van de gebroken geweertjes wilde niet over de pontonbrug (want dat was militair) dat het van oorsprong een militaire mars is ging aan hun voorbij en de meeste liepen op militaire kisten. Maar zij liepen een brug verder en werden gediskwalificeerd, Maarten zijn actie vind ik prachtig, maar ook hij heeft de te lopen afstand niet afgelegd, in het verleden deden wat landmachters dit ook die rende dan terug om daarna de pontonbrug toch te voet over te gaan om diskwalifcatie te voorkomen, dus waar hebben we het over, ik denk dat je zelf raar tegen dat kruisje /nummertje aankijkt en altijd denkt heb ik die wel verdiend, het zij zo.
Bill,degenen die in Hatert het veld over kuieren,sneden niet af.Bij een driehoek zijn de 3 zijden even lang.Dit was in Hatert het geval.met het grasveld.

Moet je toch ff terug naar school Jan. Dat grasveld is geen driehoek.
DE BEIDE STRATEN VAN DE OFFICIELE ROUTE VORMEN MET DE AFSNIJDING OVER HET GRASVELD WEL EEN DRIEHOEK.meetkundig zijn de 3 zijden van de driehoek evenlang.Vroeger kwam je meer het zgn afsnijden over een grasveld tegen.Ik kan mij herinneren op de 40 km het grasveld vlak bij Wijchen in Alverna en het grasveld in Kinderdorp Neerbosch.Hier is meetkundig gezien ook geen sprake van afsnijden.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 09:46 
Master C schreef:
erik schreef:
Maar een mening is iets anders als met z'n allen, publiekelijk aanspreken op gedrag. Dat vind ik dwingender en voor mij een stap te ver. Als iemand over met z'n allen en publiekelijk begint moet ik altijd gelijk denken aan mezelf in een collectief tegen een ander maar vooral ook aan de mogelijke situatie mezelf buiten het collectief. Dan zou ik aanspreken op mijn gedrag een inbreuk vinden op mijn keuzevrijheid. Mag Bosso het lekker zelf uitmaken?


Aperte nonsens naar mijn mening. Iemand doet iets controversieels, en legt dat uit op een forum. Niks publiekelijk aanspreken, mensen geven hun verschillende meningen. En dat is nu eenmaal des forums. Toch?


Dit was een antwoord op de vraag van Gejoco, uiteindelijk vind ik dat iemand de keuzevrijheid heeft om te frauderen, althans het is niet aan mij om dat te bepalen. Ik heb mijn mening ook gegeven en lees met plezier de verschillende mening van andere.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 09:48 
Master C schreef:
erik schreef:

De recente geschiedenis kent ook genoeg voorbeelden van dat we mensen publiekelijk aanspraken op zake die ze voor zichzelf beslissen (geloof, politieke vrijheid....). Ieder zijn eigen weg laten, eigen verantwoordelijkheid voor je daden, niet het collectief die recht spreekt omdat we ons blindstaren op de dramatische dingen die kunnen gebeuren en ondertussen iemands vrijheid aantasten. Ik zeg niet dat dat nu gebeurd met Bosso, ik draai de vergelijking van Gejoco slechts om omdat er een keerzijde zit aan publiekelijk aanspreken door een collectief. Zo daar komt de autonoom even in me op.


HAHAHA! Het gaat hier om de vierdaagse hoor, niet om een wereldprobleem. Je kunt er de klok op gelijkzetten. Bij een fraaie discussie is er altijd iemand die de proportionaliteit uit het oog verliest. Vaak is dat Erik :wink:
Benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand de oorlog erbij gaat halen. Of 9-11. Of misschien is het wel allemaal de schuld van Bush, haha!


