rene1974 schreef:
Met iets mindere zin en goede moed start ik. Mn voeten voelen nog steeds of ze huid te kort komen. Iedere stap die ik zet dreunt door. Geen goed gevoel hierbij. Ik neem daarom vandaag ook wat vaker een rust! Tot aan waar we nijmegen uitgaan loop ik door daar zit ik de, dan door tot boven aan de dijk.na de dijk en zandpad wat volgt ben ik nog keer gaan zitten voeten omhoog doet me goed. Dan loop ik.door tot aan wychen waar ik een ijscoman tegen kom daar ijsje gehaald en toen door naar de oase. De pannenkoek en het drinken gaf me een soort boost! Ik kon er weer ff tegen. Maar dat was van korte duur. De voeten beginnen steeds . Meer zeer te doen. Een aantal km verderop ga ik weer ff rusten. En groet aike die ik zie lopen. Hierna loop ik door naar de kwbn post. Moet naar wc( eerste keer die dag) en smeer gelijk weer wat vaseline op de gevoelige plekken. Nou loop ik door tot aan de sluis bij weurt/nijmegen en besluit daar nog even te stoppen. Hopelijk zo meer te kunnen genieten van de roze binnenstad! Eindelijk!! 16.30u kom ik binnen. Gesloopt, moe en de nodige pijntjes. Even zitten en dan mn fiets opzoeken
René,
Ik heb ook al je berichtje van 'De dag van Elst' gelezen en vraag me af hoe je voorbereiding was aangezien je het zo moeilijk lijkt te hebben