Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:52

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: We hebben er een zooitje van gemaakt ...
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:41 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: We hebben er een zooitje van gemaakt ...
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:54 
Dit was dat saaie stuk tussen wijchen -wijchen
Afbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Alleen die mensen die die witte bekers water uitdeelden waren zo slim geweest om ook op het hele stuk daarna heel veel vuilniszakken neer te zetten. Dingen uitdelen is leuk, maar een stapje verder denken kunnen ze blijkbaar niet. En hoewel ik over het algemeen een hele "schone" wandelaar ben, merkte ik ook dat ik het er op een gegeven moment maar bij gooide....

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:18 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Danyell, die foto's van jou....dat hebben wij niet gedaan hoor! Dat zijn de toeschouwers geweest :roll:
En Maarten had het er maandag op de wedren al over, je gooit niet zomaar een lege fles op straat, maar als er toch al zo'n 100 liggen... maar ja, wie gooit die eerste fles :roll:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:23 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Elly N schreef:
Danyell, die foto's van jou....dat hebben wij niet gedaan hoor! Dat zijn de toeschouwers geweest :roll:


Tuuuuuurlijk! Wij wandelaars zijn braaaaaaaaf!!!! :lol: :lol: :lol:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:28 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Die flesjes van de Telegraaf, die lagen echt her en der verspreid op de weg naar de Balgoyse dijk. Ik heb dat flesje bij me gehouden, ook toen ik het al op had, tot ik vlak voor de dijk eindelijk een vuilnisbak zag. Als ik die puinzooi zag (en dat Balgoy is een klein rustiek dorpje) dan had ik de indruk dat ik de enige was die het niet op de grond flikkerde.
Dan te bedenken dat sommigen hier mij asociaal vinden...

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 08:22 
Ik heb ook niks op de grond geflikkerd. Mensen staan er ook niet bij stil dat door dit gedrag de belastinggelden steeds verder ogeschroefd worden.
Alles op een hoop bij een afvalbak daar kan ik me nog iets bij voorstellen, want dan is het nog redelijk snel opgeruimd lijkt me. Maar gewoonweg op straat dumpen zoals die koeken van de je weet wel bakker! En alle latere lopers moeten er dan maar weer doorheen banjeren. Lekker!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 08:39 
Bij die telegraaf-waterflesjes heb ik nog even gezeten. Mijn ouder zaten daar langs de kant van de weg. En de gemeente had geen goedkeuring gegeven voor het uitdelen van die flesjes, omdat het zoveel rotzooi zou geven. ik hoorde van mijn moeder dat je niet eens meer flesjes mocht pakken want dan kon je een proces-verbaal krijgen :roll:
Even later haalde ze de pallets op, met zo'n truck weet je wel. Echt belachelijk! Water willen wij altijd, alleen is het dan wel handig om flink wat prullenbakken langs de kant van de weg te zetten.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:42 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
cynthia schreef:
Bij die telegraaf-waterflesjes heb ik nog even gezeten. Mijn ouder zaten daar langs de kant van de weg. En de gemeente had geen goedkeuring gegeven voor het uitdelen van die flesjes, omdat het zoveel rotzooi zou geven. ik hoorde van mijn moeder dat je niet eens meer flesjes mocht pakken want dan kon je een proces-verbaal krijgen :roll:


Hihi, dat is wel een grappige. Je denkt toch niet dat in de wet of de APV staat dat je niks van vreemden mag aannemen? Je moeder had denk ik een broodje aap-verhaal gehoord. Die vliegen in het rond tijdens de vierdaagse.
Nog afgezien van het feit dat de politie daar niet gaat staan om lopers te verbaliseren die een flesje water aanpakken, nou ja zeg.
En nog afgezien van het feit dat de enige agenten die daar waren het verkeer op de rotonde regelden en daar de handen vol aan hadden.

