Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 03 Mei 2024, 02:27

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2017, 16:39 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 30 Jan 2016, 09:32
Berichten: 195
Woonplaats: Maastricht
Leeftijd: 33
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Heel veel
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: KM Sittard
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Merell
Mood: Vrolijk
Donderdag 20 juli 2017: dag 3, de dag van Groesbeek.

Donderdag 20 juli, als ik om half drie weer wakker wordt merk ik toch dat ik langzaam maar zeker wat slaap mis. Ook vandaag alles inpakken, ontbijten en naar de start. Op weg naar de bus merk ik dat het wat druppelt en her en der zie ik het flitsen aan de horizon. Vlak voor aankomst op de Wedren begint het te regenen. De poncho ging al aan voordat ik in het startvak ging staan, hier heb ik immers nog wat ruimte. Om 04:00 wordt gestart en precies op dat moment komt een stortbui naar beneden. Nog voordat ik een meter heb gelopen loopt het water m'n schoenen in. Rond 04:16 mocht ik weg en tot in Hatert heeft het geregend en geonweerd. In Malden werd het tijd om me te verlossen van die plakkende poncho. Via een weg langs het kanaal werd Limburg beriekt. In Mook werd het tijd voor de eerste pauze.

Gelukkig was het droog en via Middelaar en de Mookerplas werd Plasmolen bereikt. Hier stond genoeg publiek aan de kant om de lopers aan te moedigen. Net na de parkeerplaats begon het weer keihard te regenen. Ik zag een man en een vrouw met een partytent staan en vroeg of ik even mocht schuilen. Dat was geen probleem en niet veel later volgde er nog enkele lopers. Vervolgens kregen we het echte vierdaagse-gevoel: er werden stoelen aangeboden aan de lopers en we kregen een kopje koffie aangeboden. En daar sta je dan met 6 of 7 lopers te wachten op een droog moment :l:. Het begon minder hard te regenen en na een bedankje voor de koffie ging ik verder (met de poncho aan). Net na Milsbeek begon het weer keihard te regenen. In eerste instantie kon ik niet schuilen (de plekken die er waren stonden al vol). Bij een gezin die onder een carpoort stonden toch maar even schuilen. Ook hier stonden enkele wandelaars en was het een gezellige bende. De koffie heb ik dit keer maar overgeslagen. Het leek wat droger te worden en dus werd het weer tijd om verder te gaan. In Milsbeek was het rustiger (waarschijnlijk omdat iedereen was gevlucht voor de buien). De volgende bui liet niet lang op zich wachten, maar viel net op een rot moment: in het natuurgebied tussen Milsbeek en Gennep zonder enige schuilmogelijkheden... In Gennep werd het droger en stond weer wat publiek aan de kant. Hier kreeg ik een broodje en een appel aangereikt. Vlak voor het verlaten van Gennep werd het tijd voor een pauze, waarin meteen de poncho werd uitgedaan en de sokken werden gewisseld. Het leek alsof die natte sokken ongeveer een kilo wogen...

Het zonnetje kwam langzaam door, op weg naar Ottersum. Vanaf hier was het nog 23 kilometer. Na Ottersum kwam een saai stuk tot aan de St. Jansberg: tussen de weilanden door. Aan de grens met Milsbeek kwam de 40 km erbij en samen met het publiek werd de St. Jansberg bedwongen. De hele weg van Breedeweg naar Groesbeek was het feest langs de kant, best lekker als je een saai stuk hebt gehad. Het werd tijd voor de bergetappe: de Zevenheuvelenweg. Het ging langzamer omdat het druk was, maar dat vond ik zelf geen probleem. Rustig aan en genieten van het publiek langs de kant. Op de Zevenheuvelenweg lag het punt van de KWBN en werd het tijd voor een lange pauze. Na een half uurtje werd het tijd om verder te gaan en al snel werd Berg en Dal bereikt. Het hele dorp had uitgepakt om het de lopers naar de zin te maken. Bij mijn gastgezin werd even gestopt. Hier kon ik het lauwe flesje ruilen voor een koud flesje en ook het toilet werd even bezocht. Toch wel handig :p. Via Nijmegen oost (waar ook iedereen stond te feesten) werd de Wedren weer bereikt. Daar volgde het vaste ritueel: afmelden, een drankje en daarna met de bus. De bus reed maar tot op de hoek Berg en Dalseweg-Sophiaweg (Berg en dal is immers afgesloten). De laatste kilometer moest ik ook gewoon te voet doen (heuvel op). Aangekomen op het logeeradres de tas achterlaten, iets te drinken nemen en dan nog even naar de lopers kijken. Rond kwart over vier kwam de bezemwagen langs. Tijd om lekker in bad te gaan liggen, waar ik bijna weg dommelde...

