Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:56

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2005, 23:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
h?h?, eindelijk staat mijn verslag van de 4de dag op de website. Foto's volgen nog, daar ga ik deze week nog aan werken!

Vrijdag 22 juli: Dag 4
's Ochtends v??r de start ging de telefoon en het was Bosso (Jos) de Zeeuwse Delftenaar van het wandelforum. Ik had hem tussen alle wachtenden al snel gevonden en we zijn samen van start gegaan. Andr? ging vandaag zijn eigen race lopen.
Nadat we een kwartiertje onderweg waren kwamen we PeterB, Canadafreak uit Rotterdam (niet te verwarren met Peter Meeuwisse) tegen, ook van het "Walkers4Walkers" forum. Met z'n drietjes hebben we gezellig keuvelend de eerste kilometers van de dag weggelopen.
Al wandelend hebben we de koffie van de Shell pomp opgedronken maar Bosso wilde toch zijn traditionele "vierdedag koffiepauze" nemen ergens voorbij Sint Walrick.
Dus ben ik doorgelopen met PeterB die een zeer plezant gezelschap bleek te zijn. Een enkel "ja" of "nee" of "oh ja?" van mijn kant bleek voldoende om hem urenlang pratend aan mijn zijde te houden. Waar komt die piep nou vandaan die ik nog steeds in mijn linkeroor hoor?
Peter is een zeer ervaren 4Daagseloper (20 keer) en wist in Grave een goed caf? met lekkere tomatensoepvoor onze eerste stop . Het was hotel Oranje. Tegen de tijd dat zijn vrouw met zijn vriend het caf? binnenkwam stonden wij weer op om op weg te gaan richting Cuijk.
Onderweg hebben we nog een praatje gemaakt met een man en vrouw uit Hoek van Holland. Achterop hun jassen stond een reclame voor een autosloperij uit de Hoek. Dan maak je daar een opmerking over en direct loop je weer een half uur met die mensen te praten.

Ik was natuurlijk nog van plan de Maas over te zwemmen bij Cuijk. Het weer werd onderweg steeds slechter en Peter probeerde mij het plan uit mijn hoofd te praten. Ik had mijn zwembroek al aangetrokken dus ik was echt van plan een duik te gaan nemen. Onderweg in de lus van Beers naar Cuijk was het weer steeds slechter geworden en we kwamen ook Jakob van het forum nog tegen. Hij raadde mij de duik ??k af.

In Cuijk voordat de 40 km erbij kwam was onze tweede stop bij een caf?. Volgens Peter was het broodje kroket daar verschrikkelijk lekker. Ik heb dus een broodje kroket besteld bij de ober maar toen het broodje na 30 minuten er nog niet was heb ik een tafelgenoot die ook een broodje kroket bestelde maar mijn bestelling laten nemen.....
Toen we het caf? verlieten was het inmiddels tijd geworden om de poncho aan te trekken want de regen werd wat teveel voor mijn parapluutje. Het plan om te zwemmen was dus van de baan. Het lijkt me niet ?cht geweldig om in de stromende regen je kleren weer aan te moeten trekken plus het risico om in dit weer het water in te gaan misschien wel wat te groot was. Hoewel ik eigenlijk denk dat het risico om op een hele warme dag het water in te duiken misschien nog wel groter is. Nou ja, volgend jaar weer een kans.
Al lopend door het feestende Cuijk werd ik ineens aan mijn poncho getrokken door Iris, het buurmeisje en vriendinnetje van mijn dochter Maxime. Zij trok me mee terug naar haar ouders en broertje. Zij waren in de buurt op vakantie en gingen naar Cuijk om eens het 4Daagsesfeertje op te snuiven. Later zouden zij ook nog de groep van Marieke en Jolanda tegenkomen die kort daarvoor een stop hadden gehad om wat bier te hijsen en net weer op weg waren. Wat jammer voor hun, moesten ze w??r bier drinken!

Inmiddels had ik van Saskia een telefoontje gekregen dat zij met de kids, mijn moeder en Els en Rinus (tante en oom) in Malden waren aangekomen en op bijna hetzelfde plekje als vorig jaar zaten.
Ik moest eerst nog een uurtje lopen voor ik in Malden aan zou komen. Ik zag Django in zijn militaire outfit en Maxime al staan voordat zij mij in de gaten hadden. Django stond met een schaal komkommerschijfje en salueerde naar de militairen die langsliepen. Zijn tas met hebbedingetjes was aan het eind van de dag dus flink gevuld. Hopelijk meer dan bij die irritante kinderen die bedelend hun hand omhoog houden en iedereen vragen om stickers, speldjes en andere dingen. Vaak lopen ze je ook nog even flink in de weg zodat je bijna je benen breekt over die kids. Die van mij heb ik ge?nstrueerd dat vooral ni?t te doen.
Saskia had een heerlijk blikje bier en een bakje Katjang Pedis bij zich voor me. Dat was even lekker genieten.

