Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:18

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: te laat
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 13:37 
Helaas, ik was maandag erg laat op de Wedren. Daardoor een aantal mensen niet meer ontmoet. Erg jammer. Bovendien kon ik er ook maar heel kort zijn ivm. andere afspraken.
Ik vond het wel heel erg leuk om igg nog een aantal mensen in levende lijve gezien te hebben. En eh Lisanne, jou heb ik weliswaar niet gezien, maar wel bij SBS. Heel leuk om mee te leven.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 16:15 
thanx!!! En er zullen vast nog wel momenten komen dat we elkaar wel in levende lijve kunnen ontmoeten :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 21:20 
Ze knippen wel veel weg die SBS6-ers.
Ik stond woensdag achter je bij de start en hoorde wat je zei in de camera maar mooi dat dat niet op TV kwam.
Vond het toch wel leuk om alle journalen te bekijken gisteren.
Gefeliciteerd met het uitlopen!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 21:26 
ik heb niet alles gezien, mijn moeder heeft het opgenomen en ik ga strax nog eventjes kijken !


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:10 
Ik was er gelukkig op tijd om nog enkele W4W bikkels te kunnen begroeten. Hieronder de Regah, Masters C en F, Ahaha, Ron, Jos K, Danyell en de VK Bosso. Enkele biertjes gedaan en daarna moest ik alweer terug aangezien onze ploeg om 1700 kon gaan schaften. Jammer ik had wel langer willen blijven.

De dagen erop kwam ik Bosso regelmatig tegen....terwijl ik vechtende tegen slaap, vermoeidheid, honger, dorst, irriterende medewandelaars (Denen die Engelse militaire liedjes murmelen om 0530 is een aanslag op mijn dan toch al geringe tolerantievermogen) en pijn was zat hij over het algemeen al aan een bak voedsel van het een of ander. Dat hij ZAT was nog wel mijn grootste punt van jaloezie. Maar zijn zeer enthousiaste "LEEEEOOOOOOOOOOOO !!!!" maakte de ochtend wel weer. (Dat niemand mijn enthousiaste groet terug begreep laat zich verklaren door het feit dat LeoRising slechts een internetnaam is en mijn echte voornaam Martijn.) Dat vond Elly uit toen ze naar Leo vroeg in het detachement maar slechts stuitte op wantrouwen, glazige blikken en niet begrijpende gebaren haha.
Verder kwam ik Ahaha tegen en wel bij de rust in Balgoy, in het cafe, in de wachttij voor het toilet....en hij stond 1 plaats voor me. Tegelijk SMS0-de Maarten mij dat hij al op de Dijk liep, het toilet voorbij was en nu dus naarstig zoekende naar een geschikte locatie om alsnog zijn ruggegraat te kunnen gaan verlengen.
Maarrrrr op de laatste dag toch nog Elly N kunnen begroeten, vlak voor de intocht. Erg leuk en als iedereen had geweten dat mijn voornaam dus Martijn was......had ik er denk ik nog wel meer kunnen ontmoeten.
Ik meende tijdens de wandeluren enkele keren een langgerekt LEEOOOO te hebben gehoord maar toen ik reikhalzend en spiedend rondkeek naar enige personen die op deze manier aldus mijn aandacht probeerden te trekken ontwaarde ik alleen knoestige gebogen ruggen danwel de kwijlende monden en starende blikken van medewandelaars, doch geen frisse opgewekte W4W lopers die mij aldus hadden kunnen begroeten.
Klopt dit?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:23 
Eeuuuhhhh.... ik was zo iemand die LEEEEOOOOOO heb geroepen :roll:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:25 
Hundje schreef:
Eeuuuhhhh.... ik was zo iemand die LEEEEOOOOOO heb geroepen :roll:


Op dag 2 richting Oosterhout ?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:31 
Eeeuuuhhh ... wat deed jij de 2e dag bij Oosterhout? :lol:

Maar het was de 1e dag en ik weet echt niet meer waar. (wel ongeveer maar met mijn uitleg kom je echt niet verder)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:39 
Hundje schreef:
Eeeuuuhhh ... wat deed jij de 2e dag bij Oosterhout? :lol:

Maar het was de 1e dag en ik weet echt niet meer waar. (wel ongeveer maar met mijn uitleg kom je echt niet verder)


Verdomd...ik vond het er al zo rustig.... :D
Het was inderdaad dag 1...je komt ergens tussen Valburg en Oosterhout over een parkeerplaats met een paar slagbomen en een parkachtig gebiedje....daar was het ergens toch?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:43 
ja, volgens mij was het daar .... dus je hebt het wel gehoord?!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:55 
Hundje schreef:
ja, volgens mij was het daar .... dus je hebt het wel gehoord?!


Jaaaa....en ik maar rondloeren.....


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:56 
... zag ik wel! :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 21:59 
Aaiii...die zag ik niet aankomen.... :shock:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:04 
Ik was die dag incognito (zonder W4Wshirt dus)

wel een ander shirt hoor ... voordat er daar vragen over worden gesteld :wink:


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.