Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 05:54

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 19:50 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Zoals je aan de titel wel kunt zien, is het deze 4daagse eigenlijk alleen maar beter gegaan! Dag 1 vind ik altijd ronduit saai, dag 2 loop ik me altijd dood te ergeren aan de drukte, dag 3 begin ik in m'n hum te komen en dag 4 ... tja, dan krijg ik eindelijk het echte gevoel te pakken!

Ik verheug me bij het opstaan al op de leuke route over de dijk naar Linden, Linden zelf en dan de stukjes naar Beers, Cuyk, Mook, Malden en uiteindelijk de Via Gladiola! Dag 4 bestaat uit heerlijke hapklare brokken, als je het goed bekijkt!

Jammer alleen van de regen op de dijk naar Linden. Veel mensen liepen met paraplu en dat maakte de drukte op de smalle dijk nog groter dan normaal. Wel hartstikke leuk (zoals altijd) was de terugblik op de dijk als je op de brug liep.

Linden was versierd volgens een "landenthema", ieder huis had z'n eigen land gekozen. Dat waren echte landen, maar ook fantasielanden. Zo heb ik Spanje, Engeland, IJsland en Amerika gezien, maar ook Luilekkerland, Graceland, Kookeiland en Grasland. Was erg leuk en ze hadden er weer een hoop werk van gemaakt.

In het na Linden volgende stukje naar Beers zit trouwen een idioot steile brug, die is nog erger dan de 7 heuvelen op donderdag :shock: Toch hoor ik daar nooit iemand over!

In Beers kwamen er traditiegetrouw mensen teruglopen die per ongeluk op de 40 terechtgekomen waren, gelukkig staat de controle vrij snel na de splitsing.

Op het stukje van Beers naar Cuyk hoord ik per SMS dat Maarten uiteindelijk toch niet zou gaan zwemmen. Toen hoefde ik ook niet meer op te schieten om mee te zwemmen en heb ik mijn badpak aan de hoogste bieder verkocht!

Cuyk was gezellig maar erg druk, weer eens lekker lopen schuifelen. Van Cuyk naar Mook het laatste stille stukje, dus even een telefoontje met mams: alles gaat goed, en jullie allemaal: nogmaals bedankt voor jullie medeleven, ook van haarzelf, ook al kent ze jullie niet!

En dan de intocht, tja, eigenlijk vind ik die al bij Mook beginnen, het wordt langs de weg steeds drukker en vanaf Malden is het echt groot feest. Overigens kwam bij Malden het eerste muziekkorps al de weg op, die ben ik gauw nog even voorbij gelopen! Bij de MacDonalds stond mijn schoonzusje met haar moeder te wachten en heb ik nog uitgekeken naar Jan Woordes, maar die heb ik helaas niet gezien.

De Mafioso zat een stukje achter me, maar ik voelde aan m'n benen dat ik maar beter door kon lopen en toen ik een "gat" zag ben ik er in gedoken. En dat werkte prima, ik heb de hele intocht relatief rustig gelopen, kon lekker m'n voeten kwijt en had het publiek een beetje "voor mezelf".

De politieman op het kruispunt voerde zijn gebruikelijke show op en daar had ik het geluk dat ik even stil moest staan dus ik kon er volop van genieten. Geweldig wat die man allemaal voor fratsen uithaalt! 's Avonds op TV Gelderland zag ik dat hij het dit jaar voor het laatst deed. Hij vond het prachtig dat hij 43.000 mensen op zijn afscheidsreceptie had gehad!

Het laatste stuk van de intocht had weer een kippenvelgehalte van hier tot Tokio, ik was in een stralend humeur en ik heb zelfs een foto gemaakt van de stoepkrijttekeningen!

Rond drie uur was ik op de Wedren om mijn "twaalfje" in ontvangst te nemen en op m'n malle petje te spelden. Gauw naar de beeldjes (nou ja, gauw, ik moest over het 30 km terrein en tjonge jonge, wat kunnen die dertigers feesten :wink: )

Bij de beeldjes was een klein groepje W4W'ers aanwezig: Jakob, Maarten, Ron, Ton en (heel erg leuk) Gideon. Later kwamen de Mafioso, Carola en Cynthia ook nog even buurten en op weg naar de fietsenstalling kwam ik Ahaha nog tegen. Ank had ik vlak voor de Wedren langs de kant zien staan met het treurige nieuws dat ze was gestopt vanwege een loszittende nagel :( .

Na nog wat gedronken te hebben naar huis om heerlijk te douchen en te eten. Puf om de stad in te gaan had ik niet meer, ik had last van "wandelkoorts" en voelde me rillerig en bibberig. Niet al te laat naar bed dus, maar ik was al vroeg weer wakker: klaar voor dag 5! :P

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 20:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Citaat:
Linden was versierd volgens een "landenthema", ieder huis had z'n eigen land gekozen. Dat waren echte landen, maar ook fantasielanden. Zo heb ik Spanje, Engeland, IJsland en Amerika gezien, maar ook Luilekkerland, Graceland, Kookeiland en Grasland. Was erg leuk en ze hadden er weer een hoop werk van gemaakt.