Ton (van het forum) had zich bij ons gevoegd voordat we in Malden kwamen. Toen ik bij Saskia aankwam is PeterB doorgelopen en ben ik met Ton verdergegaan langs de Via Gladiola tot het eind.
Nadat ik bij Saskia ben weggegaan heb ik bij dezelfde slijter als vorig jaar nog een ijskoude sixpack bier gescored.
Toen we bij de Scheidingsweg bij de laatste rustplaats van de militairen aankwamen werden we staande gehouden omdat er een fanfare de weg op kwam lopen. Niet alleen een fanfare maar ook gelijk de hele marine kwam erachteraan. Volgens mij was er geen enkele Nederlandse marineman meer op zee te vinden, die liepen allemaal daar en daarvoor moest ik wachten. Zwaar irritant natuurlijk. Het bleek de eerste fanfare van die dag te zijn, ik probeer altijd redelijk op tijd binnen te zijn zodat ik v??r de fanfare's binnen ben. Die gasten zijn namelijk nauwelijks in te halen op de Via Gladiola en ?cht hard lopen ze ook niet!
Het hele peloton was volgens mij z?ker 50 meter lang, zoveel mensen waren het. Gelukkig konden we n? de laatste marineman als eersten weer doorlopen. Er was dus naast het peloton een flinke ruimte omdat daar nog niemand liep, zodat we de hele groep snel konden inhalen en er geen last meer van hadden.

Van Bosso had ik afgelopen maandag een mooie Grolsch beugelflesbierblikhouder gekregen. Een mooi en vooral handig ding wat je om je nek kunt hangen. Je klikt er een blikje bier in. Bij voorkeur Grolsch natuurlijk maar Heineken past ook als er geen Grolsch aanwezig is maar dat ziet er gelijk minder uit natuurlijk. Je kan dan gewoon je blikje bier drinken alsof je het uit een flesje drinkt. Errug handig en volgend jaar zal het vast item in mijn rugzak zijn....

Op de Wedren is mij door de juffrouw achter mijn loket mijn medaille (het Zesje) aan mijn shirt gespeld. Volgend jaar moet ik weer voor een nummertje lopen. Ik moet nog 4 keer lopen voor een nummertje voordat ik eindelijk weer eens een nieuwe medaille zal krijgen. Maar de 10de wordt een mooie hoewel ik voorlopig deze ook helemaal top vind!

De groep van Marieke en Jo hebben het ook allemaal gehaald. Klasse jongens! Ze waren om 17:00 uur binnen en hadden flink wat biertjes gescored onderweg.

Andr? heeft het ook gered en heb ik thuis in Oosterhout gezien toen ik daar opgehaald werd door Saskia en de kids. In de tweede poging eindelijk zijn kruisje binnen...... Volgend jaar weer Andr??

Van Peter Meeuwisse heb ik gehoord dat hij ook nog een keer de 50 km gaat lopen. Hij wil natuurlijk ook eens een keertje bij de "grote jongens" horen. Het zou een wereldprestatie van hem zijn, als 55 jarige de 50km lopen. Peter, doe het maar volgend jaar als ik met je meega op de boot.....

Iedereen bedankt voor de vele telefoontjes en de SMSjes!

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 00:00 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Goh.......... en ik maar denken dat je de hele dag 'zielig' alleen liep :wink:
Hahaha ALLEEN lopen????? Soms zou je het zelfs weleens willen, maar zo te horen heb je een lekkere 4e dag gehad. :D
Jammer dat je duik niet doorging, maar die houden we toch wel tegoed voor volgend jaar zeker???

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 00:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
De Haagse R?g?h schreef:
h?h?, eindelijk staat mijn verslag van de 4de dag op de website. Foto's volgen nog, daar ga ik deze week nog aan werken!

Vrijdag 22 juli: Dag 4
's Ochtends v??r de start ging de telefoon en het was Bosso (Jos) de Zeeuwse Delftenaar van het wandelforum.




Ik had hem tussen alle wachtenden al snel gevonden en we zijn samen van start gegaan.


Dat was niet zo moeilijk, we stonden op 5 meter van elkaar . (Bosso)


Van Bosso had ik afgelopen maandag een mooie Grolsch beugelflesbierblikhouder gekregen. Een mooi en vooral handig ding wat je om je nek kunt hangen. Je klikt er een blikje bier in. Bij voorkeur Grolsch natuurlijk maar Heineken past ook als er geen Grolsch aanwezig is maar dat ziet er gelijk minder uit natuurlijk. Je kan dan gewoon je blikje bier drinken alsof je het uit een flesje drinkt. Errug handig en volgend jaar zal het vast item in mijn rugzak zijn....


Wij van de Blarentrappers hebben als regel: "De vereniging heeft ten doel het helpen van vierdaagse loopers(sters) met het behalen van hun loopafstand".

Kijk maar op www.Blarentrappers.nl, reglement, artikel 2 (Bosso).




Iedereen bedankt voor de vele telefoontjes en de SMSjes!



Graag gedaan :!: :wink:

Maareh.... Hoe zit het nou met de Dodentocht??


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 02:50 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mrt 2005, 11:04
Berichten: 1004
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30km
Aantal N4D volbracht: 34
Volgende wandeltocht: Airborne
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Bosso schreef:
Maareh.... Hoe zit het nou met de Dodentocht??

