Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:11

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Aug 2005, 14:19 
We hebben 't er al eens eerder over gehad maar mijn mening in deze is: Hoe meer sponsors hoe beter!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Aug 2005, 21:24 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Hans schreef:
We hebben 't er al eens eerder over gehad maar mijn mening in deze is: Hoe meer sponsors hoe beter!


Ik sluit me daarbij aan. Ik heb er geen last van, ik krijg onderweg nog eens wat gratis dingen, en het drukt de inschrijfkosten.

Wel mag er van mij wat minder televisie aanwezig zijn (krijgen we ook wat minder deelnemers denk ik).

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2005, 00:09 
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk.
Kijk dat we gesponserd worden vind ik niet zo erg, ook niet al die gratis dingen.
Maar al die camera's onderweg. Het lijkt wel alsof je geen meter kunt lopen zonder een camera op je gericht te hebben. Maar ja dat krijg je natuurlijk als er zo veel verschillende organisaties afleveringen maken.
Ik bedoel KRO, NOS, SBS6, TV Gelderland, TV Brabant, KKN etc etc


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2005, 07:37 
cynthia schreef:
Het lijkt wel alsof je geen meter kunt lopen zonder een camera op je gericht te hebben.......


En dan te bedenken dat ik echt serieus heb moeten zoeken naar camera's om nog wat "air-time" te kunnen scoren. Had ik maar samen met jou gelopen, Cynthia, jij schijnt ze allemaal te hebben aangetrokken.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2005, 15:36 
Misschien wel. Misschien was ik de enige die constant het idee had dat er een camera op haar gericht was. Niet dat ik ook daadwerkelijk op tv ben geweest. Ik heb me gelukkig zo weten te verbergen dat ik mezelf nog niet gezien heb.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Aug 2005, 18:46 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Hans schreef:
cynthia schreef:
Het lijkt wel alsof je geen meter kunt lopen zonder een camera op je gericht te hebben.......


En dan te bedenken dat ik echt serieus heb moeten zoeken naar camera's om nog wat "air-time" te kunnen scoren. Had ik maar samen met jou gelopen, Cynthia, jij schijnt ze allemaal te hebben aangetrokken.


Ik kon ze ook niet vinden. En ze konden mij ook niet vinden. Lopen die camera's alleen met de voorhoede mee of zo?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 07:39 
Master C schreef:
Hans schreef:
cynthia schreef:
Het lijkt wel alsof je geen meter kunt lopen zonder een camera op je gericht te hebben.......


En dan te bedenken dat ik echt serieus heb moeten zoeken naar camera's om nog wat "air-time" te kunnen scoren. Had ik maar samen met jou gelopen, Cynthia, jij schijnt ze allemaal te hebben aangetrokken.


Ik kon ze ook niet vinden. En ze konden mij ook niet vinden. Lopen die camera's alleen met de voorhoede mee of zo?


Ik zou eerder verwachten dat ze in de achterhoede filmen. Leedvermaak scoort denk ik beter dan die snelwandelaars in hun flitsende broekjes.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 Aug 2005, 13:41 
Volgens mij zat ik net ietsje voor de middenmoot, later midden in de middenmoot. Dus...


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.