Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:59

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2017, 18:30 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 09 Jul 2017, 18:25
Berichten: 2
Leeftijd: 47
Kilometers gelopen: 300
Merk wandelschoenen: onbekend
Ik zou graag dag 1 en 3 ook vroeg starten op de 40km. Wil iemand zijn starttijd met me ruilen?
Sandra


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 09 Jul 2017, 22:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
sandra150 schreef:
Ik zou graag dag 1 en 3 ook vroeg starten op de 40km. Wil iemand zijn starttijd met me ruilen?
Sandra

Met alle respect Sandra. Je bent nieuw op dit forum, stelt je niet voor en valt direct met de deur in huis. Waarom maak je meteen twee onderwerpen aan die op hetzelfde slaan? Bovendien hebben we al een topic met dit onderwerp. Denk ook even na. Het is knap lastig om vooraf af te spreken dat je iemands vroege startkaart ruilt omdat je die startkaart pas krijgt aan het einde van de vorige wandeldag (met uitzondering van de 1e dag, dus daar kan het gemakkelijker op afspraak). Dus neem voortaan eerst even de moeite om te zoeken op onderwerp voordat je zelf een nieuw onderwerp aanmaakt. Komt wat gemakzuchtig over en sorry als ik misschien wat geïrriteerd klink, dat is nu ook weer niet de bedoeling. Welkom dus, als je tenminste echt deel wilt gaan uitmaken van dit forum en niet alleen een account hebt aangemaakt om twee keer een vroege startkaart te bemachtigen.
En als het niet lukt heb ik nog een tip voor je (heel gemakkelijk): start gewoon met z'n allen alle dagen laat, dan kun je gelijktijdig starten en dat mag gewoon.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2017, 07:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
footloose schreef:
sandra150 schreef:
Ik zou graag dag 1 en 3 ook vroeg starten op de 40km. Wil iemand zijn starttijd met me ruilen?
Sandra

Met alle respect Sandra. Je bent nieuw op dit forum, stelt je niet voor en valt direct met de deur in huis. Waarom maak je meteen twee onderwerpen aan die op hetzelfde slaan? Bovendien hebben we al een topic met dit onderwerp. Denk ook even na. Het is knap lastig om vooraf af te spreken dat je iemands vroege startkaart ruilt omdat je die startkaart pas krijgt aan het einde van de vorige wandeldag (met uitzondering van de 1e dag, dus daar kan het gemakkelijker op afspraak). Dus neem voortaan eerst even de moeite om te zoeken op onderwerp voordat je zelf een nieuw onderwerp aanmaakt. Komt wat gemakzuchtig over en sorry als ik misschien wat geïrriteerd klink, dat is nu ook weer niet de bedoeling. Welkom dus, als je tenminste echt deel wilt gaan uitmaken van dit forum en niet alleen een account hebt aangemaakt om twee keer een vroege startkaart te bemachtigen.
En als het niet lukt heb ik nog een tip voor je (heel gemakkelijk): start gewoon met z'n allen alle dagen laat, dan kun je gelijktijdig starten en dat mag gewoon.


:respect: :respect:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2017, 14:12 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Welkom op dit forum! Ik ben het met Truus eens en heb nog een tip voor als je alle 4 de dagen vroeg wilt starten: Verander je afstand van 40km naar 50km! Mag je elke dag vroeg starten.

Vroege startkaarten zijn vaak zeer geliefd en moeilijk aan te komen. Je kan zoals Truus al zegt beter elke dag laat willen starten, dat gaat vaak veel makkelijker. Ook moet je 4 dagen ruilen en afspreken, je ruilt nl elke dag een kaart. Succes!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 12 Jul 2017, 21:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Welkom op dit forum! Ik ben het met Truus eens en heb nog een tip voor als je alle 4 de dagen vroeg wilt starten: Verander je afstand van 40km naar 50km! Mag je elke dag vroeg starten.

