Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 14:22

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Daan telt af Deel 2
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 17:01 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
[color=darkred]Tja, dag 2, de moeilijkste dag volgens velen! Zelf krijg ik op dag 2 vaak pas het echte 4daagsegevoel te pakken. Dag 1 vind ik meer een gewone dagtocht, beetje meer wandelaars en beetje meer publiek, maar ach, ik wandel iedere week wel een tochtje!

Nee, dan dag 2. Die heb ik dus inmiddels 14 maal gelopen, en –beetje uniek eigenlijk wel- de enige dag waarop ik alle afstanden heb gelopen! 2 x de 50, 11 maal de 40 en 1 maal de 30: die inkorting in 2003, weet je nog?

Overigens is het parcours van de 2e dag wel het meest veranderd in de tijd dat ik de 4daagse gelopen heb (1e keer in 1985). Waar nu de 50 afsplitst en rechtdoor gaat terwijl de 40 rechtsaf gaat, was dat vroeger precies andersom!

De 40 ging een klein lusje maken naar Balgoy en op de terugweg liep je een heel klein stukje tegengesteld aan de 50 die daar hun lus ingingen. De “40-ersâ€

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Daan telt af Deel 2
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 17:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05
Berichten: 2056
Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 26726
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
[quote="Danyell"][color=darkred]Tja, dag 2, de moeilijkste dag volgens velen! Zelf krijg ik op dag 2 vaak pas het echte 4daagsegevoel te pakken. Dag 1 vind ik meer een gewone dagtocht, beetje meer wandelaars en beetje meer publiek, maar ach, ik wandel iedere week wel een tochtje!

Nee, dan dag 2. Die heb ik dus inmiddels 14 maal gelopen, en –beetje uniek eigenlijk wel- de enige dag waarop ik alle afstanden heb gelopen! 2 x de 50, 11 maal de 40 en 1 maal de 30: die inkorting in 2003, weet je nog?

Overigens is het parcours van de 2e dag wel het meest veranderd in de tijd dat ik de 4daagse gelopen heb (1e keer in 1985). Waar nu de 50 afsplitst en rechtdoor gaat terwijl de 40 rechtsaf gaat, was dat vroeger precies andersom!

De 40 ging een klein lusje maken naar Balgoy en op de terugweg liep je een heel klein stukje tegengesteld aan de 50 die daar hun lus ingingen. De “40-ersâ€


Laatst gewijzigd door Ruud op 18 Jul 2007, 17:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Daan telt af Deel 2
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 17:25 
[quote="Ruud"][quote="Danyell"][color=darkred]Tja, dag 2, de moeilijkste dag volgens velen! Zelf krijg ik op dag 2 vaak pas het echte 4daagsegevoel te pakken. Dag 1 vind ik meer een gewone dagtocht, beetje meer wandelaars en beetje meer publiek, maar ach, ik wandel iedere week wel een tochtje!

Nee, dan dag 2. Die heb ik dus inmiddels 14 maal gelopen, en –beetje uniek eigenlijk wel- de enige dag waarop ik alle afstanden heb gelopen! 2 x de 50, 11 maal de 40 en 1 maal de 30: die inkorting in 2003, weet je nog?

Overigens is het parcours van de 2e dag wel het meest veranderd in de tijd dat ik de 4daagse gelopen heb (1e keer in 1985). Waar nu de 50 afsplitst en rechtdoor gaat terwijl de 40 rechtsaf gaat, was dat vroeger precies andersom!

De 40 ging een klein lusje maken naar Balgoy en op de terugweg liep je een heel klein stukje tegengesteld aan de 50 die daar hun lus ingingen. De “40-ersâ€


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 17:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05
Berichten: 2056
Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 26726
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ben blij voor je dat alles goed is afgelopen.
Succes morgen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 17:28 
Ruud schreef:
Ben blij voor je dat alles goed is afgelopen.
Succes morgen


Nouja goed, het doet wel goed pijn (is het enige punt in mijn schoenen waar ik last van had :?) maarja het had natuurlijk altijd erger gekunt, ik was echt even bang dat mijn vierdaagse avontuur 2007 ten einde was...


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 20:40 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
En je hebt weer wat vlaggen gescoord :lol: en oh ja, ik heb je krantje zo gekregen op mijn eerlijke gezicht :roll:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 20:52 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Elly N schreef:
En je hebt weer wat vlaggen gescoord :lol: en oh ja, ik heb je krantje zo gekregen op mijn eerlijke gezicht :roll:


Ach ja, zo'n beroemdheid als jij ... vroegen ze niet om je handtekening? :wink: Maar je bent inderdaad wel eerlijk, want nu krijg je natuurlijk ook geen geld van me terug ... :lol:

En ja, net toen je weg was bij de RWV-vlag kwam daar een jongen staan met een gigantische vlag van Mexico! Ik ben zelfs 100 meter terug :shock: gelopen om hem op de foto te zetten!