Ben het met je eens. Ik schreef al "ik zeg niet dat dat nu gebeurd met Bosso" Ik was het niet die een paar dramatische voorbeelden uit de recente geschiedenis noemde. Linkend naar stille tochten, extreme dingen noemde en over gevaar voor eigen leven sprak. Mijn reactie is dan toch helder dat ik ook vind dat proportionaliteit ver te zoeken was: "Iedereen zegt zijn ding, laten we er niet zulke ingewikkelde dingen bij halen en moeilijke woorden gebruiken (ook ik niet Embarassed )"

Mijn punt was @Gejoco en had niet zoveel met Bosso van doen: "Bovendien kun je je afvragen waar we met z'n allen uitkomen als we mensen die regels overtreden niet meer publiekelijk daarop aan kunnen spreken. De recente geschiedenis kent een paar dramatische voorbeelden van wat er dan gebeurt......."

We met z'n allen als collectief tegen het individu ter bescherming van het collectieve belang. De dramatische voorbeelden, daar kunnen we allemaal wel wat bij indenken en dus lijken de voorbeelden legitimering voor publiekelijk aanspreken. Dat is ook zo tot op zekere hoogte. Denkend aan de geschiedenis zijn er toch zat dramatische voorbeelden van groepen mensen die als collectief over de vrijheid van het individu heengingen. Ik ken MasterC als politiek rechts geörienteerd, jij ziet toch ook een keerzijde? En nee dan heb ik het niet over Bosso maar alleen tegen Gejoco over een stelling. Blijkbaar was dat niet helder.

Ik vind en nu kom ik weer op Bosso, iedereen zijn eigen normen en waarden en wie ben ik om te oordelen over andere dan ik zelf. Mijn mening die geef ik maar bij zinnen als publiekelijk aanspreken krijg ik de kriebels. En over die steen en zonder zonden zijn. Laat dat gooien maar over aan degene zelf, je kan ook een steen voor je eigen hoofd gooien als je dat voorjezelf verdient of je gooit geen steen omdat je niks verkeerd doet.


Laatst gewijzigd door erik op 07 Aug 2007, 10:43, in totaal 5 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 09:52 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Danyell schreef:
Nou ja, ik vind een trapje of een grasveldje afsteken toch wel van een andere orde van grootte dan 37 kilometer niet lopen! Maar je hebt gelijk, en de organisatie heeft daar dan ook een stokje voor gestoken: bij de trap staat een agent en bij het grasveld staat rood-wit lint. En dan blijken wandelaars dus weer keurige mensen te zijn, die zich door een rood-wit plasticje de wet voor laten schrijven! 8)

Het overzwemmen van de Maas vind ik een heel ander verhaal. Normaal ligt daar geen brug, en in de oorspronkelijke route ging je met een pontje over. Op dat pontje kon je heerlijk gaan zitten, met je voeten in de lucht als je dat wilde. Die meters over de pontonbrug lopen we dus eigenlijk te veel! :lol:

En @Elly: Nee, natuurlijk breekt Bosso nooit meer dat record van Annie! Ik zei ook als hij nog in de race was geweest voor dat record. M.a.w., als het nu zijn 67e geweest was in plaats van z'n negende, zou er dan anders over gedacht zijn?

En @MasterC: Dat gezegde over Annie Berkhout haalde ik alleen maar aan als voorbeeld van die erecode die ik bedoelde, hoewel ik in het geval van Annie inderdaad geloof dat zij in al die jaren geen meter van het parcours is afgeweken!

En @Sunny: Dat over die beloning van de Dijktocht, dat was inderdaad het eerste wat je tegen me zei toen ik binnenkwam. En dat vond ik top!

Ik begrijp wel dat 37 km heel wat anders is als die paar meter over het grasveld, maar waarom wel die gasten van die geweertjes de startkaart innemen omdat ze de route niet hebben gevolgd? Het blijft met twee maten meten. En verder dat pontje heb ik mijn wandelend 4-daagse verleden nooit meegemaakt, wel de route over Grave zodat je de laatste dag 5km meer liep.
Met twee maten meten,doet de organisatie al jarenlang.Het komt nu naar buiten omdat de onderhavige deelnemers nu hun bekentenissen op het forum plaatsen.

