Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 09:40

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 11:05 
uh reageert gideon niet op mijn berichte en als dat zo is gaat dat wel ove r een stuk afsnijden van 3 km de trap ach dat is fun maar maar 3 km afsnijden BEWUST is niet leuk meer


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 11:06 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
moontje schreef:
ik hoorde zelf dat mensen zich na de laatste controle post zich met de auto lieten ophalen en naar de finish werden gereden :evil: walgelijk


Kijk, daar heb ik inderdaad moeite mee. Ik vergeet het nooit wat ik drie jaar geleden zag. Ik zat in de lus in Milsbeek, op ongeveer tweederde van die lus. Een auto rijdt mij voorbij, stopt, en er stappen twee gezonde kerels van in de 30 uit. Ik vond ze ook een beetje hooliganachtig uitzien, kaalgeschoren hoofd en een snor, met van die korte broekjes. Nou, ze bedankten de chauffeur hartelijk en liepen toen van daar verder. Ik liep toen niet echt gemakkelijk en ik baalde ervan dat ik dat zag gebeuren.

Deze is ook interessant: ik hoorde van een groepsgenoot dat er een oude baas was die voor de 40e keer liep maar op dag 2 of 3 niet op tijd binnen dreigde te komen. Die hebben ze op de fiets gezet en hij heeft de laatste kilometers gefietst, natuurlijk een stukje van het parcours af. Kan eigenlijk ook niet h?? Hoe zielig het ook is dat ie zijn veertigste anders niet haalt...

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 11:11 
wat ik het ergste vind van al dat gesnij en gedoe en gefiets ik heb het nu 2 keer niet gehaald PECH maar ik heb mezelf nooit in de maling genomen en hun wel sorry mar het zegt wat over de mensen zelf ik blif proberen om die vierdaagse OOIT uit telopen maar niet op die manier


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 13:13 
Tja.. ik loop zelf gewoon het offici?le parcours. Dan heb ik tenminste voor mezelf het gevoel dat ik ?cht de 4daagse h?lemaal heb gelopen en dat ik dat kruisje ook echt verdiend heb. Wat een ander doet moet ie zelf weten, maar ik vind het afsnijden toch zielig. Waarom doe je dan mee? Die trap, hmm, nou ja, maar afsnijden bij bijvoorbeeld in de lus bij Niftrik, dat vind ik ?cht niet kunnen (dat scheelt al gauw zo'n 5 km)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:01 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Waarom is het woordje "Jezus" in mijn berichtje van vanmiddag gecensureerd???????????????

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:02 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Huh????

Eens kijken of dit wel lukt:

Jeezus.

Volgens mij mag je het wel fout schrijven. Ik probeer het nog een keer:
Jeezus.

Ik had in mijn bericht dus gezet: "Jeezus Gideon, wat overdrijf je".
En toen is het woordje jezus gecensureerd.

Ehm... heeft de EO dit forum overgenomen?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:05 
Master C schreef:
moontje schreef:
Maas schreef:
Boefje....

ja maar dat stuk vennen hebben jullie niet afgesneden en ik denk dat ik ruim 10 personen daar zag hobbelen was raar ik ken de weg daar goed omdat ik met woef daar wekelijks loop maar toch de gedachte eraan ging ik walgen


een stuk vennen afsnijden? Vertel vertel!



uhhhhhhhhhhhh wat schuift het en anders mijn msn adres staat in mijn profiel uhmmmmm voor AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding ben ik om te kopen


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:06 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Daarbij Gideon, ik had aangegeven dat vooral het woord "walgen" mij ergerde.
Dat heb je uit mijn bericht geknipt.

Maar als de webmaster eigenhandig in mijn berichten gaat knippen en de rest laat staan, dan denk ik er over af te haken.
Ik had het misschien wat gemeen gezegd, maar niet gemener dan jij. Jij suggereert immers dat je walgt van mij, omdat ik de trap neem. En daar baalde ik van.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:10 
Ik walg van mensen die hele stukken snijden ja ja komt ie weer zoals bij de vennen die lopen nu trots met een KRUISJE op terwijl ik die ja ja de bochten zo nauw nam afviel ik vind dat hun niet zo'n kruisje verdienen de BEKENDE trap ach dat is een spelletje geworden van vierdaagse en lopers :)
en knippen in berichten why er wordt toch niet gescholden AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:13 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Nou, ik was een beetje hard tegen Gideon.

Omdat ik kwaad was over dat woordje walgen had ik gezegd dat als je daar al van walgt dat je dan een rot leven zult hebben.
Meaning: dan moet je van heel veel walgen, want de trap nemen vind ik zoiets kleins.

Gideon heeft dat weggeknipt, maar ik bedoelde het niet zo kwaad als hij het opnam.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 14:15 
ben je toch een Afbeelding schatje he kwam jij niet ook hier uit de buurt Afbeelding oke geen ruzies meer AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 15:42 
Mij interresseert het eigenlijk helemaal niet of mensen een stuk afsnijden. Als iemand zichzelf wil belazeren en mij daarbij niet in de weg loopt gaat hij/zij toch gewoon lekker hun gang (in dit geval). Ik heb niet de indruk dat mijn eventuele luidkeelse afkeuring van hun actie hun voornemen tot danwel de uitvoering wijzigt. De 4D loop je toch echt voor jezelf en als ik maar eerlijk tegen mezelf kan zijn over de verrichte prestatie vind ik het goed.
Hetzelfde geldt voor de types die een 4D kruisje kopen en dragen zonder de reglementaire afstand te hebben afgelegd. Het kruisje maakt de persoon niet, de persoon maakt het kruisje.
Snij ik zelf af?? Ik heb alleen de trap bij de brug omhoog twee keer gepakt (en ook twee keer niet). Volgens mij maakt het geen moer uit, bovenaan sta je toch in de file. Ik heb het nooit beschouwd als snijden.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 16:12 
Die trap of dat walletje daar bij die boerderij vind ik eigenlijk geen afsnijden. Soms zoek je gewoon naar de beste weg met de minste lopers en als het dan zo uitkomt dat het afsnijden is, jammer dan. Maar het zijn altijd maar een paar meters minder die je loopt. Grotere stukken vind ik gewoon niet kloppen. Je wilt toch dat felbegeerde kruisje verdienen? Doe het dan reglementair.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 16:40 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Ach ja, ik heb die trap altijd als onderdeel van het parcours gezien en het is ook wel een leuke gimmick. Voor de afstand maakt het niet zoveel uit.

Omdat ik op de terugweg altijd die trap pak voelde ik me wat geschoffeerd door Gideon, terwijl hij misschien op veel ernstiger afsnijdingen doelt. Maat dit topic ging over de brug. En toen er ook nog in mijn bericht was gesneden ontplofte ik een beetje. Maar ik wil helemaal geen ruzie op dit forum.

Ik zal even schoon schip maken. Andere plaatsen waar ik ooit afsneed:

- het grasveld in Hatert, richting Harten Twee. Tegenwoordig staat daar lint en kan dat niet meer.
- een trap op een viaduct in Dukenburg. E?n keer gebruikt.
- het talud opklimmen vlak voor de brug in Grave. Ik heb dat wel eens gedaan, maar het is vermoeiender dan de weg volgen.
- door het winkelcentrum in Wijchen. Ik had geld gepind en zag aan het eind van de straat de lopers. Eenmalig.

Hoeveel medailles moet ik nu inleveren?

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 16:48 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Ondertussen is het mij w?l duidelijk dat ik Gideon verkeerd begrepen heb over zijn walging. Dit betrof ernstiger zaken.

Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.
Ik zal niet meer zo snel boos worden.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.