Voor degenen die het niet weten: Ik heb een nieuwe hobby: het fotograferen van "Flags of the world". Hartstikke leuk, ik loop de hele dag naar vlaggen te gluren, heb ik weer een nieuwe in het vizier, sprint ik er naar toe, spreek de persoon aan en zeg heel enthousiast: Goh, dat is de vlag van .... huppeldepup hè? Of ik vraag het als ik het niet weet. Altijd leuke reacties! Ik vraag dan of ik een foto mag maken (sommige mensen gaan helemaal staan poseren en zijn een beetje teleurgesteld als ik alleen de vlag op de foto zet :lol: ) Straks thuis wil ik er in PSP een hele collage van in elkaar gaan zetten.

De mooiste die ik tot nu toe heb zijn die van Curacao en vanmiddag dus van Mexico! Toen ik bij de RET rust zat, zag ik dacht ik de vlag van Tsjechië voorbij komen, daar ga ik morgen ff op letten natuurlijk. Overigens fotografeer ik niet alleen wapperende vlaggetje, maar ook bijvoorbeeld vlaggetjes op petjes en rugzakken e.d.. Leuke hobby hoor!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2007, 21:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05
Berichten: 2056
Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 26726
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Elly N schreef:
En je hebt weer wat vlaggen gescoord :lol: en oh ja, ik heb je krantje zo gekregen op mijn eerlijke gezicht :roll:


Ach ja, zo'n beroemdheid als jij ... vroegen ze niet om je handtekening? :wink: Maar je bent inderdaad wel eerlijk, want nu krijg je natuurlijk ook geen geld van me terug ... :lol:

En ja, net toen je weg was bij de RWV-vlag kwam daar een jongen staan met een gigantische vlag van Mexico! Ik ben zelfs 100 meter terug :shock: gelopen om hem op de foto te zetten!

Voor degenen die het niet weten: Ik heb een nieuwe hobby: het fotograferen van "Flags of the world". Hartstikke leuk, ik loop de hele dag naar vlaggen te gluren, heb ik weer een nieuwe in het vizier, sprint ik er naar toe, spreek de persoon aan en zeg heel enthousiast: Goh, dat is de vlag van .... huppeldepup hè? Of ik vraag het als ik het niet weet. Altijd leuke reacties! Ik vraag dan of ik een foto mag maken (sommige mensen gaan helemaal staan poseren en zijn een beetje teleurgesteld als ik alleen de vlag op de foto zet :lol: ) Straks thuis wil ik er in PSP een hele collage van in elkaar gaan zetten.

De mooiste die ik tot nu toe heb zijn die van Curacao en vanmiddag dus van Mexico! Toen ik bij de RET rust zat, zag ik dacht ik de vlag van Tsjechië voorbij komen, daar ga ik morgen ff op letten natuurlijk. Overigens fotografeer ik niet alleen wapperende vlaggetje, maar ook bijvoorbeeld vlaggetjes op petjes en rugzakken e.d.. Leuke hobby hoor!

Jij verveelt je noooooooooooooooit :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Jul 2007, 16:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Ik vond het gescheiden starten wel prettig: de eerste dag kon ik zo doorlopen, de tweede dag even bij zitten komen met een bakkie leut, de mensen bekijken die allemaal gestresst in de rij stonden al een half uur (na de start van de eerste groep kon je alvast in de rij gaan staan)daar had ik dus geen zin in. Het einde van de rij kwam al gauw in zicht en ben er tussen gaan staan, 5 minuten later was ik weg. Onderweg is het dan ook wat stiller, de toiletrijen niet zo druk, best wel relaxed lopen vond ik. Afgezien van de pijn die ik had, heb ik toch ook kunnen genieten van al die mensen langs de kant.
In Wijchen kreeg ik zelfs vanalles aangeboden toen ik even langs de kant wilde gaan zitten. Koffie, koek, fruit en kauwgom. Toen ik opgefrist was na een soepje kreeg ik twee pakkerds van de dame. Dat gaf mij weer energie voor de volgende zware kilometers.
Op de Waalkade was het ook gezellig, de mensen slepen je er doorheen. Ik vond het lang duren voordat de wedren verscheen. Maar ja, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.