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 10:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4664
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Master C schreef:

Iets heel anders nog Jos: bij de blarentrappers loopt ook altijd zo´n relikwie uit de jaren ´70, met een staart. Die zag ik vrijdag ter hoogte van Mook een andere wandelaar bedreigen. Dat vond ik wel boeiend want had ik nog nooit gezien. Over imago van de wandelsport gesproken, haha. What was that all about?


Dit is inderdaad een bijzondere gebeurtenis, helaas. Want wat deed er op.

De man in het groene shirt betitelde onze vlag en megafoon met een ziekte waar velen aktie tegen voeren. Onder andere met paarse veters, lopen in kilt enz. Nou weet ik dat Willie 2 kinderen heeft verloren, dus die ging op dat moment gelijk over de rooie. Ongelukkig genoeg kreeg groenshirtje het niet door dat hij iets heel vervelends had gezegd, en begon nog terug te mekkeren ook. Op dat moment heb ik ingegrepen, Willie wat tegengehouden en groenshirtje verzocht rap door te lopen. Hij riep daarop dat hij op de Wedren wel naar de organisatie zou gaan. Nou be my guest! We zitten onder de bomen!

We hebben de maffe knakker niet meer terug gezien.

Baai the weej; hij liep in een shirtje waarvan ik er ook een paar heb, en die wandelingen heb ik 3 keer helemaal uitgelopen! Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.

De ouwe zeeuwse crimineel,
Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 11:18 
Open brief aan een ouwe Zeeuwse crimineel met een p.s. voor de Dalai Loper.

Lieve, stoute, criminele, beste Bosso :mrgreen: ,

Zijn er ooit zoveel mensen tegelijk zo opgewonden geweest over iets wat jij gedaan hebt? Je kunt met recht trots op jezelf zijn! Het hele forum is alweer overgegaan op het leven na de Vierdaagse. Verslagen zijn al dan niet gemaakt, foto’s geplaatst en uitgezocht, kruisjes opgeborgen om pas voor de volgende poetsbeurt in juli 2008 weer te voorschijn te worden gehaald. De eerste 'trainingen' zijn alweer gelopen. Maar over Bosso en zijn Vierdaagse wordt nog steeds gesproken! Het zal nog lang onrustig blijven in der wereld van W4W. Want jij bent stout geweest! Foei!

Hoewel ik het, zoals je inmiddels wel begrepen hebt, afkeur dat je toch je medaille hebt opgehaald, kan ik niet ontkennen dat er ergens in een hoekje van mijn geest een zekere bewondering sluimert. Gebruik makend van alle mazen in het net van de organisatie heb je iedereen voor de gek weten te houden. Het getuigt van lef om je te melden en vervolgens met een stalen gezicht de controlekaart in ontvangst te nemen, terwijl het heel duidelijk is dat je die eigenlijk niet hoort te krijgen. Of het vervolgens verstandig was om met de lichamelijk klachten die je had de vierde dag te lopen, laat ik geheel aan je eigen oordeel over.

Wat mij betreft is het nu aan jou om ermee te doen wat je wil. Ik ben er klaar mee. Je kunt natuurlijk wel regelmatig nog een snerende verwijzing verwachten, maar dat is het dan ook wel. Bij de Zevendorpentocht ben ik je misgelopen, maar laten we bij een andere gelegenheid eens een eindje gaan wiewauwen. Bijvoorbeeld volgend jaar op 17 juli de laatste 40 kilometer! 8)

Lieve groetjes,

Gejoco.




