Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 08:49

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: mijn verslag
BerichtGeplaatst: 20 Jul 2005, 19:22 
He he eerste dag is voor bij gelukkig vanmorgen om 4 uur de wekker maar was er al 10 minuten eerder uit dus ff snel via streaming de 50 km lopers zien vertrekken Ik was op de wedren al om 5:15 uur moest een half uur wachten op mijn wandelmaatje was best balen had immers in mijn hoofd gezet 6:00 weg te lopenwerd dus ruim 6:30 .De doorstroming bij hets starten verliep niet echt lekker bij de 40 km helaas. Maar ach dat hoort erbij. Na een aantal km gelopen te hebben voelde ik mijn kleine teen weer gelijk de eerste E.H.B.O post in gerend daar werd ie dus getapt was al gelijk fout gedaan merkte ik later.Ondertussen belde Ren? en die had ook al een sms gestuurd (lief he). Na een km of 15 was ik mijn wandelmaatje kwijt Pech dan maar ga niet zoeken tussen 43.993 mensen .Op naar Elst dan maar wat een zooitje daar zeg 45 minuten gedaan ober 3 km .Dat kwam omdat het daar zo druk was met lopers nog ff en ik zou Niek zien dat was vrij vlug na Elst,we hebben ff gekletst en kussies uitgewisseld en na 5 minuten moest ie weg hij ghad een afspraak.Hup op naar de finish oh neee eerst Oosterhout de plek waar ik verleden jaar was uitgevallen.Ik zag die plek en slikt en zwaaide in gedachte.Na oosterhout kreeg ik steeds meer last van mijn teenblaar dus de zin was eruit.Op naar de Waaldijk voor iedereen gevreesd ik vond het wel meevallen mijn zin was er toch al uit in gedachte was ik al gestopt en zou ik morgen niet starten.Opeens zag ik het licht uh de Waalbrug wow was is dat gevoel lekker bijna bij de finish . Daar aangekomen werd ik verwelkomd door Bert de man van een bridgemaatje van me ff staan kletsen en hup mijn kaart inleveren en mijn nieuwe kaart halen (toch maar wel morgen starten)
Daarna belde Ruud nog ff (die al 2 1/2 uur binnen was) waar ik was nou Ruud die bushalte zit ik (vlakbij de wedren) Binnen 5 minuten was die schat er ik zag hem en vloog in zijn armen,hij liet het toe. Wat was dat ff lekker om een knuffel te krijgen .na wat heen en weer geklets te hebben is Ruud naar huis gegaan en ik ook ( Niek stond 200 meter verder) .Thuis aangekomen ff iedeeeen afbellen Yeaah dag 1 uitgelopen nog wel moe maar het gaat nu een paar uur later voel ik me super goed eigenlijk .Op naar dag 2 de


Laatst gewijzigd door moontje op 26 Jul 2005, 14:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jul 2005, 19:37 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
H? jakkes Moontje, wat een ellende! Je zal inderdaad wel een potje hebben lopen huilen, zowel van de pijn als van teleurstelling. Heel erg naar, vooral als je voor de rest zo goed loopt! Ik voel echt met je mee, maar ja, daar heb je niet zoveel aan, misschien een beetje als troost.

Ik vind het trouwens wel flink van je dat je vrijdag nog mensen in gaat halen! Dapper hoor!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jul 2005, 19:48 
Danyell schreef:
H? jakkes Moontje, wat een ellende! Je zal inderdaad wel een potje hebben lopen huilen, zowel van de pijn als van teleurstelling. Heel erg naar, vooral als je voor de rest zo goed loopt! Ik voel echt met je mee, maar ja, daar heb je niet zoveel aan, misschien een beetje als troost.

Ik vind het trouwens wel flink van je dat je vrijdag nog mensen in gaat halen! Dapper hoor!



Tuurlijk haal ik ze binnen ook dat hoort er bij 1 voordeel ik kan met mijn kaart de wedren op is een schrale troost enne dit was poging twee voor de vierdaagse verleden jaar bij de eerste dag uitgevallen dus volgend jaar haal ik dag drie in 2007 hoop ik dan maar uit te lopen

altyd blijven lachuh maar


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jul 2005, 21:28 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Jeetje zeg, wat een lullige manier om uit te vallen.
Geen problemen met de benen maar je rug. Shit!!! :?
Logisch dat je er dan even helemaal doorheen zit.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Jul 2005, 21:40 
Maar volgend jaar POGING 3 oh yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 14:33 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Zeker jammer voor je Moontje. :cry: Misschien volgend weer. Hoop het wel voor je. En dan ga je hem wel halen he? 8)

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 14:37 
opaMartin schreef:
Zeker jammer voor je Moontje. :cry: Misschien volgend weer. Hoop het wel voor je. En dan ga je hem wel halen he? 8)


ik doe daar geen uitspraken meer over dit was de 2 de poging ha ha verleden jaar de eerste dag nu de tweede volgend jaar de derde dag halen ;)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 16:58 
Wat zeggen ze altijd: 3x is scheepsrecht... dus volgend jaar ga je het zeker halen. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 17:03 
marianka schreef:
Wat zeggen ze altijd: 3x is scheepsrecht... dus volgend jaar ga je het zeker halen. :wink:


ja we lachuh en nu maar om veel getraind dit jaar en dan zo uitvallen pech ach heb er denk ik nog steeds lol in ;)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 17:05 
Als je er inderdaad nog steeds lol in hebt zou ik het nog een keer proberen volgend jaar.
Wie weet red je het dan wel. Ik gun het je van harte, want zoveel trainen en dan door je rug heengaan, das wel erg sneu.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 13:42 
Jammer Moontje. Maar zoals je zelf al aangaf, je kunt er niets aan doen en niets meer aan veranderen. Volgend jaar weer proberen en het moet toch een keertje lukken!


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.