Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 12 Mei 2024, 11:49

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 11:23 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 01 Apr 2015, 21:21
Berichten: 3
Woonplaats: Diemen
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 22
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 22
Merk wandelschoenen: Meindl
Hallo allemaal

Hebben we (gisteren) op dag 4 nou 2 of 3 knipjes onderweg gekregen (50km)?? Volgens mij ben ik de laatste knip mis gelopen net voor Nijmegen of stond deze er gewoon niet??
Ik maakte mezelf nogal ongerust de laatste kmers.
Onderweg bij de 2e knip kreeg ik er per ongeluk 2 en in totaal dus 3 gaatjes. De vrouw bij de finish maakte zelfs een opmerking "o, meneer heeft zelfs 3 knipjes".
Ik heb maar niet teveel vragen gesteld om maar niet op te vallen maar ik ben wel benieuwd of de laatste knip er stond voor Nijmegen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 13:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
JFK schreef:
Hallo allemaal

Hebben we (gisteren) op dag 4 nou 2 of 3 knipjes onderweg gekregen (50km)?? Volgens mij ben ik de laatste knip mis gelopen net voor Nijmegen of stond deze er gewoon niet??
Ik maakte mezelf nogal ongerust de laatste kmers.
Onderweg bij de 2e knip kreeg ik er per ongeluk 2 en in totaal dus 3 gaatjes. De vrouw bij de finish maakte zelfs een opmerking "o, meneer heeft zelfs 3 knipjes".
Ik heb maar niet teveel vragen gesteld om maar niet op te vallen maar ik ben wel benieuwd of de laatste knip er stond voor Nijmegen.

De 40km heeft maar 1 knip gehad


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 13:28 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1883
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
JFK schreef:
Hallo allemaal

Hebben we (gisteren) op dag 4 nou 2 of 3 knipjes onderweg gekregen (50km)?? Volgens mij ben ik de laatste knip mis gelopen net voor Nijmegen of stond deze er gewoon niet??
Ik maakte mezelf nogal ongerust de laatste kmers.
Onderweg bij de 2e knip kreeg ik er per ongeluk 2 en in totaal dus 3 gaatjes. De vrouw bij de finish maakte zelfs een opmerking "o, meneer heeft zelfs 3 knipjes".
Ik heb maar niet teveel vragen gesteld om maar niet op te vallen maar ik ben wel benieuwd of de laatste knip er stond voor Nijmegen.

De 50 maar 2 knipjes, "de laatste knip" in Malden was er inderdaad niet meer, ik was ook bang hem gemist te hebben.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 13:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Ik had maar 1 knip op de 40, de laatste niet gekregen die je normaal altijd bij de scheidingsweg krijgt maar heb me geen zorgen gemaakt daarover

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 13:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ineke61 schreef:
Ik had maar 1 knip op de 40, de laatste niet gekregen die je normaal altijd bij de scheidingsweg krijgt maar heb me geen zorgen gemaakt daarover


Idem, totaal niet over nagedacht. Pas bij het inleveren van mijn startkaart vroeg ik "klopt het dat we maar 1 controle hebben gehad", had het me niet eerder gerealiseerd. En het klopte!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 15:12 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6090
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Ik "miste" ook de 'finishknip' want na Malden met hoge bomen links en ongeveer bij rest. Santa Maria knipten "ze" altijd! En dat al sinds 1970.
Toen de 40 (en de 50 nog!) via Grave liep was de "Via Gladiola" toegift, je mocht/kon op een andere manier dan met de benenwagen naar "De Vereeniging" maar helaas taxi's of een bus waren niet voorhanden, dan toch maar zelf lopen.
Vanaf het jaar dat de 40 langs de A73 de Maas overgaat, is korter dan via Grave, is de "Via Gladiola" verplichte kost voor iedereen.
(Opoe vertelt uit eigen werk :rofl:)
P.s. Dacht dat de 30 gisteren 2x controle heeft gehad?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 17:25 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Spatoes schreef:
Ik "miste" ook de 'finishknip' want na Malden met hoge bomen links en ongeveer bij rest. Santa Maria knipten "ze" altijd! En dat al sinds 1970.
Toen de 40 (en de 50 nog!) via Grave liep was de "Via Gladiola" toegift, je mocht/kon op een andere manier dan met de benenwagen naar "De Vereeniging" maar helaas taxi's of een bus waren niet voorhanden, dan toch maar zelf lopen.
Vanaf het jaar dat de 40 langs de A73 de Maas overgaat, is korter dan via Grave, is de "Via Gladiola" verplichte kost voor iedereen.
(Opoe vertelt uit eigen werk :rofl:)
P.s. Dacht dat de 30 gisteren 2x controle heeft gehad?