P.S. aan de Dalai Loper: Eigenlijk vind ik dat je de titel Dalai moet inleveren. De vele reacties binnen dit topic (ben je soms uit de top 10 gezakt?) getuigen niet echt van de vreedzame, behoedzame, coole bedachtzaamheid die door het woord worden geïmpliceerd. :roll: Dat betekent dat je voor mij dus vanaf nu gewoon de Loper bent! :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 12:11 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Gejoco2 schreef:
P.S. aan de Dalai Loper: Eigenlijk vind ik dat je de titel Dalai moet inleveren. De vele reacties binnen dit topic (ben je soms uit de top 10 gezakt?) getuigen niet echt van de vreedzame, behoedzame, coole bedachtzaamheid die door het woord worden geïmpliceerd. :roll: Dat betekent dat je voor mij dus vanaf nu gewoon de Loper bent! :wink:


EN DAT BEPAAL JIJ!?

De Dalai Loper werpt deze suggestie ver van zich. Mevrouw Gejoco ziet enkele dingen over het hoofd:

- de Dalai Loper heeft zich nimmer bediend van vreedzame bedachtzaamheid. Dat is ook totaal niet cool, aangezien de andere forummers dan al snel in slaap vallen achter de computer. Wanneer Gejoco haar klassieken (lees: de eerdere berichten van de Dalai Loper) kende zou ze weten dat de Dalai Loper immer dezelfde juiste en indrukwekkende toon aanslaat. De Dalai Loper heeft voor deze naam gekozen vanwege zijn voorbeeldfunctie en invloed op dit forum.
- ook blijkt uit eerdere berichten van de Dalai Loper dat hij de pest heeft aan het verzamelen van berichten om in een of andere top te staan. Sterker nog: de Dalai Loper heeft zich deze titel aangemeten omdat hij de andere titel (walkking of zoiets) niet gepast vond en geen prestatie, gelet op het gemak waarmee anderen dit soort titels verzamelen met berichten van één woord.
- de Dalai Loper wil best met Gejoco 'wiewauwen' (dat zal toch wel praten betekenen?), zolang Gejoco belooft zich dan bij het onderwerp te houden (welk onderwerp dan ook) en niet meteen de zijweg naar morele dilemma's en de wereldproblematiek in het algemeen inslaat. Want zelfs het concentratievermogen van de Dalai Loper kent grenzen.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 14:56 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jan 2006, 11:39
Berichten: 586
Woonplaats: innut-hartsie-vaaan't-lánd
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50B046
Kilometers gelopen: 2650
Aantal N4D volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
Bosso schreef:
Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.

De ouwe zeeuwse crimineel,
Bosso. :mrgreen:


heb je ook een shirtje van de 4daagse 2007?

:lol:

_________________
Het loopt soms een beetje uit...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 15:35 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Maup schreef:
Bosso schreef:
Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.

De ouwe zeeuwse crimineel,
Bosso. :mrgreen:


heb je ook een shirtje van de 4daagse 2007?
:lol:
Natuurlijk heeft hij het T-shirt van de 4daagse 2007 gekocht.Hij heeft de Vierdaagse met een onderbreking toch uitgelopen. :lol:

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2007, 19:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4664
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Jan Woordes schreef:
Maup schreef:
Bosso schreef:
Trouwens, ik koop alleen shirtjes van tochten die ik uitgelopen heb, dus ik koop ze nooit van tevoren.

De ouwe zeeuwse crimineel,
Bosso. :mrgreen:


heb je ook een shirtje van de 4daagse 2007?
:lol:
Natuurlijk heeft hij het T-shirt van de 4daagse 2007 gekocht.Hij heeft de Vierdaagse met een onderbreking toch uitgelopen. :lol:


Nee, ik heb geen shirtje van 2007. Van 2005 en 2006 ook niet trouwens. Als ik vrijdag binnenkom, gaan ze net sluiten en anders zijn ze wel uitverkocht. Al met al word ik wel eens een beetje moe van N.B. dus kom ik er niet eens in de buurt. Zelfs niet meer voor hun bandana's.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 09 Aug 2007, 16:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.