Wij zagen ook nog Duitsland, Smurfenland (2x) Neverland en Hooiland.
En ik denk dat die alternatieve manneke pis op het einde iets met Belgie te maken had. Vond hem echt hysterisch grappig!

We hadden inmiddels zo lekker het tempo erin dat ik besloot geen foto's te maken. Wel jammer, want ze hadden er inderdaad veel werk van gemaakt. Niet gek overigens volgens mij, want volgens mij is er de rest van het jaar geen ene fl*kker te doen in dat dorp, hahahaha.

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 20:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Citaat:
Linden was versierd volgens een "landenthema", ieder huis had z'n eigen land gekozen. Dat waren echte landen, maar ook fantasielanden. Zo heb ik Spanje, Engeland, IJsland en Amerika gezien, maar ook Luilekkerland, Graceland, Kookeiland en Grasland. Was erg leuk en ze hadden er weer een hoop werk van gemaakt.


Wij zagen ook nog Duitsland, Smurfenland (2x) Neverland en Hooiland.
En ik denk dat die alternatieve manneke pis op het einde iets met Belgie te maken had. Vond hem echt hysterisch grappig!

We hadden inmiddels zo lekker het tempo erin dat ik besloot geen foto's te maken. Wel jammer, want ze hadden er inderdaad veel werk van gemaakt. Niet gek overigens, want volgens mij is er de rest van het jaar geen ene fl*kker te doen in dat dorp, hahahaha.

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 21:50 
ik heb het lopen niet echt gemist, maar zo hier en daar toch een klein beetje. linden vond ik ook altijd erg leuk


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 22:30 
Ik heb wel veel foto's van Linden, ik besloot om me daar mentaal helemaal voor te bereiden op het stuk naar Cuijk en dat te doen door te genieten van alle versiersels.
Ik zal ze binnenkort wel op het forum zetten, als ik dat programma gedownload heb om foto's te verkleinen.
In Linden kun je de rest van het jaar goed vertoeven hoor, je kunt er heerlijk zwemmen, zonnen en natuurlijk windsurfen als het een beetje mooi weer. ik heb niemand zien surfen, alhoewel er wel wind was, maar je kon natuurlijk niet echt bij de plassen komen.
Maar het is er natuurlijk wel vrij rustig, het is gewoon een dorpje.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 22:35 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Een dag 5????? Je voelt je toch wel goed h?? :shock:
Die agent op de kruising heeft inmiddels al een vervanger ook hoorde ik.
Er is inmiddels een heel team van dansende politieagenten :lol: en als ik ooit nog een keer stop met lopen ga ik proberen op die kruising een plekje te krijgen.
Wat een lol zal je dan de hele dag hebben :lol:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 07:56 
Danyell schreef:
In het na Linden volgende stukje naar Beers zit trouwen een idioot steile brug, die is nog erger dan de 7 heuvelen op donderdag :shock: Toch hoor ik daar nooit iemand over!


Jawel hoor, de inwoners van Linden hebben er destijds (toen de brug er werd ingelegd) behoorlijk over geklaagd. Met name de fietsers: ze kunnen er niet tegenop! Wat zijn wij toch een bikkels... :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 08:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Citaat:
ik had last van "wandelkoorts" en voelde me rillerig en bibberig.


Ja, dat had ik ook. Ik heb 4 dagen een een hempje gelopen (ook als het regende, wat veel bezorgdheid onder de overige wandelaars veroorzaakte...). Dat ging prima, ik heb het geen seconde koud gehad (en als ik het tijdens de rust koud kreeg was dat voor mij een teken dat we weer verder moesten). Maar vrijdagavond kreeg ik ineens de bibbers en die hebben de hele zaterdag aangehouden. Heb gister zelfs mijn winterjas aangedaan toen ik boodschappen ging doen....

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 12:53 
Danyell schreef:
Jammer alleen van de regen op de dijk naar Linden. Veel mensen liepen met paraplu en dat maakte de drukte op de smalle dijk nog groter dan normaal. Wel hartstikke leuk (zoals altijd) was de terugblik op de dijk als je op de brug liep.


Heerlijk gevoel was dat. Eindelijk die nare dijk achter je gelaten en terug zien wat voor end het was en dan het lekkere gevoel dat jij dat stuk al hebt gehad en de mensen achter je nog een heel eind moeten.

