Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:08

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Titel: Re: 1e dag rechtsom ipv. linksom. Hoe beviel dat nou?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 15:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
LOopmans schreef:
Qua "wandelbeleving" staat wat mij betreft buiten kijf dat de 'normale' route beter was dan deze omgedraaide versie. Dag 1 eindigt nu vrij anoniem, waar je voorheen toewerkte naar een apotheose in de dijk, zoals je de andere dagen ook vooruit kijkt naar een finale etape, is er nu voor het gevoel ineens de finish.

Mooi omschreven.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 1e dag rechtsom ipv. linksom. Hoe beviel dat nou?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 15:33 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Marko schreef:
LOopmans schreef:
Qua "wandelbeleving" staat wat mij betreft buiten kijf dat de 'normale' route beter was dan deze omgedraaide versie. Dag 1 eindigt nu vrij anoniem, waar je voorheen toewerkte naar een apotheose in de dijk, zoals je de andere dagen ook vooruit kijkt naar een finale etape, is er nu voor het gevoel ineens de finish.

Mooi omschreven.

Ik zie toch meer "apotheose" in een gezellige doorkomst door Bemmel en Lent dan in hutje-mutje lopen over een saaie recht-toe-recht-aan dijk ...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 1e dag rechtsom ipv. linksom. Hoe beviel dat nou?
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2017, 09:25 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 28 Sep 2015, 20:27
Berichten: 22
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 1000+
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Asics
LOopmans schreef:
Qua "wandelbeleving" staat wat mij betreft buiten kijf dat de 'normale' route beter was dan deze omgedraaide versie. Dag 1 eindigt nu vrij anoniem, waar je voorheen toewerkte naar een apotheose in de dijk, zoals je de andere dagen ook vooruit kijkt naar een finale etape, is er nu voor het gevoel ineens de finish. Elst, de hoofdplaats van de dag welke nu voor de 50km al vroeg in de route ligt, was rustig, en Oosterhout sliep nog. Bemmel was wel levendiger dan normaal. Voordeeltje is dat het iets rustiger was op de dijk dan wanneer je daar met iedereen loopt en je sneller bent omdat je nog fris bent in de vroege ochtend, maar de omdraaiing heeft tegen de hoogte van het aantal uitvallers in ieder geval blijkbaar niet geholpen. Voor de organisatie zal het argument van bereikbaarheid voor hulpdiensten wel sterk blijven, en dat is het natuurlijk ook.


Ik ben het hiermee eens. Hoewel ik me afvraag hoeveel beter de bereikbaarheid voor hulpdiensten is op het lange saaie smalle stuk tussen Elst en Bemmel.
De Oosterhoutsedijk is nooit saai geweest en is alles behalve recht toe recht aan wandelen. Prachtig uitzicht op Waal , uiterwaarden en Nijmegen. En daarbij ook nog publiek langs de kant iets wat in de vroege ochtend ontbrak. Wat mij betreft dus volgend jaar weer ' normaal ' lopen.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.