_________________
--I'm walking on sunshine...--


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2017, 16:48 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Leuk hoor, ik heb niet gelopen maar kan wel meegenieten van jullie verhalen. :-)))

Heftig Bernard, die valpartij op vrijdag! /:-) Wat dacht je? Daar gaat mijn Vierdaagse? :-8

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2017, 20:12 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 30 Jan 2016, 09:32
Berichten: 195
Woonplaats: Maastricht
Leeftijd: 33
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Heel veel
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: KM Sittard
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Merell
Mood: Vrolijk
Vrijdag 21 juli 2017: dag 4, de dag van Cuijk.

Vrijdag 21 juli, de laatste dag van de vierdaagse breekt aan. Ook vandaag liep de wekker om 02:30 af. Zes uurtjes aaneengesloten geslapen, maar toch nog moe, kom ik uit bed en maak me klaar voor de laatste dag. Onderweg viel me op dat het nog een beetje fris aanvoelde (het was maar 12 graden). Ergens rond 04:10 mag ik vertrekken, op weg richting Hatert. Bij de Houtlaan werd het al drukker, omdat de militairen deze ochtend vroeg waren vertrokken. In de wijk Hatert stonden de mensen ons al aan te moedigen en dan te bedenken dat het pas over vijven was. Via de Staddijk verlieten we Nijmegen, op weg richting Overasselt. Natuurlijk kon ik onderweg genieten van de Hatertse en Overasseltse vennen. Net voor de splitsing met de militairen staan altijd kinderen koffie te verkopen. Hier werd het tijd voor een kwartiertje pauze. In Overasselt viel me op dat het druk was bij binnenkomst van het dorp, maar op het deel van de 50-km route was het rustig. Via de weilanden trok de stoet richting Nederasselt waar de militairen er weer bij kwamen. Na oversteek van de Maas werd Noord-Brabant aangedaan, Grave was in zicht.

Grave was ook weer een groot feest. Veel muziek en mensen aan de kant die de lopers stonden aan te moedigen. Na Grave viel heel even een stilte. Even een klein rustmomentje tussendoor. In Gassel de tweede pauze van deze dag. Via de Graafsedijk kwamen we in Beers aan. Hier kwamen we heel even de 40-km lopers tegen. Door de muziek en mensen aan de kant was de tocht door Beers maar kort. De 50-km lopers moesten rechtsaf voor een lusje via Vianen. Voordat ik Beers verliet zag ik bakker van Dijk die bekend staat om z'n lekkere appelflappen. Ik had nog genoeg tijd, dus besloot ik om eens een appelflap te gaan proeven. En daar zit je dan om half tien iets lekkers te eten. Via Vianen werd Cuijk bereikt. Daar heb ik maar één woord voor: geweldig! Wat een feest om door het centrum te lopen. Op de kade stond een DJ te spelen en ook hier stonden de mensen rijen dik. Via de pontonbrug liep ik Limburg weer in. Feestend Mook werd aangedaan en dan linksaf de Rijksweg op. Nu nog één lange rechte weg richting Nijmegen. Vlak voor Malden lag vandaag de KWBN en hier kregen we pasta en water. Het bleek nog vroeg te zijn en daarom besloot ik om een pauze van drie kwartier in te lassen. Het werd daarna tijd om verder te gaan. Vanaf Malden bleef ik lekker in de menigte lopen. Heerlijk om te genieten van alle mensen langs de kant. Langzaam maar zeker kwam Nijmegen weer in zicht. Bij de Scheidingsweg liep ik de Via Gladiola op, de intocht is begonnen! Bij de Houtlaan stond iemand van het gastgezin op me te wachten. Ik kreeg een heel mooi aandenken aan deze fantastische vierdaagse: een tinnen wandelschoen :D. Meer richting Keizer Karelplein werd het steeds drukker langs de kant. Het blijft geweldig om al dat publiek aan de kant te zien die staan de zingen, klappen en te zwaaien. Bij het Keizer Karelplein rechtsaf de Oranjesingel op en dan de laatste bocht van deze vierdaagse: recht de Prins Bernhardstraat op. Rond 14:10 mocht ik me afmelden en ontving ik mijn tweede kruisje. Op de Wedren heb ik nog wat gedronken, daarna heb ik nog even naar de andere lopers gekeken. Daarna werd het tijd om naar de bus te gaan. Via de Bijleveldsingel en de Staringstraat kwam ik in het centrum uit. Van daar moest ik naar het station. De busrit duurde nu een half uurtje, omdat we via de spoorkuil, de Heyendaalseweg en de Groesbeekseweg naar Berg en Dal reden. Daar aangekomen het bad in waar ik weer een beetje weg doezelde.