Jos, geef me een jaar de tijd, dan komt dan 'vanzelf' wel goed.....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 07:59 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
De Haagse R?g?h schreef:
Op de Wedren is mij door de juffrouw achter mijn loket mijn medaille (het Zesje) aan mijn shirt gespeld. Volgend jaar moet ik weer voor een nummertje lopen. Ik moet nog 4 keer lopen voor een nummertje voordat ik eindelijk weer eens een nieuwe medaille zal krijgen.


Ik blijf erbij dat mannen niet kunnen rekenen! :evil: :evil: :evil:

Hoeveel nummertjes zitten er nu tussen de 6 en de 10??? :mrgreen:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 08:03 
Danyell schreef:
De Haagse R?g?h schreef:
Op de Wedren is mij door de juffrouw achter mijn loket mijn medaille (het Zesje) aan mijn shirt gespeld. Volgend jaar moet ik weer voor een nummertje lopen. Ik moet nog 4 keer lopen voor een nummertje voordat ik eindelijk weer eens een nieuwe medaille zal krijgen.


Ik blijf erbij dat mannen niet kunnen rekenen! :evil: :evil: :evil:

Hoeveel nummertjes zitten er nu tussen de 6 en de 10??? :mrgreen:


Ehum Danyell, dat van die mannen en niet rekenen zou ik toch maar even terugnemen.

R?g?h moet nog 4x lopen voordat ie zijn medaille krijgt.

Volgend jaar 7e
In 2007 8ste
In 2008 9de
In 2009 10de

Hij krijgt de medaille nl. pas NA het lopen van de 10de, niet ervoor.

Accountants moeten toch foutloos rekenen, of niet? Stil maar, ik zal niets tegen je baas zeggen.

Maar mijn boekhouding hoef je ook niet te doen......


Naschrift van de auteur:

Oeps, hij hoeft inderdaad niet meer 4x voor een nummertje te lopen maar wel 4x voor ie een nieuwe medaille krijgt.

Ik moet het bovenstaande verhaal wat afzwakken. Je had toch gelijk Danyell. Mannen kunnen niet rekenen.

Wil je mijn boekhouding nog doen?


Laatst gewijzigd door Hans op 10 Aug 2005, 08:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 08:06 
Hans schreef:
Ehum Danyell, dat van die mannen en niet rekenen zou ik toch maar even terugnemen.


OK, mannen kunnen wel rekenen, maar lezen kunnen ze niet... :wink:

De Haagse R?g?h schreef:
Ik moet nog 4 keer lopen voor een nummertje voordat ik eindelijk weer eens een nieuwe medaille zal krijgen.


En hoeveel nummertjes zaten er ook alweer tussen 6 en 10... Juist...

edit: Even aanpassen nadat Hans snel zijn berichtje heeft gewijzigd.
Mannen kunnen wel rekenen, lezen ook wel, alleen het verwerken van de informatie duurt wat langer... :wink:


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 08:09 
marianka schreef:
Hans schreef:
Ehum Danyell, dat van die mannen en niet rekenen zou ik toch maar even terugnemen.


OK, mannen kunnen wel rekenen, maar lezen kunnen ze niet... :wink:

De Haagse R?g?h schreef:
Ik moet nog 4 keer lopen voor een nummertje voordat ik eindelijk weer eens een nieuwe medaille zal krijgen.


En hoeveel nummertjes zaten er ook alweer tussen 6 en 10... Juist...


Eh, ik had reeds een naschrift toegevoegd aan mijn berichtje, Mari :oops:

Begrijpend lezen was ik overigens best goed in op school vroeger. Nou ja.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 08:11 
marianka schreef:
..... alleen het verwerken van de informatie duurt wat langer... :wink:


En dan te bedenken dat ik alleen nog maar koffie op heb vanmorgen. De Caffe?ne zou me toch scherp moeten maken........


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 08:19 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Hans schreef:
marianka schreef:
..... alleen het verwerken van de informatie duurt wat langer... :wink:


't Zal wel komen doordat er geen kwartjes meer zijn, kunnen ze ook niet meer vallen! :wink:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslag deel 4
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 14:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
De Haagse R?g?h schreef:
Op de Wedren is mij door de juffrouw achter mijn loket mijn medaille (het Zesje) aan mijn shirt gespeld. Volgend jaar moet ik weer voor een nummertje lopen. Ik moet nog 4 keer lopen voor een nummertje voordat ik eindelijk weer eens een nieuwe medaille zal krijgen.


Ik blijf erbij dat mannen niet kunnen rekenen! :evil: :evil: :evil:

Hoeveel nummertjes zitten er nu tussen de 6 en de 10??? :mrgreen:


en toch bedoel ik het zoals het daar staat. Ok, het is niet helemaal correct. Als ik ... voor een nummertje.... had weggelaten dan was het helemaal goed geweest. Sjonge, het verslag wordt wel helemaal uitgespeld zeg! Haal je ook de rest van de taalfouten van alle verslagen er ook nog uit want ik heb het nog geen ??n keer nagelezen.... :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.