Ik hou wel van dat uit eigen werk ;-)

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 17:46 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Spatoes schreef:
Ik "miste" ook de 'finishknip' want na Malden met hoge bomen links en ongeveer bij rest. Santa Maria knipten "ze" altijd! En dat al sinds 1970.
Toen de 40 (en de 50 nog!) via Grave liep was de "Via Gladiola" toegift, je mocht/kon op een andere manier dan met de benenwagen naar "De Vereeniging" maar helaas taxi's of een bus waren niet voorhanden, dan toch maar zelf lopen.
Vanaf het jaar dat de 40 langs de A73 de Maas overgaat, is korter dan via Grave, is de "Via Gladiola" verplichte kost voor iedereen.
(Opoe vertelt uit eigen werk :rofl:)
P.s. Dacht dat de 30 gisteren 2x controle heeft gehad?


¨Via Gladiola¨ was niet verplicht dit jaar, er was een alternatieve route naar de finish! (stond op een matrixbord aan de rechterkant van de weg ong. ter hoogte van de sportvelden) Overigens niemand nam die toen ik daar langsliep.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017, 18:31 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jul 2014, 18:00
Berichten: 28
Leeftijd: 42
Kilometers gelopen: 1500
Merk wandelschoenen: meindl
longfield schreef:
Spatoes schreef:
Ik "miste" ook de 'finishknip' want na Malden met hoge bomen links en ongeveer bij rest. Santa Maria knipten "ze" altijd! En dat al sinds 1970.
Toen de 40 (en de 50 nog!) via Grave liep was de "Via Gladiola" toegift, je mocht/kon op een andere manier dan met de benenwagen naar "De Vereeniging" maar helaas taxi's of een bus waren niet voorhanden, dan toch maar zelf lopen.
Vanaf het jaar dat de 40 langs de A73 de Maas overgaat, is korter dan via Grave, is de "Via Gladiola" verplichte kost voor iedereen.
(Opoe vertelt uit eigen werk :rofl:)
P.s. Dacht dat de 30 gisteren 2x controle heeft gehad?


¨Via Gladiola¨ was niet verplicht dit jaar, er was een alternatieve route naar de finish! (stond op een matrixbord aan de rechterkant van de weg ong. ter hoogte van de sportvelden) Overigens niemand nam die toen ik daar langsliep.


Ik heb dat bord gemist. Was graag via die alternatieve route gegaan. Met enorme pijn de laatste 14 km gelopen en dan is de via gladiola (vind ik althans) niet leuk met al die mensen die het vast lief bedoelen met je bent er bijna, je redt het wel. Uiteindelijk heb ik het gered maar daar zag het zeker niet naar uit. Toen ik eindelijk weer een soort van tempo had gingen mensen voor mijn neus lopen feesten en zuipen. Als ik geen pijn heb vind ik het echt wel gezellig maar dit jaar was het een martelgang.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2017, 19:18 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 20 Jan 2017, 18:42
Berichten: 100
Leeftijd: 41
Afstand 2024: 50km
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl/salomon
Ik heb ook niet gezien dat er een alternatieve route was


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 10:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Dit jaar voor het eerst sinds jaren geen knip meer na Malden en idd de alternatieve route was weer terug. Ik dacht eerst dat het een grapje van buurtbewoners was, want nergens gelezen dat de alternatieve route weer terug was.. Maar het leken dezelfde borden als die de organisatie gebruikt en hij zag er wel echt uit. maar waarom heeft de organisatie dan nergens vermeld dat je deze route mocht nemen? Misschien toch een grap?