's Avonds ben ik met het gastgezin in de stad gaan eten en zijn we een tocht gaan maken langs diverse pleinen in de stad. Het was leuk om de feesten nog even mee te maken, maar als het leuk is dan vliegt ook de tijd. Rond kwart voor twaalf waren we terug en even voor twaalf uur lag ik i bed. Je begrijpt dat het licht snel uit ging na 21 uur actief te zijn geweest. De volgende dag een beetje uitslapen en met een geweldige week als aandenken mocht ik terug naar huis.

_________________
--I'm walking on sunshine...--


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2017, 22:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Super geschreven weer.
Marc: vergeet je profiel niet aan te passen ;)

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2017, 20:02 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 30 Jan 2016, 09:32
Berichten: 195
Woonplaats: Maastricht
Leeftijd: 33
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Heel veel
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: KM Sittard
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Merell
Mood: Vrolijk
Bij deze de foto's en filmpjes die ik onderweg heb gemaakt:

Dag 1:
https://myalbum.com/album/5rila3ngURPt
https://youtu.be/ThNCXeOM8NU
https://youtu.be/kiMrCw_GecU
https://youtu.be/nQiGhEmjEfs

Dag 2:
https://myalbum.com/album/va2PeExrsWCJ
https://youtu.be/BC2yqQfsPio
https://youtu.be/5pOoIdvvMLM

Dag 3:
https://myalbum.com/album/hZWnP5MNg1VP
https://youtu.be/yDev9QJ2CCk
https://youtu.be/5E26aHKlp9I

Dag 4:
https://myalbum.com/album/LHYOaRHwYtnj
https://youtu.be/vDeBa8_VUnE
https://youtu.be/PcWqOX95kLA
https://youtu.be/XqeFzDwkKwU
https://youtu.be/dfP74HwKxbw

_________________
--I'm walking on sunshine...--


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2017, 20:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7555
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
leuk :clap:

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2017, 21:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ook genoten van jouw verslagen Marc! De foto's ga ik later een keer bekijken, nu is het bedtijd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2017, 21:37 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
En ook ik heb een begin gemaakt met het schrijven van de 4Daagse verslagen. Nog geen wandeldag, maar wel de aanloop naar de 4Daagse:

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2017 ... aagse.html

De overige verslagen volgen!!!

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2017, 08:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Marc schreef:
Vrijdag 21 juli 2017: dag 4, de dag van Cuijk.

Vrijdag 21 juli, de laatste dag van de vierdaagse breekt aan. Ook vandaag liep de wekker om 02:30 af. Zes uurtjes aaneengesloten geslapen, maar toch nog moe, kom ik uit bed en maak me klaar voor de laatste dag. Onderweg viel me op dat het nog een beetje fris aanvoelde (het was maar 12 graden). Ergens rond 04:10 mag ik vertrekken, op weg richting Hatert. Bij de Houtlaan werd het al drukker, omdat de militairen deze ochtend vroeg waren vertrokken. In de wijk Hatert stonden de mensen ons al aan te moedigen en dan te bedenken dat het pas over vijven was. Via de Staddijk verlieten we Nijmegen, op weg richting Overasselt. Natuurlijk kon ik onderweg genieten van de Hatertse en Overasseltse vennen. Net voor de splitsing met de militairen staan altijd kinderen koffie te verkopen. Hier werd het tijd voor een kwartiertje pauze. In Overasselt viel me op dat het druk was bij binnenkomst van het dorp, maar op het deel van de 50-km route was het rustig. Via de weilanden trok de stoet richting Nederasselt waar de militairen er weer bij kwamen. Na oversteek van de Maas werd Noord-Brabant aangedaan, Grave was in zicht.