Vroege startkaarten zijn vaak zeer geliefd en moeilijk aan te komen. Je kan zoals Truus al zegt beter elke dag laat willen starten, dat gaat vaak veel makkelijker. Ook moet je 4 dagen ruilen en afspreken, je ruilt nl elke dag een kaart. Succes!

Correctie: twee dagen ruilen want ze heeft zelf al twee vroeg startkaarten.
Beter is nog op de dag dat je een late startkaart krijg, op de wedren met je kaartje gaat staan, desnoods met affiche ofzo en roepen: wie wil er ruilen? Misschien dat je dan geluk hebt en je meteen kan ruilen. Afspreken is vaak lastiger

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 12 Jul 2017, 22:00 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Ineke61 schreef:
fhd schreef:
Welkom op dit forum! Ik ben het met Truus eens en heb nog een tip voor als je alle 4 de dagen vroeg wilt starten: Verander je afstand van 40km naar 50km! Mag je elke dag vroeg starten.

Vroege startkaarten zijn vaak zeer geliefd en moeilijk aan te komen. Je kan zoals Truus al zegt beter elke dag laat willen starten, dat gaat vaak veel makkelijker. Ook moet je 4 dagen ruilen en afspreken, je ruilt nl elke dag een kaart. Succes!

Correctie: twee dagen ruilen want ze heeft zelf al twee vroeg startkaarten.
Beter is nog op de dag dat je een late startkaart krijg, op de wedren met je kaartje gaat staan, desnoods met affiche ofzo en roepen: wie wil er ruilen? Misschien dat je dan geluk hebt en je meteen kan ruilen. Afspreken is vaak lastiger



En eigenlijk helemaal niet ruilen. Sandra wilt krijgen zonder te geven.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 13 Jul 2017, 10:11 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Apr 2017, 08:23
Berichten: 16
Woonplaats: Nijmegen
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 40 km
Loopnummer 2024: 40-O-235
Kilometers gelopen: ja ;-)
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: lowa
Op de website van de Vierdaagse staat: "Op de Wedren zal gedurende de hele week een plek ingericht worden waar iedereen die zijn controlekaart wil ruilen, zich kan melden". Dus het is voor Sandra of andere mensen die willen ruilen misschien het handigst om dat daar te proberen, dan hoef je geen ingewikkelde afspraken te maken of op elkaar te wachten. Succes!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2018, 14:50 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 08 Mei 2018, 14:38
Berichten: 1
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: 40
Merk wandelschoenen: Salomons
Hallo allemaal,

bij het inloggen bleek dat ik niet nieuw was, maar zo voelt het wel :) Ik ben Moira, wandel wederom met de 4daagse mee. Dit jaar heeft een vriendin uit Belgie (ontmoet in Sri Lanka, dus best wel bijzonder) zich voor het eerst ingeschreven. Net als velen werd zij uitgeloot. Op de dag van de herloting zat ze vol spanning voor de pc. Na flink wat storing is het haar toch gelukt om zich in te schrijven. Blijdschap alom!!

Nu is zij helaas de enige van ons groepje (4 andere dames) die een gladiool heeft als startkaart. Wij allen hebben een wandelschoen. Op de 4daagse site heeft zij al gevraagd om te ruilen, maar ze werd op een reservelijst gezet. Begrijpelijk, want er zijn waarschijnlijk veel 'oud' lopers die hetzelfde verzoek hebben ingediend.

Bij deze de vraag of er iemand is die toch met haar wil ruilen. Zij, de andere dames en ik zouden het onwijs fijn vinden om met z'n allen de 4 daagse te wandelen!!

Alvast bedankt voor het meedenken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: ruilen starttijd
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2018, 16:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Je kan natuurlijk gewoon met zn allen “laat” starten. Ook dan heb je ruim de tijd om binnen te komen en je zit niet met het gedonder dat er iemand zijn kaartje moet omruilen! Lekker relaxed toch?

Maar als je perse wilt......is mijn tip om gewoon bij de uitgifte van de vroege, of de te ruilen kaart gaan staan en roepen: wie wil er ruilen? Succes in ieder geval

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.