Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:24

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: fotos en verslag
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2005, 16:45 
hallo allemaal,

dacht ik plaats mijn foto link en zet er meteen een klein verslagje bij.

de 18de was verschikkelijk gezellig, vond het leuk iedereen te zien, maar omdat ik de zondag ervoor 100KM gefietst had en nog 5KM gelopen had.. (jaja ik weet het), werdt het me al snel beetje genoeg en wilde ik graag mn bedje in. (want geslapen had ik van zondag naar maandag niet).

aangekomen thuis met nieuw ingetapte voetjes lekker mn bedje in gegaan om er om 3 uur weer uit te mogen.
alles liep lekker soepel ondanks de trein (natuurlijk) 20 min vertraging had en wij om kwart over 5 op start aankwamen, en pas om half 7 konden lopen. (we kende het principe voordringen nog niet). om half 3 waren we alweer binnen en dag 1 zat erop voor ons.

dag 2
dag 2 was de trein natuurlijk alweer 15 min te laat maar dat kon de pret niet minder maken, met vol goede moet liepen we naar de start waar we al om 6 uur weg konden. na 11KM (eerste hulppost) kreeg mijn loop maatje het helaas zwaar door blaren en moest stoppen. toen we na uurtje verder wilde weigerde mijn benen en kreeg al snel vanaf mn knieen een slaapbeen, voet.
langzaam zakte de moed me wel in de schoenen en lopen deed ik al 20 km niet meer goed, tot ik bij de laatste 10 km een massage kreeg van mn wandel maatje. en ik de 4daagse toch uitliep voor die dag.

thuis aangekomen stond me een massage te wachten van 2 uur, leek onmogelijk mn kuiten te laten ontspannen. savonds nog eens wakker gemaakt voor massage en sochtends om 3 uur stond mijn mama alweer beneden om mijn benen nog maals te behandelen!

dag 3
met goede moed begon ik aan dag 3 zonder teveel pijn. wel had ik camera, drinken en al het overige aan rotzooi thuisgelaten en gewoon gekocht onderweg. de trein was optijd!!! maar vergat te stoppen op station nijmegen lent... ok hadden we kunnen verwachten..

deze dag ging super, net als de eerste dag namen we pas na 22KM pauze en liepen we als de gek over de heuvels, jah we liepen bijna de hele dag met militairen, een heerlijk tempo al zeg ik het zelf.
toen ze helaas voor de laatste heuvel gingen pauzeren gingen we zelf met behulp van fluitjes door de massa, heerlijk als iedereen aan de kant gaat. minder dat iedereen het een rot herrie vond. we vertrokken die dag om kwart voor 6 en waren 10 voor half 3 binnen.

dag 4
mijn tape zat nog om mijn voetjes, geen blaren te bekennen en geen slaap benen meer gehad! liep nog zoals dag 1 dacht ik. maar zodra we bij de start waren en eindelijk weg liepen om 6 uur merkte ik wel anders, nog na geen 2KM sloeg de beknelling weer toe en sliepen mn hele benen. meteen aan de ibuprofen gegaan waarna het beter ging. heb echt genoten van de aandacht maar deze dag duurde zo lang en leek maar niet op te schieten. we waren om kwart voor 4 binnen en zo moe dat we onze vrienden bij mekaar zochten kruisje haalde en heel snel weg gingen.

savonds,
toen we eindelijk rond half 6 thuis waren eerst maar een een lekker warm bad genomen, tape had ik uiteindelijk toch niet meer nodig. na 15 min te hebben geslapen werdt ik wakker gemaakt, want jah daar kwamen alle vrienden al. bloem (gila) moest en zou meegaan naar ....NIJMEGEN.. ok ok daar gingen we alweer om half 9. om vervolgens pas om half 6 weer in arnhem te komen, waar we 1 uur en 15 min op de trein moesten wachten om vervolgens nog 3 treinen te moeten pakken... ok voordat ik naar huis gelootst was en uiteindelijk mn bedje zag was ik vertrokken, het was alweer half 9. om weer om half 12 wakker te worden en door te gaan tot savonds. toen eindelijk 13 uur geslapen. was doodop.

mn benen zijn sins zondag weer in orde, de roodheid zit ernog is gewoon kapot. maar verder zijn mn enkels normaal formaat en slaap heb ik ook ingehaald..

bij deze mijn verslag en hier de fotos. (heb bij elke foto dag en kommentaar gezet


http://groups.msn.com/BloempjesWorld/4daagsenijmegen.msnw?albumlist=2


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Jul 2005, 21:22 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Leuk verslag en hele leuke foto's ook!
Wat een plekken had jij op je benen zeg :shock:
Ik had dat de laatste paar jaren ook (in mindere mate) maar dit jaar bijna niet.
Volgens 'kenners' is dat warmte-uitslag. Zou het kunnen dat jij het zo erg had omdat je in spijkerbroek liep?
En nu op naar het kroontje!! :wink: :lol:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Jul 2005, 21:34 
echt leuk om al die fotos en verslagen te zien!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Jul 2005, 22:37 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Leuke foto's bloem! nu moet Jolanda zich toch echt melden op het forum, kan ze gezellig mee praten en lezen op het forum.