Grave was ook weer een groot feest. Veel muziek en mensen aan de kant die de lopers stonden aan te moedigen. Na Grave viel heel even een stilte. Even een klein rustmomentje tussendoor. In Gassel de tweede pauze van deze dag. Via de Graafsedijk kwamen we in Beers aan. Hier kwamen we heel even de 40-km lopers tegen. Door de muziek en mensen aan de kant was de tocht door Beers maar kort. De 50-km lopers moesten rechtsaf voor een lusje via Vianen. Voordat ik Beers verliet zag ik bakker van Dijk die bekend staat om z'n lekkere appelflappen. Ik had nog genoeg tijd, dus besloot ik om eens een appelflap te gaan proeven. En daar zit je dan om half tien iets lekkers te eten. Via Vianen werd Cuijk bereikt. Daar heb ik maar één woord voor: geweldig! Wat een feest om door het centrum te lopen. Op de kade stond een DJ te spelen en ook hier stonden de mensen rijen dik. Via de pontonbrug liep ik Limburg weer in. Feestend Mook werd aangedaan en dan linksaf de Rijksweg op. Nu nog één lange rechte weg richting Nijmegen. Vlak voor Malden lag vandaag de KWBN en hier kregen we pasta en water. Het bleek nog vroeg te zijn en daarom besloot ik om een pauze van drie kwartier in te lassen. Het werd daarna tijd om verder te gaan. Vanaf Malden bleef ik lekker in de menigte lopen. Heerlijk om te genieten van alle mensen langs de kant. Langzaam maar zeker kwam Nijmegen weer in zicht. Bij de Scheidingsweg liep ik de Via Gladiola op, de intocht is begonnen! Bij de Houtlaan stond iemand van het gastgezin op me te wachten. Ik kreeg een heel mooi aandenken aan deze fantastische vierdaagse: een tinnen wandelschoen :D. Meer richting Keizer Karelplein werd het steeds drukker langs de kant. Het blijft geweldig om al dat publiek aan de kant te zien die staan de zingen, klappen en te zwaaien. Bij het Keizer Karelplein rechtsaf de Oranjesingel op en dan de laatste bocht van deze vierdaagse: recht de Prins Bernhardstraat op. Rond 14:10 mocht ik me afmelden en ontving ik mijn tweede kruisje. Op de Wedren heb ik nog wat gedronken, daarna heb ik nog even naar de andere lopers gekeken. Daarna werd het tijd om naar de bus te gaan. Via de Bijleveldsingel en de Staringstraat kwam ik in het centrum uit. Van daar moest ik naar het station. De busrit duurde nu een half uurtje, omdat we via de spoorkuil, de Heyendaalseweg en de Groesbeekseweg naar Berg en Dal reden. Daar aangekomen het bad in waar ik weer een beetje weg doezelde.

's Avonds ben ik met het gastgezin in de stad gaan eten en zijn we een tocht gaan maken langs diverse pleinen in de stad. Het was leuk om de feesten nog even mee te maken, maar als het leuk is dan vliegt ook de tijd. Rond kwart voor twaalf waren we terug en even voor twaalf uur lag ik i bed. Je begrijpt dat het licht snel uit ging na 21 uur actief te zijn geweest. De volgende dag een beetje uitslapen en met een geweldige week als aandenken mocht ik terug naar huis.

Leuk Marc, je beschrijft je verslagen alsof het geen moeite heeft gekost!
Mijn verslag staat online compleet met fotoverslag onderin. Even op de link klikken in mijn onderschrift

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2017, 08:40 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 30 Jan 2016, 09:32
Berichten: 195
Woonplaats: Maastricht
Leeftijd: 33
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Heel veel
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: KM Sittard
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Merell
Mood: Vrolijk
Het is een week na de vierdaagse toen ik begon met het schrijven. Het leuke is: je kunt de route van a tot z herinneren alsof je net terug bent van het wandelen :). Als je de andere verslagen leest dan kun je een beeld vormen bij het verhaal.

_________________
--I'm walking on sunshine...--


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2017, 21:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6735
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Marc schreef:

Marc, bedankt voor al je leuke verslagen, de foto's bekijk ik een andere keer.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2017, 12:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Marko schreef:

Het zijn er niet zoveel als Bertus zijn foto's je bent er zo doorheen :rofl:

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2017, 22:14 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
En hier het verslag van dag 1:

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2017 ... -elst.html

Het is toch altijd weer meer werk dan ik denk. Maar ik doe het graag.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2017, 23:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Heerlijk al die verslagen, het is echt nagenieten :vague:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslagen en foto's vierdaagse 2017
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2017, 23:51 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 294
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik vind het ook leuk om te zien, ieders verhalen en alle foto's. Het is leuk om te schrijven, maar zeker ook om te lezen. Bedankt.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.