Veel interessanter is de vraag waarom jij precies ging zitten bij die boerendisco met die continu erdoorheenkletsende dorpsgek?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 12:08 
Nou daar konden mijn ouders relatief makkelijk komen met de auto en het was op 15km afstand van het beginpunt, dus meer toeval dan iets anders. Het ging mij alleen om een stoel, wat te eten en te drinken en daarna nog even naar het toilet :D

PS. HET GING MIJ DUS NIET OM DIE STOMME BOERENDISCO!!!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 12:17 
Master C schreef:
Veel interessanter is de vraag waarom jij precies ging zitten bij die boerendisco met die continu erdoorheenkletsende dorpsgek?


Ja, die dorpsgek kan ik me nog goed herinneren. Hij was erg grappig, probleem was alleen dat ie voor zover ik gehoord heb maar 1 grap in zijn repertoire had: "50 km. rechtsaf, 40 km. rechtdoor". Hahaha, lachen joh.

Als ik me niet vergis heeft ie zijn repertoire ook niet vernieuwd sinds vorig jaar want deze grap maakte ie toen ook al.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 12:25 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Hans schreef:
Master C schreef:
Veel interessanter is de vraag waarom jij precies ging zitten bij die boerendisco met die continu erdoorheenkletsende dorpsgek?


Ja, die dorpsgek kan ik me nog goed herinneren. Hij was erg grappig, probleem was alleen dat ie voor zover ik gehoord heb maar 1 grap in zijn repertoire had: "50 km. rechtsaf, 40 km. rechtdoor". Hahaha, lachen joh.

Als ik me niet vergis heeft ie zijn repertoire ook niet vernieuwd sinds vorig jaar want deze grap maakte ie toen ook al.


Vergis je niet, een paar jaar geleden was dat een belangrijke nieuwszender, het CNN van Balgoy, gezien het schokkende bericht dat ik indertijd hoorde toen ik er langs liep: er is een kalfje geboren bij boer Hendriks.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:48 
cynthia schreef:
Bij die telegraaf-waterflesjes heb ik nog even gezeten. Mijn ouder zaten daar langs de kant van de weg. En de gemeente had geen goedkeuring gegeven voor het uitdelen van die flesjes, omdat het zoveel rotzooi zou geven. ik hoorde van mijn moeder dat je niet eens meer flesjes mocht pakken want dan kon je een proces-verbaal krijgen :roll:
Even later haalde ze de pallets op, met zo'n truck weet je wel. Echt belachelijk! Water willen wij altijd, alleen is het dan wel handig om flink wat prullenbakken langs de kant van de weg te zetten.


Volgens mij is dit een klepel/klok-geval: het ging erom dat de Gemeente geen vergunning had uitgegeven en dus de waterdragers (H2Olland) een PV kon geven als ze zouden blijven uitdelen. In NIjmegen was 't ook al geweigerd. Dat jij er zelf een pakt moet jij weten volgens mij... jij hoeft daar toch geen vergunning voor te hebben? ;-)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 15:26 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Richard schreef:
jij hoeft daar toch geen vergunning voor te hebben? ;-)


Heb je dat nog niet gehoord dan? Naast een legitimatiebewijs heb je volgend jaar overal vergunningen voor nodig: voor je bandana, voor het appeltje, voor het wandelwater, voor het flesje nestea, voor het flesje extran, voor de snoepjes van de kinderen, voor de zonnekleppen, zelfs voor blaren heb je een pasje nodig ... :lol:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 15:35 
Danyell schreef:
Richard schreef:
jij hoeft daar toch geen vergunning voor te hebben? ;-)


Heb je dat nog niet gehoord dan? Naast een legitimatiebewijs heb je volgend jaar overal vergunningen voor nodig: voor je bandana, voor het appeltje, voor het wandelwater, voor het flesje nestea, voor het flesje extran, voor de snoepjes van de kinderen, voor de zonnekleppen, zelfs voor blaren heb je een pasje nodig ... :lol:


Zou me echt niks verbazen... als je ziet hoe zielig Wijchen al bezig is met die appeltjes. We zullen vast ook een flinke leges moeten betalen! :lol: Gelukkig had ik m'n eigen water en appel bij me :wink:


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.