Vanaf Cuijk kreeg ik geloof ik vleugeltjes. Vooral na een j?germeistertje. Ik moet zeggen die ging er goed in en de pijn werd snel verdrongen. En na Cuijk gaat het eigenlijk bijna vanzelf met al die vrolijke mensen en muziek.
Maar wat was ik blij dat de finish in zicht was. Ik vond het behoorlijk afzien vooral de 3e en begin van de 4e dag.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 13:03 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Danyell schreef:
In Beers kwamen er traditiegetrouw mensen teruglopen die per ongeluk op de 40 terechtgekomen waren, gelukkig staat de controle vrij snel na de splitsing.



Andersom gebeurt ook. In Milsbeek waren we al een eindje de lus in en toen kwamen ons nog 40-kilometerlopers tegemoet die terugliepen. Onbegrijpelijk, want waar je in Beers z?maar fout kunt lopen is dat eigenlijk bij Milsbeek onmogelijk. Dan loop je ?cht te pitten...

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 13:06 
Master C schreef:
Danyell schreef:
In Beers kwamen er traditiegetrouw mensen teruglopen die per ongeluk op de 40 terechtgekomen waren, gelukkig staat de controle vrij snel na de splitsing.



Andersom gebeurt ook. In Milsbeek waren we al een eindje de lus in en toen kwamen ons nog 40-kilometerlopers tegemoet die terugliepen. Onbegrijpelijk, want waar je in Beers z?maar fout kunt lopen is dat eigenlijk bij Milsbeek onmogelijk. Dan loop je ?cht te pitten...


Vroeger, toen we na Bemmel nog rechtsaf gingen en de militairen linksaf, kwamen er soms hele peletons soldaten teruglopen. Die hadden daar de afslag gemist. Stelletje muppets! Je gaat toch niet meer kilometers lopen dan nodig is?


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 13:35 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Master C schreef:
Danyell schreef:
In Beers kwamen er traditiegetrouw mensen teruglopen die per ongeluk op de 40 terechtgekomen waren, gelukkig staat de controle vrij snel na de splitsing.



Andersom gebeurt ook. In Milsbeek waren we al een eindje de lus in en toen kwamen ons nog 40-kilometerlopers tegemoet die terugliepen.


Kwamen die teruglopen? :shock:

Daar snap ik nou niks van!!! Als je op de 3e dag per ongeluk in de lus van de 50 terechtkomt dan loop je die prachtige lus toch gewoon eventjes mee? :wink:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:08 
Sunny schreef:
Citaat:
ik had last van "wandelkoorts" en voelde me rillerig en bibberig.


Ja, dat had ik ook. Ik heb 4 dagen een een hempje gelopen (ook als het regende, wat veel bezorgdheid onder de overige wandelaars veroorzaakte...). Dat ging prima, ik heb het geen seconde koud gehad (en als ik het tijdens de rust koud kreeg was dat voor mij een teken dat we weer verder moesten). Maar vrijdagavond kreeg ik ineens de bibbers en die hebben de hele zaterdag aangehouden. Heb gister zelfs mijn winterjas aangedaan toen ik boodschappen ging doen....


Hier heb ik ook last van gehad. 's-Avonds als ik zat te eten zat ik op mijn stoel te rillen als een juffershondje. Van een goed glas Johnny Walker word je echter wel weer een beetje warm.

Wat ik ook had dit jaar was dat ik om 2 uur als ik op moest staan badend in het zweet wakker werd. Echt kletsnat. 's-Morgens als mijn vrouw opstond (dit was zo'n 5-6 uur later) was het bed nog steeds drijfnat. Ze heeft me dan ook voorzichtig gevraagd of ik soms leed aan vroegtijdige incontinentie.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:20 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Hans schreef:
Wat ik ook had dit jaar was dat ik om 2 uur als ik op moest staan badend in het zweet wakker werd. Echt kletsnat. 's-Morgens als mijn vrouw opstond (dit was zo'n 5-6 uur later) was het bed nog steeds drijfnat. Ze heeft me dan ook voorzichtig gevraagd of ik soms leed aan vroegtijdige incontinentie.



Hihihi, de overgang misschien? :wink:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Het gaat steeds beter, is er geen dag 5?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:31 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Danyell schreef:
Master C schreef:
Danyell schreef:
In Beers kwamen er traditiegetrouw mensen teruglopen die per ongeluk op de 40 terechtgekomen waren, gelukkig staat de controle vrij snel na de splitsing.



Andersom gebeurt ook. In Milsbeek waren we al een eindje de lus in en toen kwamen ons nog 40-kilometerlopers tegemoet die terugliepen.


Kwamen die teruglopen? :shock:

Daar snap ik nou niks van!!! Als je op de 3e dag per ongeluk in de lus van de 50 terechtkomt dan loop je die prachtige lus toch gewoon eventjes mee? :wink:


Ik moet zeggen dat ik in zo'n geval uit schaamte door zou lopen, om niet af te gaan voor die andere lopers. Net doen of ik ook echt die lus moet maken...
Image is everything!

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.