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 07:29 
leuke foto's idd, maar jeetje zakjes om je voeten voor het douchen. Wat zit jij ingetaped zeg :roll:
En auw, wat een uitslag. Warmte-uitslag??? Insmeren met vaseline schijnt te helpen (in ieder geval wel bij mijn schoonzusje)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 09:31 
Yep, dat is warmte-uitslag. Ik herken het ook, heb er dit jaar namelijk ook last van gehad. Heel typisch: ik krijg het alleen maar tijdens de vierdaagse, ook niet ieder jaar en eigenlijk pas vanaf het einde van dag 2.

Wat helpt...
Tijdens het lopen: natte zakdoeken, de plekken goed nathouden en koelen, veel koelen.
Na het lopen: insmeren met een lekkere verzorgende creme (iets waar aloe vera in zit bijvoorbeeld).

Ik gebruik altijd de cooling gel en de voetencreme van Schlecker. Deze tip kreeg ik ooit van een verzorger. Het kost bijna niets, maar het spul werkt als een tierelier.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 20:50 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
lisanne schreef:
leuke foto's idd, maar jeetje zakjes om je voeten voor het douchen. Wat zit jij ingetaped zeg :roll:
En auw, wat een uitslag. Warmte-uitslag??? Insmeren met vaseline schijnt te helpen (in ieder geval wel bij mijn schoonzusje)


Ik tape ook (alleen de bal van de voet) maar ik douche er iedere dag mee tijdens de vierdaagse. Zonder zakjes er omheen. Die tape blijft echt wel zitten.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 21:47 
heb ook zonder zakkies gedoucht wel na het douchen ff talkpoeder gegooit en sok aan tot tape droog was


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 22:01 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Ik hoorde van buitenlandse militairen dat ze ook met zakjes om hun voeten douchen en ermee in een voetenbak zitten.
Niet alleen vanwege de tape, maar ook om infectie te voorkomen. Dus eigenlijk is het zo gek nog niet. :wink:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 22:20 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Elly N schreef:
Ik hoorde van buitenlandse militairen dat ze ook met zakjes om hun voeten douchen en ermee in een voetenbak zitten.
Niet alleen vanwege de tape, maar ook om infectie te voorkomen. Dus eigenlijk is het zo gek nog niet. :wink:


Allemaal horrorstories om de mensen bang te maken. Dan moest ik toch wel een vreselijke infectie hebben gehad na al die jaren? Trouwens, als je geen wond hebt krijg je ook geen infectie toch?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 22:22 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 467
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sommige kunnen beter een doos zakjes meenemen.

Afbeelding

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 22:27 
oef ik voel me een aanstelster nu opeens

Afbeelding


Afbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 22:54 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Master C schreef:
Elly N schreef:
Ik hoorde van buitenlandse militairen dat ze ook met zakjes om hun voeten douchen en ermee in een voetenbak zitten.
Niet alleen vanwege de tape, maar ook om infectie te voorkomen. Dus eigenlijk is het zo gek nog niet. :wink:


Allemaal horrorstories om de mensen bang te maken. Dan moest ik toch wel een vreselijke infectie hebben gehad na al die jaren? Trouwens, als je geen wond hebt krijg je ook geen infectie toch?

Niet iedereen is hetzelfde Chris, ik gebruik die dingen ook niet :wink: , maar ik ken wel iemand die op de 4e dag is uitgevallen wegens een onstoken blaar. Die was helemaal rood en dik geworden :?

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2005, 23:30 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Elly N schreef:
Niet iedereen is hetzelfde Chris, ik gebruik die dingen ook niet :wink: , maar ik ken wel iemand die op de 4e dag is uitgevallen wegens een onstoken blaar. Die was helemaal rood en dik geworden :?


Aaahhh, maar dat is iets anders. Een blaar! Kijk, als je zoiets hebt moet je voorzorgen nemen. Maar als je niks hebt en alleen tape zou ik me niet druk maken over een beetje nattigheid.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.