Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 00:04

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Mijn zwaarste vierdaagse...........
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 07:26 
Het is zondagmorgen vroeg en ga zo naar Nunspeet om mijn tekkels op te halen, maar wilde toch even laten weten, dat ik de eindstreep behaald heb.
Het was mijn zwaarste vierdaagse, want heb ontzettend veel blaren gelopen, en elke dag kwamen er wat bij.
De eerste dag ging nog wel, en voelde alleen wat pijn onder mijn linker hak, maar de dagen die daar op volgde waren erg pijnlijk en het enigste wat ik voelde was dat er blaren opkwamen en na wat stampwerk weer kapot waren.
De derde dag heb ik nieuwe zooltjes moeten kopen omdat ik dreef in mijn schoenen.
Gelukkig had ik mijn persoonlijke ehbo er die er voor zorgde dat de eerste kilometers ik goed kon starten, en als ik maar eenmaal liep en mijn voeten warm waren, dan zette ik mijn tempo erin en blik op oneindig.
Het opstarten was de grootste ramp, en was dan ook blij elke dag de wedren te zien en gelijk naar de camping te gaan.
Ik ben heb me dus niet laten zien op het ontmoetingsplekje, want was al blij dat ik de fietsenstalling haalde.
Ik was gelukkig door mijn tempo, elke dag op tijd binnen, om me voor de volgende dag te herstellen, alleen s'avonds naar de vierdaagseradio lopen ging steeds moeilijker.
Dat ik 3 dagen me pijngrenzen heb verlegd was me dan op vrijdag ook aan te zien en ik was doodop.
Nu zijn we 2 dagen verder en ik ben nog erg moe en me voeten voelen niet erg lekker aan , maar heb het gehaald en dat maakt veel goed.
Ik ben dus alleen Gideon , Jacob en Bosso tegen gekomen tijdens de Vierdaagse en dan op de camping.
Als ik weer wat opgeknapt ben en hier alles weer klaar is laat ik wel weer van me horen, ga nu eerst vandaag mijn tekkels op halen, want die heb ik gemist...............


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 12:56 
Jammer dat ik jouw en Gideon niet heb kunnen beluisteren. Mijn radiootje begaf het en ik kreeg het niet meer aan de praat. Dat was wel balen.
Toch knap dat je je door alle pijn en ellende hebt heen geslagen. Gefeliciteerd!


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.