Ik koos eieren voor mijn geld en omdat ik toch vroeg was had ik het best rustig op de via. Als ik hetzelfde als vorig jaar had gehad, had ik vast overwogen om de alternatieve route te nemen. Maar dan: Is deze ook bepijld? Van vermoeidheid weet ik dan echt niet hoe ik moet lopen hoor!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 13:56 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 300
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Inderdaad geen laatste knip, dat verbaasde mij en mijn ooms ook. Nooit zenuwachtig geweest of ik het niet gewoon gemist had ofzo, want ze waren er simpelweg niet. De controles zijn in principe niet te missen. Dat matrixbord heb ik volgens mij (of ik moet een ander in het hoofd hebben) op die plek wel gezien, maar volgens mij stond daar alleen de standaard informatie op; het weer, dat je moet blijven drinken en die grote gele smiley. Ik weet ook niks van een alternatieve route. Een officiele in ieder geval, ter hoogte van de Via Gladiola is er sowieso niemand meer die je kan tegenhouden om bijvoorbeeld de Houtlaan en de Heyendaalseweg terug naar de Wedren te nemen. Doe ik niet verder, de Via Gladiola hoort er nu eenmaal bij.


Laatst gewijzigd door LOopmans op 24 Jul 2017, 15:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 15:29 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Sep 2010, 18:04
Berichten: 42
Woonplaats: Nijmegen
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-?-???
Kilometers gelopen: 300
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 17
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Opgewonden
LOopmans schreef:
Inderdaad geen laatste knip, dat verbaasde mij en mijn ooms ook. Nooit zenuwachtig geweest of ik het niet gewoon gemist had ofzo, want ze waren er simpelweg niet. De controles zijn in principe niet te missen. Dat matrixbord heb ik op die plek wel gezien, maar volgens mij stond daar alleen de standaard informatie op; weer, dat je moet blijven drinken en die grote gele smiley. Ik weet ook niks van een alternatieve route. Een officiele in ieder geval, ter hoogte van de Via Gladiola is er sowieso niemand meer die je kan tegenhouden om bijvoorbeeld de Houtlaan en de Heyendaalseweg terug naar de Wedren te nemen. Doe ik niet verder, de Via Gladiola hoort er nu eenmaal bij.

Misschien dat iemand eens kan informeren over die 'alternatieve route' bij de organisatie. Het desbetreffende matrix bord stond niet op een prominente plek dus kon daardoor makkelijk over het hoofd gezien worden en vroeg me daarom af of het misschien een kolderieke actie was van een plaatselijke middenstander (Taxi Nijmegen bijvoorbeeld). Maar wie wil nou niet over de Via Gladiola de finish bereiken :)

_________________
Op naar de 100 Kennedymarsen (nog 83).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 15:43 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Sep 2008, 15:53
Berichten: 99
Woonplaats: leusden
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 13
Volgende wandeltocht: Wie zal t zeggen....
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: hanwag/lowa
Mood: Vrolijk
Ik heb daar maar 1 bord gezien en daar stond op dat de groepen daar rechtsaf moesten. Ik weet dat o.a. De politie daar al jaren een opfrispost heeft en dat daar de uniformen gewisseld worden voor het nette tenue i.v.m het defilé. Heb werkelijk geen alternatieve route gezien. Volgens mij hoort de via gladiola altijd bij de burger route, anders kom je toch nog ff 5 kilometer te kort.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Laatste knip op dag 4
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017, 20:02 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Spatoes schreef:
Ik "miste" ook de 'finishknip' want na Malden met hoge bomen links en ongeveer bij rest. Santa Maria knipten "ze" altijd! En dat al sinds 1970.
Toen de 40 (en de 50 nog!) via Grave liep was de "Via Gladiola" toegift, je mocht/kon op een andere manier dan met de benenwagen naar "De Vereeniging" maar helaas taxi's of een bus waren niet voorhanden, dan toch maar zelf lopen.
Vanaf het jaar dat de 40 langs de A73 de Maas overgaat, is korter dan via Grave, is de "Via Gladiola" verplichte kost voor iedereen.
(Opoe vertelt uit eigen werk :rofl:)
P.s. Dacht dat de 30 gisteren 2x controle heeft gehad?


Klopt twee knipjes
En wat betreft de via gladiola als toegift en dat je op een andere manier terug kon heb ik twee keer gedaan omdat ik de st anna te druk vond ...een keer in het verlengde gelopen de heyendaalseweg....lekker rustig en een keer met de bus vanaf scheidingsweg maar toen stopte de bus aan de andere kant van toen nog het plein waar nu de rabobank staat..en moesten we over de brug wat geen succes was


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.